Kauheimmat kampaamokokemukset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Ice »

Nuppu kirjoitti: sitten siihen päälle tyttömäisen viaton ja herttainen hymy ja hih hih, olen aika tarkka näiden hiusteni suhteen  ;) Jotain tuollaista varmaan itse tekisin.
suosittelisin ennemmin sanomaan että päänahka on niin hirveän herkkä kivulle ettei kestä pienintäkään nykäystä ja että syytä vaivalle ei ole löydetty. Ne tyttömäiset virnut lähinnä täyttä päivää tekevää parturia kun tuppaavat ärsyttämään mutta jos saa rauhallista työtä kipusairauden piikkiin niin mikäettei
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja -j- »

Ice kirjoitti:suosittelisin ennemmin sanomaan että päänahka on niin hirveän herkkä kivulle ettei kestä pienintäkään nykäystä ja että syytä vaivalle ei ole löydetty. Ne tyttömäiset virnut lähinnä täyttä päivää tekevää parturia kun tuppaavat ärsyttämään mutta jos saa rauhallista työtä kipusairauden piikkiin niin mikäettei
Paitsi että repiminen onnistuu niinkin, että eka ottaa juuresta hiustupon tiukasti kiinni ja repii sitten niitä pituuksia...

Kamala kokemus on kyllä ollut Supervixenillä  >:(

Minäkään en kestä sitä, jos joku toinen katkaisee yhdenkin hiuksen päästäni, siksi laitan ja leikkaan tukkani aina itse. Vuonna 98 oli "viimeinen" kampaamoreissuni, kun pyytämästäni sileän suorasta lookista tuli laineikas ja karhea ja tukkaa revittiin(yhtäläisyyksiä kokemuksissa?!). No, nyt syyskuussa 06 uskaltauduin chi-suoristukseen ja sydämeni itki verta, kun kampaajatytöt repi märkää tukkaa juuresta auki. Meinasin monta kertaa älähtää, mutten kuitenkaan uskaltanut. Mutta ei tämä ollut kuitenkaan mitään verrattuna tohon Supervixenin kokemukseen!
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Joanna »

Mulla on samanlaisia kokemuksia tuosta samaisesta kampaamosta, missä Vixen kävi. Aikaa on jo pari vuotta, kun päätin ex-tempore käydä ottamassa väriä. Ja tuonnehan pääsee ilman ajanvarausta.

Kaikki meni hyvin aluksi, kampaaja ehdotti kivaa sävyä, pesi ja laittoi värin vaikuttamaan. Ja sitten ilmoitti, että hänen täytyy nyt lähteä!  :o Kampaaja häipyi ja kaksi muuta työntekijää rupesivat kinaamaan vieressäni, että kumpi pesee värin hiuksistani. Käsitin heidän puheistaan että kumpikaan ei juuri naisten hiuksia laittanut, ja eivät siksi halunneet koskea päähäni. Siinä sitten istuin värit päässä (yliaikaakin hieman) ja kuuntelin. Lopulta toinen sitten pesi pääni ja repi föönin ja harjan kanssa hiukset kuiviksi. Veloitus 130e, jonka minäkin vain järkyttyneenä makselin.  ::)
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja -kata- »

^ vetää ihan sanattomaksi  :o  >:( ... Siis mitä palvelua  :-X ja aivan törkeän kallis hinta, huhhuh  :( !
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Fii
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1202
Liittynyt: 06 Elo 2006, 19:02

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Fii »

aivan käsittämätönta meininkiä! Ihmeellistä, että tuollaista voi ollakkaan.. ja sitten sitä ollaan muka palveluammatissa  :P
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Todia »

Pitäisi olla jonkunlainen varoituslista näistä kampaamoista, ihan vaikkei mitään megahuonoa kohtelua olisi saanutkaan. Olisi hyvä tietää, minne menee.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
billabong
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 252
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:43

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja billabong »

Juu, jonkinmoinen kauheiden kampaamokokemusten -ketju ois paikallaan (vai onko täällä jo jossain sellainen ???). Vois nämäkin viestit siirtää sitten täältä "tyhmistä kysymyksistä" sinne.

Huh, minä olen menossa huomenna leikkaamaan nämä (tigi-kampaamoon  ;)). Onneksi olen kerran käynyt tässä kampaamossa ennenkin, eli en usko että pääsen kertomaan mitään kauhukokemuksia sen jälkeen. Mutta aivan uskomattomia kokemuksia täällä muilla..
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Onhan tuolla hömppä-puolella " Hyviä kampaajia" -keskustelu. Voisi tosiaan olla ihan hyvä idea siirtää jotain juttua tästä keskustelusta sinne, vai...?

sandy

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja sandy »

