Hajusteettomia tuotteita

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Bembo »

Mulla on Ananas ihan sama juttu eli en varsinaisesti allerginen tuoksuille mutta ehkä allergiasoitumassa koska monet tuoksut saavat juuri päänsärkemään ja olon huonoksi...lisäksi ärsyttää turhan monet lisäaineet tuotteissa. Mä en osaa sanoa luonnollisten tuoksujen aiheuttamasta allergiasta. Itse siedän niitä hyvin mutta voimakkaat luonnolliset tuoksut kyllä käyvät nenään myös. Niissä on kuitenkin se ero, ettei pää ala särkemään tai ne tekisi varsinaisesti huonoa mutta nenän herkät limakalvot alkavat joskus kipuilemaan niistä. Esim eteeriset öljythän ovat todella voimakasvaikutteisia jo pelkän tuoksuominaisuuden perusteella. Mulla on Urtekramin sampoita ja ne ovat kyllä aika voimakkaan tuoksuisia mutta niihin tottuu nopeasti ja haju ei jää hiuksiin. Muuten nuo sampoot ovat itselleni ainakin liian tujuja...ainakin hius tulee kumman karheaksi niistä.
Deanna

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Deanna »

Ananas kirjoitti: Osaisiko kukaan tuoksuille herkkä kommentoida omia kokemuksiaan noista luonnollisista tuoksuista? Onko tullut reaktioita, ovatko paremman tuntuisia kuin keinotekoisesti hajustetut?
Mop:in C-system sarjasta Clean shampoo on mun mielestä ihan hajusteeton, siis ei tuoksu edes niille sitruksille kuten muut C-systemit. Mulle tulee tosiaan myös pää kipeäksi voimakkaista hajusteista (siis keinotekoisista). Eteeristen öljyjen tuoksut ei aiheuta mitään ongelmaa, ainakaan vielä. Mutta voihan se olla että niillekin herkistyy ajan kuluessa jos hirveästi niitä käyttää. Itse tykkään kyllä enempi noista luonnollisista tuoksuista, olen tehnyt hajuvettäkin itse eteerisistä öljyistä, enkä enää edes välittäisi käyttää mitään keinotekoisia hajuja kun nuo aidot on paljon kivempia :D.

Hassua kun tuossa mainittiin että Urtekramin shampoot tuoksuu voimakkaalle, piti oikeen käydä kylppärissä nuuhkimassa että onko niissä vahva tuoksu kun en minä ole mitään huomannut  ;D. Mun mielestä Mopit tuoksuu kyllä paljon vahvemmalle kun Urtekramit. Eikä ne Urtekramit jätä mun hiuksia karheaksikaan, hyviä aineita ne mun mielestä on, mutta niinhän se on että kaikki ei sovi kaikille. Niin ja en ole myöskään huomannut että Mopit tai muut jäisi hiuksiin koko päiväksi tuoksumaan, ainut tuote mikä mulla todella jättää ärsyttävän vahvan hajun hiuksiin on L'anzan Urban elements spray geeli, muuten ok tuote mutta se haju  :-X
Viimeksi muokannut Deanna, 15 Helmi 2006, 00:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Penny »

Bembo kirjoitti: Eihän hajusteettomissa tuotteissa olisi mitään permanentille sopivaa sarjaa? Olen itse testaillut dermasydia, erisania ja lv:tä joskus mutta mitkään näistä eivät ole mielestäni olleet erityisen hoitavia
Se noissa hajusteettomissa onkin ongelmana, eivät tunnu hoitavilta juurikaan - vaikka oma tukka on suht hyväkuntoinen, ainoa millä saa ihan kivan tuloksen (ei siis mitään huippuhyvää kuitenkaan verrattuna moneen muuhun "hajulliseen" tuotteeseen), on ollut tuo Cutrin Sensitive, jonka värjätyille hiuksille tarkoitettu hoitoaine on suht kosteuttavan tuntuinen.

On se kyllä kumma, ihan kuin hajusteiden ja mahdollisesti allergisoivien aineiden (jne) poisjätön mukana menisi samalla tehotkin?! ??? Tuntuu, että kun karsitaan jotain (hajustetta), pitää sitten karsia kaikki muutkin allergisoivat aineet samalla... miksei voisi tehdä edes yhtä välimallin versiota? Hyväntuntuista, mutta hajusteetonta. Tai sitten vaan ei ole kunnon raaka-aineita käytettävissä. Liekö noita hajusteettomia miten ulkomailta saatavissa, tuskin tuo ainoastaan eurooppalainen ilmiö on..? Nuo mainituthan (SIM Dermasyd, Cutrin, LV) taitaa kaikki olla suomalaisia, ainakin jossain määrin? Pitäisikin lähettää palautetta jollekin valmistajalle, että tehkää nyt joku oikeasti hoitavan tuntuinen hajusteeton sarjakin, olisi kysyntää.

