Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset
Lähetetty: 23 Marras 2006, 21:10
missäs kävit opiskelijaleikkuussa?illuusia kirjoitti: yyh vieläkin itkettää ajatella..
ilkeä opiskelijatyttönen leikkasi liikaa hiuksista
missäs kävit opiskelijaleikkuussa?illuusia kirjoitti: yyh vieläkin itkettää ajatella..
ilkeä opiskelijatyttönen leikkasi liikaa hiuksista
Laita uusi valitus vielä perään!Supervixen kirjoitti: Eipä ole muuten tullut mitään reaktiota viikko sitten lähettämääni valitukseen WTC Barbersilta... Johan on ylimielistä porukkaa kun ignoroivat kirjallisen valituksen! Mitäs on asiakaspalvelun tunneilla opittu valituksiin vastaamisista?
Tuo on kyllä ihme juttu, itse en enää oikein edes odota saavani asiantuntevaa palvelua MISSÄÄN. Pari päivää sitten eräässä helsinkiläisessä vaateliikkeessä ostin farkut ja olin ihan äimänä kun myyjä farkkuja pakatessaan antoi minulle pesuohjeita jotta ne pysyisivät mahdollisimman hyvinä. Se on jännä miten tuollaisesta tulee koko päiväksi hyvälle mielelle.Wanda kirjoitti: Tämä ei nyt varsinaisesti ole kampaamokokemus, mutta pakko avautua kuitenkin. Sain synttärilahjaks lahjakortin Hairstoreen (sinänsä mukava ja ajattelevainen lahja pikkusiskolta, joka ei ymmärrä tukkajutuista mitään). Koska mä en ikinä antaisi niiden siellä koskea mun hiuksiini, niin ajattelin tuhlata lahjakortin tukkatuotteisiin.
Tänään sitten töiden jälkeen (noin kasin aikaan illalla) menin Ideaparkin Hairstoreen. En ajatellutkaan saavani siellä mitään palvelua, mutta toiminta siellä otti silti päähän. Myyjä kailotti kovaan ääneen jollekin toiselle asiakkaalle, että www on niiden myydyin ja paras tuote. Mietin sitten itsekseni tigihyllyn luona, että mitäköhän ostaisin. Halusin vähän lisätietoja Tigin muotoilutuotteista, kun hiuksiin on vähän aikaa sitten leikattu kerrostetumpi malli ja tarvetta joillekin hyville muotoilutuotteille olisi (olin ajatellut esim. Queen for a day -suihketta tai jotain). Jostain kumman syystä päätin luottaa Hairstoren henkilökunnan tietämykseen ja kysyin asiasta myyjältä. Myyjä ei tullut edes kanssani Tigi-hyllylle, vaan sanoi, että "en osaa sanoo, mä oon käyttäny vaan sitä vitamiinishampoota". Toinen myyjä kehoitti minua ostamaan www:tä, sillä sitä saisin lahjakortilla paljon enemmän
Tätä on varmaan jauhettu täällä jo paljon, mutta mä en voi ymmärtää, miten sinne palkataan noin epäammattimaisia myyjiä! Siis onhan esim. vaatemyyjänkin tiedettävä vaatteista, joita myy. Miksei Hairstoressa osata koskaan vastata mihinkään kysymyksiin? Koulutetaanko henkilökunta tarjoamaan kaikille sitä iänikuista www:tä? Kylläpä taas ärsyttää.
edit. Epäammattimaisella en tarkoita mitään henkilökohtaista, vaikka siltä varmaan kuulostaakin. Tarkoitan lähinnä sitä, että Hairstoren työnantajana pitäisi huolehtia siitä, että myyjät koulutetaan työhönsä ja että edes joku heistä osaa vastata asiakkaiden kysymyksiin.
Anteeksi hirveästi mutta repeilin ihan kybällä tolle jutulle.. banaaninuttura voi hyvä luoja. Otan osaa.Rory kirjoitti: Mun yksi karmea kampaamokokemus liittyy juhlakampaukseen. Vanhojen päivän vuoksi tarvitsin jonkun kivan kampauksen ja menin sitten paikalliseen kampaamoon. No kun en siihen aikaan nuorena paremmasta tiennyt, niin se oli tietysti sitten ns. mummokampaamo. Iäkäs täti teki sitten ehkä sen ainoan osaamansa kampauksen, no tietysti banaaninutturan. Voi kääk miten karmea se oli nuorella tytöllä! Teki tosiaan vanhaksi ja typerän näköiseksi. Vihasin sitä niin paljon ja häpesin koko päivän tukkaani. En silloin nuorena osannut sanoa, mitä kannattaisi tehdä ja kun täti sanoo, mitä tekee niin sehän laitetaan sitten. nim. Ei enää ikinä banaaninutturaa