Mullakin on yksi kauhukokemus. Olin just tullu helsinkiin töihin ja sain ensimmäisen palkkapussin ja ajattelin mennä oikein kunnolla kampaajalle nauttimaan. Varasin sitten ajan työpaikan läheltä pitkien hiusten raidoitukseen. Hiukset oli silloin puoleenselkään. No se täti joka otti mut käsittelyyn laittoi sen paksun hupun mun päähän. Sellainen siis sentin paksuinen kuminen huppu ja alkoi vetelee hiuksia, mun kauniita pitkiä hiuksia sieltä reiístä. Se sattu aivan kamalasti. Voitte  kuvitella vain. No olin silloin nuori ja jotenkin arka, ni en uskaltanu sanoo mitään itkin  :'(vain koko sen prosessin ajan. Sit kun se aine oli vaikuttanu kokopäässä ja mentiin pesulle ni mä muistan sen ikuisesti kun täti sano et" nyt nippasee vähän", kun se yritti repiä sen paksun hupun ja hiukset siitä läpi. No se ei lähteny, ei tietenkään vaan se joutu hakee lisä apua ja ne repi hiuksia sit sieltä alakautta, ja se sattu aivan kauheesti. No sit ku hiukset oli vapautettu ni se huomas et mulla kyyneleet silmissä ja kysy "et menikö ainetta silmiin" ni mä vaa nyökkäilin ja nielin kyyneleitä :'(. Päänahka oli pitkään hellänä.

Nyt jos tapahtuis samanlaista ni varmasti jo ihan alkusekuinneilla sanoisin et STOP!! ja vaatisin korvauksia kärsimyksestä.. mutta silloin nuorena..
Trillian

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Trillian »

^  Auh, meni kylmät väreet selkäpiitä pitkin kun luin tuon kuvauksen hiusten repimisestä.  :-\

Mun tähänastisin kamalin kokemus kampaamossa tapahtui noin kymmenen vuotta sitten kun olin yläasteella. Mulla oli pitkähköt hiukset ja halusin tasaisen polkkatukan. Kampaaja kuuli väärin, mä istuin paikalla jossa ei ollut peiliä (!  :o kyllä vaan, kampaamo oli rempassa) ja tuloksena oli poikatukka. Säikähdin kyllä kun ensimmäinen pitkä suortuva tipahti lattialle, mutta lamaannun sitten vaan jotenkin enkä saanut suutani auki - ja myöhäistä se nyt siinä vaiheessa olisi ollutkin.  :-[ Ihan kamala kokemus, näytin vuoden ajan pojalta ja kärsin...  :-\ ::)
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Pahin kokemus tähän asti on muutaman vuoden takaa kun kävin eräässä turkulaisessa kampaamossa ottamassa kiharoita. Jeps, luitte aivan oikein, otin permiksen!! :o
Silloin oli tukkaa puoleen selkään ja halusin siihen isoa kiharaa, eli permiksen isoilla rullilla. Kampaaja alkoi sitten laittaa tukkaan rullia jotka mun mielestä näytti huolestuttavan pieniltä ja mainitsinkin asiasta, mutta kampaaja vaan sanoi että se on pakko laittaa näin pienllä ja pitää ainetta sitten vähän lyhyemmän aikaa koska muuten tukka ei kiharru... ::)
Noh, tuloksena oli aivan järkyttävä säkkärä tukka joka oli poltettu kuoliaaksi. Se oli jotain niin järkyttävää!!!! Suutani en tietenkään saanut silloin auki, itku kurkussa oli pakko seuraavana päivänä mennä vakkarikampaajalle katsomaan josko hän voisi tehdä asialle mitään. Hän vaan totesi että ainoa keino saada pehko kuntoon on leikata se ihan lyhyeksi. Morjens. Siitä alkoikin sitten meikäläisen kasvatusprosessi.

Mitä tästä opimme? Kärsivällisyyttä. Olisi vaan kiltisti pitänyt odottaa sen yhden viikon että olisi päässyt vakkarikampaajalle, mutta kun oli pakko saada kiharat nyt, heti ja mieluiten jo eilen. Ei ikinä enää!
Earlybird
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:58

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Earlybird »

Mullakin on käynyt permiksen kanssa niin, että olen halunnut isot loivat kiharat ja olenkin lähtenyt kampaamosta lammaslookissa. "Kyllä ne siitä loivenee ajan kuluessa" ja p*skat ne mihkään loiventuneet. Onneksi hiukset eivät sentään menneet pilalle, mutta ei ollut kauhean hienonnäköistä, kun omaa suoraa hiusta pukkas juuresta ja muuten hiukset oli ihan säkkärät. En sillon jaksanut kasvattaa permistä pois vaan jossain vaiheessa leikkasin lyhyet hiukset, että sain permisjämät hiuksista pois.

Toinen kampaamokammo tuli, kun kävin jossain mummokampaamossa ja halusin lyhyet hiukset. Se nainen ei osannut yhtään leikata ja hän peitteli huonon leikkauksensa ohennussaksilla. Lisäksi hiuksista tuli tosi lyhyet ja hiukseni näyttivät aivan kanan p*rseeltä. Äitikin katsoi ihmeissään mun hiuksia sen reissun jälkeen. No se oli viimeinen kerta siellä kampaajalla ja sen jälkeen kyllä osasi arvostaa ammattitaitoista kampaajaa.
Eirene
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 100
Liittynyt: 21 Elo 2006, 11:37

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Eirene »

