Goldwell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Paka-08

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

NarnianQueen kirjoitti: Jaaha, markkinoille on ilmaantunut nyt myös DualSenses Sun-sarja. Minkähänlainen tuo hoitosuihke mahtaa olla - tunteeko joku Goldwellin kanssa tekemisissä oleva INCIä tuosta tuotteesta?
Mulla tuo Sun Reflects suihke käytössä. Kuullemma mun pilalle blondattu tukka kiiltää auringossa ku aloin käyttää sitä. Tykkään tuoksusta ja suihkuttelen sitä pitkin päivään tukkaan  8) No joo joidenkin mielestä se on sellanen Ajax lattiapesuaineen hajunen. INCI listasta voin sanoo, että on aikamoinen silikonipommi mut mua ei haittaa(cyclopentasiloxane heti veden jälkeen toisena listassa). Pääasia että tukka tuntuu hyvälle ja varmaan nää silikonimäärät suojaa hiuksia ja hiusväriä haalistavalta auringolta. En jaksa nykyään välittää silikoneista. Niin kauan kuin tuote toimii mun tukassa niin en jaksa välittää.

Sit löytyy Phenyl Trimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Passiflora Incarnata Seed Oil (se passion hedelmän siemenuute) Cyclomethiconea on myös ja vielä toisen kerran löytyy cyclopentasiloxanea listan puolivälistä. Lisää jotain kasviöljyjä, panthenolia ja kalvonmuodostajia (polyquaternium-18, ja joku glycoproteins. Tossa oli listan merkittävämmät mömmöt mut en jaksa nyt laittaa tuota listaa kokonaan, mutta katson asiaa myöhemmin ellei joku ehdi ennen minua. Tukka tuntuu pehmeältä ja liukkaalta (no totta kai kun on silikonia kauheet määrät) Täytyy vielä ostaa kyl se tehohoito. Kerran kokeillu sitä tehistä ja tykkäsin. Kosteutus tuntui. Ja se kiiltogeelikin kuulosti kivalle.
Viimeksi muokannut Paka-08, 29 Touko 2009, 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Kiitos! Lähinnä askarrutti tuon kohdalla kuten muidenkin hiussuihkeitten suhteen se, onko siinä kuivattavaa alkoa - sitä on yllättävän monessa 'kosteuttavassa' suihkeessa lähes alkupäässä...

Edit. Tack Paka-08 sinne alapuolelle  ;D Hyvä, että malttoivat pitää absolutisteillekin sopivana...
Viimeksi muokannut NarnianQueen, 30 Touko 2009, 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Paka-08

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

NarnianQueen kirjoitti: Kiitos! Lähinnä askarrutti tuon kohdalla kuten muidenkin hiussuihkeitten suhteen se, onko siinä kuivattavaa alkoa - sitä on yllättävän monessa 'kosteuttavassa' suihkeessa lähes alkupäässä...
Ei ole alakomahoolia tässä suihkeessa  ;D
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Margot »

Sain baarivisasta Color Definition Leave-in-serumin. Tämän pitäisi "stabiloida väriä". Siis mitä
ihmettä? :D Inci on ainakin ihan älytön: tokana alkoholia ja kolmantena silikonia. Harmittaa, etten baarin hämärässä nähnyt inciä. Oisin voinut törkätä tän jollekin muulle.
Paka-08

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

Margot kirjoitti: Sain baarivisasta Color Definition Leave-in-serumin. Tämän pitäisi "stabiloida väriä". Siis mitä
ihmettä? :D Inci on ainakin ihan älytön: tokana alkoholia ja kolmantena silikonia. Harmittaa, etten baarin hämärässä nähnyt inciä. Oisin voinut törkätä tän jollekin muulle.
Tulee sanasta "stabilize", tasapainottaa, stabiloida, vakaannuttaa. Eli värjäyksen jälkeen värin stabilointi tarkoittaa sitä, että varmistetaan se värin kiinnittyminen ja hiuksen pH-arvon palautuminen normaaliksi. Alkaaliset värikäsittelyt kun sitä hiusta turvottaa ja sen ph menee emäksiseksi. Tuo definition on sitä vanhempaa sarjaa ja nyt löytyy goldwellilta nuo värjäyksen jälkeen laitettavat seerumit dualsensesilta ja color glow sarjasta. Silikonia kuorruttamaan hius, että ei pigmentit lähde niin herkästi pois ja siloittamaan tietenkin. Eipä monet kampaajat tunge noita seerumeita värin jälkeen enkä osaa sanoa että pysyykö väri sen paremmin seerumin kanssa. Se stabilointi kuitenkin tehdään shampoolla ja hoitoaineella tai sitten joissakin sarjoissa on niitä extra juttuja, vaahtoja, suihkeita ja noita seerumeita.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Hankin viime syksynä tuon Moisture Definition Light hoitiksen, ja se tuntui niiden aiemmin käyttämieni (eli ajalla ennen hc-juurestelua 8))  jälkeen kyllä todella ihanalta. Mutta. Sen tuoksussa on jotain todella ärsyttävää, ja vaikka mä pidän kyllä tuoksuvista tuotteista niin tuossa se on liian voimakas ja jotain siinä on mikä häiritsee hiukan liikaa. Todella harvakseltaan olen sitä käytellyt.
Eilen sitten käytin sitä pikahoitiksena pitkästä aikaa, ja sai olla viimeinen kerta; hiuksisto ei tunnu sen ihmeellisemmältä kuin suosikki-Tigienkään jäljiltä (eli ei myöskään huonommaltakaan) mutta hiusten käsittely on täysin toivotonta tuon jälkeen. Melkein jo olin syyttämässä Catfight'ia, mutta sillä saan yleensä hiukset niin kuohkeiksi ettei voi olla sen syytä. Pakko pestä tänään uudelleen hiukset, että saan tämän roikkuvan kasvuston asialliseen kuosiin.
Onneksi mulla on sitä vain 150ml'n puteli, josta olen saanut reilun puolet jo menemään. Testailen sitä vielä cwc-pesuissa esihoitiksena latvoihin.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Paka-08

