Sivu 1/1

Goldwell

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 12:07
Kirjoittaja neppari
Löysin kaappini pohjalta LC2 Moisture Repair Intensive Hair Pack:n, mutta en enää muista kuinka kauan siihen on suositeltu vaikuttamisaika? Millä ajalla saatte parhaan tuloksen?  :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 14:28
Kirjoittaja Ishamael
Parhaan tuloksen saa aikaan itse kokeilemalla. Mutta tehohoidon ollessa kyseessä, on se vaikutusaika lähes aina se 5-20min hiusten kunnon mukaan, mitä kuivempi/käsitellympi/paksumpi hius sitä pidempi vaikutusaika.
Parempikuntoiselle ja liukkaammalle7 ohuemmalle hiukselle riittä lyhyempi aika, ettei hius muutu raskaaksi ja veltoksi.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 15:49
Kirjoittaja sininen kissa
Mulle tuli just pari päivää sitten postissa tuo Hairstoresta tilaamani LC2 Moisture Repair tehohoito. Oon nyt sitä kokeillu kahtena iltana siten, että oon pesun jälkeen laittanu runsaasti tuota hoitista tukkaan, pyyhe suojaksi ja saunan lämpöön n.10-15 minuutiksi. Ja aivan ihanasti on toiminut, selvästi tuo kosteutta ja kiiltoa lisää kuivaan ja kärsineeseen tukkaani. Joskus kyllä aion antaa sen olla päässä vielä kauemminkin.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Tammi 2006, 18:56
Kirjoittaja Ice
puolesta tunnista tuntiin pidin itse aina :) se lässäyttää ihanasti, ja antaa kovasti kiiltoa ja pehmeyttä näin. Kokeilemallahan se tosiaan aina selkiää :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 11 Touko 2006, 17:59
Kirjoittaja Marylee
Kaikki uudet tuotteet aina kiinnostavat minua - liikaakin - ja surffailin tuossa äsken uusien tuotteiden perään. Eräältä saksankieliseltä sivustolta bongasin, että Goldwellin InnerEffect-tuotteet korvaavat LC2-sarjan. Tuotteita pitäisi Suomen kotisivujen (www.goldwell.fi) mukaan saada jo nyt toukokuussa, mutta enpä ole nähnyt vielä missään. Kertokaapa jos näette.

Myös uusia Joicoja - nimenomaan niitä, joita on uudistettu - odotan kieli pitkällä.

Ja kiinnostavat minua myös uudet GDH-tuotteet, joita pitäisi kai saada Suomestakin pian (www.ghdhair.com).

Kevättä rinnassa siis hiustuotemarkkinoillakin ...  :)


Vs: Goldwell

Lähetetty: 14 Touko 2006, 08:27
Kirjoittaja shivaree
Onhan noita sokoksella esim.. Kampaaja käytti tukkaani jo pari kuukautta sitten.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 15 Touko 2006, 08:37
Kirjoittaja Marylee
Mitäs tykkäsit?

Vs: Goldwell

Lähetetty: 15 Touko 2006, 10:57
Kirjoittaja shivaree
Hirmu vaikee sanoo kun kerran vain laitettu.. En ollut vanhojen LCkakkostenkaan suuri ystävä, joten.. Kampaaja oli kyllä sitä mieltä etteivät ole yhtä hyviä, hän oli tykännyt aiemmista.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 25 Joulu 2006, 23:03
Kirjoittaja eini
Mitä mieltä Goldwellin tuotteista?Risut ja ruusut tervetulleita ;D

Vs: Goldwell

Lähetetty: 25 Joulu 2006, 23:29
Kirjoittaja Ice
searchilla löytyy jotain myös :) ihan mukvahan näitä on samaankin ketjuun kerätä

värilliset värihiusten tuotteet ainakin aika surkeita hoitotehoiltaan, purkkinaamio platinahiuksille ihan ok.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 25 Joulu 2006, 23:42
Kirjoittaja Biiver
En oo ainakaan vielä törmännyt yhteenkään Goldwellin tuotteeseen, joka olisi tarpeeksi hoitava mun kuiville hiuksille. Enpä tätä merkkiä enää aiokkaan ostaa. Värisarjan platinashampoo ja jätettävä fluidi ei vienyt yhtään keltaisuutta pois ja jätettävä koppuroitti&kuivatti (ei ihme, kun denaturoitu alkoholi oli incin alussa).

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 00:26
Kirjoittaja Mary
Mun hiuksille moisture light-tuotteet on tehneet hyvää. Joskus bongasin kampaamoliikkeestä alennuksesta ja muutama purkki lisää piti seuraavana päivänä käydä ostamassa :) Kosteuttaa todella hyvin, pesun jälkeen hiukset ovat pehmeät ja kiiltävät, ei mulla merkkiäkään kuivuudesta. CO-pesuissa myöskin tuo moisture light-hoitis toimii todella hyvin.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 00:40
Kirjoittaja Triina
Stay Red -shampoo on aika kamalaa, kuivattaa ja värimäärä on olematon. Hoitiksessa on reilusti pigmenttiä kyllä, mutta muuten aika mitäänsanomaton.

Muotoilutuotteista olen kyllä tykännyt, vanhan Trendlinen vahat ovat suosikkeja, samoin kiiltosuihke.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 04:11
Kirjoittaja RockQueen
Trendlinet haisee pahalle. Käytössä muotovaahto joka on muuten ihan okei mutta tosiaan toi haju ei oo parhaimpia.

Stay Redit oli ihan peruskamaa, ekoja kampaamotuotteitani. En huomannut mitään sävynpysymisjuttuja noiden kanssa. Käytössä oli siis shampoo ja hoitis.

Kerasilk Intant Silk Fluid on kyllä parasta kokeilemaani latvasuojaa :-* En oo vielä mitään huonoa puolta siitä löytänyt.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 10:22
Kirjoittaja Paulina
"Keskihintaisista" kampaamotuotteista pidän kyllä eniten Goldwellista. En omista hirveitä määriä, mutta Kerasilk-sarjasta sh, ha ja jätettävän ja jonkin jätettävän suihkeen, en tiedä onko sitä enää myynnissä. Color(moisture) definition-sarjaakin voisin ostaa, sävytettyä sarjaa omistan muutaman putelin. Jotenkin tykkään Goldwellin imagosta. Trendline-sarjasta oli muutama tuote, sarjan ulkoasu on kyllä tosi tylsä. Nojaa, itseasiassa pesin eilen pitkästä aikaa Kerasilkillä.. ja no.. en tiedä kutiseeko sittenkin hieman. En taida sietää enää kohta kuin Redkenin shampoita.

Mutta jos pitäisi valita Cutrinin, Lorealin Serie-sarjan, Matrixin ja tämän väliltä, ottaisin Goldwellin..

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 11:01
Kirjoittaja Lilly Missy
Mulla on kerasilk-sarjan tehohoito erittäin kuiville hiuksille(?) se punakorkkinen versio joka tapauksessa. Tykkään siitä kyllä ihan tosissaan, yksinään ja k-pak tehoitoon sekoitettuna :-* Löytyy myös matkakokoja joistain sh:sta ja ha:sta, lahjuksia HS:ltä, testaamatta...

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 13:26
Kirjoittaja Amilo
Goldwelliltä mielestäni ainut kelpo hoitosarja on juurikin tuo Kerasilk. Definitionista en ole kyllä löytänyt yhtäkään hyvää tuotetta. LC 2 on joitain helmiä, mutta sitä olen vähemmän testaillut ja siitä olisikin kiintoisaa kuulla kokemuksia ?

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 13:35
Kirjoittaja eini
kiitos jo tulleista vastauksista!
Itsellä tällä hetkellä on kaapissa:
Big finish volume spray= Ihan hyvä peruslakka varmasti tulee käytettyä loppuun asti.
Volume double boost=Tykkään myös tästä ,jopa mun lasimaisille hiuksille,jotka roikkuu päätä pitkin saa kohotusta aikaiseksi ;D
Straight Diamond gloss=Ihan ok tuote,tekee vaan aika rasvaisiksi vaikka vähän laittaa ja tuntuu että "kiilto" katoaa heti ???,mutta tulee käytettyä loppuun asti.
Color definition brilliance spray light=Ihan ok kamaa,en osta uudestaan mutta loppuun tulee käytettyä silti,etutukkaan käy hyvin poistamaan sähköisyyttä mutta muuten tehot nolla!Ja haisee aivan tajuttoman pahalle!
Itse ajattelin ostaa jonkun Shampoon ja hoitiksen...
Ai niin jo löytyy vielä Kerasilkin ultra rich care tehohoitoaine ja tästä tykkään paljon!

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 13:39
Kirjoittaja eini
Hei onko jollain kokemusta  Wild sarjan lakasta?
Vetääkö hiukset ilkeesti "klimppiin" ;D

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 14:31
Kirjoittaja Hunajapupu
Minulla on ollut Color Glow sarjan shampoo ja hoitis platinanvaaleille hiuksille, sellaiset violetit pullot. Nuo olivat hyvin perustuotteita eikä hoitoteho riittänyt minun hiuksiini, en vakuuttunut niin paljoa noiden toimivuudesta että olisin ostanut uudestaan. Nyt käytössä on Goldwellilta ainoastaan Color Glow Blonde finish muotoiluvoide jonka pitäisi korostaa vaaleiden hiusten sävyä tms, ihan hyvä muotoiluvoide ja olen tuota käytellyt mielelläni, pitää vain olla tarkkana että hieroo sen aineen ensin kunnolla käsiin ja levittää hiuksiin vasta sitten koska jos on huolimaton niin tuosta jää suht helposti sellaisia vaaleita pieniä tahmakökkäreitä hiuksiin.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 16:36
Kirjoittaja Mella
Minulla ei ole toiminut mikään Goldwellin tuote, joiden avulla yritin poistaa keltaisuutta. Erityisesti odotin tuolta platinablondi-sarjalta enemmän. En ole sen jälkeen käyttänyt.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Joulu 2006, 16:49
Kirjoittaja Webekhet
Mä olen käyttänyt tuota Moisture Intense shampoota ja hoitista aika paljon, ja ovat mielestäni ihan ok. Eivät tee mitään kovin ihmeitä, mutta eivät saa huonoakaan jälkeä aikaan. Oikein passelit silloin tällöin käytettynä. Ja Trendlinen kiiltosuihke on ollut myös ihan ok, tasainen suihku ja nätti luonnollisen kiiltävä tulos. Lähtee vielä helposti pois harjaamalla.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 03 Tammi 2007, 00:37
Kirjoittaja marenki
Mulla on ollut noita Kerasilk tuotteita, harmaa korkkinen shampoo ja punakorkkinen tuubi hoitis/tehis ja se jätettävä. Tykkäilin kyllä kaikista ja tuota hoitista haluaisin kyllä uudestaankin, mutta en raski ostaa normihinnalla, vaikka ei maksakaan kuin sen kymmenisen euroa, (kun ekalla kerralla sain nuo ota3 maksa2-tarjouksesta). Hoitis oli kyllä riittoisa ja hyvä tukka sillä tuli aina.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 22:31
Kirjoittaja Ice
Kerasilk puna- ja harmaakorkkiset hoitoaineet toimivat mukavasti sulkijana ja pehmensivät, tuoksukin kiva.

