krapula-aamun hiuskatastrofi

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Pipsa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 16:33

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Pipsa »

^ No ainakin mulla oli kerrostalossa asuessani sellaiset naapurit, että ne valitti, jos kävi suihkussa klo 22-6 välisenä aikana. Enpä kauheen kauaa siinä talossa viihtynyt.
3aMii
Gigli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1347
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:25

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Gigli »

^ Aaaa. Mä jo kuvittelin, että MASin talossa katkaistaan vedet yöksi tms ;D

Eihän suihkussa yöllä käyminen riko (yleensä) asunto-osakeyhtiön järjestyssääntöjä, vaan on ihan normaali elämiseen liittyvä asia. Asunto-osakeyhtiölaista (luku 8  Yhtiön pakkokeinot) löytyy termi häiritsevä elämä, joka on kyllä mun näkemyksen mukaan kaikkea muuta kuin suihkussa käymistä.

Taisi mennä hieman OT:ksi.

Aiheeseen palatakseni: Mä käyn suihkussa baarista tullessa. Mikään ei ole kamalampaa kuin repiä itsensä sängynpohjalta limaisena ja röökin hajuisena ylös.
Viimeksi muokannut Gigli, 21 Maalis 2007, 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja MAS »

Gigli kirjoitti: ^ Aaaa. Mä jo kuvittelin, että MASin talossa katkaistaan vedet yöksi tms ;D
juu ei sentään  :D

Nykyään tulee senverran harvoin käytyä baareissa että käyn kyllä yölläkin suihkussa jos on tarvetta, mutta ennen kun jostain opiskelijabileistä tuli useammin tyyliin tiistai- ja torstaiöisin kotiin niin jätin seuraavaan aamuun. Tosin ei missään säännöissä kai voi kieltää yösuihkuissa käyntiä, ihmisillä kun voi olla niin eri työajat, oksutaudit tms.
1b F ii
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Ryyppyreissujen jälkeen pesen kyllä aina hampaat ja poistan meikit.. Yleensä sen verran jaksan tsempata. Se on sitten eri asia jaksanko pesujen jälkeen kömpiä sänkyyn vai jäänkö jonnekkin lattialle uinumaan. ;D Hiustenpesu saa odottaa seuraavaan aamuun.. Harvemmin kun tulee baarissa käytyä, niin tukka ei yleensä krapula-aamuina haiskahda mitenkään erikoiselle, mutta koska suihku tekee sen verran hyvää niin pitäähän se pääkin pestä. Baari-iltojen jälkeen oikeen inhottaa mennä nukkumaan savulta haisevan kuontalon kanssa.  :-X Seuraavana aamuna on kipinkapin päästävä suihkuun ja meneepä vielä lakanatkin vaihtoon ja petivaatteet tuulettumaan. Kun mun tukkani oli vielä leukamittanen niin se oli aina huikee näky baarireissun jälkeisenä aamuna...Tuntui kuin päästä ois kasvanu jotain patapata-teräsvillaa ja koko letti sojotti kaikkiin mahdollisiin suuntiin ihmeellisinä lonkeroina. :P
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Lavendar
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 90
Liittynyt: 03 Helmi 2006, 19:36

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Lavendar »

Tupakan lemu on tosiaan krapula-aamuina yleensä se kaamein hiuskatastrofin aiheuttaja. Illan jäljiltä hiukset olisivat muuten mukavan kuohkeat, mutta ympärillä leijuvan tupakin käryn takia ei kehtaa ihmisten ilmoilla kulkea (paitsi että kuka sitä nyt krapulassa yleensä kulkeekaan ihmisten ilmoilla). Harmittaa aina, kun joutuu pesemään.. Krapulahiuksista saa helposti esim. hyvännäköisiä nutturoita/väkerryksiä, kun ne on lastattu täyteen muotoilukamaa edellisenä iltana.
Crysania
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 809
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 12:42

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Crysania »

