Goldwell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Memmuuh kirjoitti: Olen muutaman kerran testannut Color Definition Light hoitoainetta, ja olen ollut ainakin tähän asti erittäin tyytyväinen! Näiden muutaman kokeilen pohjalta sanoisin, että tämä on tällä hetkellä kyllä ehdottomasti yksi mun lempihoitoaineista. :o Selvittää hiukset loistavasti ja hiuksista tulee todella sileät ja pehmeät, ihan lyhyelläkin vaikutusajalla. Täytyy kyllä sanoa, että aluksi hieman epäilin, että mitäköhän tuhoja tuo hoitoaine mun hiuksille tekee, mutta yllätyin kyllä erittäin positiivisesti. Voisi hommata myös ainakin kokeiluun sen Moisture Light hoitoaineen, ja ehdottomasti aijjon kokeilla myös Kerasilk-sarjaa! :)
No jooh.. Ehkä toi ei olekkaan niin hyvä ihan jatkuvassa käytössä, mutta erittäin hyvä kuitenkin satunnaisesti käytettynä! No joka tapauksessa, tuota Kerasilk-sarjaa aijjon kyllä ehdottomasti testata. Ei ne niin kalliitakaan ole, ettäkö aivan kamalasti harmittaisi jos ei mun päässä toimisikaan. Paljonhan niitä kyllä kuitenkin täälläkin on kehuttu. :)
3b F ii
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Täytyy myöntää, että Moisture Definition-tuotteet ovat päätyneet ehdottomien suosikkieni joukkoon toimivuutensa, silikonittomuutensa ja edullisuutensa (HS:n mega-alennusmyynnistä, ei normaalihinnoin ostettuna...) vuoksi. 
Nämä taitavat jäädä vakiovalikoimaan, mikä on harvinaista siinä mielessä, että kokeilen mielelläni jatkuvasti kaikkea uutta. Luonnontilaiset ja normaalit hiukseni näyttävät voivan kaikkein parhaiten kevyillä tuotteilla hoidettuna - mieluummin siis siedän vaikka kevyttä sähköisyyttä liiskaantumisen sijaan. Ylihoitavat tuotteet saavat tämän pään lähmäiseksi, jolloin pesuväliä on taas tihennettävä --> hiukset kärsivät enemmän. Näin ollen tyydyn mieluummin kevyisiin tuotteisiin vakiokäytössä, ja nämä Goldwellit ovat osoittautuneet juuri täydellisiksi!
Toivottavasti HS:sta löytyy taas  tätä samaa edullisesti, kun nykyinen 750 ml:n puteli tyhjenee...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Herya »

Vähänkö on muuten hyvää toi moisture definition conditioner light hoitoaine  :-*. Mutta mikä järki on tunkea alcohol denatia moisture definition detangler spray hiuksiin jätettävään suihkeeseen toiseksi inci listaan  >:(. Muuten olisi niin ihana sisälmys mutta en voi käyttää ton denatin takia arhg.. No onneksi maksoin tästä vaan 2,5 euroa. Ei ihan hukkaan mennyt rahat.
Onko muuten silikoonia ton saman sarjan shampoossa?
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Ice »

MD -perheen jätettävä voide on mukavaa, hyvin silikonista, kuitenkin kosteuttaa ja selvittää ihan uskomattoman hyvin. Käytän jätettävän joskus myls ihan tuota MD light -hoitoainetta josta olen edelleen sitä mieltä että selvittää kaikkein parhaiten kokeilemistani aineista.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Alkaa tehdä mieli kokeilla noita MD-tuotteita.  :P Colour Definition Shampoo Light minulla on itse asiassa vieläkin miehen kakkoskämppään unohtuneena. Tykkäsin alkuun siitä, koska jätti hiukset tuuheaksi ja korosti hiusten raitoja. Tuuheus johtuu varmaan aika kovasta pesevyydestä, luovuin kyseisen sampoon käytöstä sen jälkeen, hiukset olivat takuttuneet usein tuon käytön jälkeen. Takkuja saattoi tulla, vaikka olin suojannut latvat öljyllä. Ennen en varmaan olisi keksinyt yhdistää takkuja liialliseen pesutehoon.

