Goldwell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Mindie »

Tänään kun aamulla kävin kampaajalla niin sain sieltä mukaani tuon dualsenses sarjan tuuheuttavan shampoon ja hoitiksen 30 ml koossa. Voisi huomenna kokeilla että onko noista mihinkään  :D Ja jos jotain kiinnostaa niin voin raportoida sitten tänne.
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
Mellie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:20

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Mellie »

Onko joku kokeillut Goldwellin Love Brown -shampoota? Ajattelin siskolle hankkia, kun saa halvalla Hairstoresta. Oikeastaan haluaisin tietää onko siinä silikonia?
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Meninpä minäkin sortumaan tuossa taannoin ja ostin Dual senses color sarjan ... Niitähän on kahta, toiset extra rich sarjalaisia, joiden pitäisi olla hoitavempia. Myyjä suositteli mulle näitä tavallisia, niinpä otin ne.

Onko kellään kokemusta, onko tolla tavallisella ja hoitavemmalla sarjalla mitään eroa ?


Muutamia viikkoja olen niitä käytellyt ja en tykkää, aika surkeita mun tukalle ainakin. Shampoo takuttaa ja hoitoaineella ei tee yhtään mitään. Tukkaan jää aavistuksen epämiellyttävä likainen tms. tuntu.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Olisko inciä? :)
Ei ainakaan näkynyt niissä inci-listoissa kun katsoin, tai sitten olen sokea..  ::)
3b F ii
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Anki kirjoitti: Mä taas ostin tuon värisarjan voidemaisen jätettävän, joka kuuluu juuri tuohon extra rich -sarjaan (Color Extra rich Cream fluid). Ihan ok kamaa.
On minulla tuokin ja vähän samaa sanoisin että ihan OK, ei huonoa, ei nyt erityisen hyvää... Semmonen "no jaa" fiilis. En ostais toiste, mut käytän loppuun, tosin varmasti kestää ikuisuuden 150 ml:aa, ku on muitakin jätettäviä.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja kuku »

Onko kukaan kokeillut Goldwellin Wild - hiuslakkaa? Tarkoituksena olis saada iso tupeerattu pehko
pysymään koko päivän (helsingin reissun ajan..), niin oliskohan tämä hyvä lakka? Oon käyttäny jotain
Goldwellin Big Finish - hiuslakkaa, mutta ei oikeen mun tukalle kovin hyvä. Piti kuitenkin ihan hyvin kun
tuuli.

edit. oho, en tiiä olisko tänne pitäny pistää tätä kysymystä hiuslakoista, kun tää on hiustenhoito?
2a F ii – Iho: kuiva
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Instant Silk Fluid on yksi lempparituotteistani tällä hetkellä, sopii latvasuojaksi, mutta parhaimman tuloksen saa kuivaan tukkaan. Etenkin jos on laittaa hiukset yöksi letille ja laittaa ainetta avaamisen jälkeen latvoihin ja muihin aamupörröihin, ei kyllä lähmää nimeksikään. Ihana.
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Liina »

Mä tykkäsin tosi paljon vanhasta Moisture Light shampoosta. Tuli puhtaat, ilmavat ja kiiltävät hiukset. En ole vielä varma kuinka paljon tykkään uudesta Ultra Volume shampoosta. Hiuksista tulee kiiltävät ja karheat, mikä on loistavaa, mutta tuoksu on ainakin turhan vahva (onneksi sentään hyvä). Tykkäsin vanhan sarjan miedosta saippuaisesta tuoksusta. Vanhan sarjan syväpuhdistava on edelleen käytössä, oikein mainio shampoo. Dualsenses sarjan pullot on kyllä x kertaa tyylikkäämmät ja kätevämmät kuin vanhan sarjan korkeet pullot.