Yksihän on SIM Profuse-sarja. http://www.sim.fi/Profuse/Profuse.html Siinähän on kuulemma mainosten mukaan "hypoallergeninen tuoksu", jonka ei pitäisi aiheuttaa välttämättä oireita. Itse en saanut oireita, tuo Hydro Shine-vihreä kosteuttava hoitosuihke oli ihan kivan tuntuista ainetta muutenkin verrattuna moneen muuhun, tuoksui kirpakalta karpalolta. Voisi olla testaamisen arvoinen muutenkin tuo sarja.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Bembo »

Ihan hyvältä vaikutti tuo profuse-sarja...tuota ei taida olla kuitenkaan myynnissä ihan joka paikassa...kai noista tuo revival protein voisi käydä permanentatullekin ja kosteuttava suihkekin voisi olla hyvä...aika hassua tuo "hypoallergeeninen" tuoksu....
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Mulla on käytössä MOP C-systemin Clean shampoo, eikä tuoksu millekkään omaan nenään. Moisture Complex hoitiksessa on hienoinen sitruksen tuoksu.
Shampoosta en ole saanut mitään oireita, eli hyvin tuntuu sopivat. Tuota hoitsta en ole vielä koittanut co-pesussa.

Mulla tulee hajustetuista tuotteista ihottumaa, joten koitan pitää ne kaukana ihosta. Hiusten pituuksiin olen vielä käyttänyt hajustettuja tuotteita, mutta nyt on ainakin menossa vähän pahempi kausi, pitäisi melkein levittää hoitis hanskat kädessä.
Yksi päivä laitoin tukassa olleen hius pampulan ranteeseen, kun avasin tukan. N.tunnin päästä, kun otin pampulan pois, oli ranteeseen jäänyt "punainen pampula", eli hiuksisssa olleet jätettävät hoitikset olivat pampulan kautta tehneet ihottuma renkaan.
Vahvoista hajusteita tulee herkästi myös päänsärky ja huono olo.

Joitan hyviä hajustettuja hoitiksia olen sekoitellut hajuttomiin ja tulos on pysynyt yhtä hyvänä, kuin pelkällä hajustetulla. Eilen esim. sekoitin O&H hoitista CS hoitikseen, annoin vaikuttaa 45 min. pyyhkeen sisällä (suihkumyssyä en voi enää käyttää, siinä menee hiukset ihoon kiinni ja niskan iho riehaantuu) Aivan ihanat hiukset tuli  :-*

Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Penny »

PoohBear kirjoitti: Joitan hyviä hajustettuja hoitiksia olen sekoitellut hajuttomiin ja tulos on pysynyt yhtä hyvänä, kuin pelkällä hajustetulla. Eilen esim. sekoitin O&H hoitista CS hoitikseen, annoin vaikuttaa 45 min. pyyhkeen sisällä (suihkumyssyä en voi enää käyttää, siinä menee hiukset ihoon kiinni ja niskan iho riehaantuu) Aivan ihanat hiukset tuli  :-*
Kävi myös mielessä, että mitä jos sekoittelisi hajuttomia + hajullisia tuotteita keskenään, silloinhan voimakas haju edes hieman peittyisi/laimenisi. Tietty jos saa kosketusoireita aineista, ei välttämättä hajun laimennuskaan toimi, mutta sulla PoohBear siis tuntuu kuitenkin toimivan? Esim. Cutrin Cocos-Lime-hoitiksen en usko laimenevan millään sekoituksella itselleni siedettäväksi, se on juuri sellainen haju, josta tulee välittömästi päänsärky ja paha olo, varsinkin kun jää pään ympärille leijumaan. Tosin ei kyseinen hoitoainekaan ollut hyvää - tuo sellaisena esimerkkinä hajuista, joita tuskin saisi tarpeeksi laimeaksi mitenkään...

