Goldwell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Sain sellaista Goldwellin jätettävää kiiltohoitoa eli Color Glow Blonde finisf (tätä on myös värjätyille hiuksille). Kuiviin hiuksiin laitetaan, mutta ei tässä kyllä muotoiluominaisuutta ole.
Toimii kyllä hyvin siloittamaan hiusten pintaa ja ei mielestäni kauheaksi rasvaletiksi tee, ellei nyt aivan kourakaupalla laita.
En oikein tiedä mitä tämä tekee muuta kuin antaa kiiltoa. Kuitenkin on hoitopuolen tuote, eikä muotoilutuote.

Inci: AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, TRILAURETH-4 PHOSPHATE, CETEARETH-20, STEARETH-2, DIMETHICONE, PROPYLBARABEN, METHYLPARABEN, PPG-2 METHYL ETHER, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, PARFUM, MICA, TITANIUM DIOXID
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Withering »

Mä olen todella tyytyväinen uusimpiin hankintoihini: värihiusten shampoo light ja hoitis intense. Shampoo pesi kunnolla, jätti ilmavan ja kiiltävän lopputuloksen. Hoitis tuntui levittäessä aika lirulta, mutta huuhdellessa selvitti tukan tosi hyvin ja jätti sileäksi. Nyt kuivana tukka on kuohkea, sileä ja kiiltävä.  :-*

Ainakin tälläiseen hentoon yksittäiseen hiukseen toimii loistavasti, ei latista eikä tee raskaaksi ( ;D apua, sehän tästä puuttuisi, jos raskaaksi tekisi...)
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Reese »

Mitä Goldwellin Spun Shine maksaa ja mistähän se kannattaisi hankkia? Ihan Suomesta jostain? *liian tottunut edullisiin ulkomaannettiostoksiin* ::)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Riippuu varmaankin paikasta, mutta eiköhän sen 12- 15 € saa
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Reese »

^ Näinkin sen jo yhdessä paikassa maksavan 12.50 euroa ja se taisi sitten olla tuon hintahaarukan mukaan ihan kohtuullinen hinta. Lähinnä ajattelin vaan, jos sitä saisi halvemmalla nettikaupoista.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Reese kirjoitti: Mitä Goldwellin Spun Shine maksaa ja mistähän se kannattaisi hankkia? Ihan Suomesta jostain? *liian tottunut edullisiin ulkomaannettiostoksiin* ::)
Hairstoren nettikaupassa vanhanmallinen purkki (tummansininen) maksaa tällä hetkellä 4 euroa ja uudenmallinen 10 euroa. Postarit tulee tietty päälle, jos tilaa. Joskus Hairstoren liikkeissä on samat tarjoukset kuin netissä, mutta ei aina.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Haluaisin tiedustella Moisture Definion Intense shampoon käyttäjäkokemuksia. Olen käyttänyt Light- shampoota ja hoitoainetta, ja havainnut ne oikein toimiviksi. Nyt pähkäilen, millä tavalla Intense-koostumus eroaa niistä - HS:n myymälässä kun olisi 250 ml shampoo myynnissä hintaan 5 €, ja alkoi tietysti kiinnostamaan, vaikka periaatteessa ko. firmaa boikotoinkin (käytännössä olen sortunut jo liian moniin tarjouksiin...).
INCI-lista näyttää sekä Intense- että Light-shampoissa samalta, kumpikin on silikoniton, sisältää jugurttipulveria ja paria muuta hoitavaa ainetta... Mikähän ero näiden välillä siis on käytännössä? Millainen koostumus Intensessä on?

Huomasin edellisellä sivulla Tuikkulin kommentin, joten toivoisin saavani häneltä muutaman lisätiedon  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Hue »

Goldwellin Color Glow -värinhoitosarja lopetetaan. Tilalle tulee ilmeisesti hiukan vastaava sarja, mutta tarkkaan en vielä tiedä minkälainen. Itseasiassa koululla taitaa olla jo muutamia näytekappaleita uudesta sarjasta, joten voin katsastaa.

Ajattelin ilmoittaa, jos täällä on mahdollisesti sarjasta tykkääviä. :)
Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Bembo »

Ostin Goldwellin syväputsarin vitosella. Sain siis vihdoin hankittua syväputsarin, kun viimeksi syväputsari-ostoksilla päädyin kosteuttavaan shamppooseen. :) En tiedä, onko tuo hyvä syväputsari, muistaakseni tuolla syväputsari-ketjussa sitä jotkut sanoivat hellävaraiseksi, onko sitten hyvä asia vai ei, en tiedä. Riippu siitä, putskaako silti hyvin muotoilujämät. Se on tärkeintä.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Emi-lyn kirjoitti: Goldwellin Color Glow -värinhoitosarja lopetetaan. Tilalle tulee ilmeisesti hiukan vastaava sarja, mutta tarkkaan en vielä tiedä minkälainen. Itseasiassa koululla taitaa olla jo muutamia näytekappaleita uudesta sarjasta, joten voin katsastaa.

Ajattelin ilmoittaa, jos täällä on mahdollisesti sarjasta tykkääviä. :)
Uudet pullot on ainakin hienompia. Olen vasta testaillut muutamia shampoita ja vaikuttaa ihan ok:lta.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Hue »

Amilo kirjoitti:
Emi-lyn kirjoitti: Goldwellin Color Glow -värinhoitosarja lopetetaan. Tilalle tulee ilmeisesti hiukan vastaava sarja, mutta tarkkaan en vielä tiedä minkälainen. Itseasiassa koululla taitaa olla jo muutamia näytekappaleita uudesta sarjasta, joten voin katsastaa.

