Goldwell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Olen kanssa ollut ihan positiivisesti yllättänyt värihiusten shampoosta, mutta hoitsikka on aikamoista lurua. Selvittää kyllä mutta siihen ne tehot sitten jääkin. Tuoksu on molemmissa kivan raikas.
Tuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 17:34

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Tuu »

Ostin hiljattain Kerasilk-sarjaan kuuluvan hoitoaineen, en nyt muista tarkemmin nimeä, mutta putkilo oli sellainen beessin sävyinen, ja jonka piti kuuleman olla todella hoitavaa/kosteuttavaa.

Olen laittanut hoitoainetta aina melko reilusti ja antanut vaikuttaa sitten vähintään 5min. Ihan hyvää tulee, ja hiuksetkin tuntuvat todella pehmeiltä, mutta en kumminkaan ole erityisen tyytyväinen, sillä ei tule yhtä pehmeää jälkeä kuin Tigin o&h:lla, joka on todella loistavaa hiuksilleni.

Mutta mutta, onneksi ei tullut suurta vahinkoa, sillä ei ollut kallis ;).  En kumminkaan todennäköisesti osta enää uudelleen, ainakaan vähään aikaan, sillä yritän etsiä parempia :) .
LadyRaven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 318
Liittynyt: 07 Huhti 2007, 17:34

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja LadyRaven »

RockQueen kirjoitti: Kerasilk Intant Silk Fluid on kyllä parasta kokeilemaani latvasuojaa :-* En oo vielä mitään huonoa puolta siitä löytänyt.
Sama.  Tosin olen kokeillut hurjaa neljää eri merkkiä latvasuojia.

Ton saman sarjan punakorkkinen tehis teki kyllä hyvää tukalleni, mutta se tuubi maksaa kympin ja kesti vissiin 7 käyttökertaa, että joo..  :P

Moisture definition -naamio ei myöskään montaa käyttökertaa kestä, mutta se oli eka töhnä jonka tehon todella huomasi ja huomaa edelleen. En raski käyttää tuota vakituisesti, mutta kuurittelen purkin verran muutaman kerran vuodessa. Tuntuu aina että on jonkun muun tukka päässä, kun tuntuu normaalia paksummalle, eikä takutu sitten niin millään.

Äidiltä testailin jotain definition light (?) hoitista ja shampoota joskus, olihan ne ihan ok, mutta ainakin ton hoitiksen hakkaa VO5:n Moisture Soak mennen tullen.
Only death is real.
Webekhet

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Mä kaivoin kaapin pohjalta vanhat Golwellin Color Definition Intenset käyttöön. Olivat vuosia mun suosikkituotteita, ja käytössä tosi ahkerasti. Eipä ihmekään miksi.  :) Shampoo pesee sopivan puhtaaksi, mutta ei liian, ja jättää hiuksiin tosi ilmavan tunnun. Hoitis selvittää tukan täysin takuttomaksi ja jättää kevyeksi, joten hiuksisto ei liimaannu päätä pitkin. Hoitotehot ei kuitenkaan riitä tähän päähän, ja jo muutama pesukerta peräkkäin näkyy latvoissa selvänä kuivuutena. Jos mulla ei olisi näin käsitelty tukka, nuo olisi varmaan vieläkin mun suosikkeja. Kyllähän nuo nytkin satunnaisessa käytössä menee, mutta ei ehkä paras valinta. Toivottavasti hiukset on joskus paremassa kunnossa niin voisi näitäkin aktiivisemmin käytellä.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Mulla on stay redin shampoo,huuhdeltava hoitis,sekä se hoitovaahto.Noi toimii hyvin satunnaisesti käytettynä,ja omasta mielestä hiukset ei ole niin oranssinsävyiset noita käyttäessä.Ainakin kun syväpuhdistavalla pesee niin vaahto on vaaleanpunaista.Shampoo toimi ennen paremmin mutta nyt hiukset rasvoittuu käytön jälkeen hetkessä,hoitis selvittää mukavasti.Tuoksusta pidän erityisesti vaikka mun mielestä kaikissa Goldwelleissä on semmoinen muovinen haju.
Kosteuttava tehis purkissa on myös hyvää,silottaa ja saa hiukset raskaan tuntuisiksi.
Ostin juuri sen Kerasilkin Utra rich care hoitiksen mutta testannut en ole vielä.Jotenkin himottaisi hankkia vielä se normihoitis,shampoo ja instant silk fluid.Haulla yritin etsiä mutta en löytänyt kokemuksia kuin tuosta fluidista.
Ovatko Kerasilkit olleet hintansa väärtejä,ja tuleeko liukas tukka,kun semmoisesta tykkäisin?
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Kokemusta löytyy vain ruskeille hiuksille tarkoitetusta tuotteesta: Love Brownista. Ei vaikuttanut mitenkään värin kestoon tai hiusten kiiltoon, joten en oo ostanut uudelleen tuota.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Sorruin sitten ostamaan ne loputkin Kerasilkit ja eilen kokeilin hennauksen jälkeen.Kokeilun perusteella aivan ihanaa tavaraa,vaikka hajusta en pidä hirveästi.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Silk Fluidista on varmastikin ollut puhetta tuolla jätettävien ketjussa. Mutta oman kokemuksen mukaan yksi parhaita jätettäviä hoitsikoita. Ainakin mun pörrötukkaa taltuttaa kivasti tuo hoitoaine ja shampoostakin on pelkästään hyvää sanottavaa.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Magia »