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

Tuo Rich Repairin 60 sec treatment on kyllä kiireisemmälle päivälle hyvä kun ei ole aikaa antaa muiden tehohoitojen vaikuttaa ja pikahoitikset ei riitä tälle pehkolle. Toki pidemmällä vaikutusajalla on parempi vaikuitus. Siloittaa ja tekee hiukset kiiltäviksi ja silkkisiksi. Tämä voittaa minun hiuksissani Lanzan uudistuneen rekun jonka teho on mitäänsanomaton. Huomasin keväällä kun blondasin tukkaa ja käytin tätä useasti niin tuntui että hiukset pörröttivät vähemmän ja olivat sileämmät ja pysyivät suorempina. Kun tämä loppui ja blondasin tyvikasvu ja hieman latvoja niin en saanut hiuksia enää millään aineella tuntumaan yhtä hyvältä kuin ennen käsittelyä. En edes Joicolla. Mietin, että mikä tuote minulta puuttuu niin otin tämän nyt uudestaan käyttöön ja huomaan eron.&nbsp; Keratiinia ja silkkiä sisältää, mutta ei ole&nbsp; INCI:n alkupäässä mutta ei myöskään loppupäässä. Kosteuttaa myös ja ei korputa hiuksia. Amodimethiconea on, mutta siitä rn välitä kun hoitotehot on hyvät. Yksinään ei ehkä kuitenkaan pärjäisi, mutta käytän tätä muiden tehohoitojen jälkeen vielä viimeisenä siloittajana ja silloin toimii hyvin varsinkin Joicon rekun jälkeen. Kerasilkin treatmentti jää kakkoseksi tämän rinnalle.

Rich Repairin jätettävä Cream fluidi on myös hyvä ja muistaakseni silikoniton. Tykkään sen siloittavuudesta kun hiuksetkin pysyy suorempina ja vähemmän pörröisinä. Kerasilkin Instant fluidi on kuitenkin hiukan parempi siloittavuuden osalta kun siinä on älyttömät määrät silikonia. Se tekeekin hiuksista äkkiä hyvin muoviset jos laittaa liikaa. Mutta tää rich repair ei tee sitä muovista tunnetta. Käytänkin joskus näitä molempia yhtäaikaa jätettävinä. Tässä myös on silkkiä ja keratiinia, mutta ei ihan alkupäässä, mutta ei myöskään lopussa.

Sitten se rakennepaikkaava shampoo. Pesee hyvin hiukset, mutta hoitavuus tuntuu silti. Tämä tuntuu myös aika riittoisalta kun omiin hiuksiin ei paljoa tarvitse. Tosin jos on ollut paljon muotoilutuotteita niin sitten pistän enempi. Kun pesee pois niin hiukset tuntuu silkkisiltä. Tässäkin myös silkkiä ja keratiinia. Toimii minun hiuksissa ja jää vakiokäyttöön.

Se hoitoaine tosiaan toimii hyvin pikahoitoaineena ja siloittaa hyvin. Tätä en ole tosin paljon käyttänyt kun minulla oli vain sellainen pieni näytepullo.

Ammattikäyttöön tarkoitettu Leave-in-serum, jota tosin myydään joissakin liikkeissä ihan muillekin kuluttajille on tosiaan aika intensiivinen rakennepaikkaaja. Siinä oli muistaakseni enempi silkkiä ja keratiinia. Harmi kun tuli hävitettyä se pikku pullo. Negatiivista tosiaan on se pullon pieni koko ja minulla se suutin meni jotenkin rikki eikä sitä ainetta saanut ulos sieltä.18 ml on 4,90 - 5,50 e paikasta riippuen niin on siten aika kallista määränsä nähden. Lyhyeen tukkaan siitä riittää muutamaan käyttökertaan. Jämäköitti tosi paljon hiuksia, mutta ei ole niin kosteuttava. Sopii enempi siis rakennepaikkausta tarvitsevalle pehkolle. Tätä ei ehkä siksi tulekaan ostettua viikottaiseen käyttöön hintansa vuoksi, joten ainoastaan silloin kun hiukset tarvii tehokasta paikkausta.

