Kauheimmat kampaamokokemukset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
chai

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja chai »

Kylä nuo kampaukset minunkin silmääni ovat erilaiset. Mallikuvan kampaus on ilmavampi ja löysempi ja nutturaosa toisaalta tiiviimpi kuin toteutuneessa kampauksessa. Kyllä minuakin olisi harmittanut.
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja bast »

Mä ihmettelen sitä, että jos on sovittu joku aika ja hinta ja sitten meneekin pidempään, niin miksi asiakkaan pitää maksaa siitä ylimääräisestä ajasta. Kampaajan mokahan se on jos on arvioinut väärin.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Kyllä munkin silmään Elsisen kampaus on paljon lättänämpi ja suuremmalla alueella, mutta toi kuva on kyllä niin pieni ettei siitä saa oikein selvää. Mutta en mä ainakaan sitä ihan perinteistä luuppikampausta tuossa kuvassa näe?
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

Suurensin tuota alempaa kuvaa, mutta ei noista vieläkään saa aivan oikeaa kuvaa koko kampauksesta. Mielestäni isoin ero on tosiaan siinä, että pyytämäni "rennon romanttinen" muuttui kampaajalla tuollaiseksi todella laitetun näköiseksi, ja oli pelkästään tuota lenkkiä/looppia/koukeroa.

Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Mindela »

No joo, on toi kyllä aika erilailla kasattu kuin kuvan kampaus. Toi ideakuvan kampaus on varmaan solmittu, ja siitä otettu jotain lenkkejä. Sun kampaus on vaan lenkkejä. Oon silti sitä mieltä, että myös väri vaikuttaa ;D Monisävyiset hiukset on tosi erinäköiset kampauksissa, kun ne sävyerot tuo moniulotteisuutta siihen kampaukseen. Yksivärinen on helpommin juuri sellainen tosi laitetun ja lakatun näköinen. Yksiväriset hiukset on parhaimmillaan niissä sileissä, selkeissä kampauksissa :)
Miiia
Haiven
Haiven
Viestit: 19
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 22:53

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Miiia »

Ducky kirjoitti: Mua ottaa vieläkin päähän eilinen kampaamokäynti. Lopputuloksessa ei ole mitään vikaa, mutta meillä ei kampaajan kanssa natsannut kemiat yhtään. En viitsi yksityiskohtaisesti keskusteluamme kirjoittaa, mutta pääpointteja olivat, että kampaajan mielestä mun tukkaan ei vaan saa minkäänlaista mallia leikattua, kun on kasvatuksen välivaihe, sitä ei kannattaisi missään nimessä kasvattaa, koska on niin hentoista, eikä sitä kannattaisi oikein kauheasti yrittää laittaakaan, kun on niin karheaa, kiharaa ja pyörteitä vaikeissa paikoissa. Eihän mun hiukset mitkään silkinsileät unelmat ole, mutta kuitenkin vain loivasti laineikkaat, ei suuria pyörteitä ja hiukan pörröisen näköiset, mikä sekin varmaan korjaantuisi erilaisilla tuotteilla. Kun koitin kysyä, mitä tuotteita hän suosittelisi pörröisyyden poistoon, kun tähän asti olen käyttänyt pääasiassa silikonittomia, tämä vain tuhahtaa halveksuvasti, että "silikonittomia tuotteita ei ole olemassakaan". Istuin sitten hiljaa loppuajan. Ei mun mielestä asikasta tarvitse mielistellä, tai tyyliin valehdella tällaiselle ohuthiuksiselle, että "tuuheat on", mutta hiukan ikävää, kun käynnin jälkeen on sellainen olo, että ajan pois kaikki, kun tää on kerran niin mahdoton ja ruma.  :P
aika outo. luulisin että kampaajallakin on olemassa joku vaisto siitä mitä pitää tehdä että on töitä jatkossakin, olis edes pitänyt suunsa kiinni jos ei ollut mielestään kehumista  :#
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

^^Tais olla kypsääntynyt työhönsä tai sitten ei palvelualttius ja sosiaaliset taidot kohdillaan. Näihin aina välillä törmää, mutta sinneppä ei sitten tarvikaan mennä enää uudelleen. Nimim. aika monta kertaa kampaajaa vaihtanut ;)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Aargh, nää syyllistäjäkampaajat nostattaa aina mun verenpainetta! Kuinkahan moneen olen minäkin törmännyt... Yleisimmät valituksen aiheet ovat olleet: mun tukka vie paljon väriainetta/aikaa, takkuuntuu, joutuu föönaamaan kauan jne.  :#
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

^Mulle on monet kerrat valitettu sitä, että on niin paksu tukka, että imee väriä älyttömänä ja ei kuivu ikinä. Joskus ollut kaksi kampaajaa tekemässä hommia, kun aikaa varattu niin vähän, että ei yksi ole ehtinyt levittää väriä. No ei kai se mun ongelma ole ja aikaa varatessa olen aina sanonut, että tähän menee aikaa kauemmin kuin normitukkaan.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

