Kauheimmat kampaamokokemukset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Todia »

Olen tosi pahoillani tuosta kohtelusta, Supervixen!! Saattaisin kyllä itse itkeä koko loppupäivän, jos olisi tuollaisessa kohtelussa ollut!!
En vaan voi ymmärtää, miksi joku lähtee palvelualalle, jos ei ole mitään kiinnostusta toteuttaa ASIAKKAAN toiveita!!
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
dripple

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja dripple »

No huh huh... pitäisi varmaan aloittaa kokonainen ketju kamalista hiustenkatkojista  >:( Mua kohtasi tällainen julmuri viime talvena Stopissa Jyväskylässä kun värjäsin tukkaani. Kampaaja laittoi värin päähän ja hieroi sitä siihen (=jolloin hiukset takkuuntui) ja sitten otti metallikamman esille ja alkoi vedellä sillä koko päätä läpi. Voi jestas! Tukka ritisi ja katkeili ja lopputulos oli paljon venyneitä ja katkenneita hiuksia...

Ja samaisessa liikkeessä annettiin päänahanhierontaa shampoon kanssa eli se shampoo oli todella kauan tukassa ja tukkaa sotkettiin niin että se oli hamppuinen ja kuiva  >:( Ja sitten kampaaja kehtasi vielä sanoa että onpa tämä takkuuntuva ja veteli sitä kammalla taas tukka ritisten. On se kumma kun kotona se on pesun jälkeen suora ja sileä eikä sitä välttämättä tarvitse edes harjailla.
Viimeksi muokannut dripple, 20 Marras 2006, 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Ice »

Todia kirjoitti: Olen tosi pahoillani tuosta kohtelusta, Supervixen!! Saattaisin kyllä itse itkeä koko loppupäivän, jos olisi tuollaisessa kohtelussa ollut!!
En vaan voi ymmärtää, miksi joku lähtee palvelualalle, jos ei ole mitään kiinnostusta toteuttaa ASIAKKAAN toiveita!!
tässä on se syy, miksen itse ole käynyt parturissa kuin kaksi kertaa elämässäni ::)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Ishamael kirjoitti: Onneksi sen verran voi lohduttaa, että ei yksi edes melko väkivaltainen föönaus riitä pilaamaan hiuksia.
Jonkunverranhan siinä voi hiusta katkeilla, mutta pahimmillaankin melko vähän ajateltuna koko hiusmassan kannalta.
En vähättele epäammattimaista föönausta, mutta onneksi ei ole koko letti pilalla loppulisesti, vaan kyllä se siitä tokenee hellällä käsittelyllä.  :-*
Huojentavaa kuulla, Ish. Nyt vaan parin viikon IHT-kuuri niin jospa se damage saataisiin minimoitua. Aion todellakin laittaa sinne palautetta. Noloa kyllä että en voinut suoraan sanoa paikan päällä että tällaisesta käsittelystä ei voi maksaa ainakaan täyttä hintaa. Nynny mikä nynny kun olen. Valituksia on oikeasti vaikea sanoa suoraan päin naamaa.  :-\
Eikä myöskään aleta työntämään mitään helvetin ocean pritziä joka on tarkoitettu enemmänkin karheiden ja mattaisten surffi ja horonutturoiden tekoon, sillä saa oikein karheaa ja kiillotonta lookkia aikaan!
Haluatko kuulla mitä kampaaja-neito sanoi puolustuksekseen kun huomautin kyseisen aineen epäsopivuudesta hiuksiini? Sanoin että poikkikseni kaveri käyttää Ocean Sprizziä lyhyeen tukkaansa luodakseen matan ja karhean rantatukan, niin kampaaja vastasi että "Hänellähän on aivan eri leikkaus kuin sinulla, et voi verrata aineen käyttötapaa eri pituisiin hiuksiin". Ai en??? Eiköhän sillä aineella tule samanlainen karhea pinta oli hiusten pituus mikä hyvänsä! Aaaarghh!!
Ja jos kampauksen teko ja sileän ja kiiltävän kampauksen aikaan saamiseki tarvitaan kampauksen teossa suoristusrautoja, niitä myös käytetään ilman tuulesta temmattuja lisäkustannuksia.
Ajalisesti kun suoristusrautojen käyttöön ei mene kuin muutama minuutti eikä lainkaan lisää ainekustannuksia.
Minulle kampaaja selitti että "Jos haluut et tehdään raudoilla niin mun pitää laittaa ne seinään ja sit pitää oottaa et ne kuumenee ja aikaa menee tosi paljon kauemmin eli kyllä se maksaakin enemmän". Että semmosta. Kyllä teinkin onnistuneen kampaamovalinnan! Katsoin siis Tigin sivuilta Hesan Tigi-kampaamot ja soitin ekaan jonka osoite oli keskustassa.
petomaani