Ainoa negatiivinen tuote tässä sarjassa on hyvin alkoholipitoinen latvasuoja Hair Tip Serum. Kyllähän se siloitti jotenkin, mutta kun kuivatti ihan liikaa hiuksia. En osta sitä uudestaan pienen pullonkaan vuoksi ja parempi on Kerasilkin Anti-Frizz serum, vaikka siinäkin on alkoholia. Koostumus on siinä parempi ja vähentää pörröisyyttä paremmin.

Tuoksut on ihan kiva tässä sarjassa, mutta ehkä turhan imelä minun makuun. Värjättyjen hiusten sarjaa en ole kokeillut, mutta muutama tuttu on sanonut että tykkää tosi paljon. Otin tämän Dualsensesin Lanzan tilalle, koska lanzan uudistuksien myötä ne tuotteet eivät enää toimi mun tukassa. Hiusalan opiskelijat saa Goldwellin tuotteista -50 % alennusta ainekin puhelinmyynnin kautta joten siksi käytän myös näitä paljon. Kerasilk, Dualsenses Rich repair ja Joico on mulla nyt vakiokäytössä. Toivoisin että nää Dualsensesit tulis kouluun käyttöön asiakaspalveluun ku näihin on ne isot pullot ammattikäyttöön, mutta kun meidän koululta on häviämässä Goldwellit kokonaan.
Viimeksi muokannut Paka-08, 16 Elo 2009, 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Neve »

Mä himoitse nyt noita värjättyjen hiusten tuotteita!
Olen käyttänyt näitä ennenkin, mutta pidin tässä taukoa.. sillä aikaa noiden putiloiden ulkonäkö on uudistunut, niin onkohan sisältö edelleen ihan samaa..? Toivottavasti herkullinen tuoksu olisi säilynyt myöskin samana :)
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Onko moisture definition-sarjan light shampoo ja hoitis poistumassa kokonaan vai vain hairstoren valikoimista? Tilasin kokeiluun aikoja sitten ja varsinkin hoitsikka yllätti todella positiivisesti. Täytynee kokeilla muitakin Goldwellin tuotteita, koska light on pikahoitiksien HG ja kerasilk instant silk fluid on myös HG. &nbsp;<3

EDIT: Kiitos Emi-lyn. Niinpä tietenkin, kun onnistuu löytämään kymmenien joukosta yhden hyvän pikahoidon, niin tottakai se lopetetaan.&nbsp; :-\
Viimeksi muokannut Kukka, 13 Joulu 2009, 08:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Hue »

Goldwellin Definition-sarja on lopetettu kokonaan jo vuosi (?) sitten. Moisture Definition light hoitsikka on kyllä hyvä selvittäjä!
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Herya »

Kyllä tota hoitsikkaa ainakin vielä saa tilattua hairstorelta. Itse tein tilauksen pari kolme viikkoa sitten ja tilasin jemmaan muutaman moisture definition light hoitoaineen&nbsp; :)
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Hairstorella on, mutta ei enää varmaan sitten kun jemmat on käytetty.
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Onkohan tuolla Leave-in serum:lla jotain erikoista käyttöohjetta? Itse ostin jostain Sokoksen alelaarista ihan pari purkkia, korjaavaa ja värjätyille hiuksille, ja siellä seassa oli käyttöohjelappusiakin, mutta enpä tajunnut ottaa mukaan&nbsp; :( muistaakseni siinä oli jotain purkin sekoittamisesta ennen avausta...? Ja säilyyköhän tuo aine jos ei kaikkea kerralla käytäkään? Vaikuttaa tuo korkin tuppi/pää hieman heppoisalta.
taitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 27 Huhti 2007, 11:05

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja taitu »

No nyt vihdoinkin selvis syy, miks ei tuota Moisture Light- hoitsikkaa ja shampoota oo löytyny aikoihi enää mistään &nbsp;:# Ei mennykää ku vissii kaks vuotta hukkaan ku tuota oon yrittäny ettiä :( Ois kannattanu lukea tää ketju jo aikaa sitte...

Osaisko joku sanoa mikä noista tilalle tulleista Dualsenseistä vois olla korvaava tuolle moisture lightille? Tota ultra volumea oon tässä miettiny...

Vastaanpa itselleni :) Kävin tänään Jumbon Hairstoressa ja kerrankin kohdalle osui mukava myyjä/kampaaja. Suositteli sitten DualSenses Rich Repairia ja niitähän sitte lähti mukaan isot pullot shampoota ja hoitista ja vielä Rich Care Serum.

Testasin tuota Rich Care Serumia ja ainakin se vei sähkösyyden tukasta :) Silikoni on ekana INCIssä, joten ei varmaan ihan jokapäiväiseen käyttöön tule tuo aine. Plussaa kivan miedosta tuoksusta.
Viimeksi muokannut taitu, 03 Touko 2010, 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paka-08

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

^ Se serum on enempi latvasuoja ja parempi on se Cream Fluid jossa ei muistaakseni ollut silikonia ollenkaan tai ainenkin sitä oli vähemmän.
Vastaa Viestiin