Keep the color platinahoitoaine on erittäin sinistä, taittaa siis hyvin keltaisuutta, shampoo on vähän floppi joka asteikolla

tämä uusi definition syväpuhdistava shampoo on myös aika heikon tuntuinen, ylihinnoiteltu, vaahtoaa liikaa

Vs: Goldwell

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 22:36
Kirjoittaja Ilyasviel
Punapigmenttistä hoitoainetta käytin muutama vuosi takaperin. Hiuksissa en huomannut suurtakaan muutosta värin kannalta, kädet olivat tosin sitäkin punaisemmat sen jälkeen. Hoitavuudesta ei tietoakaan.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 23:11
Kirjoittaja billabong
Ainakin se kullanvaaleille hiuksille sunnattu hoitsikka (Color Glow Be Blonde) toimii näihin hiuksiin kuin nakutettu. Tulee paksuutta, kiiltoa, sileyttä ja se pieni vaalentava häivähdyskin löytyy. Kaiken lisäksi täysin ilman silikoneja  :D Hintakaan ei kirpaise, kun nämä ovat hairstorella aina alessa(vaikka ei se normihintakaan paha ole). Omaan päähäni todella hyvä hinta-laatu suhde. Muistakseni platinanvaaleiden (live blonde) hiusten hoitoaine antoi ihan yhtä hyvän tuloksen, en vain ole käyttänyt pitkään aikaan.

Sen sijaan se saman sarjan shampoo ei toimi yhtään. Tai kyllä se puhtaaksi pesee, mutta on kauhean kuiva takkukasa tuon jäljiltä. Ihan kun tuosta jäisi joku pinnoite hiuksiin.

Lisäksi Color Light -hoitsikka on aika huonoa. Ei tee mitään pahaa, mutta ei ole minkäänlaisia hoitotehoja. Toimii ainoastaan sulkemassa hiussuomuja tehiksen jälkeen, tai latvojen suojaukseen shampoota huuhdellessa.

Kamalin kaikista oli kyllä Color Light -shampoo. Pesi kuin syväpuhdistava, mutta hiukset olivat vain aikamoista purkkaa tuon jäljiltä vaikka mitä laittoi hoitoaineeksi. Ja nämä ovat suunnattu (sha+ha) hennoille, värjätyille hiuksille. Ei ainakaan lätsäytä ;D.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 17:37
Kirjoittaja olivia
Drops kirjoitti: Kamalin kaikista oli kyllä Color Light -shampoo. Pesi kuin syväpuhdistava, mutta hiukset olivat vain aikamoista purkkaa tuon jäljiltä vaikka mitä laittoi hoitoaineeksi. Ja nämä ovat suunnattu (sha+ha) hennoille, värjätyille hiuksille. Ei ainakaan lätsäytä ;D.
Musta toi shampoo taas pesee aika heikosti ja jättää hieman rasvaisen tuntusen päänahan mutta hiukset takkukasaksi.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 17:59
Kirjoittaja Armada
Nyt on käytössä Definitions moisture light hoitoaine ja tykkään siitä. Kosteuttaa tarpeeksi hiuksiani tekemättä raskaiksi. Laitan sitä toisinaan vaikuttamaan tehohoidon tapaan pitkäksi aikaa. Tykkäsin myös värihiusten hoitoaineesta ainakin ennen uudistusta. Shampoista en tykkää niin paljon kuin hoidoista. Hiukset tuntuvat kyllä hyviltä pesun jälkeen, mutta rasvoittuvat nopeasti.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 18:43
Kirjoittaja Piitu
Mulla oli noin vuosi sitten käytössä Kerasilk- hoitoaine vauroituneille hiuksille, josta kyllä tykkäsin. Myös tuoksu oli loistava, mielestäni joku koivuun vivahtava?
Huonompi kokemus oli LC2 Clear Blonde Fluid. Tällä sai hiukset helposti ja nopeati takkuun! Ei sinänsä ihme, kun ei varmaan sisällä juurikaan hoitavia ainesosia. Mutta eipä ollut kyllä muutenkaan kovin vaakuttava tuote, joten annoin riesaksi äidille, joka on muuten hävittänyt pullon salaperäisesti ;)
Yläasteikäisenä värjäilin hiuksia Soft Coloreilla(?) punaiseksi ja värjäyksien välillä käytin jotain saman sarjan värinkirkastajaa tms. Väri ei tosiaankaan ollut pysyvintä mahdollista, punaista oli ihan joka paikassa; tyynyllä, pyyhkeissä, pipossa..

Vs: Goldwell

Lähetetty: 09 Huhti 2007, 10:39
Kirjoittaja Tuikkuli
Täälläpä ei juurikaan ole keskustelua Goldwellista, eikä ainakaan Definition-sarjasta...

Ostin viime viikolla Definition Moisture Intense -shampoon ja -hoitiksen, nehän on tarkoitettu normaaleille ja vahvoille hiuksille. Incit oli näissä Intense-pulloissa niin paljon paremmat kuin Lighteissa, että päädyin näihin. Shampoo taisi olla jopa silikoniton ja hoitiksessa on silikonia, mutta ei ihan ensimmäisten joukossa. Muutenkin ihan hauskan oloiset incit.

Mulle sopivat tosi hyvin! Shampoo pesee mukavan hellävaraisesti, mutta tekee silti puhdasta jälkeä. Parasta on se, että tukka ei jää yhtään raskaaksi pesun jälkeen, mutta ei myöskään narskuvaksi tai takkuiseksi. Hoitiksella saan tulosta parissa minuutissa, mutta saunan lämmössä pidemmällä vaikutusajalla antoi kyllä aivan ihanan tukan! :-*

Minun tukassa nämä tuntuu ryhdistäviltä ja kiillottavilta tuotteilta, jotka kosteuttaa ja hoitaa kevyesti. Kiilto on ihan upea ilman mitään jätettäviä tai muita aineita ja tukka tuntuu tosi ryhdikkäältä ja tuuhealta, mutta silti hyvinvoivalta! Tuoksutkin on hyvän raikkaat. Maksoin omistani 5 euroa / pullo ja ajattelin, josko kävisin hakemassa hoitista toisen pullon, kun se on niin pieni tuubi shampooseen verrattuna... ;)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 09 Huhti 2007, 16:54
Kirjoittaja Amilo
Olen kanssa ollut ihan positiivisesti yllättänyt värihiusten shampoosta, mutta hoitsikka on aikamoista lurua. Selvittää kyllä mutta siihen ne tehot sitten jääkin. Tuoksu on molemmissa kivan raikas.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 10 Huhti 2007, 08:35
Kirjoittaja Tuu
Ostin hiljattain Kerasilk-sarjaan kuuluvan hoitoaineen, en nyt muista tarkemmin nimeä, mutta putkilo oli sellainen beessin sävyinen, ja jonka piti kuuleman olla todella hoitavaa/kosteuttavaa.

Olen laittanut hoitoainetta aina melko reilusti ja antanut vaikuttaa sitten vähintään 5min. Ihan hyvää tulee, ja hiuksetkin tuntuvat todella pehmeiltä, mutta en kumminkaan ole erityisen tyytyväinen, sillä ei tule yhtä pehmeää jälkeä kuin Tigin o&h:lla, joka on todella loistavaa hiuksilleni.

Mutta mutta, onneksi ei tullut suurta vahinkoa, sillä ei ollut kallis ;).  En kumminkaan todennäköisesti osta enää uudelleen, ainakaan vähään aikaan, sillä yritän etsiä parempia :) .

Vs: Goldwell

Lähetetty: 11 Huhti 2007, 01:46
Kirjoittaja LadyRaven
RockQueen kirjoitti: Kerasilk Intant Silk Fluid on kyllä parasta kokeilemaani latvasuojaa :-* En oo vielä mitään huonoa puolta siitä löytänyt.
Sama.  Tosin olen kokeillut hurjaa neljää eri merkkiä latvasuojia.

Ton saman sarjan punakorkkinen tehis teki kyllä hyvää tukalleni, mutta se tuubi maksaa kympin ja kesti vissiin 7 käyttökertaa, että joo..  :P

Moisture definition -naamio ei myöskään montaa käyttökertaa kestä, mutta se oli eka töhnä jonka tehon todella huomasi ja huomaa edelleen. En raski käyttää tuota vakituisesti, mutta kuurittelen purkin verran muutaman kerran vuodessa. Tuntuu aina että on jonkun muun tukka päässä, kun tuntuu normaalia paksummalle, eikä takutu sitten niin millään.

Äidiltä testailin jotain definition light (?) hoitista ja shampoota joskus, olihan ne ihan ok, mutta ainakin ton hoitiksen hakkaa VO5:n Moisture Soak mennen tullen.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 18 Touko 2007, 19:17
Kirjoittaja Webekhet
Mä kaivoin kaapin pohjalta vanhat Golwellin Color Definition Intenset käyttöön. Olivat vuosia mun suosikkituotteita, ja käytössä tosi ahkerasti. Eipä ihmekään miksi.  :) Shampoo pesee sopivan puhtaaksi, mutta ei liian, ja jättää hiuksiin tosi ilmavan tunnun. Hoitis selvittää tukan täysin takuttomaksi ja jättää kevyeksi, joten hiuksisto ei liimaannu päätä pitkin. Hoitotehot ei kuitenkaan riitä tähän päähän, ja jo muutama pesukerta peräkkäin näkyy latvoissa selvänä kuivuutena. Jos mulla ei olisi näin käsitelty tukka, nuo olisi varmaan vieläkin mun suosikkeja. Kyllähän nuo nytkin satunnaisessa käytössä menee, mutta ei ehkä paras valinta. Toivottavasti hiukset on joskus paremassa kunnossa niin voisi näitäkin aktiivisemmin käytellä.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 22 Touko 2007, 10:30
Kirjoittaja Chronos
Mulla on stay redin shampoo,huuhdeltava hoitis,sekä se hoitovaahto.Noi toimii hyvin satunnaisesti käytettynä,ja omasta mielestä hiukset ei ole niin oranssinsävyiset noita käyttäessä.Ainakin kun syväpuhdistavalla pesee niin vaahto on vaaleanpunaista.Shampoo toimi ennen paremmin mutta nyt hiukset rasvoittuu käytön jälkeen hetkessä,hoitis selvittää mukavasti.Tuoksusta pidän erityisesti vaikka mun mielestä kaikissa Goldwelleissä on semmoinen muovinen haju.
Kosteuttava tehis purkissa on myös hyvää,silottaa ja saa hiukset raskaan tuntuisiksi.
Ostin juuri sen Kerasilkin Utra rich care hoitiksen mutta testannut en ole vielä.Jotenkin himottaisi hankkia vielä se normihoitis,shampoo ja instant silk fluid.Haulla yritin etsiä mutta en löytänyt kokemuksia kuin tuosta fluidista.
Ovatko Kerasilkit olleet hintansa väärtejä,ja tuleeko liukas tukka,kun semmoisesta tykkäisin?