Omituista, että hiustuotefirmat lykkivät alkoholia hoitotuotteisiinkin, mutta alkoholi on halpaa ja nopeuttaa kuivumista.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Hemppa kirjoitti: Mutta mikä järki on tunkea alcohol denatia moisture definition detangler spray hiuksiin jätettävään suihkeeseen toiseksi inci listaan  >:(. Muuten olisi niin ihana sisälmys mutta en voi käyttää ton denatin takia arhg.. No onneksi maksoin tästä vaan 2,5 euroa. Ei ihan hukkaan mennyt rahat.
Mulla on tätä samaa suihketta, ja olin myös tosi järkyttynyt tuosta alcohol denatista!  :o Käytän sitä kuitenkin vain aamuisin selvittämään hiuksiani, ja koska käytän oikeasti hoitavaa jätettävää (Lanzan Leave-in-Protectoria), en usko tuosta olevan kauheasti haittaa. Mulla on myös saman sarjan brilliance spray lightia, jossa on myös alcohol denat Inci-listassa toisena, ja siitä suihkeesta kyllä todella sen haistaakin!! Haisee niin voimakkaasti alkoholille, että ihan ällöttää. Suihkinkin sitä vain juhlakampauksiin, kun haluan extrakiiltoa kutreihin. Siinä tarkoituksessa toimii kyllä hyvin, mutta ei noita oikein muuten suositella voi.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Tuo on kyllä silti mun mielestä aika hyvää tuo moisture detangler spray, mutta pakkohan sen käyttö oli periaattesta lopettaa tuon denatin taki ;D
Olisi kaapissa yksi pullo, vois kokeillakin taas pitkästä aikaa suhkia sitä, jos tosiaan käyttäis lisäksi jotain toista.
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Herya »

Tein siskoni kanssa tilauksen hairstoreen ja sieltä sisko tilasi mm. Moisture Definition light shampoon, sen ison 750ml joka on pumppupullossa. No kuitenkin tänään väänsimme sitä hampaat irvessä emmekä saaneet sitä pumppu osaa niin että sitä  voisi pumpata, saman sarjan hoitoaineen pumppukorkki kyllä lähti toimimaan. Onkohan toi shampoon korkki viallinen? Ei yhtään kiinnostaisi lähteä palauttamaan tuota ton korkin takia. Onko jollain antaa neuvoa miten lähtisi auki kun se pumppu osa vaan pyörii siinä eikä siis pomppase ylös  :-\. Sisko kyllä sanoi että siirtää sen sitten toiseen pulloon, mutta mua jäi harmittamaan :(. Kuitenki niin kivat pullot kun saa pumppaamalla, eikä tarvitse mitään korkkeja avata.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Ice »

Sitä voi kierittää ihan tuntikaupalla, kannattaa koittaa painella ja nostella samalla kun korkkia kierittää. Kannattaa myös kokeilla irrottaa pumppuosa kokonaan eli avata pullo ja sitten kierittää pumppua irtonaisena ja lattaa takaisin kiinni. Tuollai vatkaamalla eessuntaas ne aukeaa :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Hue »

Definition tuotelinja lopetetaan kokonaan. En tiedä mitä tilalle tulee, mutta toivottavasti ainakin yhtä hyviä perustuotteita.

Täälläkin on muutama Definitionista tykkäävä, niin ajattelin ilmoittaa. :) Nyt kannattaa siis hamstrata suosikkiaan varastoon. Mulla jää ikävä Moisture Light hoitsikkaa...
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Whaat, hyvä tietää!  Pitihän se arvata, että jos jokin loistotuote löytyy, sen valmistus mennään lopettamaan. Mitähän oikein tulossa tilalle...?  ???
Hyvänä puolena tässä on se, että poistuvia tuotteita on mahdollista ehkä löytää jossain vaiheessa alehinnalla. Eli siis HS:n myymälään norkoilemaan, boikotista huolimatta...  :D
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Höh, no voi harmi. Toi Moisture Definiton Light- hoitis on oikeasti todella hyvää, INCI on mun silmään kohdallaan ja selvittää hyvin. Sopii jopa paksulle jouhitukalle ;)
Eikun hamstraamaan, onneksi mulla on sitä iso pullo varastossa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
-Ansku-

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja -Ansku- »

Onko mielipiteitä inner effect- sarjan resoft&color live styling creamista? Menin sitten ostamaan tollasen ja nyt vähän kaduttaa että tuliko taas tehtyä virheostos... ::)
princess
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 820
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 12:32

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja princess »

Mitäs hittoa... Mä alna vähitellen uskoa, että kaikki hyvät todellakin lopetetaan.&nbsp; >:( Pakko jostain repiä rahaa tuon Moisture Definitionin tilaamiseen. On niin hyvä hoitis...
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja naanna »

Emi-lyn kirjoitti: Definition tuotelinja lopetetaan kokonaan. En tiedä mitä tilalle tulee, mutta toivottavasti ainakin yhtä hyviä perustuotteita.

Täälläkin on muutama Definitionista tykkäävä, niin ajattelin ilmoittaa. :) Nyt kannattaa siis hamstrata suosikkiaan varastoon. Mulla jää ikävä Moisture Light hoitsikkaa...
Voi kökkö! Viime viikolla ostin elämäni ensimmäisen Moisture Definition Light -pönikän ja ihastuin heti. Paras tuote ikinä sulkevaksi esim. O&H muhittelun jälkeen. Tätäkin pitää siis alkaa hamstraamaan. Miksi kaikki hyvä lopetetaan?&nbsp; >:(
Vastaa Viestiin