Tuo Supervixenin kauhukampaamo on tuttu minullekin, se kun on niitä joihin voi vain "kävellä sisään" ja leikkaus on naisilta 25 euroa, miehiltä muistaakseni 20. Pesu tietenkin veloitetaan erikseen, mitä ei kerrota kun vasta kassalla, todella kivaa. Kerran kävelin sinne sisään kun avomiehellä oli tulossa työhaastattelu ja piti saada tukka uuteen kuntoon, päätin sitten itsekin vähän latvoja tasauttaa kun "vain" se 25 euroa olisi maksanut. Kysyivät että pestäänkö ja sehän sitten nosti tuon neljä euroa lisää, ei siis paljoakaan mutta olisivat nyt maininneet ensin lisäveloituksesta. Tyttö joka leikkasi sohi vähän sieltä ja täältä, föönasi kyllä mutta Tigejä ei kyllä minunkaan päähän käytetty.

Avomiehellä taasen oli kampaajana tämä eräs venäläisnainen, joka kenties ei ihan täysin kielimuurinkaan takia ymmärtänyt minkälaista leikkausta tahdottiin, noin minuutti saksien kanssa ja tuloksena oli sitten (pesemättömään tukkaan, eivät edes kysyneet) mauripekkarinen-letti, päältä ihmeellistä pitkää rimpulaa ja sivuilta lyhyttä. Ehkä se työpaikka jäi sen takia saamatta... ;)

Nuo WTC-Barbersin tyypithän ovat samoja kuin siinä Aikatalon puoleisessa Salon Shape-Upissa, juoksevat liikkeestä toiseen ja päällekkäin voi olla kolme, neljäkin asiakasta joilla värit päässä. Ja tosiaan että aina mahtuu, ei paljon väliä ajanvarauksilla... Shape-Upissa kävin kerran kun en paremmastakaan tiennyt, juuri tuo venäläisnainen silloin värjäsi ja leikkasi, ja sai kyllä selittää pit-kään että ymmärsi mitä ajoin takaa, että ei nyt leikata lyhyttä epäsymmetristä poikatukkaa kuitenkaan... Siinäkin aikaa vierähti kun käsitteli pari kolme naista siinä sivussa kun minut, hintaa käynnille tuli 130e ja lopputulos? Niin, kukaan ei huomannut minun käyneen kampaajalla, mutta kysyivät värjäsinkö itse... ::)

Muitakin kauhukokemuksia olisi, mm. kauneudenhoitoalan oppilaitoksen opiskelijatöistä ynnä muista mutta tuli vain nuo WTC-barberskokemukset mieleen tuosta aloitusviestistä... Minäkin kehoitan välttämään.

Nyt käyn Peilissä, samoin kuin avomies, emmekä kummatkaan vaihda sieltä mihinkään. Hyvää arvostaa nyt paljon enemmän kun on takana parit horrorkokemukset.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Penny »

^^ Mulla on ollut ihan samanlaisia kokemuksia niin permiksen kun lyhyeksileikkauksenkin kanssa. Lisäksi yksi kampaaja halusi jokaikisellä käyntikerralla välttämättä käyttää ohennussaksia lyhyehköön tukkaani, lopulta jo ennestään ohut letti oli todella ohut - kun eihän sitä massaa tule lisää vaikka hius pituutta kasvaisikin, jos joka kerta ohennetaan.

Ja kerran eräs kampaajatäti puhkiblondatussa barbietukassaan (olis pitänyt hälytyskellot soida tässä vaiheessa)) leikkasi tukkani täysin erimittaiseksi - ja tämä tuli täysin yllättäen ja pyytämättä - tarkoitus oli vaan hieman tasata lapaluihin asti ollutta tukkaani. "Tasauksen" jälkeen toinen puoli ylettyi jonkin verran korvan alapuolelle, toinen hartioiden alapuolelle...

Se vieläpä naurahti isoon ääneen leikatessaan, "on se kumma kun ihmisille leikkaa toisen puolen hiuksista lyhyemmäksi, ne alkaa kulkeakin pää vinossa!" Mietinkin mitä ihmettä se tarkoitti tuolla, mutta tapahtunut hahmottui vasta kotona, jotenkin kampaamotuolissa sitä ei huomannut. Oli muuten viimeinen kerta kyseisessä paikassa, ja pää vinossa hipsin naapurikampaamoon muutaman päivän päästä leikkaamaan tukan lyhyeksi. Ja elettiin yli 90-luvun puoliväliä, monellekohan se on leikannut moisen toispuoleisen letin tahtomattaan. ::)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Yhden kerran kävin kampaajalla leikkauttamassa hiuksia,mutta poistuinkin sieltä sitten aivan toisenlaisten hiusten kanssa.
Halusin siis lyhyet hiukset (vähän samantapaset kuin sweet janella) mutta kampaaja ei suostunut sellaisia leikkaamaan kun ei kuulemma sovi minulle.Yritin siinä sitten väitellä mutta kampaaja leikkasi polkkatukan joka muotoiltiin mallia 90-luvun alku.
Ainakin oli sivujakaus.Sen jälkeen en ole kampaajalla käynyt.Pituus ei haitannut mutta olisin halunnut rikotumpaa ja pörröisemää.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Vastaa Viestiin