Goldwell

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Lilly Missy

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mulla on kerasilk-sarjan tehohoito erittäin kuiville hiuksille(?) se punakorkkinen versio joka tapauksessa. Tykkään siitä kyllä ihan tosissaan, yksinään ja k-pak tehoitoon sekoitettuna :-* Löytyy myös matkakokoja joistain sh:sta ja ha:sta, lahjuksia HS:ltä, testaamatta...
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Goldwelliltä mielestäni ainut kelpo hoitosarja on juurikin tuo Kerasilk. Definitionista en ole kyllä löytänyt yhtäkään hyvää tuotetta. LC 2 on joitain helmiä, mutta sitä olen vähemmän testaillut ja siitä olisikin kiintoisaa kuulla kokemuksia ?
eini

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja eini »

kiitos jo tulleista vastauksista!
Itsellä tällä hetkellä on kaapissa:
Big finish volume spray= Ihan hyvä peruslakka varmasti tulee käytettyä loppuun asti.
Volume double boost=Tykkään myös tästä ,jopa mun lasimaisille hiuksille,jotka roikkuu päätä pitkin saa kohotusta aikaiseksi ;D
Straight Diamond gloss=Ihan ok tuote,tekee vaan aika rasvaisiksi vaikka vähän laittaa ja tuntuu että "kiilto" katoaa heti ???,mutta tulee käytettyä loppuun asti.
Color definition brilliance spray light=Ihan ok kamaa,en osta uudestaan mutta loppuun tulee käytettyä silti,etutukkaan käy hyvin poistamaan sähköisyyttä mutta muuten tehot nolla!Ja haisee aivan tajuttoman pahalle!
Itse ajattelin ostaa jonkun Shampoon ja hoitiksen...
Ai niin jo löytyy vielä Kerasilkin ultra rich care tehohoitoaine ja tästä tykkään paljon!
eini

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja eini »

Hei onko jollain kokemusta  Wild sarjan lakasta?
Vetääkö hiukset ilkeesti "klimppiin" ;D
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Minulla on ollut Color Glow sarjan shampoo ja hoitis platinanvaaleille hiuksille, sellaiset violetit pullot. Nuo olivat hyvin perustuotteita eikä hoitoteho riittänyt minun hiuksiini, en vakuuttunut niin paljoa noiden toimivuudesta että olisin ostanut uudestaan. Nyt käytössä on Goldwellilta ainoastaan Color Glow Blonde finish muotoiluvoide jonka pitäisi korostaa vaaleiden hiusten sävyä tms, ihan hyvä muotoiluvoide ja olen tuota käytellyt mielelläni, pitää vain olla tarkkana että hieroo sen aineen ensin kunnolla käsiin ja levittää hiuksiin vasta sitten koska jos on huolimaton niin tuosta jää suht helposti sellaisia vaaleita pieniä tahmakökkäreitä hiuksiin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Mella »

Minulla ei ole toiminut mikään Goldwellin tuote, joiden avulla yritin poistaa keltaisuutta. Erityisesti odotin tuolta platinablondi-sarjalta enemmän. En ole sen jälkeen käyttänyt.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
Webekhet

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Mä olen käyttänyt tuota Moisture Intense shampoota ja hoitista aika paljon, ja ovat mielestäni ihan ok. Eivät tee mitään kovin ihmeitä, mutta eivät saa huonoakaan jälkeä aikaan. Oikein passelit silloin tällöin käytettynä. Ja Trendlinen kiiltosuihke on ollut myös ihan ok, tasainen suihku ja nätti luonnollisen kiiltävä tulos. Lähtee vielä helposti pois harjaamalla.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja marenki »

Mulla on ollut noita Kerasilk tuotteita, harmaa korkkinen shampoo ja punakorkkinen tuubi hoitis/tehis ja se jätettävä. Tykkäilin kyllä kaikista ja tuota hoitista haluaisin kyllä uudestaankin, mutta en raski ostaa normihinnalla, vaikka ei maksakaan kuin sen kymmenisen euroa, (kun ekalla kerralla sain nuo ota3 maksa2-tarjouksesta). Hoitis oli kyllä riittoisa ja hyvä tukka sillä tuli aina.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Ice »

Kerasilk puna- ja harmaakorkkiset hoitoaineet toimivat mukavasti sulkijana ja pehmensivät, tuoksukin kiva.

Keep the color platinahoitoaine on erittäin sinistä, taittaa siis hyvin keltaisuutta, shampoo on vähän floppi joka asteikolla

tämä uusi definition syväpuhdistava shampoo on myös aika heikon tuntuinen, ylihinnoiteltu, vaahtoaa liikaa
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Punapigmenttistä hoitoainetta käytin muutama vuosi takaperin. Hiuksissa en huomannut suurtakaan muutosta värin kannalta, kädet olivat tosin sitäkin punaisemmat sen jälkeen. Hoitavuudesta ei tietoakaan.
billabong
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 252
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:43

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja billabong »

Ainakin se kullanvaaleille hiuksille sunnattu hoitsikka (Color Glow Be Blonde) toimii näihin hiuksiin kuin nakutettu. Tulee paksuutta, kiiltoa, sileyttä ja se pieni vaalentava häivähdyskin löytyy. Kaiken lisäksi täysin ilman silikoneja  :D Hintakaan ei kirpaise, kun nämä ovat hairstorella aina alessa(vaikka ei se normihintakaan paha ole). Omaan päähäni todella hyvä hinta-laatu suhde. Muistakseni platinanvaaleiden (live blonde) hiusten hoitoaine antoi ihan yhtä hyvän tuloksen, en vain ole käyttänyt pitkään aikaan.