^ Minäkin aina aikaa varatessa kerron, että tää pää on aikaa vievä, mutta silti sitä ei huomioida siinä vaiheessa varaamalla ylimääräistä aikaa tai kertomalla, että suurinpiirtein näin ja näin paljon hiusten määrä ja niihin tarvittava aika nostaa hintaa  ??? En ole kamalien vaalennus- ja raidoituskampaamoreissujen jälkeen enää uskaltautunut noita operaatioita kampaamossa tekemään. Nyt oon tosin löytänyt niin kivan kampaajan, että kampaajatraumat ovat alkaneet hälvenemään  :D.
Retro

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Retro »

Jeps, asiakas äänestää jaloillaan, en ole hälle menossa enää uudestaan.  :P
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Blaargh. Olen nyt käynyt useammalla kampaajalla pätkimässä otsatukkaani ja kaikki kolme viimeistä kertaa on ollut katastrofeja. Mulla on otsiksessa ihan selkeä malli ja silti menee päin mäntyä, vaikka sanon että haluan pitää tämän mallin mutta pari senttiä lyhempänä.

Kampaaja 1: pitkä sivuotsis muuttui käänteisen U:n muotoiseksi, parin sentin pituiseksi otsikseksi.
Kampaaja 2: nyrhi vähän veitsellä sieltä täältä, ei käyttänyt saksia, 5min ja olin ovesta ulkona pottaotsatukan kanssa
Kampaaja 3: no taas sitä samaa U-muotoa! Tässä käynnissä kyllä kyrpi eniten se että kampaaja oli tuplabuukannut ja odottelin omaa vuoroani vielä 20min sen jälkeen kun ajan olisi pitänyt alkaa. Olin työajalla, joten totta kai otti päähän. Kampaajan sosiaalisissa taidoissa ei kyllä ollut muutenkaan kehuttavaa.
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

^Otsatukan leikkaaminen on muuten aivan ihmeellisen vaativa suoritus. Vaikka kuin yrittää selvittää minkälaisen haluaa, niin tulos on täys arvoitus.. Ja ne hinnat, jos 15€ joutuu maksamaan 5minuutin työstä ja tulos on sit kans sennäköinen, että sama ois ollu ite  saksia vähän sieltä ja täältä, niin kyllä mulla on aika paskanmaku suussa.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Jouduin olosuhteiden pakosta menemään uudelle kampaajalle työpaikan naapuriin kesällä kun en vaan päässyt muualle vapaa-ajallani. Painotin että tunnissa pitää sit hoitua, mulla alkaa työvuoro. No se kampaaja aloitti otsatukan nyrhimisellä ja se käytti siihen varmasti 25min! Tyyppi alkoi leikata mun lyhyttä otsatukkaa kerroksittain! What!

Olin jo varma siinä vaiheessa että aika ei tule riittämään koska kyllä se takatukka nyt hiukka vaativampi osio on. No myöhästyin töistä 10min ja kotona totesin että hiukset oli leikattu ihan päin honkia. Kaveri sanoi ne nähdessään että tulee ihan mieleen se kun leikkasin itse koiran turkin :D Oikeesti, siellä oli pidempiä hapsuja pitkin poikin..

Enhän mä kehdannut mennä valittamaankaan kun ne olis leikanneet sen vieläkin lyhyemmäksi, ekalla kerralla siis meni jo liikaakin. Plus että ne tiesi missä mä olen töissä enkä halunnut jotenkin sen takia kun naapuriliike on. Seuraavan kerran kun menin omalle kampaajalleni ja se kulmat kohoten suki niitä epätasaisia tupsuja sain taas kuulla että kyllä pitäis aina mennä valittamaan jos jälki on tällästä..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^^ Joo, tuntuu että otsatukan leikkaaminen on suuren luokan rakettitiedettä  0_0 mä kohta luovutan ja kasvatan sen vaan pois.

EDIT: enpä näemmä olekkaan kertonut eräästä kauhukäynnistä pari vuotta sitten.

Olin varannut lauantai-iltapäivälle ajan hiusten värjäykseen. Tulin paikalle n. kello 14 ja olin ilmeisesti kyseisen kampaajan viimeinen asiakas, sillä heti sisään astuttuani tämä tokaisi minulle "nii, tota, mun piti soittaa sulle ja peruu tää aika. mut nyt ku oot täällä ni tehää sit." siis mitä vittua? no, väri lätkäistiin päähän, kampaaja ei puhunut sanaakaan ja oli todella nopea ja hätiköivä. Värin poispesun jälkeen alkoi föönaus tulikuumalla ja ihan _järjetön_ hiusten repiminen. Olin kauhusta kankeana enkä saanut mitään suustani ulos. Kaiken huipuksi kampaaja jätti föönauksen puolitiehen ja lähetti minut semimärillä hiuksilla ulos, "ku nyt on nii kiire ku suljetaa just". Talvella. Kovalla pakkasella. Onneksi oli auto kampaamon vieressä, muuten olisi tullut kyllä itku. Ja tästä lystistä kampaaja veloitti 99€. Huh huh.
Vastaa Viestiin