Vs: Goldwell

Lähetetty: 22 Touko 2007, 12:18
Kirjoittaja Hilippa
Kokemusta löytyy vain ruskeille hiuksille tarkoitetusta tuotteesta: Love Brownista. Ei vaikuttanut mitenkään värin kestoon tai hiusten kiiltoon, joten en oo ostanut uudelleen tuota.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 23 Touko 2007, 05:49
Kirjoittaja Chronos
Sorruin sitten ostamaan ne loputkin Kerasilkit ja eilen kokeilin hennauksen jälkeen.Kokeilun perusteella aivan ihanaa tavaraa,vaikka hajusta en pidä hirveästi.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 23 Touko 2007, 21:01
Kirjoittaja Amilo
^Silk Fluidista on varmastikin ollut puhetta tuolla jätettävien ketjussa. Mutta oman kokemuksen mukaan yksi parhaita jätettäviä hoitsikoita. Ainakin mun pörrötukkaa taltuttaa kivasti tuo hoitoaine ja shampoostakin on pelkästään hyvää sanottavaa.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 23 Touko 2007, 21:06
Kirjoittaja Magia
Minulla on tuo Instant silk fluid, ja on kyllä mahtavaa tavaraa. :-* Tekee hiukset ihanan sileiksi ja pehmeiksi. Minun kärsineeseen luonnonkiharahaperooni tätä tarvitaan kyllä monia pumppauksia, mutta hintansa arvoista ehdottomasti. Haju ei kylläkään parhaimmasta päästä.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 27 Touko 2007, 21:55
Kirjoittaja NarnianQueen
Onko kokemuksia Goldwellin ostamisesta netin kautta? Ainakaan Lookfantastic ei tunne koko merkkiä...
Kerasilk Instant fluid silk kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta minkä hintaista lie Suomessa?

Vs: Goldwell

Lähetetty: 27 Touko 2007, 21:59
Kirjoittaja jeppu
^ Kerasilk instantti on sellainen 10 € Suomessa.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 19:26
Kirjoittaja Todia
Tänään Myyrmäen Hairstoressa jaettiin LC2:n System Care Powerpack intensiivitehostajia.. Hankalaksi menee..

Eli yksittäisiä annospusseja, joissa on jauhemaisessa muodossa oleva tehohoitoaines, ja tämä siis sekoitetaan normaaliin
hoitoaineeseen. Näitä oli kahta eri lajia; lilaa Condition&Carea ja keltaista Structure&Strengthia.
Onko kokemusta näistä? Inciä kenties? Onkohan nämä tarkoitettu ammattilaiskäyttöön, kun ei ole mitään käyttöohjetta..
Pitääpä testailla!

Vs: Goldwell

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 19:40
Kirjoittaja NarnianQueen
Olen ostellut näitä pussukoita paikallisesta Hairstore:sta 20 sntin hintaan usemman kappaleen, ja käyttänyt ehkä kolmesti. Myymälässä näkemässäni ohjeessa neuvottiin sekoittamaan jauhe tehohoitoon (LC2:n tietenkin...mutta itse olen käyttänyt usean eri merkin hoitista ja hyvin on toimineet kaikki) ja miksaamaan hyvin ainakin minuutin ajan. Sitten vain päähän muhimaan. En muista suositusaikaa, mutta  olen pitänyt tehosekoituksia päässä 10 minuutista puoleen tuntiin.
Epäilin ensi alkuun, voiko tuollaisesta jauheseoksesta olla mitään sanottavampaa hyötyä, mutta ekan kokeilun jälkeen yllätyin täysin: tulos oli niin pehmeä, sileä ja samalla jämäkkä!  :o
Suosittelen siis itse lämpimästi, eipä ainakaan olleet Hairstoressa liian kalliita..

Edit: Olen siis ostanut ja kokeillut noista kumpaakin, en huomannut sanottavampaa eroavuutta, vaikka tuo toinen onkin ehkä enemmän rakennepaikkaava.
Näin INCI-listan myymälän kansiossa, eikä se ollut mikään sykähdyttävä. Jotain vaikutusta noilla pulvereilla kuitenkin näköjään on tehikseen sekoitettuna ;)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 24 Heinä 2007, 22:35
Kirjoittaja Todia
NarnianQueen kirjoitti: Olen ostellut näitä pussukoita paikallisesta Hairstore:sta 20 sntin hintaan usemman kappaleen, ja käyttänyt ehkä kolmesti. Myymälässä näkemässäni ohjeessa neuvottiin sekoittamaan jauhe tehohoitoon (LC2:n tietenkin...mutta itse olen käyttänyt usean eri merkin hoitista ja hyvin on toimineet kaikki) ja miksaamaan hyvin ainakin minuutin ajan. Sitten vain päähän muhimaan. En muista suositusaikaa, mutta  olen pitänyt tehosekoituksia päässä 10 minuutista puoleen tuntiin.
Epäilin ensi alkuun, voiko tuollaisesta jauheseoksesta olla mitään sanottavampaa hyötyä, mutta ekan kokeilun jälkeen yllätyin täysin: tulos oli niin pehmeä, sileä ja samalla jämäkkä!  :o
Suosittelen siis itse lämpimästi, eipä ainakaan olleet Hairstoressa liian kalliita..

Edit: Olen siis ostanut ja kokeillut noista kumpaakin, en huomannut sanottavampaa eroavuutta, vaikka tuo toinen onkin ehkä enemmän rakennepaikkaava.
Näin INCI-listan myymälän kansiossa, eikä se ollut mikään sykähdyttävä. Jotain vaikutusta noilla pulvereilla kuitenkin näköjään on tehikseen sekoitettuna ;)
Muistatko inciä yhtään? Oliko esim. silikonia? Olen itse jostain syystä vähän kammoinen sen suhteen... :D

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Heinä 2007, 20:52
Kirjoittaja hevetuve
Hommasin juuri tuon Color Glow Feel Copper fluidin. INCiin vilkaistuani heti veden jälkeen alcohol denat... Joten avasin pullon ja nuuskaisin. Hajusta tuli mieleen joku marjalikööri  ??? eli alkoholihan siinä haisi ihan vahvasti. Uskaltaako tuota edes kokeilla päähänsä?

Golwellin color definition conditioner oli kyllä aika turhaa tavaraa. Takkuja oli melkein saman verran kuin ei olisi hoitoainetta laittanut ollenkaan. Puoli pulloa käytin ja laitoin äidille  ;)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Heinä 2007, 22:01
Kirjoittaja Amilo
Sain sellaista Goldwellin jätettävää kiiltohoitoa eli Color Glow Blonde finisf (tätä on myös värjätyille hiuksille). Kuiviin hiuksiin laitetaan, mutta ei tässä kyllä muotoiluominaisuutta ole.
Toimii kyllä hyvin siloittamaan hiusten pintaa ja ei mielestäni kauheaksi rasvaletiksi tee, ellei nyt aivan kourakaupalla laita.
En oikein tiedä mitä tämä tekee muuta kuin antaa kiiltoa. Kuitenkin on hoitopuolen tuote, eikä muotoilutuote.

Inci: AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, TRILAURETH-4 PHOSPHATE, CETEARETH-20, STEARETH-2, DIMETHICONE, PROPYLBARABEN, METHYLPARABEN, PPG-2 METHYL ETHER, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, PARFUM, MICA, TITANIUM DIOXID

Vs: Goldwell

Lähetetty: 09 Elo 2007, 09:31
Kirjoittaja Withering
Mä olen todella tyytyväinen uusimpiin hankintoihini: värihiusten shampoo light ja hoitis intense. Shampoo pesi kunnolla, jätti ilmavan ja kiiltävän lopputuloksen. Hoitis tuntui levittäessä aika lirulta, mutta huuhdellessa selvitti tukan tosi hyvin ja jätti sileäksi. Nyt kuivana tukka on kuohkea, sileä ja kiiltävä.  :-*

Ainakin tälläiseen hentoon yksittäiseen hiukseen toimii loistavasti, ei latista eikä tee raskaaksi ( ;D apua, sehän tästä puuttuisi, jos raskaaksi tekisi...)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 09 Elo 2007, 10:44
Kirjoittaja Reese
Mitä Goldwellin Spun Shine maksaa ja mistähän se kannattaisi hankkia? Ihan Suomesta jostain? *liian tottunut edullisiin ulkomaannettiostoksiin* ::)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 09 Elo 2007, 20:17
Kirjoittaja Amilo
^Riippuu varmaankin paikasta, mutta eiköhän sen 12- 15 € saa

Vs: Goldwell

Lähetetty: 09 Elo 2007, 21:17
Kirjoittaja Reese
^ Näinkin sen jo yhdessä paikassa maksavan 12.50 euroa ja se taisi sitten olla tuon hintahaarukan mukaan ihan kohtuullinen hinta. Lähinnä ajattelin vaan, jos sitä saisi halvemmalla nettikaupoista.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 11 Elo 2007, 21:52
Kirjoittaja Tuikkuli
Reese kirjoitti: Mitä Goldwellin Spun Shine maksaa ja mistähän se kannattaisi hankkia? Ihan Suomesta jostain? *liian tottunut edullisiin ulkomaannettiostoksiin* ::)
Hairstoren nettikaupassa vanhanmallinen purkki (tummansininen) maksaa tällä hetkellä 4 euroa ja uudenmallinen 10 euroa. Postarit tulee tietty päälle, jos tilaa. Joskus Hairstoren liikkeissä on samat tarjoukset kuin netissä, mutta ei aina.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 20 Loka 2007, 16:59
Kirjoittaja NarnianQueen
Haluaisin tiedustella Moisture Definion Intense shampoon käyttäjäkokemuksia. Olen käyttänyt Light- shampoota ja hoitoainetta, ja havainnut ne oikein toimiviksi. Nyt pähkäilen, millä tavalla Intense-koostumus eroaa niistä - HS:n myymälässä kun olisi 250 ml shampoo myynnissä hintaan 5 €, ja alkoi tietysti kiinnostamaan, vaikka periaatteessa ko. firmaa boikotoinkin (käytännössä olen sortunut jo liian moniin tarjouksiin...).
INCI-lista näyttää sekä Intense- että Light-shampoissa samalta, kumpikin on silikoniton, sisältää jugurttipulveria ja paria muuta hoitavaa ainetta... Mikähän ero näiden välillä siis on käytännössä? Millainen koostumus Intensessä on?

Huomasin edellisellä sivulla Tuikkulin kommentin, joten toivoisin saavani häneltä muutaman lisätiedon  :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 22 Loka 2007, 20:44
Kirjoittaja Hue
Goldwellin Color Glow -värinhoitosarja lopetetaan. Tilalle tulee ilmeisesti hiukan vastaava sarja, mutta tarkkaan en vielä tiedä minkälainen. Itseasiassa koululla taitaa olla jo muutamia näytekappaleita uudesta sarjasta, joten voin katsastaa.