Lisäys: Tykkään myös vanhoista sävyttävistä shampoista. Miksaan Be Blondia ja Feel Copperia, jolloin saan kultakuparia, tuo kullanhohdetta tummanvaaleaan tukkaan. Shampoossa on ihan kivasti pigmenttiä ja sopiva pesuteho. Oon käyttäny myös Be Blondin hoitoainetta, joka oli tosi rasvasen oloista ja sopi permanentin jälkeen loistavasti. Nyt en sitä vois todellakaan käyttää. Onko noi uuden sävyttävän sarjan tuotteet minkälaisia vanhoihin verrattuna?
Viimeksi muokannut Liina, 14 Elo 2008, 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Jouana »

OT: Tää alkaa mennä jo naurettavaksi. Ihan kuin mulla olis joku kirous päällä: aina kun löydän viimeinkin sen täydellisen tuotteen nii joko saan kuulla samantien että se lopetetaan tai sitten kun menen hakemaan lisää niin saan ilokseni huomata että tuotetta ei enää saa mistään. Onneksi nykyään sentään kuulen etukäteen. Mutta naurettavaa yhtä kaikki.

Asiaan: käytin tänään ensimmäistä kertaa moisture definition light hoitista ja voihan elämä miten mahtavaa ainetta! Pieni määrä jo riitti ja tuntu oli jännä, sellainen kuin olisi levinnyt itsestään hiuksiin kauttaaltaan. Jätettäväksi laitoin Potion 9 - niinikään ensimmäinen kerta kokeilussa, mutta lopputulos näillä joka tapauksessa mind-blowing. Piruvieköön että menevät lopettamaan tuon definitionin!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Debs
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 50
Liittynyt: 19 Tammi 2009, 21:44

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Debs »

Mullakin oli pitkään käytössä definition-sarjan light-tuotteet (värjätyille).&nbsp; Tykkäsin!!! ;D Ihanan pesevä, toi ilmavuutta hiuksiin ja hyvä mieto tuoksu. Hoitoainekin oli loistava. Tilalle tullut dualsenses sellaistakin silikonimönjää, eikä pese hiuksia kunnolla.&nbsp; >:(
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Onneksi Care-sarjaa löytyy vielä Hairsupermarketista - ja kaupassa on kiinteät postarit, riippumatta ostosten määrästä. Taidan tilata jättipullon Moisture Definition Light-hoitista!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Cadsuane
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Touko 2008, 13:45

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Cadsuane »

Ostin itse Gold Blonde- shampoon ja Gold Blonde fluid- jätettävän hairstoren alennuksesta.&nbsp;
Jätettävä on surkeinta mitä olen ikinä kokeillut. Tuntuu sisältävän pelkkää silikonia ja alkoholia ja ei tee tukalle yhtään mitään.
Shampoo jättää tukan aikas pehmeäksi ja ilmavaksi, suorastaan loistotuote.
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Sain ostosten kaupanpäällisiksi matkakokoisen Dualsenses Ultra Volume Gel Conditionerin, jonka käyttelin parin viime päivän aikana pois. Tuomio: hoitis on mukavan tuntuista vaaleansinistä geeliä, mutta siihen se mukavuus sitten tyssääkin :( Ei selvitä huonokuntoisia hiuksiani sitten yhtään (eikä tämä yllättänyt, kun kyseessä on kerta tuuheuttava hoitoaine), haju on mun nenään liian vahva, ja noin puolivälissä INCIä komeilee alcohol denat. En suosittele ostamaan.

1b M ii
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Tällä hetkellä käytän DualSenses Color Extra Rich -hoitsikkaa ja mulle se kyllä sopii tosi hyvin. Hiuksista tulee ihanan sileät ja takuttomat. Aine itsessään tuntuu kyllä aika lirulta eli joutuu käyttämään vähän enemmän kuin esim. Tigin hoitoaineita, mutta tuoksu on ihanan marjaisa.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Jaaha, markkinoille on ilmaantunut nyt myös DualSenses Sun-sarja. Minkähänlainen tuo hoitosuihke mahtaa olla - tunteeko joku Goldwellin kanssa tekemisissä oleva INCIä tuosta tuotteesta?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Vastaa Viestiin