Kauheimmat kampaamokokemukset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Husky »

Minulla myös kamala juhlakampauskokemus.

Lukiossa järjestettiin sellainen gaalajuhla ja viimeisenä vuonna kun oltiin abit sitten kutsuvieraita niin päätin mennä laitattamaan oikein juhlakampauksen. Hiukset oli tuohon olkapäille asti ja ajattelin, että kyllä siitä saa jonkin kivan kiharapilven tai sitten siistin pienen nutturan. Ilmaisin toiveeni tutulle kampaajalle jolla oon käynyt aina (vaihtelevalla menestyksellä) ja nainen ryhtyi töihin. Alku meni hyvin, rullat päähän jne. Mutta yllättävän nopeasti kampaus oli valmis. Hieman oli kohotetty tyveä ja sitten käänneetty lavat ulospäin. Eli oli sellainen sienimallinen kampaus ja latvat sojotti ulos. Suututi ja itketti ja kaikkea. En kuitenkaan sanonut mitään ujo kun olin. No sopihan se pukuun sellainen yksinkertainen ja siisti mutta oli vähän turhankin yksinkertainen. Kyllä kaverin kanssa suunniteltiin mitä sille saa ilman pesua, mutta ei ollut aikaa ja tuolla sitten mentiin. Hieman nolottin kun sali täynnä upeita nutturoita jne. ja mun tukka näytti siltä että olin sen itse laittanut. Pistin kampaajan boikottiin hetkeksi ja menin seuraavan kerran protestiksi muualle.

Mutta ei hätää, kampaajakatastrofista huolimatta tapasin  noissa juhlissa nykyisen avomieheni.  ;D
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Wanda  link=topic=2114.msg171013#msg171013 date=1165353654 kirjoitti: Myyjä kailotti kovaan ääneen jollekin toiselle asiakkaalle, että www on niiden myydyin ja paras tuote.
Tätä on varmaan jauhettu täällä jo paljon, mutta mä en voi ymmärtää, miten sinne palkataan noin epäammattimaisia myyjiä! Siis onhan esim. vaatemyyjänkin tiedettävä vaatteista, joita myy. Miksei Hairstoressa osata koskaan vastata mihinkään kysymyksiin? Koulutetaanko henkilökunta tarjoamaan kaikille sitä iänikuista www:tä? Kylläpä taas ärsyttää.

edit. Epäammattimaisella en tarkoita mitään henkilökohtaista, vaikka siltä varmaan kuulostaakin. Tarkoitan lähinnä sitä, että Hairstoren työnantajana pitäisi huolehtia siitä, että myyjät koulutetaan työhönsä ja että edes joku heistä osaa vastata asiakkaiden kysymyksiin.
En syyttäisi tästä Hairstoren henkilökuntaa, vaan johtoporrasta. Lähinnä käy sääliksi niitä raukkoja jotka joutuvat siellä syystä tai toisesta töissä olemaan. Ammattitaitoiset ovat varmasti lähteneet puljusta menemään heti kun ovat meiningin tajunneet. Työntekijät varmasti pakotetaan markkinoimaan kaikille vain WWW:tä, en ainakaan yhtään ihmettelisi. Suosittelenkin boikottia kyseistä liikettä kohtaan, koska Hairstore rikkoo työehtosopimuksia ja kohtelee työntekijöitään julmasti.

tässä aiheeseen liittyvää keskustelua

http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... 80#p128380
http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... 80#p127680
Wanda
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1012
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 20:16

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Wanda »

Kuukunen kirjoitti: En syyttäisi tästä Hairstoren henkilökuntaa, vaan johtoporrasta. Lähinnä käy sääliksi niitä raukkoja jotka joutuvat siellä syystä tai toisesta töissä olemaan. Ammattitaitoiset ovat varmasti lähteneet puljusta menemään heti kun ovat meiningin tajunneet. Työntekijät varmasti pakotetaan markkinoimaan kaikille vain WWW:tä, en ainakaan yhtään ihmettelisi. Suosittelenkin boikottia kyseistä liikettä kohtaan, koska Hairstore rikkoo työehtosopimuksia ja kohtelee työntekijöitään julmasti.

tässä aiheeseen liittyvää keskustelua

http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... 80#p128380
http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... 80#p127680
Oon lukenut noi keskustelut ja olen ollut jo pitkään ostamatta sieltä mitään. Kamalaa toimintaa työntekijöitä kohtaan. Ja tuolla editilläni tarkoitin juuri sitä, etten syytä tästä henkilökuntaa, vaan juuri nimenomaan johtoporrasta. Käsittämätöntä toimintaa!
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Sama tyyppi omistaa WWW-puljun ja Hairstoren.
Euphoria

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Minua on myös ihmetyttänyt tuo halpojen tuotteiden tyrkyttäminen joissakin kampaamoliikkeissä. Ensimmäisenä esittelevät jotkut Clikit ja muut halvat merkit. Kerran kyselin hiusvahoista ja ostamatta jäi. Ei se tarkoita sitä, ettenkö haluaisi panostaa hiuksiini - ja maksaakin siitä - jos kuljen farkuissa ja vähemmän trendikkäissä vaatteissa.
Fry

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Fry »

Mulla on ilmeisesti käyny hyvä tuuri kampaamoreissujen kanssa, kun ei muistu mieleen yhtään ikävää kampaamokäyntiä. TAI no

Ala-asteikäisenä mulle leikattiin aina melkein hartiamittaisesta tukasta todella lyhyt polkkatukka, vaikka piti vain tasoittaa ja leikellä kuivia latvoja pois.

Ja kerran kävin leikkauttamassa pidennyksiä lyhyemmäksi, niin kampaaja selvitti kammalla pitkää ja takkuista pidennystä tyvestä aloittaen.. Sattui.

