Kauheimmat kampaamokokemukset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Neriana »

^Siiis mitääää!  0_0 Ei herranen aika.. Hyvä näin jälkiviisaana sanoa, mutta itse olisin kyllä marssinut takaisin liikkeeseen ja vaatinut jotain toista kampaajaa korjaamaan alkuperäisen kampaajan virheen. Ei nimittäin puhettakaan, että olisin saman kampaajan antanut koskea hiuksiin enää.

Hyvä, että tilanne nyt jo tasoittunut mutta onhan tuo nyt karmean näköinen.

Itsellä on tänään kampaaja ja tämä on kyllä ihan vihoviimeinen ketju mitä kannattaa käydä sitä ennen lukemassa  ;D
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja lynx »

Kermalehmä: MMmmmitä  0_0  :o tuohan on ihan pain p*rsettä leikattu! Ihan kuin kampaajalla ei olisi koulutusta ollenkaan... Tuollaista jälkeä tulee, kun pikkulapset saavat hyvän idean nyrhiä hiuksiaan jollain kynsisaksilla  ::)
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja -j- »

Mulle on käynyt lähes samalla tavalla, kuin Kermalehmälle. Latvat piti leikata v-mallisiksi ja latvojen piti olla luonnollisen näköiset, ei saksilla leikatun näköiset, ja lopputulos oli kutakuinkin juuri tuo :(
Mullakin oli nuori naiskampaaja. Eipä tarvinnut enää siihen kampaamoon mennä. Itse asiassa ei mihinkään muuhunkaan.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Triina »

Voi ei Kermalehmä  :( Näyttää samalta kuin mun ja siskon otsatukka, kun äiti niitä fiskarsseilla saksi yrittäen pitää hyörivää nelivuotiasta aloillaan.
Mintsi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 06 Syys 2015, 13:18

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Mintsi »

Ihan käsittämätöntä jälkeä :#
lynx kirjoitti: Kermalehmä: MMmmmitä  0_0  :o tuohan on ihan pain p*rsettä leikattu! Ihan kuin kampaajalla ei olisi koulutusta ollenkaan... Tuollaista jälkeä tulee, kun pikkulapset  saavat hyvän idean nyrhiä hiuksiaan jollain kynsisaksilla  ::)
Mun täytyy todeta, että tohon pystyy aikuinenkin. Ainakin minä trimmatessani koiraani. On syitä, miksi en saa siitä elantoani...
EyeCandy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 428
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 15:03

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja EyeCandy »

Huh että! Kylläpä oli päin persettä tosiaan saksittu. Varmasti pisti vihaks!!
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Oho, olipa melkoinen leikkaus :o Nyt täytyy antaa pointsit mun kampaajille, olen olettanut että kuka tahansa kampaajan koulutuksen saanut osaa leikata pitkien hiusten latvat, mutta näköjään se ei olekaan ihan itsestäänselvyys.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja wilma »

Apua tuota kermalehmän kampaamokäyntiä, aivan järkyttävä lopputulos!  0_0 Mulla olisi kyllä päässyt itku tuossa tilanteessa.  >:( Latvojen tasoittamisen pitäisi kuitenkin olla perusjuttu, mutta sekään ei näköjään kaikilta onnistu.  0_0
Kermalehmä
Haiven
Haiven
Viestit: 21
Liittynyt: 20 Marras 2015, 00:49

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Kermalehmä »

Kiitos kaikille myötätunnosta! Mua taisi ruveta itkettämään vasta siinä vaiheessa, kun turhauduin kesken korjaavien leikkaustoimenpiteiden. Olishan mun pitänyt mennä takaisin ja vaatia jotain hyvitystä, mutta se on yhden naisen yritys, joten en halunnut, että se kyseinen nainen tulee enää lähellekään mun hiuksia. Katsoin muuten jälkikäteen tarkemmin sen Facebook-sivuja ja siellä on kuvia todella hyvin värjätyistä hiuksista, mutta kaikissa leikkausjälki on suurinpiirtein toi sama.