Minulla on tuo Instant silk fluid, ja on kyllä mahtavaa tavaraa. :-* Tekee hiukset ihanan sileiksi ja pehmeiksi. Minun kärsineeseen luonnonkiharahaperooni tätä tarvitaan kyllä monia pumppauksia, mutta hintansa arvoista ehdottomasti. Haju ei kylläkään parhaimmasta päästä.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Onko kokemuksia Goldwellin ostamisesta netin kautta? Ainakaan Lookfantastic ei tunne koko merkkiä...
Kerasilk Instant fluid silk kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta minkä hintaista lie Suomessa?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja jeppu »

^ Kerasilk instantti on sellainen 10 € Suomessa.
1c M ii BSL
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Todia »

Tänään Myyrmäen Hairstoressa jaettiin LC2:n System Care Powerpack intensiivitehostajia.. Hankalaksi menee..

Eli yksittäisiä annospusseja, joissa on jauhemaisessa muodossa oleva tehohoitoaines, ja tämä siis sekoitetaan normaaliin
hoitoaineeseen. Näitä oli kahta eri lajia; lilaa Condition&Carea ja keltaista Structure&Strengthia.
Onko kokemusta näistä? Inciä kenties? Onkohan nämä tarkoitettu ammattilaiskäyttöön, kun ei ole mitään käyttöohjetta..
Pitääpä testailla!
hiukset huijausmitalla 79 cm,&nbsp; laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Olen ostellut näitä pussukoita paikallisesta Hairstore:sta 20 sntin hintaan usemman kappaleen, ja käyttänyt ehkä kolmesti. Myymälässä näkemässäni ohjeessa neuvottiin sekoittamaan jauhe tehohoitoon (LC2:n tietenkin...mutta itse olen käyttänyt usean eri merkin hoitista ja hyvin on toimineet kaikki) ja miksaamaan hyvin ainakin minuutin ajan. Sitten vain päähän muhimaan. En muista suositusaikaa, mutta  olen pitänyt tehosekoituksia päässä 10 minuutista puoleen tuntiin.
Epäilin ensi alkuun, voiko tuollaisesta jauheseoksesta olla mitään sanottavampaa hyötyä, mutta ekan kokeilun jälkeen yllätyin täysin: tulos oli niin pehmeä, sileä ja samalla jämäkkä!  :o
Suosittelen siis itse lämpimästi, eipä ainakaan olleet Hairstoressa liian kalliita..

Edit: Olen siis ostanut ja kokeillut noista kumpaakin, en huomannut sanottavampaa eroavuutta, vaikka tuo toinen onkin ehkä enemmän rakennepaikkaava.
Näin INCI-listan myymälän kansiossa, eikä se ollut mikään sykähdyttävä. Jotain vaikutusta noilla pulvereilla kuitenkin näköjään on tehikseen sekoitettuna ;)
Viimeksi muokannut NarnianQueen, 24 Heinä 2007, 19:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Todia »

NarnianQueen kirjoitti: Olen ostellut näitä pussukoita paikallisesta Hairstore:sta 20 sntin hintaan usemman kappaleen, ja käyttänyt ehkä kolmesti. Myymälässä näkemässäni ohjeessa neuvottiin sekoittamaan jauhe tehohoitoon (LC2:n tietenkin...mutta itse olen käyttänyt usean eri merkin hoitista ja hyvin on toimineet kaikki) ja miksaamaan hyvin ainakin minuutin ajan. Sitten vain päähän muhimaan. En muista suositusaikaa, mutta&nbsp; olen pitänyt tehosekoituksia päässä 10 minuutista puoleen tuntiin.
Epäilin ensi alkuun, voiko tuollaisesta jauheseoksesta olla mitään sanottavampaa hyötyä, mutta ekan kokeilun jälkeen yllätyin täysin: tulos oli niin pehmeä, sileä ja samalla jämäkkä!&nbsp; :o
Suosittelen siis itse lämpimästi, eipä ainakaan olleet Hairstoressa liian kalliita..

Edit: Olen siis ostanut ja kokeillut noista kumpaakin, en huomannut sanottavampaa eroavuutta, vaikka tuo toinen onkin ehkä enemmän rakennepaikkaava.
Näin INCI-listan myymälän kansiossa, eikä se ollut mikään sykähdyttävä. Jotain vaikutusta noilla pulvereilla kuitenkin näköjään on tehikseen sekoitettuna ;)
Muistatko inciä yhtään? Oliko esim. silikonia? Olen itse jostain syystä vähän kammoinen sen suhteen... :D
hiukset huijausmitalla 79 cm,&nbsp; laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
hevetuve

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja hevetuve »

Hommasin juuri tuon Color Glow Feel Copper fluidin. INCiin vilkaistuani heti veden jälkeen alcohol denat... Joten avasin pullon ja nuuskaisin. Hajusta tuli mieleen joku marjalikööri&nbsp; ??? eli alkoholihan siinä haisi ihan vahvasti. Uskaltaako tuota edes kokeilla päähänsä?

Golwellin color definition conditioner oli kyllä aika turhaa tavaraa. Takkuja oli melkein saman verran kuin ei olisi hoitoainetta laittanut ollenkaan. Puoli pulloa käytin ja laitoin äidille&nbsp; ;)
Vastaa Viestiin