Nyt taas jaksaa jatkaa pitkätukkaisena, kun tukka selviää suihkussa

Minustakin tuo Biozellin Rakenne- ja volyymisuihke haisee todella kamalalta. Se jää vielä hiuksiin leijumaan koko päiväksi. Minulla on myös saman valmistajan syväpuhdistava shampoo ja senkin tuoksu on hirveä. Nuo hypotuoksut ovat hajusteherkän näkökulmasta pelkkä vitsi. Veruke, jolla voidaan tunkea hajusteita tuotteisiin kuten ennenkin on tehty.elly kirjoitti: Mun nenä on herkkä tietyn tyyppisille hajuille. Esimerkiksi Biozellin Rakennesuihkeen parfyymin omainen tuoksu on mielestäni aivan hirveä ja saa minut aivastelemaan suihkutteluvaiheessa. Olen kuitenkin mieltynyt suosimaan miedosti hajustettuja ja hajusteettomia tuotteita, jotta hajuveden tuoksu ei sekoitu muiden kosmetiikkatuotteiden tuoksuihin.
Samaa mieltä. Mulla on kasautunut ihan karmea ärsytys esim. apteekkikosmetiikkaa kohtaan, kun suurin osa siitä on mun mielestä ihan kammottavan ärsyttävästi hajustettua, ja apteekin henkilökunta jaksaa silti usein huomauttaa, että nehän sopivat kyllä lähes kaikille kun ovat hypotuoksuja. My ass. Esim. LRP:n tuotteissa ei juuri näy niitä eteeristen öljyjen ainesosia, jotka on merkattava inciin, mutta valtaosassa niitä on niin ärsyttävä hajustus, että kärsin siitä pitkään senkin jälkeen, kun olen tripla-pessyt sen shaissen iholta. Mun ei tarvitse välttää hajusteita kokonaan, ja tykkäänkin käyttää joitakin tuotteita tuoksullisina, mutta ne tuoksut on ihan tuotekohtaisesti kokeiltava.Marie Corelli kirjoitti: Nuo hypotuoksut ovat hajusteherkän näkökulmasta pelkkä vitsi. Veruke, jolla voidaan tunkea hajusteita tuotteisiin kuten ennenkin on tehty.