Tuosta tulikin mieleen, voisikohan sekoitella esim. Lanzan Magic Bullet suihketta - Lanzan Colorcare-suihkeeseen? Magicia en voi käyttää hiuksiin jäävän voimakkaan hajun takia, mutta Colorcarea voin, ei haise yhtään niin voimakkaasti/ärsyttävästi... Laimenisikohan se Magic yhtään, vai korostuisiko haju vaan... sekoitellaanhan hoitiksia/tehiksiäkin, miksei siis jätettäviä?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Ice »

minä olen sekoitellut jätettäviä, monasti o&htakin joico ce vaahdon joukkoon, kaks painallusta vaahtoa ja herneen verran ohta :) ohn haju ei tule läpi niin väkevän makeana ainakaan, eli tuo voisi olla kokeilemisen arvoista. Ehdottaisin sekoittamaan suihkeet johonkin kuppiin tai pieneen suihkupulloon ihan pari suihkausta kerrallaan, jollei vaikka onnistukkaan. Kerran sain jätettäviä sekoittamalla kamalan limaisen puuron aikaan, oliskoos ollu anti-snap ja pps moisturizer kyseessä
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Penny kirjoitti:
PoohBear kirjoitti: Joitan hyviä hajustettuja hoitiksia olen sekoitellut hajuttomiin ja tulos on pysynyt yhtä hyvänä, kuin pelkällä hajustetulla. Eilen esim. sekoitin O&H hoitista CS hoitikseen, annoin vaikuttaa 45 min. pyyhkeen sisällä (suihkumyssyä en voi enää käyttää, siinä menee hiukset ihoon kiinni ja niskan iho riehaantuu) Aivan ihanat hiukset tuli  :-*
Kävi myös mielessä, että mitä jos sekoittelisi hajuttomia + hajullisia tuotteita keskenään, silloinhan voimakas haju edes hieman peittyisi/laimenisi. Tietty jos saa kosketusoireita aineista, ei välttämättä hajun laimennuskaan toimi, mutta sulla PoohBear siis tuntuu kuitenkin toimivan?
Kyllä tuon sekoituksen käyttäminen tuntui helpottavan kutinaa päänahassa, jota tulee jos pelkää O&H:ta laittaa pituuksiin. Mulla alkaa aina 15min. vaikutusajan jälkeen kutina, kun hiukset on pyyhkeen sisällä aineen kanssa. NG onkin ihan unelma, kun toimii sillä parilla minuutilla, niin säästyy pahimmilta kutinoilta.
Helpointa olisi tietysti, jos kaikki tuotteet olisi hajuttomia. Nyt pitää olla käytössä kaksi kampaa, toisella voi kammata pituuksia ja toisella päälitukkaa, ettei hajut hypi latvoista pituuksista päänahkaan  ::)

Mitäköhän tahoja sitä alkaisi pommittamaan, noiden hajuttomien tehokkaiden hoitojen puolesta.
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Pitikin mennä sanomaan tuosta NG:stä..Pari päivää sitten laitoin sitä hoidoksi. Käsien ihottuma paheni ja pää kutisi hulluna.
Kiikutin sitten kaikki hajulliset kaappiin ja vein tilalle vain hajuttomia.
Äsken pesin System4:sen Hydro Care hoitiksen ja CS hoitiksen sekoituksella ja laitoin muuhun tukkaan hydron ja CS värjättyjen sekoitusta vaikuttamaan. Ajattelin, että saisin rauhoitettua päänahan kutinaa co:lla.
Pää kutisee edelleen ja kaivoin kaapin perältä tuon Hydro Caren pakkauksen esille, kun pulloissa ei ole Inciä. Incissä on viimeisenä Dimethicone Copolyol  ::)
Määrä on varmaankin aika vähäinen, mutta ilmeisesti ei kannata enää päänahkaan tuota tupata, niinkuin SIM suosittelee  :-X

Aikaisemmin kirjoitin LActasyd Shampoosta. Pesin sillä tuon NG hoidon yhteydessä pitkästä aikaa.
Nyt lyhyemmät hiukset eivät olleet pystyssä, niinkuin aikaisemmin muistelin käyneen, mutta tuo on ilmeisesti sen verran kosteuttava (?) tai hellästi pesevä, että hiukset oli jo seuraavana päivänä päätä pitkin.
Lactacyd shampoo
Agua, sodium laureth sulfate, lactose, milks protein, cocomide DEA, cocoamidopropyl betaine, PEG-7 glyceryl cocoate, TEA- PEG- 3 cocoamide sulfate, lactic acid, propylene glycol, sodium chloride, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylaparaben, butylparaben, glycol distearate, cocoamide MEA, laureth-10.