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Voi v**u minnuu vi**taa sun puolestas, Supervixen!!  >:( >:( kuulosti too-della amatöörimäiseltä tapaukselta se sun "kampaajas".
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Vixen, saat kyllä niin mun sympatiat edelleenkin. Tänään koulussa opettaja puhui meille asiakaslähtöisyydestä meidän ammatissa. Sitten se otti yhden ammattikunnan esiin, missä asiakaslähtöisyys tulee hyvin esiin: parturi-kampaajat. Mä olin vieläkin niin tuohduksissa sun lauantaisesta selvityksestä, että meinasin kailottaa sieltä takarivistä, että varokaa vaan, jos meette sinne yhteen kampaamoon, siellä kampaaja saattaa laittaa teille Ocean pritziä tukkaan ja repiä takut auki, niin että hiuksia katkeilee, vaikka olet painottanut haluavasi kiiltävän tukan. Että niinkin asiakaslähtöisiä kampaajiakin löytyy. Epäilenpä vaan, että ois varmaan 19 opiskelutoveria tuijottanu mua suu auki, jos oisin pitäny paatoksella samaisen selityksen.  :D
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Nii-in, kyllä se tosiaan pistää miettimään että mitä henkilö oikein kuvittelee tekevänsä ollessaan palveluammatissa kun tyrmää suoraan asiakkaan toiveet.  ??? Ja tosiaan mun mielestä jotenkin ironian huippu että kampaamo löytyy Tigi-kampaamolistasta, ja kyseinen mesta sitten hoitaa asiakkaidensa tukat kuitenkin Bonacurella ja Wellalla! Huhhuh. Tigi-imago mutta halpa totuus.  >:(
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Kyllä sitä kaikenmaailman puoskareita tältäkin alalta löytyy, huhhuh. Eikös se sun kampaamokeikkasi Vixen alkanutkin jo tosi "lupaavasti", kun aikaa varatessasi kampaaja vaan hoki sun puheidesi päälle, että niin monelta oot tulossa, sano nyt vaan aika! Ei tuntunut olevan lainkaan kiinnostunut mitä sä haluat hiuksillesi tehtävän.

Teet todellakin valituksen kampaamoon. Tietääpä, ettei siihen kampaamoon tarvitse ikinä mennä, eikä kenenkään tuttujenkaan. Puskaradio toimii.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Kikka kirjoitti: Eikös se sun kampaamokeikkasi Vixen alkanutkin jo tosi "lupaavasti", kun aikaa varatessasi kampaaja vaan hoki sun puheidesi päälle, että niin monelta oot tulossa, sano nyt vaan aika! Ei tuntunut olevan lainkaan kiinnostunut mitä sä haluat hiuksillesi tehtävän.
Näinhän se oli. Yritin mm. kysyä kauanko operaatioon menee aikaa niin puheluun vastannut mies vaan toisti, "Niin sanotko nyt että mihin aikaan tuut??" johon minä että no se riippuu siitä kauanko siihen menee aikaa kun mulla on meno kello--, ja luurista kuului "Sano mihin aikaan tulet". Hohhoijaa. Oikeastaan jo sekin oli vähän epäilyttävää että sen sijaan että olisivat tarjonneet mulle aikaa he vaan sanoivat että "Joo kyllä mahdut sano mihin aikaan tuut". Latelevat sitten asiakkaita mihin väliin vaan vaikkei oikeastaan olisikaan aikoja, se minunkin kampaaja kävi välillä tarkastamassa toisen asiakkaansa vaalennusaineen vaikutusta ja pesua.

Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Ice »

toisinsanoen parturilla ei käy asiakkaita, jos kerran sattumalta soittamalla saa itse valita aikansa

ihme että tuollainen paikka saa myydä tigiä, sinuna ilmoittaisin SKT groupille
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Ice kirjoitti: toisinsanoen parturilla ei käy asiakkaita, jos kerran sattumalta soittamalla saa itse valita aikansa

ihme että tuollainen paikka saa myydä tigiä, sinuna ilmoittaisin SKT groupille
Totta. Jos olet Tigin sivujen mukaan tuon paikan yhteystiedot saanut, niin kyllä se olis ehkä hyvä ilmoittaa asiasta sinne ettei muille käy samalla lailla :-X 

Mä oon kans tosi huono sanomaan mitään, saatika kieltäytyä maksamasta, vaikka kyllä pitäis. Kun kävin leikkauttamassa tän otsatukan niin päätin jo etukäteen että nyt olen kyllä hankala asiakas, että tulee sitä mitä haluankin! Ja tuli ;D Käskin äitillekki jo varausvaiheessa että korostaa millasen haluan ja että on paree olla hyvä kampaaja, no ne oli sit laittanu paikan omistajan siihen vuoroon, varmaan pelätyivät :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Ice »

^ kyllä niiden pitäisi ihan pyytämällä käyttää -etua itselleenkin
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja marenki »

Voi apua, mua alkoi nyt pelottaa.  :-X Varasin perjantaille kampaaja-ajan, enkä edes hotsinut kysyä, että kuka leikkaa, uusi kampaamo muutenkin. Iik! Apua jos se onkin tommonen monsteri!
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

^ No ei kai se olekaan, ja jos näyttäisi kuitenkin olevan, niin sitten puutut asiaan ajoissa. Pyydät vaikka, että laittaisitko jotain selvittävää suihketta ennen kampaamista (lue: repimistä) ja sitten siihen päälle tyttömäisen viaton ja herttainen hymy ja hih hih, olen aika tarkka näiden hiusteni suhteen  ;) Jotain tuollaista varmaan itse tekisin.
bbee

Vs: Kauheimmat kampaamokokemukset

Viesti Kirjoittaja bbee »

Lynx, Stailissa pestään ja hoidetaan Tigeillä  ;) Jopa mun poikkiksen lyhyt tukka.. se on siis käynyt siellä jo kolmesti. Mä vasta kerran, mut meen uudelleen! Missä sun tukka muuten pestiin lorkulla? Ykkösilläkö?

Mua suorastaan *ituttaa toi Vixenin tapaus. Todellakin puhelua Tigin maahantuojalle tms!
Vastaa Viestiin