Ajattelin ilmoittaa, jos täällä on mahdollisesti sarjasta tykkääviä. :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 23 Loka 2007, 14:13
Kirjoittaja Bembo
Ostin Goldwellin syväputsarin vitosella. Sain siis vihdoin hankittua syväputsarin, kun viimeksi syväputsari-ostoksilla päädyin kosteuttavaan shamppooseen. :) En tiedä, onko tuo hyvä syväputsari, muistaakseni tuolla syväputsari-ketjussa sitä jotkut sanoivat hellävaraiseksi, onko sitten hyvä asia vai ei, en tiedä. Riippu siitä, putskaako silti hyvin muotoilujämät. Se on tärkeintä.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 23 Loka 2007, 21:29
Kirjoittaja Amilo
Emi-lyn kirjoitti: Goldwellin Color Glow -värinhoitosarja lopetetaan. Tilalle tulee ilmeisesti hiukan vastaava sarja, mutta tarkkaan en vielä tiedä minkälainen. Itseasiassa koululla taitaa olla jo muutamia näytekappaleita uudesta sarjasta, joten voin katsastaa.

Ajattelin ilmoittaa, jos täällä on mahdollisesti sarjasta tykkääviä. :)
Uudet pullot on ainakin hienompia. Olen vasta testaillut muutamia shampoita ja vaikuttaa ihan ok:lta.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 23 Loka 2007, 21:39
Kirjoittaja Hue
Amilo kirjoitti:
Emi-lyn kirjoitti: Goldwellin Color Glow -värinhoitosarja lopetetaan. Tilalle tulee ilmeisesti hiukan vastaava sarja, mutta tarkkaan en vielä tiedä minkälainen. Itseasiassa koululla taitaa olla jo muutamia näytekappaleita uudesta sarjasta, joten voin katsastaa.

Ajattelin ilmoittaa, jos täällä on mahdollisesti sarjasta tykkääviä. :)
Uudet pullot on ainakin hienompia. Olen vasta testaillut muutamia shampoita ja vaikuttaa ihan ok:lta.
Katselin koulussa noita uusia ja sarjan nimi siis pysyi ennallaan. Onko sarjassa enää sävyttäviä shampoita, hoitiksia jne.? Ainakaan en koulusta sellaisia löytänyt, tosin pulloja oli vasta muutama kappale. Uudet pullot on kyllä tyylikkäämpiä.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 24 Loka 2007, 21:30
Kirjoittaja Sylver
Emi-lyn kirjoitti:
Amilo kirjoitti:
Emi-lyn kirjoitti: Goldwellin Color Glow -värinhoitosarja lopetetaan. Tilalle tulee ilmeisesti hiukan vastaava sarja, mutta tarkkaan en vielä tiedä minkälainen. Itseasiassa koululla taitaa olla jo muutamia näytekappaleita uudesta sarjasta, joten voin katsastaa.

Ajattelin ilmoittaa, jos täällä on mahdollisesti sarjasta tykkääviä. :)
Uudet pullot on ainakin hienompia. Olen vasta testaillut muutamia shampoita ja vaikuttaa ihan ok:lta.
Katselin koulussa noita uusia ja sarjan nimi siis pysyi ennallaan. Onko sarjassa enää sävyttäviä shampoita, hoitiksia jne.? Ainakaan en koulusta sellaisia löytänyt, tosin pulloja oli vasta muutama kappale. Uudet pullot on kyllä tyylikkäämpiä.
Mä olen kokeillut tästä ainakin punaisille hiuksille olevaa shampoota ja hoitista.. Oli punaista ne molemmat aineet :D ..Ja yleensä toimivuudesta. Oli tosi hyvä, tykkäsin! ..Pesi sopivasti, ei kuivattanut tai jättänyt liruksi. Lopputulos mukavan ilmava :) Voisin hyvin ottaa käyttöön, kun tulevat markkinoille.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 04 Joulu 2007, 20:52
Kirjoittaja Memmuuh
Olen muutaman kerran testannut Color Definition Light hoitoainetta, ja olen ollut ainakin tähän asti erittäin tyytyväinen! Näiden muutaman kokeilen pohjalta sanoisin, että tämä on tällä hetkellä kyllä ehdottomasti yksi mun lempihoitoaineista. :o Selvittää hiukset loistavasti ja hiuksista tulee todella sileät ja pehmeät, ihan lyhyelläkin vaikutusajalla. Täytyy kyllä sanoa, että aluksi hieman epäilin, että mitäköhän tuhoja tuo hoitoaine mun hiuksille tekee, mutta yllätyin kyllä erittäin positiivisesti. Voisi hommata myös ainakin kokeiluun sen Moisture Light hoitoaineen, ja ehdottomasti aijjon kokeilla myös Kerasilk-sarjaa! :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 05 Joulu 2007, 11:45
Kirjoittaja Tiizku
Emi-lyn kirjoitti:
Amilo kirjoitti:
Emi-lyn kirjoitti: Goldwellin Color Glow -värinhoitosarja lopetetaan. Tilalle tulee ilmeisesti hiukan vastaava sarja, mutta tarkkaan en vielä tiedä minkälainen. Itseasiassa koululla taitaa olla jo muutamia näytekappaleita uudesta sarjasta, joten voin katsastaa.

Ajattelin ilmoittaa, jos täällä on mahdollisesti sarjasta tykkääviä. :)
Uudet pullot on ainakin hienompia. Olen vasta testaillut muutamia shampoita ja vaikuttaa ihan ok:lta.
Katselin koulussa noita uusia ja sarjan nimi siis pysyi ennallaan. Onko sarjassa enää sävyttäviä shampoita, hoitiksia jne.? Ainakaan en koulusta sellaisia löytänyt, tosin pulloja oli vasta muutama kappale. Uudet pullot on kyllä tyylikkäämpiä.
On ja ammattilaisille on omat värituotteensa. Meillä oli Goldwellin kouluttaja kertomassa sarjasta. Ammattilais tuotteisiin kuuluu ennen väriä laitettava shampoo ja hoitoaine sekä jälkishampoo ja hoitoaine joiden pitäisi poistaa värikäsittelyssä hiukseen jääneet kemialliset rippeet ja tämä pitäisi tehdä 24h sisällä värjäyksestä. Lopuksi on vielä jätettävä ampulli. Ihan kivalta nuo ammattituotteet vaikuttivat.

Kuluttajille olevissa tuotteissa vain pikahoitikset ovat sävyttäviä ja kustakin väristä (esim.punainen) on sekä kylmän että lämpimän sävyinen  hoitis.

Saa kysyä sarjasta lisää minulta löytyy paksu vihkonen noista tuotteista.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 05 Joulu 2007, 23:07
Kirjoittaja Tuikkuli
NarnianQueen kirjoitti: Huomasin edellisellä sivulla Tuikkulin kommentin, joten toivoisin saavani häneltä muutaman lisätiedon  :)
Sorgen, huomasin tämän vasta nyt! :-[ Mutta näyttäähän ne putelit olevan vieläkin Hairstoressa tarjouksessa... ;) Joko olet hankkinut?

Mulla ei kyllä valitettavasti ole mitään lisättävää edelliseen kommenttiini. Oon edelleen samaa mieltä! Oon ostanut noita samoja tuotteita halvalla lisää, koska ne oli niin hyviä arkituotteita. En osaa verrata light-versioihin, koska en muista niitä koskaan kokeilleeni. Silloin kun itse vertailin incejä, niin intenset näytti paremmilta. Intensen shampoon koostumus on ihan normaali shmpoo... Ei paksu, ei liru. Ehkä kuitenkin ennemmin liru kuin paksu. Muistaakseni joku helmenhohtoinen tms.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 09 Joulu 2007, 16:57
Kirjoittaja Memmuuh
Memmuuh kirjoitti: Olen muutaman kerran testannut Color Definition Light hoitoainetta, ja olen ollut ainakin tähän asti erittäin tyytyväinen! Näiden muutaman kokeilen pohjalta sanoisin, että tämä on tällä hetkellä kyllä ehdottomasti yksi mun lempihoitoaineista. :o Selvittää hiukset loistavasti ja hiuksista tulee todella sileät ja pehmeät, ihan lyhyelläkin vaikutusajalla. Täytyy kyllä sanoa, että aluksi hieman epäilin, että mitäköhän tuhoja tuo hoitoaine mun hiuksille tekee, mutta yllätyin kyllä erittäin positiivisesti. Voisi hommata myös ainakin kokeiluun sen Moisture Light hoitoaineen, ja ehdottomasti aijjon kokeilla myös Kerasilk-sarjaa! :)
No jooh.. Ehkä toi ei olekkaan niin hyvä ihan jatkuvassa käytössä, mutta erittäin hyvä kuitenkin satunnaisesti käytettynä! No joka tapauksessa, tuota Kerasilk-sarjaa aijjon kyllä ehdottomasti testata. Ei ne niin kalliitakaan ole, ettäkö aivan kamalasti harmittaisi jos ei mun päässä toimisikaan. Paljonhan niitä kyllä kuitenkin täälläkin on kehuttu. :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 04 Helmi 2008, 00:14
Kirjoittaja NarnianQueen
Täytyy myöntää, että Moisture Definition-tuotteet ovat päätyneet ehdottomien suosikkieni joukkoon toimivuutensa, silikonittomuutensa ja edullisuutensa (HS:n mega-alennusmyynnistä, ei normaalihinnoin ostettuna...) vuoksi. 
Nämä taitavat jäädä vakiovalikoimaan, mikä on harvinaista siinä mielessä, että kokeilen mielelläni jatkuvasti kaikkea uutta. Luonnontilaiset ja normaalit hiukseni näyttävät voivan kaikkein parhaiten kevyillä tuotteilla hoidettuna - mieluummin siis siedän vaikka kevyttä sähköisyyttä liiskaantumisen sijaan. Ylihoitavat tuotteet saavat tämän pään lähmäiseksi, jolloin pesuväliä on taas tihennettävä --> hiukset kärsivät enemmän. Näin ollen tyydyn mieluummin kevyisiin tuotteisiin vakiokäytössä, ja nämä Goldwellit ovat osoittautuneet juuri täydellisiksi!
Toivottavasti HS:sta löytyy taas  tätä samaa edullisesti, kun nykyinen 750 ml:n puteli tyhjenee...

Vs: Goldwell

Lähetetty: 23 Helmi 2008, 13:04
Kirjoittaja Herya
Vähänkö on muuten hyvää toi moisture definition conditioner light hoitoaine  :-*. Mutta mikä järki on tunkea alcohol denatia moisture definition detangler spray hiuksiin jätettävään suihkeeseen toiseksi inci listaan  >:(. Muuten olisi niin ihana sisälmys mutta en voi käyttää ton denatin takia arhg.. No onneksi maksoin tästä vaan 2,5 euroa. Ei ihan hukkaan mennyt rahat.
Onko muuten silikoonia ton saman sarjan shampoossa?