Sen sijaan se saman sarjan shampoo ei toimi yhtään. Tai kyllä se puhtaaksi pesee, mutta on kauhean kuiva takkukasa tuon jäljiltä. Ihan kun tuosta jäisi joku pinnoite hiuksiin.

Lisäksi Color Light -hoitsikka on aika huonoa. Ei tee mitään pahaa, mutta ei ole minkäänlaisia hoitotehoja. Toimii ainoastaan sulkemassa hiussuomuja tehiksen jälkeen, tai latvojen suojaukseen shampoota huuhdellessa.

Kamalin kaikista oli kyllä Color Light -shampoo. Pesi kuin syväpuhdistava, mutta hiukset olivat vain aikamoista purkkaa tuon jäljiltä vaikka mitä laittoi hoitoaineeksi. Ja nämä ovat suunnattu (sha+ha) hennoille, värjätyille hiuksille. Ei ainakaan lätsäytä ;D.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja olivia »

Drops kirjoitti: Kamalin kaikista oli kyllä Color Light -shampoo. Pesi kuin syväpuhdistava, mutta hiukset olivat vain aikamoista purkkaa tuon jäljiltä vaikka mitä laittoi hoitoaineeksi. Ja nämä ovat suunnattu (sha+ha) hennoille, värjätyille hiuksille. Ei ainakaan lätsäytä ;D.
Musta toi shampoo taas pesee aika heikosti ja jättää hieman rasvaisen tuntusen päänahan mutta hiukset takkukasaksi.
Breathe me.
Armada
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 441
Liittynyt: 10 Kesä 2006, 22:17

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Armada »

Nyt on käytössä Definitions moisture light hoitoaine ja tykkään siitä. Kosteuttaa tarpeeksi hiuksiani tekemättä raskaiksi. Laitan sitä toisinaan vaikuttamaan tehohoidon tapaan pitkäksi aikaa. Tykkäsin myös värihiusten hoitoaineesta ainakin ennen uudistusta. Shampoista en tykkää niin paljon kuin hoidoista. Hiukset tuntuvat kyllä hyviltä pesun jälkeen, mutta rasvoittuvat nopeasti.
Piitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 122
Liittynyt: 26 Marras 2006, 14:33

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Piitu »

Mulla oli noin vuosi sitten käytössä Kerasilk- hoitoaine vauroituneille hiuksille, josta kyllä tykkäsin. Myös tuoksu oli loistava, mielestäni joku koivuun vivahtava?
Huonompi kokemus oli LC2 Clear Blonde Fluid. Tällä sai hiukset helposti ja nopeati takkuun! Ei sinänsä ihme, kun ei varmaan sisällä juurikaan hoitavia ainesosia. Mutta eipä ollut kyllä muutenkaan kovin vaakuttava tuote, joten annoin riesaksi äidille, joka on muuten hävittänyt pullon salaperäisesti ;)
Yläasteikäisenä värjäilin hiuksia Soft Coloreilla(?) punaiseksi ja värjäyksien välillä käytin jotain saman sarjan värinkirkastajaa tms. Väri ei tosiaankaan ollut pysyvintä mahdollista, punaista oli ihan joka paikassa; tyynyllä, pyyhkeissä, pipossa..
1bMii
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Goldwell

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Täälläpä ei juurikaan ole keskustelua Goldwellista, eikä ainakaan Definition-sarjasta...

Ostin viime viikolla Definition Moisture Intense -shampoon ja -hoitiksen, nehän on tarkoitettu normaaleille ja vahvoille hiuksille. Incit oli näissä Intense-pulloissa niin paljon paremmat kuin Lighteissa, että päädyin näihin. Shampoo taisi olla jopa silikoniton ja hoitiksessa on silikonia, mutta ei ihan ensimmäisten joukossa. Muutenkin ihan hauskan oloiset incit.

Mulle sopivat tosi hyvin! Shampoo pesee mukavan hellävaraisesti, mutta tekee silti puhdasta jälkeä. Parasta on se, että tukka ei jää yhtään raskaaksi pesun jälkeen, mutta ei myöskään narskuvaksi tai takkuiseksi. Hoitiksella saan tulosta parissa minuutissa, mutta saunan lämmössä pidemmällä vaikutusajalla antoi kyllä aivan ihanan tukan! :-*

Minun tukassa nämä tuntuu ryhdistäviltä ja kiillottavilta tuotteilta, jotka kosteuttaa ja hoitaa kevyesti. Kiilto on ihan upea ilman mitään jätettäviä tai muita aineita ja tukka tuntuu tosi ryhdikkäältä ja tuuhealta, mutta silti hyvinvoivalta! Tuoksutkin on hyvän raikkaat. Maksoin omistani 5 euroa / pullo ja ajattelin, josko kävisin hakemassa hoitista toisen pullon, kun se on niin pieni tuubi shampooseen verrattuna... ;)
Vastaa Viestiin