Goldwell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Uutta Goldwelliltä: Dualsenses Green.

http://www.goldwell.fi/tuotteet/hiusten ... ses/green/
PrettyMia

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja PrettyMia »

http://www.goldwell.fi/tuotteet/hiusten ... rly_twist/

Onkos kukaan tullut testanneeksi näitä? ;)
Varjotar

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

PrettyMia kirjoitti: http://www.goldwell.fi/tuotteet/hiusten ... rly_twist/

Onkos kukaan tullut testanneeksi näitä? ;)

Shampoo on ensituntumalta aika pesevä, mutta tuoksuu miellyttävän raikkaalle.
Hoitoaine on koostumukseltaan ohutta, mutta riittoisaa. Kosteuttaa hyvin etenkin pidemmällä vaikutusajalla ja jättää hiukset miellyttävän pehmeiksi ja selvitettäviksi.


Loistava, ellei täydellisyyttä hipova hinta-laatusuhde :l
Viimeksi muokannut Varjotar, 14 Kesä 2012, 16:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luppa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 181
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 09:14

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Luppa »

Löysin korvaajat O&H-sarjalle ja pidän tuotteista jopa enemmän. Goldwell dual senses green real moisture shampoo ja hoitoaine. Ei synteettisiä hajusteita eikä väriaineita, silikoneja, mineraaliöljyjä tai parabeenejä. Jättää hiukset hoidetuiksi, ilmaviksi ja pehmeiksi. Pesu- ja hoitotulos on parempi kuin aiemmalla suosikilla ja päänahka tykkää.

Olen käyttänyt tuotteita nyt pari viikkoa ja olen todella tyytyväinen. Vaalealle ja ohuelle raidoitetulle hiuksille on tehnyt hyvää. En pidä yhtään perusshampoo-tuoksuista enkä hajuvesimäisistä, voimakkaista tuoksuista. Nuuskuttelin näitä jo liikkeessä ja tuoksu on ihana piparminttu-hunaja-dallaspullatuoksu, jollaista en ole ennen löytänyt. Kaikinpuolin hyvä löytö. Ainoa miinus on se, että hoitoainetta kuluu siten, että kohta pitää ostaa uusi. Toisaalta nämä ovat vähän päälle kympin. Aion kokeilla myös muotoilutuotteita tästä sarjasta, niin vakuuttunut olen.
Viimeksi muokannut Luppa, 24 Huhti 2012, 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.
Varjotar

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Tuo DualSenses Green Real Moisture- sarja ei ollut ihan odotusteni mukainen. Kosteutusta ei tälle päälle riitä nimeksikään eikä tuoksukaan oikein sovi mun nenään. Ihan ok näin "luomu" tuotteeeksi muuten.
Viimeksi muokannut Varjotar, 05 Kesä 2012, 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Mistäköhän saisi edullisesti tilattua Goldwell-sarjaa? Katsoin ulkomailta, mutta hinnat eivät olleet paria euroa edullisempia kuin Suomessa. Repair Rich-sarja kiinnostaa. Värjätyille hiuksillekin oleva sarja on hyvä, erityisesti se 60 sec hiusnaamio.

Edit. Kiitos, Varjotar :)
Viimeksi muokannut Kristiina, 18 Elo 2013, 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Varjotar

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Verkkokauppa Kampaamo Villikihara :)

Goldwell on uudistanut tuotesarjojaan. Iloksi ja suruksi tuotteisiin on lykätty 1-3 eri silikonia. Hinta on sama kuin vanhoissa silikonittomissa vastaavissa.

Curly twist- tuoteperheessä shampoo, joka sisältää "HybroBouce Complex:in ja Microfluid- teknologian" on Silicone Quartenium-22 ja Glyceryl Laurate Phenyl Trimethicone.
Huudehtava Curly Twist tehohoito sisältää niinikään yhdeksäntenä amodimethicone:a.

So far so good, tuotteet ovat silti ihan hyviä eivätkä vielä ainakaan aiheuta mitään selvää haittaa.
Viimeksi muokannut Varjotar, 11 Huhti 2014, 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Goldwell ei todellakaan kuulu mun säännöllisesti käyttämiin tuotemerkkeihin, mutta kesällä tulin ostaneeksi Dualsenses color extra rich 60 sec treatmentin. Ei tuote varsinaisesti huono ollut, muttei vastannut sitä mitä odotin tuotteen nimen perusteella: ei ollut todellakaan 'extra rich' koostumukseltaan tai vaikutukseltaan, vaan päinvastoin, tuntui hyvin kevyeltä naamiolta.
Tuotteen lyhyt vaikutusaika on toisaalta plussaa, koska naamio sopi hyvin käytettäväksi vaikka aamusuihkussakin, mutta itseäni ei toisaalta haittaa muhitellakaan hiusnaamioita.
ainokainen

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Katselin Stokkalla hiustuotteita ja mukaan tarttui Goldwellin Kerasilk Ultra Rich Keratin Care Oil.

Kuva

Enimmäkseenhän tämä on silikonia, mutta tässä on myös keratiinia ja silkkiproteiinia, joten innostuin kokeilemaan josko tämä olisi yhtä hyvää kuin aiempi lemppariseerumini, Biosilkin Silk Therapy.

Yhden käyttökerran perusteella olen vakuuttunut. Tämä tulee varmasti käytettyä loppuun. Ihanan ilmava ja sileä lopputulos ilman lähmäämistä, vaikka laitoin tuotetta aika reilusti. Tämä ei ehkä ole ihan yhtä tehokasta kuin Biosilk, eli ei ihan sellaista "vau" -efektiä, mutta kyllä tämä on ihan seerumeiden parhaimmistoa ainakin mun mielestä. Suosittelen.

karpalo

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja karpalo »

Onko kenelläkään kokemusta Goldwell Style Sign Straight Satin Guard -suihkeesta? Haulla ei löytynyt mitään. Kyseessä on vissiin joku kosteussuojasuihke. Ainesosaluettelossa on ekana denaturoitua alkoholia, mikä ei kyllä ole hyvä.
Vastaa Viestiin