Vs: Goldwell

Lähetetty: 23 Helmi 2008, 14:04
Kirjoittaja Ice
MD -perheen jätettävä voide on mukavaa, hyvin silikonista, kuitenkin kosteuttaa ja selvittää ihan uskomattoman hyvin. Käytän jätettävän joskus myls ihan tuota MD light -hoitoainetta josta olen edelleen sitä mieltä että selvittää kaikkein parhaiten kokeilemistani aineista.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 23 Helmi 2008, 23:02
Kirjoittaja Tiitunen
Alkaa tehdä mieli kokeilla noita MD-tuotteita.  :P Colour Definition Shampoo Light minulla on itse asiassa vieläkin miehen kakkoskämppään unohtuneena. Tykkäsin alkuun siitä, koska jätti hiukset tuuheaksi ja korosti hiusten raitoja. Tuuheus johtuu varmaan aika kovasta pesevyydestä, luovuin kyseisen sampoon käytöstä sen jälkeen, hiukset olivat takuttuneet usein tuon käytön jälkeen. Takkuja saattoi tulla, vaikka olin suojannut latvat öljyllä. Ennen en varmaan olisi keksinyt yhdistää takkuja liialliseen pesutehoon.

Omituista, että hiustuotefirmat lykkivät alkoholia hoitotuotteisiinkin, mutta alkoholi on halpaa ja nopeuttaa kuivumista.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 24 Helmi 2008, 18:48
Kirjoittaja Heleena
Hemppa kirjoitti: Mutta mikä järki on tunkea alcohol denatia moisture definition detangler spray hiuksiin jätettävään suihkeeseen toiseksi inci listaan  >:(. Muuten olisi niin ihana sisälmys mutta en voi käyttää ton denatin takia arhg.. No onneksi maksoin tästä vaan 2,5 euroa. Ei ihan hukkaan mennyt rahat.
Mulla on tätä samaa suihketta, ja olin myös tosi järkyttynyt tuosta alcohol denatista!  :o Käytän sitä kuitenkin vain aamuisin selvittämään hiuksiani, ja koska käytän oikeasti hoitavaa jätettävää (Lanzan Leave-in-Protectoria), en usko tuosta olevan kauheasti haittaa. Mulla on myös saman sarjan brilliance spray lightia, jossa on myös alcohol denat Inci-listassa toisena, ja siitä suihkeesta kyllä todella sen haistaakin!! Haisee niin voimakkaasti alkoholille, että ihan ällöttää. Suihkinkin sitä vain juhlakampauksiin, kun haluan extrakiiltoa kutreihin. Siinä tarkoituksessa toimii kyllä hyvin, mutta ei noita oikein muuten suositella voi.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 24 Helmi 2008, 21:58
Kirjoittaja Amilo
^Tuo on kyllä silti mun mielestä aika hyvää tuo moisture detangler spray, mutta pakkohan sen käyttö oli periaattesta lopettaa tuon denatin taki ;D
Olisi kaapissa yksi pullo, vois kokeillakin taas pitkästä aikaa suhkia sitä, jos tosiaan käyttäis lisäksi jotain toista.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 08 Maalis 2008, 19:10
Kirjoittaja Herya
Tein siskoni kanssa tilauksen hairstoreen ja sieltä sisko tilasi mm. Moisture Definition light shampoon, sen ison 750ml joka on pumppupullossa. No kuitenkin tänään väänsimme sitä hampaat irvessä emmekä saaneet sitä pumppu osaa niin että sitä  voisi pumpata, saman sarjan hoitoaineen pumppukorkki kyllä lähti toimimaan. Onkohan toi shampoon korkki viallinen? Ei yhtään kiinnostaisi lähteä palauttamaan tuota ton korkin takia. Onko jollain antaa neuvoa miten lähtisi auki kun se pumppu osa vaan pyörii siinä eikä siis pomppase ylös  :-\. Sisko kyllä sanoi että siirtää sen sitten toiseen pulloon, mutta mua jäi harmittamaan :(. Kuitenki niin kivat pullot kun saa pumppaamalla, eikä tarvitse mitään korkkeja avata.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 08 Maalis 2008, 19:38
Kirjoittaja Ice
Sitä voi kierittää ihan tuntikaupalla, kannattaa koittaa painella ja nostella samalla kun korkkia kierittää. Kannattaa myös kokeilla irrottaa pumppuosa kokonaan eli avata pullo ja sitten kierittää pumppua irtonaisena ja lattaa takaisin kiinni. Tuollai vatkaamalla eessuntaas ne aukeaa :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 20 Maalis 2008, 07:40
Kirjoittaja Hue
Definition tuotelinja lopetetaan kokonaan. En tiedä mitä tilalle tulee, mutta toivottavasti ainakin yhtä hyviä perustuotteita.

Täälläkin on muutama Definitionista tykkäävä, niin ajattelin ilmoittaa. :) Nyt kannattaa siis hamstrata suosikkiaan varastoon. Mulla jää ikävä Moisture Light hoitsikkaa...

Vs: Goldwell

Lähetetty: 20 Maalis 2008, 10:20
Kirjoittaja NarnianQueen
Whaat, hyvä tietää!  Pitihän se arvata, että jos jokin loistotuote löytyy, sen valmistus mennään lopettamaan. Mitähän oikein tulossa tilalle...?  ???
Hyvänä puolena tässä on se, että poistuvia tuotteita on mahdollista ehkä löytää jossain vaiheessa alehinnalla. Eli siis HS:n myymälään norkoilemaan, boikotista huolimatta...  :D

Vs: Goldwell

Lähetetty: 20 Maalis 2008, 11:35
Kirjoittaja Eleonora
Höh, no voi harmi. Toi Moisture Definiton Light- hoitis on oikeasti todella hyvää, INCI on mun silmään kohdallaan ja selvittää hyvin. Sopii jopa paksulle jouhitukalle ;)
Eikun hamstraamaan, onneksi mulla on sitä iso pullo varastossa.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 20 Maalis 2008, 14:49
Kirjoittaja -Ansku-
Onko mielipiteitä inner effect- sarjan resoft&color live styling creamista? Menin sitten ostamaan tollasen ja nyt vähän kaduttaa että tuliko taas tehtyä virheostos... ::)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 21 Maalis 2008, 14:16
Kirjoittaja princess
Mitäs hittoa... Mä alna vähitellen uskoa, että kaikki hyvät todellakin lopetetaan.  >:( Pakko jostain repiä rahaa tuon Moisture Definitionin tilaamiseen. On niin hyvä hoitis...

Vs: Goldwell

Lähetetty: 21 Maalis 2008, 20:52
Kirjoittaja naanna
Emi-lyn kirjoitti: Definition tuotelinja lopetetaan kokonaan. En tiedä mitä tilalle tulee, mutta toivottavasti ainakin yhtä hyviä perustuotteita.

Täälläkin on muutama Definitionista tykkäävä, niin ajattelin ilmoittaa. :) Nyt kannattaa siis hamstrata suosikkiaan varastoon. Mulla jää ikävä Moisture Light hoitsikkaa...
Voi kökkö! Viime viikolla ostin elämäni ensimmäisen Moisture Definition Light -pönikän ja ihastuin heti. Paras tuote ikinä sulkevaksi esim. O&H muhittelun jälkeen. Tätäkin pitää siis alkaa hamstraamaan. Miksi kaikki hyvä lopetetaan?  >:(

Vs: Goldwell

Lähetetty: 28 Maalis 2008, 08:09
Kirjoittaja Winnie
Minäkin testasin eilen Moisture Definition Light -hoitiksen. Käytin tuota Joicon IHT tehohoidon jälkeen ja tuloksena oli kyllä todella pehmeät hiukset. IHT tuo yksinään jo mukavasti pehmeyttä, mutta jotenkin se tuntui vielä tuplaantuneen tuon hoitiksen käytön jälkeen. Onneksi tuli hamstrattua kerralla tuo 750ml purkki.  :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 21:33
Kirjoittaja Chaos
Oon nyt muutaman kerran käyttänyt Golwellin Color Glow Live Blonde Treatmentia (sitä vanhempaa versiota, nappasin lähikampaamosta mukaan, kun hyvässä alennuksessa oli). Ja oon kyllä tosi paljon tykännyt tästä! Kosteuttaa hyvin ja kirkastaa hiuksia eikä tartte pelätä, että tulisi mitenkään violetit hiukset, vaikka annan tuon vaikuttaa hiuksissa aina jonkun tunnin verran. Käytän tuota niin pitkään kunnes saan vaalennetun osan hiuksista kasvatettua pois. En tiedä tarttenko sitten enää, kun on oma vaalea hius pelkästään, mutta saas nähdä. Kun ei omaa väriä tartte kirkastaa eikä siinä ole keltaisuutta lainkaan. Sen verran kyllä kestää kasvattaa värjättyä osaa pois, kun leikkaan niin vähän kerralla latvoista, että saa nähdä kokeilenko tuota uudistettua tehohoitoakin. Tuossa vanhemmassa versiossa ei ole silikoneja.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 11 Huhti 2008, 17:13
Kirjoittaja Herya
Mistä Emi-lyn kuulit että tuo definition sarja oltaisiin lopettamassa? Hairstoren sivuilla kyseistä tuotetta myydään 30 euron hintaan? Siis tarkoitan niitä 750ml pumppupulloja hoitoainetta ja shampoota mitä siis sai vähänaikaa sitten 10 eurolla. Outoa jos tuotesarja on lopettamassa, niin että kalliilla myisi sen loppuun, kun eikös sen pitäisi mennä juurikin toisinpäin???

Vs: Goldwell

Lähetetty: 11 Huhti 2008, 17:40
Kirjoittaja Hue
^ Goldwellin tukkumyyjältä. :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 11 Huhti 2008, 19:45
Kirjoittaja RockQueen
Hemppa kirjoitti: Mistä Emi-lyn kuulit että tuo definition sarja oltaisiin lopettamassa? Hairstoren sivuilla kyseistä tuotetta myydään 30 euron hintaan? Siis tarkoitan niitä 750ml pumppupulloja hoitoainetta ja shampoota mitä siis sai vähänaikaa sitten 10 eurolla. Outoa jos tuotesarja on lopettamassa, niin että kalliilla myisi sen loppuun, kun eikös sen pitäisi mennä juurikin toisinpäin???
Ootko varma että noi 30€ putelit on 750ml, Hairstoren myymälässä ainakin myytiin 1,5l tonkkia tohon hintaan ja ei se mun mielestä oo kovin kallista.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 11 Huhti 2008, 19:50
Kirjoittaja Memmuuh
^ Kävinpäs minäkin katsomassa, ja kyllä se on 750ml  30 euroa.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 11 Huhti 2008, 20:53
Kirjoittaja Herya
RockQueen kirjoitti:
Hemppa kirjoitti:
Ootko varma että noi 30€ putelit on 750ml, Hairstoren myymälässä ainakin myytiin 1,5l tonkkia tohon hintaan ja ei se mun mielestä oo kovin kallista.
Joo melko varma http://www.hairstore.fi/webstore/?main2=1, höh ei pysty linkittää suoraan. Mutta tarkistin vielä niin pullot oli 750ml ja hinta 30e  :-\. Itse hain viime tiistaina ihan liikkeestä 10eurolla tuommosen 750ml pullon. Outoa jos myyvät sivuilla noin kalliilla vaikka liikkeestä saa sen ale hinnalla.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 11 Huhti 2008, 22:22
Kirjoittaja Amilo
^Kyllä se ihan varmaa on että definition sarja on lopetettu. Ammattilaisille on jo pitkään myyty tuotteet puoleen hintaan. Storella varmaankin otetaan niistä vain voitot.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 06 Touko 2008, 13:23
Kirjoittaja Neriana
Millaista on tuo definition sarjan Sun hoitoaine on? silottaako hyvin? siilareilla ei ole niin väliä..