Ajattelin ilmoittaa, jos täällä on mahdollisesti sarjasta tykkääviä. :)
Uudet pullot on ainakin hienompia. Olen vasta testaillut muutamia shampoita ja vaikuttaa ihan ok:lta.
Katselin koulussa noita uusia ja sarjan nimi siis pysyi ennallaan. Onko sarjassa enää sävyttäviä shampoita, hoitiksia jne.? Ainakaan en koulusta sellaisia löytänyt, tosin pulloja oli vasta muutama kappale. Uudet pullot on kyllä tyylikkäämpiä.
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Sylver »

Emi-lyn kirjoitti:
Amilo kirjoitti:
Emi-lyn kirjoitti: Goldwellin Color Glow -värinhoitosarja lopetetaan. Tilalle tulee ilmeisesti hiukan vastaava sarja, mutta tarkkaan en vielä tiedä minkälainen. Itseasiassa koululla taitaa olla jo muutamia näytekappaleita uudesta sarjasta, joten voin katsastaa.

Ajattelin ilmoittaa, jos täällä on mahdollisesti sarjasta tykkääviä. :)
Uudet pullot on ainakin hienompia. Olen vasta testaillut muutamia shampoita ja vaikuttaa ihan ok:lta.
Katselin koulussa noita uusia ja sarjan nimi siis pysyi ennallaan. Onko sarjassa enää sävyttäviä shampoita, hoitiksia jne.? Ainakaan en koulusta sellaisia löytänyt, tosin pulloja oli vasta muutama kappale. Uudet pullot on kyllä tyylikkäämpiä.
Mä olen kokeillut tästä ainakin punaisille hiuksille olevaa shampoota ja hoitista.. Oli punaista ne molemmat aineet :D ..Ja yleensä toimivuudesta. Oli tosi hyvä, tykkäsin! ..Pesi sopivasti, ei kuivattanut tai jättänyt liruksi. Lopputulos mukavan ilmava :) Voisin hyvin ottaa käyttöön, kun tulevat markkinoille.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Olen muutaman kerran testannut Color Definition Light hoitoainetta, ja olen ollut ainakin tähän asti erittäin tyytyväinen! Näiden muutaman kokeilen pohjalta sanoisin, että tämä on tällä hetkellä kyllä ehdottomasti yksi mun lempihoitoaineista. :o Selvittää hiukset loistavasti ja hiuksista tulee todella sileät ja pehmeät, ihan lyhyelläkin vaikutusajalla. Täytyy kyllä sanoa, että aluksi hieman epäilin, että mitäköhän tuhoja tuo hoitoaine mun hiuksille tekee, mutta yllätyin kyllä erittäin positiivisesti. Voisi hommata myös ainakin kokeiluun sen Moisture Light hoitoaineen, ja ehdottomasti aijjon kokeilla myös Kerasilk-sarjaa! :)
3b F ii
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Emi-lyn kirjoitti:
Amilo kirjoitti:
Emi-lyn kirjoitti: Goldwellin Color Glow -värinhoitosarja lopetetaan. Tilalle tulee ilmeisesti hiukan vastaava sarja, mutta tarkkaan en vielä tiedä minkälainen. Itseasiassa koululla taitaa olla jo muutamia näytekappaleita uudesta sarjasta, joten voin katsastaa.

Ajattelin ilmoittaa, jos täällä on mahdollisesti sarjasta tykkääviä. :)
Uudet pullot on ainakin hienompia. Olen vasta testaillut muutamia shampoita ja vaikuttaa ihan ok:lta.
Katselin koulussa noita uusia ja sarjan nimi siis pysyi ennallaan. Onko sarjassa enää sävyttäviä shampoita, hoitiksia jne.? Ainakaan en koulusta sellaisia löytänyt, tosin pulloja oli vasta muutama kappale. Uudet pullot on kyllä tyylikkäämpiä.
On ja ammattilaisille on omat värituotteensa. Meillä oli Goldwellin kouluttaja kertomassa sarjasta. Ammattilais tuotteisiin kuuluu ennen väriä laitettava shampoo ja hoitoaine sekä jälkishampoo ja hoitoaine joiden pitäisi poistaa värikäsittelyssä hiukseen jääneet kemialliset rippeet ja tämä pitäisi tehdä 24h sisällä värjäyksestä. Lopuksi on vielä jätettävä ampulli. Ihan kivalta nuo ammattituotteet vaikuttivat.

Kuluttajille olevissa tuotteissa vain pikahoitikset ovat sävyttäviä ja kustakin väristä (esim.punainen) on sekä kylmän että lämpimän sävyinen  hoitis.

Saa kysyä sarjasta lisää minulta löytyy paksu vihkonen noista tuotteista.
Viimeksi muokannut Tiizku, 05 Joulu 2007, 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

NarnianQueen kirjoitti: Huomasin edellisellä sivulla Tuikkulin kommentin, joten toivoisin saavani häneltä muutaman lisätiedon  :)
Sorgen, huomasin tämän vasta nyt! :-[ Mutta näyttäähän ne putelit olevan vieläkin Hairstoressa tarjouksessa... ;) Joko olet hankkinut?

Mulla ei kyllä valitettavasti ole mitään lisättävää edelliseen kommenttiini. Oon edelleen samaa mieltä! Oon ostanut noita samoja tuotteita halvalla lisää, koska ne oli niin hyviä arkituotteita. En osaa verrata light-versioihin, koska en muista niitä koskaan kokeilleeni. Silloin kun itse vertailin incejä, niin intenset näytti paremmilta. Intensen shampoon koostumus on ihan normaali shmpoo... Ei paksu, ei liru. Ehkä kuitenkin ennemmin liru kuin paksu. Muistaakseni joku helmenhohtoinen tms.
Vastaa Viestiin