Tämän Deramasydin Incikin hieman ihmetyttää:
Sim Sensitive DS Dermasyd Hyposensible Shinyblond Shampoo 250 ml

Ingredients: Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate (and) Lauryl Glucoside, Sodium Laureth- 11 Carboxylate, Coco Clucoside (and) Glyseryloleate, Polyquaternium 44, Cocamoniumcarbamoylchloride, Oenothera Biennis, PEG/PPG-15/15 Dimethicone, Caproloyl Glyceine, Ethylhexyl Methoxycinnamate.

PEG/PPG-15/15 Dimethicone ei varmaan ole allergiselle päälle kauhea hyvä aineosa.

Samoin SIMin Bio+ tuotteet. Miksiköhän niihinkin on pitänyt hajusteita laittaa  ???

Tulipa avautuminen päänahan puolesta ;D

MOP C-systemin Hydrating hoitoa pitää jossain vaiheessa kyllä hommata. Shampoo on jo tilattu siskon kanssa puokkiin. Tänään lähden Energymask ostoksille :)
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Lilly Missy

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Tänne voi laittaa kysymyksiä ja kokemuksia ko. tuotteista.

Itseäni kiinnostaisi DS Dermasyd Hyposensible-sarjan Hydro Active ja Shinyblond shampoot ja hoitsikat, sekä Optimumrepair Energymask haudehoito. Onko kellään mitään sanottavaa näistä?

http://www.sim.fi/Dermasyd/optimumrepair.html
Viimeksi muokannut Lilly Missy, 20 Helmi 2006, 14:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Penny »

Lilly Missy, yhdistelin viestisi tänne aiempaan hajusteettomaan ketjuun, kun samoja tuotteita sivutaan. :)

Olen kokeillut Dermasydin shampoista color ja shinyblond-versioita, enkä huomannut niillä juurikaan eroa verrattuna toisiinsa. Ovat mielestäni aika peseviä verrattuna moneen muuhun aineeseen (läpinäkyviä versioita), tukka jää suht narskuvaksi, joka voi olla hyväkin joidenkin mielestä. Itse tykkäilen kuitenkin pehmeämmästä tuloksesta, joten noiden käyttö on jäänyt vähälle. Kuten tässä ketjussa onkin jo aiemmin mainittu, Dermasydin Thermostyle syväputsari sen sijaan hoitaa hommansa, tukasta tulee tosi narskuva ja puhtaan tuntuinen. Dermasydin hoitosuihkeissa taas lienee kaikissa alcohol denatia, joka kuivatti tätä tukkaa.

Tuota Energymaskia on kokeillut täällä aika monikin, itse käytin sitä pari purkkia aikanaan, mutta hiukset jäivät melkoisen karheiksi, tosin kivasti paksumman oloisiksi. Ja sitten taas esim. Icella muistaakseni tulee pehmeä tulos yksinäänkin tuolla Energyllä... Sitä voinee käyttää kuitenkin tehissekoituksissa, pitäisi kokeilla kun sitä kaapissa on jäljellä. Tykkäilen kyllä henk.koht enemmän Cutrin Sensitive sarjasta (shampoo+hoitis), kuin tuosta Dermasydistä.

Ja PoohBear, varmaan voisi lähettää palautetta tuosta hajustamattomien tuotteiden hoitamattomuudesta (eli pyytää hoitavampia tuotteita) ainakin Cutrinille ja Simille, sekä tietty perusvalmistajille kuten Loreal jne, tuolla väripuolellahan taitaa(?) olla listattunakin joitakin asiakaspalvelujen nettiosoitteita...
Viimeksi muokannut Penny, 20 Helmi 2006, 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

PoohBear kirjoitti: Incissä on viimeisenä Dimethicone Copolyol  ::)
Määrä on varmaankin aika vähäinen, mutta ilmeisesti ei kannata enää päänahkaan tuota tupata, niinkuin SIM suosittelee  :-X
Sehän on vesiliukoinen silikoni... ainakin miun tietämyksen mukaan. Korjatkaa jos olen väärässä.