Minä onnistun aina tekemään sen virheen baariin lähtiessä, että laitan kaiken maailman mönjiä hiuksiin että tukka näyttäisi pörhöisältä surffitukalta (kun en muutakaan kampausta osaa tehdä  ;D), mutta yleensä sitten baarista lähtiessä tukka onkin rastainen takkukasa. Onneksi krapula-aamun hiuskatastrofin kuitenkin pelastaa yksi vanha Matrixin hoitosuihke (olisko ollut nimeltään Smoothing Shine Milk), joka on lähinnä pelkkää silikonia, mutta sillä saa kyllä tukan selväksi ilman väkivaltaa. En tiedä mitä teen sitten kun ihana litku loppuu.

Niinä harvoina kertoina kun olen tajunnut lähteä baariin ilman sen kummempia tukan muotoiluja niin tukka on pysynyt kauniin kiiltänä ja sileänä. Tästä voisi päätellä, että ainakin mun tapauksessa kyseessä on varmaankin se että se baarin savu jotenkin reagoi muotoilutuotteiden kanssa ja sitten räjäyttää tukan.

Furtiva

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

Minä kuulun kans niihin, joiden on pakko pestä naama ennen nukkumaanmenoa, oli kondis sitten mikä tahansa.

Mutta hiukset jäävät seuraavaan päivään. En viitsi muutenkaan käydä yöllä suihkussa, sillä se kuuluu aika pahasti naapuriin.

Aamulla sitten heti kun olo sallii, ryömin suihkuun ja pesen tukan. En mitenkään erityisen hyvin yleensä jaksa pestä, mutta kunhan sen savun hajun ja lakan saa hiuksista pois, niin jo hyvää tulee.
Märkä tukka laitetaan nutturalle ja unohdetaan. Illalla, jos/kun olo on parempi, voin miettiä sen selvittelyä. Sitä ennen ei tuollainen voisi vähempää kiinnostaa.

Ot, mutta tiesittekös muuten, että alkoholismi-geenin tapaan on olemassa krapula-geeni? Krapula-geenin omaavilla ihmisillä on suuri taipumus saada aina hirveä krapula, vaikkei paljoa joisikaan. Vihdoinkin löytyi selitys mun kankkusille! En tunne ketään poikaystävääni lukuunottamatta, jolla olisi yhtä kestämättömät kankkuset...  :-X Pakko juoda illan aikana litrakaupalla vettä, jos aikoo seuraavana päivänä elää. Usein krapula tästäkin huolimatta jatkuu vähintään iltaan asti, ja vielä seuraavanakin päivänä huomaa, että on tullut otettua. Ehkäpä tästä johtuen en enää nykyisin paljoa baareissa käy.
LadyRaven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 318
Liittynyt: 07 Huhti 2007, 17:34

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja LadyRaven »

Meikit pesen kyllä baarista tullessa, oli kunto mikä tahansa. Piilaritkin löytävät aina tiensä koteloonsa ja jopa oikea linssi O- lokerossa ja vasen V:ssä. Sitä en tiedä pesenkö silloin hampaita, yleensä muisti pois viimeistään tuossa vaiheessa. Aamulla suussa maistuu kissanpaska, mutta se nyt varmaan maistuu pesee ne hampaat tai ei.

Mitään muotoilutuotteita en käytä, mutta tukka on aina yksi iso rasta seuraavana aamuna. Asiaa "auttaa" krapulahiessä sängyssä kiehnääminen. Krapulapäivän iltana uskaltaa pehkoon jo vähän koskea ja poistaa enimmät ylimääräiset esineet (kuten pinnit, tulitikut, napit, irronneet korvikset ja kertakäyttöhaarukoiden palaset) ja jossain vaiheessa se haju käy sietämättömäksi ja pakko pestä se. Vaahdotan normaalista poiketen koko tukan ja lutraan hoitista reilummin. Harjaan vasta seuraavana aamuna selvityssuihkeen ja Bonacuren kosteuttavan suihkeen avulla.
Only death is real.
nougat

