Goldwell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
neppari

Goldwell

Viesti Kirjoittaja neppari »

Löysin kaappini pohjalta LC2 Moisture Repair Intensive Hair Pack:n, mutta en enää muista kuinka kauan siihen on suositeltu vaikuttamisaika? Millä ajalla saatte parhaan tuloksen?  :)
Ishamael
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 538
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:37

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Ishamael »

Parhaan tuloksen saa aikaan itse kokeilemalla. Mutta tehohoidon ollessa kyseessä, on se vaikutusaika lähes aina se 5-20min hiusten kunnon mukaan, mitä kuivempi/käsitellympi/paksumpi hius sitä pidempi vaikutusaika.
Parempikuntoiselle ja liukkaammalle7 ohuemmalle hiukselle riittä lyhyempi aika, ettei hius muutu raskaaksi ja veltoksi.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Mulle tuli just pari päivää sitten postissa tuo Hairstoresta tilaamani LC2 Moisture Repair tehohoito. Oon nyt sitä kokeillu kahtena iltana siten, että oon pesun jälkeen laittanu runsaasti tuota hoitista tukkaan, pyyhe suojaksi ja saunan lämpöön n.10-15 minuutiksi. Ja aivan ihanasti on toiminut, selvästi tuo kosteutta ja kiiltoa lisää kuivaan ja kärsineeseen tukkaani. Joskus kyllä aion antaa sen olla päässä vielä kauemminkin.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Ice »

puolesta tunnista tuntiin pidin itse aina :) se lässäyttää ihanasti, ja antaa kovasti kiiltoa ja pehmeyttä näin. Kokeilemallahan se tosiaan aina selkiää :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Kaikki uudet tuotteet aina kiinnostavat minua - liikaakin - ja surffailin tuossa äsken uusien tuotteiden perään. Eräältä saksankieliseltä sivustolta bongasin, että Goldwellin InnerEffect-tuotteet korvaavat LC2-sarjan. Tuotteita pitäisi Suomen kotisivujen (www.goldwell.fi) mukaan saada jo nyt toukokuussa, mutta enpä ole nähnyt vielä missään. Kertokaapa jos näette.

Myös uusia Joicoja - nimenomaan niitä, joita on uudistettu - odotan kieli pitkällä.

Ja kiinnostavat minua myös uudet GDH-tuotteet, joita pitäisi kai saada Suomestakin pian (www.ghdhair.com).

Kevättä rinnassa siis hiustuotemarkkinoillakin ...  :)

shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja shivaree »

Onhan noita sokoksella esim.. Kampaaja käytti tukkaani jo pari kuukautta sitten.
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Mitäs tykkäsit?
shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja shivaree »

Hirmu vaikee sanoo kun kerran vain laitettu.. En ollut vanhojen LCkakkostenkaan suuri ystävä, joten.. Kampaaja oli kyllä sitä mieltä etteivät ole yhtä hyviä, hän oli tykännyt aiemmista.
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
eini

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja eini »

Mitä mieltä Goldwellin tuotteista?Risut ja ruusut tervetulleita ;D
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Ice »

searchilla löytyy jotain myös :) ihan mukvahan näitä on samaankin ketjuun kerätä

värilliset värihiusten tuotteet ainakin aika surkeita hoitotehoiltaan, purkkinaamio platinahiuksille ihan ok.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Biiver
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 269
Liittynyt: 22 Joulu 2006, 23:21

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Biiver »

En oo ainakaan vielä törmännyt yhteenkään Goldwellin tuotteeseen, joka olisi tarpeeksi hoitava mun kuiville hiuksille. Enpä tätä merkkiä enää aiokkaan ostaa. Värisarjan platinashampoo ja jätettävä fluidi ei vienyt yhtään keltaisuutta pois ja jätettävä koppuroitti&kuivatti (ei ihme, kun denaturoitu alkoholi oli incin alussa).
Mary

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Mary »

Mun hiuksille moisture light-tuotteet on tehneet hyvää. Joskus bongasin kampaamoliikkeestä alennuksesta ja muutama purkki lisää piti seuraavana päivänä käydä ostamassa :) Kosteuttaa todella hyvin, pesun jälkeen hiukset ovat pehmeät ja kiiltävät, ei mulla merkkiäkään kuivuudesta. CO-pesuissa myöskin tuo moisture light-hoitis toimii todella hyvin.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Triina »

Stay Red -shampoo on aika kamalaa, kuivattaa ja värimäärä on olematon. Hoitiksessa on reilusti pigmenttiä kyllä, mutta muuten aika mitäänsanomaton.

Muotoilutuotteista olen kyllä tykännyt, vanhan Trendlinen vahat ovat suosikkeja, samoin kiiltosuihke.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Trendlinet haisee pahalle. Käytössä muotovaahto joka on muuten ihan okei mutta tosiaan toi haju ei oo parhaimpia.

Stay Redit oli ihan peruskamaa, ekoja kampaamotuotteitani. En huomannut mitään sävynpysymisjuttuja noiden kanssa. Käytössä oli siis shampoo ja hoitis.

Kerasilk Intant Silk Fluid on kyllä parasta kokeilemaani latvasuojaa :-* En oo vielä mitään huonoa puolta siitä löytänyt.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Paulina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 866
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 15:44

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Paulina »

"Keskihintaisista" kampaamotuotteista pidän kyllä eniten Goldwellista. En omista hirveitä määriä, mutta Kerasilk-sarjasta sh, ha ja jätettävän ja jonkin jätettävän suihkeen, en tiedä onko sitä enää myynnissä. Color(moisture) definition-sarjaakin voisin ostaa, sävytettyä sarjaa omistan muutaman putelin. Jotenkin tykkään Goldwellin imagosta. Trendline-sarjasta oli muutama tuote, sarjan ulkoasu on kyllä tosi tylsä. Nojaa, itseasiassa pesin eilen pitkästä aikaa Kerasilkillä.. ja no.. en tiedä kutiseeko sittenkin hieman. En taida sietää enää kohta kuin Redkenin shampoita.

Mutta jos pitäisi valita Cutrinin, Lorealin Serie-sarjan, Matrixin ja tämän väliltä, ottaisin Goldwellin..
Vastaa Viestiin