Nykyään mua vaan naurattaa koko juttu. Varsinkin, kun näytän noita kuvia ihmisille ja seuraan niiden reaktioita. Seuraavan kerran suostun saksittavaksi vaan johonkin Avantgardeen, mutta just nyt ei oo ollut rahaa sellaiseen ylellisyyteen.
1a F ii BSL oman värin kasvattelu aloitettu 20.11.2015
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Wow...Mun sisko (kampaaja) leikannu kännissä mun tukkaa ja silloinkin jälki parempaa.  :#
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Mulla oli vielä kesällä tumma tyvi ja balayage-tyyliin vaaleat latvat. Kiireessä tein sen virheen että menin vieraalle kampaajalle tyviväriin ja samalla pyysin sävyttämään pituutta. Pituuden sävyn valitsemiseen annoin vapaat kädet, kunhan latva pysyy vaaleana. Poistuin kampaajalta mustanruskean latvan kanssa :# Kampaaja sanoi että muutamassa pesussa se haalistuu. Siitä on nyt kolme kuukautta, eipä juurikaan haalistunut.

Tein eilen sitten askorbiinihappomuhittelun, aika lyhyen sellaisen ja se vaalensi väriä tuntuvasti mutta en ole vielä lähelläkään sitä vaaleutta mitä ne oli. Täytyy tehdä vielä toinen ja vähän pidempi muhittelu, josko tästä vielä väriä irtoisi. Ärsyttää suunnattomasti, virhe kun on vielä sellainen ettei sitä oikein pysty korjaamaan. Mun pituudet on siinä kunnossa ettei mitkään vaalennuskäsittelyt tule kuuloonkaan.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

Ei ehkä kamalin kampaamokokemus kautta aikain, mutta viimeisin pettymys tältä päivältä. Olen jo jonkin aikaa etsinyt uutta kampaajaa, eikä tämänpäiväinenkään tuntunut ymmärtävän/osaavan sitä mitä halusin.


Tavoitteena siis balayage-värjäys, jossa vaaleat osat on vaaleita ja muu on omaa väriä. Kampaaja väitti, että balayage on hänelle tuttu tekniikka, joten uskaltauduin varaamaan ajan. Lopputulos: ombre. Latvat on kyllä saaneet kunnon käsittelyn, mutta tyven ja latvan välillä on sellaista epämääräisen punertavaa, koska vaalennusprosessi on jäänyt niiltä osin kesken. Lisäksi sävyä on taitettu niin, ettei latvatkaan näytä kovin vaaleilta.


Tämä oli neljäs tai viides kampaamo, jossa tekniikka ei tunnu olevan hallussa, vaikka muuta minulle väitettiin. Periaatteessa tämä on ihan hyvin tehty, mutta ei sitä mitä minä nimen omaan pyysin.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Useasti kampaajan "balayage-tekniikkaan" pettyneenä löysin itselleni pari taitavaa tekijää instagramin kautta. Kannattaa selata oman alueen kampaajat josko heiltä löytyy instagram-tili. Sielä näkee kädenjälkeä että onko tekniikka ja taittosävyjen käyttö hallinnassa.

Omani löysin pääkaupunkiseudulta vaikken itse siellä päin edes asu, mutta olen tullut tulokseen että se reissaaminen on sen arvoista kun ei tarvitse pettyneenä poistua kampaajalta 150e köyhempänä. Helsinkiin muutenkin on välillä asiaa niin hoidan kampaajakäynnit siinä samassa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

"kiva" kuulla, ettei balayage aina onnistu muiltakaan. Ei sinulla olisi antaa vaikka yksärillä sinun kampaajan nimeä & kampaamoa? Asustelen itse täällä Helsingissä.


Minulla on kotipuolessa tiedossa yksi kampaamo, missä olen kahdesti saanut oikein onnistuneen balayagen, mutta sinne on lähes mahdoton saada aikaa. Tiedän siis minkälaista lopputulosta odotan ja että se on mahdollista toteuttaa. Omasta mielestäni olen kertonut haluamani looputuloksen myös kampaajalle.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Tämä ei ole kauhein, mutta pettymys silti. Kun joskus tarvitsin kunnon juhlakampausta ja raaskin sen tilata, otin tekijäksi valmistuvan kampaajan... Teknisesti taitava väkerrys, mutta ei lainkaan esteettinen eikä kaunis. Olin sitä mieltä, että kotioloissa niskaan sykerön itse vääntämällä olen saanut kauniimman lopputuleman :(
ja joo, kyllä sitä sitten yritettiin parannella, mutta enää en mene enää kovin hanakasti ottamaan mitään iltakampausta  >:(
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Vastaa Viestiin