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja nougat »

Lippalakki  ;D
redswan

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja redswan »

Taidan olla vielä sen verran nineteen, että meikit jää usein pesemättä baari-illan jälkeen. Se, että pääsisin suihkuun asti on sula mahdottomuus :DNiin. Ellei sitten joku varta vasten mua sinne laita.
Menee yleensä seuraavan päivän iltapäivään, ennen kuin olo antaa sen verran periksi, että pääsee hiuksia pesemään.
Se miten takussa tukka aamulla on tuntuu aika paljon riippuvan hiusten sen hetkisestä kunnosta - nyt juuri leikattuna eivät vaikuta takkuuntuvan oikein ollenkaan - ainakaan niin paljoa kuin jo valmiiksi kuivat latvat tekevät.

Worst case scenario onkin sitten kun herää kaukana suihkusta tai omista pesuaineista/meikeistä. Siinäpä on kiva hipsiä toiselta puolelta kaupunkia kotiin meikit naamalla ja tukka pystyssä.  ::)
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Herranjestas tätä pehkoa. Näky on kuin röllipeikolla  :( Alla hiusidolini kuva  ;D

Kuva
Kultamarja

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Kultamarja »

Mikään ei kyllä yökötä enempää kuin baarihiukset!
Mun on pakko aina käydä baareilun jälkeen (vaikkakin sit tuhannen päissäni) suihkussa ja liottaa kunnolla moisture maniacissa hiuksia (vaikutusaikana sen verran mitä hampaiden perusteelliseen harjaamiseen ja yleisiin peseytimisiin menee).
Tuntuu et fladeni imee savua ja siiderihuuruja siinä määrin, että tukka on yhtä kuivunutta armotonta tahmaa illan jälkeen.
Varmaan 1-2 vuodessa käy etten jaksa käydä pesemässä hiuksia ja sillon on aamulla ihan törkeä morkkis-hiushoito-tukan tekohengitys: l'anzan dry hair shamppoota ja kosteuttavia hoitoja varmaan miljoona peräkkäin, jätettäväksi soft endsiä.
Beatrix
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 03 Marras 2006, 19:27

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Beatrix »

Huh huh, kylläpä tukka haisi taas tupakalta tänä aamuna...  :( Joicon K-pakkia muhittelin päässä n. 40 min ja pistin samalla kasvoille kosteuttavan naamion. Nyt on taas inhimillisen näkönen.  :)
2c F ii
Furtiva

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

Tämän krapula-päivän hiuskatastrofi on vihdoin selvitetty.

Pääsin suihkuun tuossa yhden maissa päivällä. Pesin tukan MOPin hydrating-shampoolla ja laitoin tukkaan kahdeksi tunniksi kotikutoisen hiusnaamion. Sitten laitoin vielä vartiksi NG:tä tukkaan ja päälle jätettävät hoitoaineet (Redkenin All Soft, Soft Ends ja AC-suihke). En kuivannut hiuksia kuivaimella, vaan annoin sen kuivua itsestään. Tehokkaasti kostetuttavan hiusnaamioni ansiosta hiukset ovat vieläkin ihan himpun verran kosteat, mutta samalla myös pehmeämmät ja jotenkin taipuisammatkin :-* Ollaan siis jo voiton puolella! ;)
Ginia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 93
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 11:58

Vs: krapula-aamun hiuskatastrofi

Viesti Kirjoittaja Ginia »

Mielelläni pesen heti kun pystyn mutta jos ei onnistu niin,
mä suihkuttelen hiuksiin jotain jätettävää hoitoainetta jotta tupakanhaju vähän laantuisi ja sitten vaan jollekin ponnari-nutturalle, paljoa en harjaile koska turhaahan se on.

Musta on nykyään tullu niin herkkä tolle tupakan hajulle että haistan sen hiuksistani vaikka joku ois vaan hetken polttanut mun läheisyydessä...
Vastaa Viestiin