Vs: Goldwell

Lähetetty: 06 Touko 2008, 17:31
Kirjoittaja Mindie
Onko kukaan vielä bongannut Goldwellilta tullutta uutta hiustenhoitosarjaa? En nyt tässä muista sen nimeä, mutta uusimmassa pinnissä taisi olla siitä jotain juttua  :) Vaikuttaisi ainakin näin yhtäkkiä nimittäin kivalta sarjalta...

Vs: Goldwell

Lähetetty: 06 Touko 2008, 17:37
Kirjoittaja Tiizku
Värjättyjen hiusten uusi muotoilisarja on todella huono. Suurin osa tuotteista ei tee yhtään mitään ja haju on kamala.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 07 Touko 2008, 12:46
Kirjoittaja Marylee
Goldwellin uusi tuoteperhe on dualsenses (www.goldwell.fi). Pinnissä oli tosiaan kuvia. Ainakaan minä en vielä ole nähnyt näitä uusia tuotteita missään, mutta toukokuun aikana niitä pitäisi kuitenkin jo saada.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 19 Touko 2008, 17:18
Kirjoittaja Marylee
Goldwellin uutta dualsenses -tuoteperhettä on jo myynnissä ainakin Helsingin Foorumin 2. kerroksen Hairlekiinissa.


Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Touko 2008, 20:44
Kirjoittaja Mena
Samoin ainakin Malmin Hairstoreen on tuo dualsenses rantautunut. Ostin hoitoaineen värjätyille hiuksille kun myyjä niin tehokkaasti suositteli.  ;D
Ja nyt on testattu. Ihan kiva tuoksu ja aine on suloisen vaaleanpunaista. Ihme lirua ja ei kyllä selvittänyt edes huuhtomisvaiheessa yhtään. Jäi nihkeän tuntuisiksi, oli pakko laittaa vielä toista hoitoainetta että sai selvitettyä. Mutta eipä tuon incin (http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... 73#p469473) perusteella voi paljoa olettaakaan... Aika silarilitkua tuntui olevan. ::)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 27 Touko 2008, 12:28
Kirjoittaja Marylee
Mullakin tuotteet jäivät hyllyyn. Oli kiva huomata, että monet shampoista olivat silikonittomia, mutta muuten eivät tuotteet erityisemmin sykähdyttäneet.

Olen hemmotellut itseäni L'anzoilla, Redkeneillä ja Joicoilla ja aikamoinen nirppanokka siis nykyään.


Vs: Goldwell

Lähetetty: 29 Touko 2008, 15:57
Kirjoittaja Mindie
Tänään kun aamulla kävin kampaajalla niin sain sieltä mukaani tuon dualsenses sarjan tuuheuttavan shampoon ja hoitiksen 30 ml koossa. Voisi huomenna kokeilla että onko noista mihinkään  :D Ja jos jotain kiinnostaa niin voin raportoida sitten tänne.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 03 Heinä 2008, 13:56
Kirjoittaja Mellie
Onko joku kokeillut Goldwellin Love Brown -shampoota? Ajattelin siskolle hankkia, kun saa halvalla Hairstoresta. Oikeastaan haluaisin tietää onko siinä silikonia?

Vs: Goldwell

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 00:18
Kirjoittaja -kata-
Meninpä minäkin sortumaan tuossa taannoin ja ostin Dual senses color sarjan ... Niitähän on kahta, toiset extra rich sarjalaisia, joiden pitäisi olla hoitavempia. Myyjä suositteli mulle näitä tavallisia, niinpä otin ne.

Onko kellään kokemusta, onko tolla tavallisella ja hoitavemmalla sarjalla mitään eroa ?


Muutamia viikkoja olen niitä käytellyt ja en tykkää, aika surkeita mun tukalle ainakin. Shampoo takuttaa ja hoitoaineella ei tee yhtään mitään. Tukkaan jää aavistuksen epämiellyttävä likainen tms. tuntu.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 13 Heinä 2008, 14:03
Kirjoittaja Memmuuh
^ Olisko inciä? :)
Ei ainakaan näkynyt niissä inci-listoissa kun katsoin, tai sitten olen sokea..  ::)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 14 Heinä 2008, 11:53
Kirjoittaja -kata-
Anki kirjoitti: Mä taas ostin tuon värisarjan voidemaisen jätettävän, joka kuuluu juuri tuohon extra rich -sarjaan (Color Extra rich Cream fluid). Ihan ok kamaa.
On minulla tuokin ja vähän samaa sanoisin että ihan OK, ei huonoa, ei nyt erityisen hyvää... Semmonen "no jaa" fiilis. En ostais toiste, mut käytän loppuun, tosin varmasti kestää ikuisuuden 150 ml:aa, ku on muitakin jätettäviä.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 03 Elo 2008, 15:58
Kirjoittaja kuku
Onko kukaan kokeillut Goldwellin Wild - hiuslakkaa? Tarkoituksena olis saada iso tupeerattu pehko
pysymään koko päivän (helsingin reissun ajan..), niin oliskohan tämä hyvä lakka? Oon käyttäny jotain
Goldwellin Big Finish - hiuslakkaa, mutta ei oikeen mun tukalle kovin hyvä. Piti kuitenkin ihan hyvin kun
tuuli.

edit. oho, en tiiä olisko tänne pitäny pistää tätä kysymystä hiuslakoista, kun tää on hiustenhoito?

Vs: Goldwell

Lähetetty: 03 Elo 2008, 17:57
Kirjoittaja Nienna
Instant Silk Fluid on yksi lempparituotteistani tällä hetkellä, sopii latvasuojaksi, mutta parhaimman tuloksen saa kuivaan tukkaan. Etenkin jos on laittaa hiukset yöksi letille ja laittaa ainetta avaamisen jälkeen latvoihin ja muihin aamupörröihin, ei kyllä lähmää nimeksikään. Ihana.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 13 Elo 2008, 16:01
Kirjoittaja Liina
Mä tykkäsin tosi paljon vanhasta Moisture Light shampoosta. Tuli puhtaat, ilmavat ja kiiltävät hiukset. En ole vielä varma kuinka paljon tykkään uudesta Ultra Volume shampoosta. Hiuksista tulee kiiltävät ja karheat, mikä on loistavaa, mutta tuoksu on ainakin turhan vahva (onneksi sentään hyvä). Tykkäsin vanhan sarjan miedosta saippuaisesta tuoksusta. Vanhan sarjan syväpuhdistava on edelleen käytössä, oikein mainio shampoo. Dualsenses sarjan pullot on kyllä x kertaa tyylikkäämmät ja kätevämmät kuin vanhan sarjan korkeet pullot.

Lisäys: Tykkään myös vanhoista sävyttävistä shampoista. Miksaan Be Blondia ja Feel Copperia, jolloin saan kultakuparia, tuo kullanhohdetta tummanvaaleaan tukkaan. Shampoossa on ihan kivasti pigmenttiä ja sopiva pesuteho. Oon käyttäny myös Be Blondin hoitoainetta, joka oli tosi rasvasen oloista ja sopi permanentin jälkeen loistavasti. Nyt en sitä vois todellakaan käyttää. Onko noi uuden sävyttävän sarjan tuotteet minkälaisia vanhoihin verrattuna?

Vs: Goldwell

Lähetetty: 18 Syys 2008, 10:44
Kirjoittaja Jouana
OT: Tää alkaa mennä jo naurettavaksi. Ihan kuin mulla olis joku kirous päällä: aina kun löydän viimeinkin sen täydellisen tuotteen nii joko saan kuulla samantien että se lopetetaan tai sitten kun menen hakemaan lisää niin saan ilokseni huomata että tuotetta ei enää saa mistään. Onneksi nykyään sentään kuulen etukäteen. Mutta naurettavaa yhtä kaikki.

Asiaan: käytin tänään ensimmäistä kertaa moisture definition light hoitista ja voihan elämä miten mahtavaa ainetta! Pieni määrä jo riitti ja tuntu oli jännä, sellainen kuin olisi levinnyt itsestään hiuksiin kauttaaltaan. Jätettäväksi laitoin Potion 9 - niinikään ensimmäinen kerta kokeilussa, mutta lopputulos näillä joka tapauksessa mind-blowing. Piruvieköön että menevät lopettamaan tuon definitionin!

Vs: Goldwell

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 22:01
Kirjoittaja Debs
Mullakin oli pitkään käytössä definition-sarjan light-tuotteet (värjätyille).  Tykkäsin!!! ;D Ihanan pesevä, toi ilmavuutta hiuksiin ja hyvä mieto tuoksu. Hoitoainekin oli loistava. Tilalle tullut dualsenses sellaistakin silikonimönjää, eikä pese hiuksia kunnolla.  >:(

Vs: Goldwell

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 22:16
Kirjoittaja NarnianQueen
Onneksi Care-sarjaa löytyy vielä Hairsupermarketista - ja kaupassa on kiinteät postarit, riippumatta ostosten määrästä. Taidan tilata jättipullon Moisture Definition Light-hoitista!

Vs: Goldwell

Lähetetty: 02 Helmi 2009, 15:05
Kirjoittaja Cadsuane
Ostin itse Gold Blonde- shampoon ja Gold Blonde fluid- jätettävän hairstoren alennuksesta. 
Jätettävä on surkeinta mitä olen ikinä kokeillut. Tuntuu sisältävän pelkkää silikonia ja alkoholia ja ei tee tukalle yhtään mitään.
Shampoo jättää tukan aikas pehmeäksi ja ilmavaksi, suorastaan loistotuote.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 07 Maalis 2009, 17:02
Kirjoittaja Mischa
Sain ostosten kaupanpäällisiksi matkakokoisen Dualsenses Ultra Volume Gel Conditionerin, jonka käyttelin parin viime päivän aikana pois. Tuomio: hoitis on mukavan tuntuista vaaleansinistä geeliä, mutta siihen se mukavuus sitten tyssääkin :( Ei selvitä huonokuntoisia hiuksiani sitten yhtään (eikä tämä yllättänyt, kun kyseessä on kerta tuuheuttava hoitoaine), haju on mun nenään liian vahva, ja noin puolivälissä INCIä komeilee alcohol denat. En suosittele ostamaan.


Vs: Goldwell

Lähetetty: 29 Touko 2009, 15:54
Kirjoittaja Herbina
Tällä hetkellä käytän DualSenses Color Extra Rich -hoitsikkaa ja mulle se kyllä sopii tosi hyvin. Hiuksista tulee ihanan sileät ja takuttomat. Aine itsessään tuntuu kyllä aika lirulta eli joutuu käyttämään vähän enemmän kuin esim. Tigin hoitoaineita, mutta tuoksu on ihanan marjaisa.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 29 Touko 2009, 20:50
Kirjoittaja NarnianQueen
Jaaha, markkinoille on ilmaantunut nyt myös DualSenses Sun-sarja. Minkähänlainen tuo hoitosuihke mahtaa olla - tunteeko joku Goldwellin kanssa tekemisissä oleva INCIä tuosta tuotteesta?