"SIMin tuotteissa käytettävien vesiliukoisten silikonien (INCI-nimi Dimethicone Copolyol) kemiallinen luonne on se, että ne ovat pinta-aktiivisia aineita. Ne huuhtooutuvat veden mukana pois."
http://www.kotinet.com/hiusmeri/hiustietoa.html

----
Haha, hyvin sanottu tuolla sivuilla, kuin Demistä konsanaan:

"Mikäli kuluttaja haluaa välttää silikonia sisältäviä tuotteita (jotka eivät siis ole kalliimmissa tuotesarjoissa kuitenkaan "pahoja silikoneja"), ne löytyvät aineosaluettelosta useimmiten -methicone- päätteisinä."
Viimeksi muokannut muori Pippuri, 20 Helmi 2006, 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minnie

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Minnie »

Lilly Missy kirjoitti: Itseäni kiinnostaisi DS Dermasyd Hyposensible-sarjan Hydro Active ja Shinyblond shampoot ja hoitsikat, sekä Optimumrepair Energymask haudehoito. Onko kellään mitään sanottavaa näistä?
Odotuksia parempia olivat minulle nuo shinyblondit. Voisin ostaa uudestaan, nämä kaksi sain lahjaksi, shampoon ja jätettävän. Shampoo on yllättävänkin hoitava koska ekka kerroilla huomasin päänahan rasvoittuvan huomattavasti nopeammin mikä ei tietenkään varsinaisesti hyvä mutta kuuluu asiaan. Ja vielä tarkistaessani, shinyblond-jätettävässä ei näyttäisi olevan alcohol denattia, voin tarvittaessa vielä kirjottaa sisällönkin jos joku haluaa.

Hauska huomata että täällä muitakin jääräpäitä :) Mies ei meinaa millään ymmärtää miksi aina vain pitää jollakin uudella "vähemmän haisevalla" mömmöllä itseänsä ärsyttää vaikka sitten aina saa ne oireet.. :) Se vaan on niin monimutkaista kun aina ei myös tiedä mistä yksittäisestä purkista ne ovat kotoisin kun useita tuotteita käyttää päällekkäin, ihonhoito mukaanlaskettuna siis. Nytten oon ollut pari viikkoa aivan kokeilematta mitään vähäsen hajullisiakaan (no lauantai-iltaa lukuunottamatta)  Olo on aivan mainio, ja nyt en enää aio palata niihin muutamiinkaan mietoihin muutakun erityisessä poikkeustilanteissa. Kirjotin myös noista laimennuskokeiluista joskus loppuvuodesta, ja minulle se kokeilu oli kyllä aivan turha. En huomannut tuoksun edes lainkaan vähenevän -eipä siinä hirveetä eroa voi olla lopputuloksessa jos laimentamattomana käyttäisi ruokalusikalisen ja laimennettuna puolikkaan... :-\ Mutta, ehkä jollekin jolla vain pientä satunnaista ärsytystä. Silti jos herkkyys jo on olemassa, saattavat ne sitten paheta vain ajan myötä jos ei lopeta käyttöä. Ah on se niin ihanaa kuitenkin normaalisti hengittää vaikka kovin mukavaa se on kyllä noiden hajusteiden käyttäminenkin 8)
Viimeksi muokannut Minnie, 20 Helmi 2006, 14:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Penny »

Minnie kirjoitti: Ja vielä tarkistaessani, shinyblond-jätettävässä ei näyttäisi olevan alcohol denattia, voin tarvittaessa vielä kirjottaa sisällönkin jos joku haluaa.
Oho, olisivatko uudistaneet sarjaa? ??? Mulla on tuota samaa, ja kyllä siinä ainakin mainitaan AD... samoin tuollakin mainitaan:
http://www.kampaamomerja.net/cgi-bin/na ... 1064756713

Tuolta löytyy muidenkin Dermasydien INCIt näköjään, onpa hyvää palvelua!
http://www.kampaamomerja.net/
-- > Tuotteet
-- > Sim Finland
Viimeksi muokannut Penny, 20 Helmi 2006, 14:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Minnie

Vs: Hajusteettomia tuotteita

Viesti Kirjoittaja Minnie »

Juma! Ovat sitten kai muuttaneet, ei tässä ainakaan samalla nimellä ad:tä. (vai onko olemassa toinenkin nimitys samalle) Ton " Merjan" tietojen  mukaan  komeili heti toisena listalla vielä..
Tässä tämä minun pulloni: (joka siis ostettu joulukuussa 05)

Dermasyd shinyblond leave in treatment
Water, Dicocoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate (and) propylene glycol, peg-40 hydrogenated castor oil, coco-glucoside (and) glyceryl oleate, capryloyl glycine, laurdimonium hydroxypropyl hydrolyzed wheat protein, guar hydroxypropyl trimonium chloride, oenothera biennis, tetrasodium etidronate, ethylhexyl methxycinnamate.

Onhan toi kakkonen tuossakin jonkin sortin alkoholia sisältävää, mutta tuollaisessa rimpsussa (muuhun sekoitettuna) ei varmaankaan niin huono kuin alcohol denat, joku jos tietää niin kertoo?
Vastaa Viestiin