Mutta nuo nyt olivat pikkujuttuja.
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Mulla on jääny traumat lähikampaamoista.. Yläasteikäisenä tuli koluttua lähialueen saksipaikkoja kun ei kauemmaksi viitsinyt lähteä ja joka ikisestä paikasta tuloksena oli hirveä polkka :| Kerran vielä oikein pirtsakalla oranssilla värillä varustettuna vaikka toive oli kyllä vähän neutraalimpaa.
Nuorempana kun vielä kun oli pitkät hiukset ja pyysin kerrostettua mallia, kampaajatäti rupesi kerrostamaan sisältäpäin, eli sisäpuolelta lyhempää ja ulkopuolelta pidempää  ??? En ihan ymmärtänyt ideaa mutta sen verran nuori vielä olin että pysyttelin hiljaa ja katselin kiltisti vierestä kun hiuksia kynittiin väärästä päästä..
Viime aikoina on leikkaukset olleet ihan onnistuneita, onneksi.
shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja shivaree »

Aquatar kirjoitti: Nuorempana kun vielä kun oli pitkät hiukset ja pyysin kerrostettua mallia, kampaajatäti rupesi kerrostamaan sisältäpäin, eli sisäpuolelta lyhempää ja ulkopuolelta pidempää  ???
Miulla on kerran kans nuorenpana kerrostettu tollai väärinpäin, arvatkaa miltä jo ennestään ohut tukka näytti sen jälkeen!
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Bambi »

Kamalia juttuja tää ketju täynnä. Mä olen torstaina menossa tässä meidän lähellä olevaan uuteen kampaamoon, jossa en ole ennen käynyt ja nyt alkoi pelottamaan tosissaan.

Tulipa mieleen että aikaa varatessa kun selitin mitä haluan, erilaisia punasävyisiä raitoja hiusten päälliosaan, niin kampaaja totesi ja leikkaus. Sitten sanoin nopeasti, että ei leikkausta, pelkkä väri.

Mutta ehkä se vaan usein otetaan noin molemmat yhtä aikaa, niin että kampaaja oletti minunkin haluavan myös leikkauksen. Jos kampaaja alkaa uhkaavasti lähestyä saksien kanssa, niin sanon kyllä heti että pelkkä väri riittää. Sama juttu jos ne tuovat lähelleni sitä avaruuskypärää (kuminen raidotuskypärä) saavat kyllä tehdä nää raidat päälliosaan ihan sillä foliotekniikalla siitä pidän huolen, tai sitten ei tehdä koko raitoja.

Mutta olivat aika nuoria molemmat kampaajat, mikä on sinänsä ihan hyvä, että ehkä on käsitystä uudemmista tekniikoista. Toinen vaan vaikutti sellaselta oppisopimusoppilaalta  :o mutta eiköhän se raitojen tekeminen onnistu siltäkin.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Meille ainakin on opetettu että värin tai permiksen yhteyteen kuuluu aina leikkaus.
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Minni »

Mä käyn usein pelkästään värjäämässä, ja aikaa varatessa pyydän vain "ajan värjäykseen" eikä kukaan ikinä ole leikkausta tyrkyttänyt. :D  Yleensä kampaaja sitten väriä laittaessaan varmistaa etten halua leikkausta. Erikseen ne on ainakin mun vakkaripaikassa hinnoiteltu, eikä tule suhteessa yhtään halvemmaksi ottaa väriä+leikkausta, kuin pelkän värin. Jos leikkauttaisin joka värjäyskerralla niin eihän nämä pitenisi yhtään. :P
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Husky »

Monesti kun olen halunnut vain värin on sitä leikkausta myös tyrkytetty eikä sitten tosiaan ole heillä ollut hintaa erikseen pelkälle värille. Mutta aina se on saatu laskettua jotenkin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

^ No johan oli touhua >:( Tosi hyvä kuitenkin, että pidit puolesi, tennari! Hyvä hyvä!  :D

Kyllähän sen niin pitäisi mennä, että asiakas on oikeassa ainakin sen suhteen, millaiset hiukset haluaa. Ei siinä kampaajan henk. koht. mieltymyksillä tulisi olla juuri merkitystä. Toki silloin tulee huomauttaa, jos asiakas ehdottaa jotain ihan mahdotonta tai muuten vaan täysin omituista, mutta tuossa nyt ei mistään sellaisesta ollut kysymys.

Et varmaan ole toista kertaa tuonne menossa?  ;)
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Hmm... Saattoihan se 39 olla vahinkokin... Muisti väärin tai jotain  ::)

Itse olen varsinkin ravintoloissa syömässä käydessäni hyvin tarkka siitä, että ensinnäkin saan etukäteen kuulla, mitä olen tilaamassa, ja toisekseen, että itse ruoka myös on sitä, mitä mulle on luvattu. Kyllä puoliansa täytyy pitää! Toisaalta kyllä täytyy kyetä ymmärtämään inhimillisiä erheitäkin, mutta mikäli se erheen tehnyt osapuoli ei itse mitenkään osoita olevansa pahoillaan tai ei edes myönnä tehneensä väärin, niin siihen kyllä loppuu myös mun empatiat!
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

^ Niin, aivan. Nähtävästi se kampaaja oli ihan omaan lukuunsa päättänyt pyytääkin enemmän. Just  ::)

Hieman OT, mutta mä oon monta kertaa jättänyt jonkin tuotteen kassalle, jos se ei olekaan ollut sen hintainen kuin mitä esim. hyllyssä on lukenut. Yleensä kassalla on vaan puolusteltu jotain tyyliin "hyllyyn on jäänyt vanha hinta", johon minä, että no en mä sitten otakaan.
Vastaa Viestiin