Vs: Goldwell

Lähetetty: 29 Touko 2009, 23:12
Kirjoittaja Paka-08
NarnianQueen kirjoitti: Jaaha, markkinoille on ilmaantunut nyt myös DualSenses Sun-sarja. Minkähänlainen tuo hoitosuihke mahtaa olla - tunteeko joku Goldwellin kanssa tekemisissä oleva INCIä tuosta tuotteesta?
Mulla tuo Sun Reflects suihke käytössä. Kuullemma mun pilalle blondattu tukka kiiltää auringossa ku aloin käyttää sitä. Tykkään tuoksusta ja suihkuttelen sitä pitkin päivään tukkaan  8) No joo joidenkin mielestä se on sellanen Ajax lattiapesuaineen hajunen. INCI listasta voin sanoo, että on aikamoinen silikonipommi mut mua ei haittaa(cyclopentasiloxane heti veden jälkeen toisena listassa). Pääasia että tukka tuntuu hyvälle ja varmaan nää silikonimäärät suojaa hiuksia ja hiusväriä haalistavalta auringolta. En jaksa nykyään välittää silikoneista. Niin kauan kuin tuote toimii mun tukassa niin en jaksa välittää.

Sit löytyy Phenyl Trimethicone, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Passiflora Incarnata Seed Oil (se passion hedelmän siemenuute) Cyclomethiconea on myös ja vielä toisen kerran löytyy cyclopentasiloxanea listan puolivälistä. Lisää jotain kasviöljyjä, panthenolia ja kalvonmuodostajia (polyquaternium-18, ja joku glycoproteins. Tossa oli listan merkittävämmät mömmöt mut en jaksa nyt laittaa tuota listaa kokonaan, mutta katson asiaa myöhemmin ellei joku ehdi ennen minua. Tukka tuntuu pehmeältä ja liukkaalta (no totta kai kun on silikonia kauheet määrät) Täytyy vielä ostaa kyl se tehohoito. Kerran kokeillu sitä tehistä ja tykkäsin. Kosteutus tuntui. Ja se kiiltogeelikin kuulosti kivalle.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 29 Touko 2009, 23:29
Kirjoittaja NarnianQueen
Kiitos! Lähinnä askarrutti tuon kohdalla kuten muidenkin hiussuihkeitten suhteen se, onko siinä kuivattavaa alkoa - sitä on yllättävän monessa 'kosteuttavassa' suihkeessa lähes alkupäässä...

Edit. Tack Paka-08 sinne alapuolelle  ;D Hyvä, että malttoivat pitää absolutisteillekin sopivana...

Vs: Goldwell

Lähetetty: 30 Touko 2009, 10:36
Kirjoittaja Paka-08
NarnianQueen kirjoitti: Kiitos! Lähinnä askarrutti tuon kohdalla kuten muidenkin hiussuihkeitten suhteen se, onko siinä kuivattavaa alkoa - sitä on yllättävän monessa 'kosteuttavassa' suihkeessa lähes alkupäässä...
Ei ole alakomahoolia tässä suihkeessa  ;D

Vs: Goldwell

Lähetetty: 05 Kesä 2009, 22:34
Kirjoittaja Margot
Sain baarivisasta Color Definition Leave-in-serumin. Tämän pitäisi "stabiloida väriä". Siis mitä
ihmettä? :D Inci on ainakin ihan älytön: tokana alkoholia ja kolmantena silikonia. Harmittaa, etten baarin hämärässä nähnyt inciä. Oisin voinut törkätä tän jollekin muulle.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 06 Kesä 2009, 10:57
Kirjoittaja Paka-08
Margot kirjoitti: Sain baarivisasta Color Definition Leave-in-serumin. Tämän pitäisi "stabiloida väriä". Siis mitä
ihmettä? :D Inci on ainakin ihan älytön: tokana alkoholia ja kolmantena silikonia. Harmittaa, etten baarin hämärässä nähnyt inciä. Oisin voinut törkätä tän jollekin muulle.
Tulee sanasta "stabilize", tasapainottaa, stabiloida, vakaannuttaa. Eli värjäyksen jälkeen värin stabilointi tarkoittaa sitä, että varmistetaan se värin kiinnittyminen ja hiuksen pH-arvon palautuminen normaaliksi. Alkaaliset värikäsittelyt kun sitä hiusta turvottaa ja sen ph menee emäksiseksi. Tuo definition on sitä vanhempaa sarjaa ja nyt löytyy goldwellilta nuo värjäyksen jälkeen laitettavat seerumit dualsensesilta ja color glow sarjasta. Silikonia kuorruttamaan hius, että ei pigmentit lähde niin herkästi pois ja siloittamaan tietenkin. Eipä monet kampaajat tunge noita seerumeita värin jälkeen enkä osaa sanoa että pysyykö väri sen paremmin seerumin kanssa. Se stabilointi kuitenkin tehdään shampoolla ja hoitoaineella tai sitten joissakin sarjoissa on niitä extra juttuja, vaahtoja, suihkeita ja noita seerumeita.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 09 Kesä 2009, 10:15
Kirjoittaja Jouana
Hankin viime syksynä tuon Moisture Definition Light hoitiksen, ja se tuntui niiden aiemmin käyttämieni (eli ajalla ennen hc-juurestelua 8))  jälkeen kyllä todella ihanalta. Mutta. Sen tuoksussa on jotain todella ärsyttävää, ja vaikka mä pidän kyllä tuoksuvista tuotteista niin tuossa se on liian voimakas ja jotain siinä on mikä häiritsee hiukan liikaa. Todella harvakseltaan olen sitä käytellyt.
Eilen sitten käytin sitä pikahoitiksena pitkästä aikaa, ja sai olla viimeinen kerta; hiuksisto ei tunnu sen ihmeellisemmältä kuin suosikki-Tigienkään jäljiltä (eli ei myöskään huonommaltakaan) mutta hiusten käsittely on täysin toivotonta tuon jälkeen. Melkein jo olin syyttämässä Catfight'ia, mutta sillä saan yleensä hiukset niin kuohkeiksi ettei voi olla sen syytä. Pakko pestä tänään uudelleen hiukset, että saan tämän roikkuvan kasvuston asialliseen kuosiin.
Onneksi mulla on sitä vain 150ml'n puteli, josta olen saanut reilun puolet jo menemään. Testailen sitä vielä cwc-pesuissa esihoitiksena latvoihin.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 16 Elo 2009, 20:01
Kirjoittaja Paka-08
Tuo Rich Repairin 60 sec treatment on kyllä kiireisemmälle päivälle hyvä kun ei ole aikaa antaa muiden tehohoitojen vaikuttaa ja pikahoitikset ei riitä tälle pehkolle. Toki pidemmällä vaikutusajalla on parempi vaikuitus. Siloittaa ja tekee hiukset kiiltäviksi ja silkkisiksi. Tämä voittaa minun hiuksissani Lanzan uudistuneen rekun jonka teho on mitäänsanomaton. Huomasin keväällä kun blondasin tukkaa ja käytin tätä useasti niin tuntui että hiukset pörröttivät vähemmän ja olivat sileämmät ja pysyivät suorempina. Kun tämä loppui ja blondasin tyvikasvu ja hieman latvoja niin en saanut hiuksia enää millään aineella tuntumaan yhtä hyvältä kuin ennen käsittelyä. En edes Joicolla. Mietin, että mikä tuote minulta puuttuu niin otin tämän nyt uudestaan käyttöön ja huomaan eron.  Keratiinia ja silkkiä sisältää, mutta ei ole  INCI:n alkupäässä mutta ei myöskään loppupäässä. Kosteuttaa myös ja ei korputa hiuksia. Amodimethiconea on, mutta siitä rn välitä kun hoitotehot on hyvät. Yksinään ei ehkä kuitenkaan pärjäisi, mutta käytän tätä muiden tehohoitojen jälkeen vielä viimeisenä siloittajana ja silloin toimii hyvin varsinkin Joicon rekun jälkeen. Kerasilkin treatmentti jää kakkoseksi tämän rinnalle.

Rich Repairin jätettävä Cream fluidi on myös hyvä ja muistaakseni silikoniton. Tykkään sen siloittavuudesta kun hiuksetkin pysyy suorempina ja vähemmän pörröisinä. Kerasilkin Instant fluidi on kuitenkin hiukan parempi siloittavuuden osalta kun siinä on älyttömät määrät silikonia. Se tekeekin hiuksista äkkiä hyvin muoviset jos laittaa liikaa. Mutta tää rich repair ei tee sitä muovista tunnetta. Käytänkin joskus näitä molempia yhtäaikaa jätettävinä. Tässä myös on silkkiä ja keratiinia, mutta ei ihan alkupäässä, mutta ei myöskään lopussa.

Sitten se rakennepaikkaava shampoo. Pesee hyvin hiukset, mutta hoitavuus tuntuu silti. Tämä tuntuu myös aika riittoisalta kun omiin hiuksiin ei paljoa tarvitse. Tosin jos on ollut paljon muotoilutuotteita niin sitten pistän enempi. Kun pesee pois niin hiukset tuntuu silkkisiltä. Tässäkin myös silkkiä ja keratiinia. Toimii minun hiuksissa ja jää vakiokäyttöön.

Se hoitoaine tosiaan toimii hyvin pikahoitoaineena ja siloittaa hyvin. Tätä en ole tosin paljon käyttänyt kun minulla oli vain sellainen pieni näytepullo.

Ammattikäyttöön tarkoitettu Leave-in-serum, jota tosin myydään joissakin liikkeissä ihan muillekin kuluttajille on tosiaan aika intensiivinen rakennepaikkaaja. Siinä oli muistaakseni enempi silkkiä ja keratiinia. Harmi kun tuli hävitettyä se pikku pullo. Negatiivista tosiaan on se pullon pieni koko ja minulla se suutin meni jotenkin rikki eikä sitä ainetta saanut ulos sieltä.18 ml on 4,90 - 5,50 e paikasta riippuen niin on siten aika kallista määränsä nähden. Lyhyeen tukkaan siitä riittää muutamaan käyttökertaan. Jämäköitti tosi paljon hiuksia, mutta ei ole niin kosteuttava. Sopii enempi siis rakennepaikkausta tarvitsevalle pehkolle. Tätä ei ehkä siksi tulekaan ostettua viikottaiseen käyttöön hintansa vuoksi, joten ainoastaan silloin kun hiukset tarvii tehokasta paikkausta.

Ainoa negatiivinen tuote tässä sarjassa on hyvin alkoholipitoinen latvasuoja Hair Tip Serum. Kyllähän se siloitti jotenkin, mutta kun kuivatti ihan liikaa hiuksia. En osta sitä uudestaan pienen pullonkaan vuoksi ja parempi on Kerasilkin Anti-Frizz serum, vaikka siinäkin on alkoholia. Koostumus on siinä parempi ja vähentää pörröisyyttä paremmin.

Tuoksut on ihan kiva tässä sarjassa, mutta ehkä turhan imelä minun makuun. Värjättyjen hiusten sarjaa en ole kokeillut, mutta muutama tuttu on sanonut että tykkää tosi paljon. Otin tämän Dualsensesin Lanzan tilalle, koska lanzan uudistuksien myötä ne tuotteet eivät enää toimi mun tukassa. Hiusalan opiskelijat saa Goldwellin tuotteista -50 % alennusta ainekin puhelinmyynnin kautta joten siksi käytän myös näitä paljon. Kerasilk, Dualsenses Rich repair ja Joico on mulla nyt vakiokäytössä. Toivoisin että nää Dualsensesit tulis kouluun käyttöön asiakaspalveluun ku näihin on ne isot pullot ammattikäyttöön, mutta kun meidän koululta on häviämässä Goldwellit kokonaan.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 18 Loka 2009, 22:29
Kirjoittaja Neve
Mä himoitse nyt noita värjättyjen hiusten tuotteita!
Olen käyttänyt näitä ennenkin, mutta pidin tässä taukoa.. sillä aikaa noiden putiloiden ulkonäkö on uudistunut, niin onkohan sisältö edelleen ihan samaa..? Toivottavasti herkullinen tuoksu olisi säilynyt myöskin samana :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 12 Joulu 2009, 23:38
Kirjoittaja Kukka
Onko moisture definition-sarjan light shampoo ja hoitis poistumassa kokonaan vai vain hairstoren valikoimista? Tilasin kokeiluun aikoja sitten ja varsinkin hoitsikka yllätti todella positiivisesti. Täytynee kokeilla muitakin Goldwellin tuotteita, koska light on pikahoitiksien HG ja kerasilk instant silk fluid on myös HG. &nbsp;<3

EDIT: Kiitos Emi-lyn. Niinpä tietenkin, kun onnistuu löytämään kymmenien joukosta yhden hyvän pikahoidon, niin tottakai se lopetetaan.&nbsp; :-\

Vs: Goldwell

Lähetetty: 12 Joulu 2009, 23:48
Kirjoittaja Hue
Goldwellin Definition-sarja on lopetettu kokonaan jo vuosi (?) sitten. Moisture Definition light hoitsikka on kyllä hyvä selvittäjä!

Vs: Goldwell

Lähetetty: 13 Joulu 2009, 19:09
Kirjoittaja Herya
Kyllä tota hoitsikkaa ainakin vielä saa tilattua hairstorelta. Itse tein tilauksen pari kolme viikkoa sitten ja tilasin jemmaan muutaman moisture definition light hoitoaineen&nbsp; :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 14 Joulu 2009, 07:53
Kirjoittaja Kukka
Hairstorella on, mutta ei enää varmaan sitten kun jemmat on käytetty.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 25 Helmi 2010, 03:40
Kirjoittaja WilloTheWisp
Onkohan tuolla Leave-in serum:lla jotain erikoista käyttöohjetta? Itse ostin jostain Sokoksen alelaarista ihan pari purkkia, korjaavaa ja värjätyille hiuksille, ja siellä seassa oli käyttöohjelappusiakin, mutta enpä tajunnut ottaa mukaan&nbsp; :( muistaakseni siinä oli jotain purkin sekoittamisesta ennen avausta...? Ja säilyyköhän tuo aine jos ei kaikkea kerralla käytäkään? Vaikuttaa tuo korkin tuppi/pää hieman heppoisalta.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 02 Touko 2010, 16:35
Kirjoittaja taitu
No nyt vihdoinkin selvis syy, miks ei tuota Moisture Light- hoitsikkaa ja shampoota oo löytyny aikoihi enää mistään &nbsp;:# Ei mennykää ku vissii kaks vuotta hukkaan ku tuota oon yrittäny ettiä :( Ois kannattanu lukea tää ketju jo aikaa sitte...

Osaisko joku sanoa mikä noista tilalle tulleista Dualsenseistä vois olla korvaava tuolle moisture lightille? Tota ultra volumea oon tässä miettiny...

Vastaanpa itselleni :) Kävin tänään Jumbon Hairstoressa ja kerrankin kohdalle osui mukava myyjä/kampaaja. Suositteli sitten DualSenses Rich Repairia ja niitähän sitte lähti mukaan isot pullot shampoota ja hoitista ja vielä Rich Care Serum.

Testasin tuota Rich Care Serumia ja ainakin se vei sähkösyyden tukasta :) Silikoni on ekana INCIssä, joten ei varmaan ihan jokapäiväiseen käyttöön tule tuo aine. Plussaa kivan miedosta tuoksusta.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 26 Kesä 2010, 19:11
Kirjoittaja Paka-08
^ Se serum on enempi latvasuoja ja parempi on se Cream Fluid jossa ei muistaakseni ollut silikonia ollenkaan tai ainenkin sitä oli vähemmän.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 03 Marras 2010, 03:05
Kirjoittaja Marylee
Uutta Goldwelliltä: Dualsenses Green.

http://www.goldwell.fi/tuotteet/hiusten ... ses/green/

Vs: Goldwell

Lähetetty: 04 Marras 2010, 21:06
Kirjoittaja PrettyMia
http://www.goldwell.fi/tuotteet/hiusten ... rly_twist/

Onkos kukaan tullut testanneeksi näitä? ;)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 22 Maalis 2012, 22:11
Kirjoittaja Varjotar
PrettyMia kirjoitti: http://www.goldwell.fi/tuotteet/hiusten ... rly_twist/

Onkos kukaan tullut testanneeksi näitä? ;)

Shampoo on ensituntumalta aika pesevä, mutta tuoksuu miellyttävän raikkaalle.
Hoitoaine on koostumukseltaan ohutta, mutta riittoisaa. Kosteuttaa hyvin etenkin pidemmällä vaikutusajalla ja jättää hiukset miellyttävän pehmeiksi ja selvitettäviksi.


Loistava, ellei täydellisyyttä hipova hinta-laatusuhde :l

Vs: Goldwell

Lähetetty: 24 Huhti 2012, 10:17
Kirjoittaja Luppa
Löysin korvaajat O&H-sarjalle ja pidän tuotteista jopa enemmän. Goldwell dual senses green real moisture shampoo ja hoitoaine. Ei synteettisiä hajusteita eikä väriaineita, silikoneja, mineraaliöljyjä tai parabeenejä. Jättää hiukset hoidetuiksi, ilmaviksi ja pehmeiksi. Pesu- ja hoitotulos on parempi kuin aiemmalla suosikilla ja päänahka tykkää.

Olen käyttänyt tuotteita nyt pari viikkoa ja olen todella tyytyväinen. Vaalealle ja ohuelle raidoitetulle hiuksille on tehnyt hyvää. En pidä yhtään perusshampoo-tuoksuista enkä hajuvesimäisistä, voimakkaista tuoksuista. Nuuskuttelin näitä jo liikkeessä ja tuoksu on ihana piparminttu-hunaja-dallaspullatuoksu, jollaista en ole ennen löytänyt. Kaikinpuolin hyvä löytö. Ainoa miinus on se, että hoitoainetta kuluu siten, että kohta pitää ostaa uusi. Toisaalta nämä ovat vähän päälle kympin. Aion kokeilla myös muotoilutuotteita tästä sarjasta, niin vakuuttunut olen.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 24 Huhti 2012, 23:08
Kirjoittaja Varjotar
Tuo DualSenses Green Real Moisture- sarja ei ollut ihan odotusteni mukainen. Kosteutusta ei tälle päälle riitä nimeksikään eikä tuoksukaan oikein sovi mun nenään. Ihan ok näin "luomu" tuotteeeksi muuten.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 17 Elo 2013, 11:07
Kirjoittaja Kristiina
Mistäköhän saisi edullisesti tilattua Goldwell-sarjaa? Katsoin ulkomailta, mutta hinnat eivät olleet paria euroa edullisempia kuin Suomessa. Repair Rich-sarja kiinnostaa. Värjätyille hiuksillekin oleva sarja on hyvä, erityisesti se 60 sec hiusnaamio.

Edit. Kiitos, Varjotar :)

Vs: Goldwell

Lähetetty: 17 Elo 2013, 16:56
Kirjoittaja Varjotar
Verkkokauppa Kampaamo Villikihara :)

Goldwell on uudistanut tuotesarjojaan. Iloksi ja suruksi tuotteisiin on lykätty 1-3 eri silikonia. Hinta on sama kuin vanhoissa silikonittomissa vastaavissa.

Curly twist- tuoteperheessä shampoo, joka sisältää "HybroBouce Complex:in ja Microfluid- teknologian" on Silicone Quartenium-22 ja Glyceryl Laurate Phenyl Trimethicone.
Huudehtava Curly Twist tehohoito sisältää niinikään yhdeksäntenä amodimethicone:a.

So far so good, tuotteet ovat silti ihan hyviä eivätkä vielä ainakaan aiheuta mitään selvää haittaa.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 23 Elo 2014, 15:52
Kirjoittaja Hilippa
Goldwell ei todellakaan kuulu mun säännöllisesti käyttämiin tuotemerkkeihin, mutta kesällä tulin ostaneeksi Dualsenses color extra rich 60 sec treatmentin. Ei tuote varsinaisesti huono ollut, muttei vastannut sitä mitä odotin tuotteen nimen perusteella: ei ollut todellakaan 'extra rich' koostumukseltaan tai vaikutukseltaan, vaan päinvastoin, tuntui hyvin kevyeltä naamiolta.
Tuotteen lyhyt vaikutusaika on toisaalta plussaa, koska naamio sopi hyvin käytettäväksi vaikka aamusuihkussakin, mutta itseäni ei toisaalta haittaa muhitellakaan hiusnaamioita.

Vs: Goldwell

Lähetetty: 22 Tammi 2015, 14:09
Kirjoittaja ainokainen
Katselin Stokkalla hiustuotteita ja mukaan tarttui Goldwellin Kerasilk Ultra Rich Keratin Care Oil.

Kuva

Enimmäkseenhän tämä on silikonia, mutta tässä on myös keratiinia ja silkkiproteiinia, joten innostuin kokeilemaan josko tämä olisi yhtä hyvää kuin aiempi lemppariseerumini, Biosilkin Silk Therapy.

Yhden käyttökerran perusteella olen vakuuttunut. Tämä tulee varmasti käytettyä loppuun. Ihanan ilmava ja sileä lopputulos ilman lähmäämistä, vaikka laitoin tuotetta aika reilusti. Tämä ei ehkä ole ihan yhtä tehokasta kuin Biosilk, eli ei ihan sellaista "vau" -efektiä, mutta kyllä tämä on ihan seerumeiden parhaimmistoa ainakin mun mielestä. Suosittelen.


Vs: Goldwell

Lähetetty: 09 Heinä 2015, 11:18
Kirjoittaja karpalo
Onko kenelläkään kokemusta Goldwell Style Sign Straight Satin Guard -suihkeesta? Haulla ei löytynyt mitään. Kyseessä on vissiin joku kosteussuojasuihke. Ainesosaluettelossa on ekana denaturoitua alkoholia, mikä ei kyllä ole hyvä.