Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^ No tässä ei nyt kyseessä ollutkaan tuon Lannisterin seksuaaliset taipumukset, vaan lähinnä ulkonäköseikat. ;D Eikä mun mielestä tuo nyt ole ollenkaan ällö ulkomuodoltaan.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Kunis

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Minua on alkanut harmittaa, kun tuolla ukkosella on niin huono muisti. Joskus neuvojani, joita se itse tulee takkukasaansa pyytämään, noudatetaan hyvin tai soveltavasti, mutta joskus kuitenkin tehdään juuri silleen, miten olen neuvonut jättämään tekemättä.

Lisäksi kun se pitkätukkaisena innoissaan opettelee pykeltämään erilaisia nutturoita ja lettejä, joita itse en näillä pituuksilla kykene tekemään, alkaa vähän ärsyttää. Leikkaan sen kutrit joskus kun nukkuu :<
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja miolla »

Mulla on joitakin juttuja joista poikaystävällä ei ole lupaa valittaa - ensimmäinen on eläinmäärä (tai siis, että tulen aina omistamaan elukoita) ja toinen on hiuspurnukoiden haaliminen ;D Olen sanonut sille, että ei ole mitään järkeä kysellä multa, että tosiaanko tarvitsen tuota ja tuota, koska en kuuntele kuitenkaan.

Poikaystäväni tykkää pitkistä ja punaisista (henna) hiuksista, mutta suhteemme aikana olen ollut blondi, punapää ja tumma brunette, eikä tuo valita tai surkuttele. On sanonut myös tykkäävänsä pitkistä hiuksista, onneksi minäkin haikailen niitten perään, joten ei tule riitaa tai eroa sen takia, että menisin pätkäisemään tukan ;)

Mulle miehen tukanpituudella ei ole väliä, mutta viiksiä en hyväksynyt vaikka millä play-offeilla niitä yritettiin selittää. En suostunut kulkemaan niin älyttömän näköisen poikaystävän kanssa, joten ajo ne pois. Sanoin, että kasvattaa sitten koko parran, jos on kasvattaakseen. Olen ainoastaan nähnyt poikaystäväni lyhyeksi ajellussa siilissä, eikä tuo ole yrityksistäni huolimatta suostunut kasvattamaan reuhkaansa. Sanoo vaan, että hiukset on niin ohuet ja tyhmät.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Sain päivällä kuunnella kiukkuista motkotusta avolta kun se ei löytänyt mun TT:ä mistään, ja joutui harjaamaan hiuksensa omalla huonolla harjallaan. Tiettyhän mä olin milteipä suoraan syyllinen siihen, että sitä tukisti joka harjanvedolla, kun en laiskana tyttönä ollut purkanut laukkuani mökkireissun jälkeen, ja mulla oli ollut TT mukana... ::)

Mun on pakko ostaa sille oma Tangle Teezeri... Onneksi ukolla on ensi kuussa synttärit, niin tuossahan sille on mainio lahja. Nyt vaan pitää käydä metsästämässä suka jostain.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Neve
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 770
Liittynyt: 06 Syys 2008, 15:05

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Neve »

Olen ollut nykyisen poikaystäväni kanssa kohta vuoden ja sinä aikana on ollut vaikka millasia karvastoja;&nbsp; punaruskeet hiukset, pidennykset kahteen kertaan, blondit hiukset, punaiset hiukset, tumman ruskeat hiukset ja juuri kävin leikkauttamassa A-linjaisen polkan :D Lähinnä huvittunut mun hiusvaihteluista, mutta aina suhtautunut tosi positiivisesti ja kehunut muutoksia ;) Aina sanoo, että on tyytyväinen, jos minä olen onnellinen tukkani kanssa&nbsp; <3
Hänen kaverikin viimeksi tokaisi, että mulla on kuulemma joka kerta erilainen tukka kun nähdään&nbsp; :D

Suihkutilanteet on sitten eri juttu. Häntä ottaa hermoon mun tursuileva shampoo- ja hoitoainevarasto&nbsp; ;D Teki pari viikkoa sitten telineen kaikille mun purnukoille, kun kyllästä niiden altaaseen tippuluun aina kun meni pesulle.

Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Onkohan meillä sama mies&nbsp; ;D
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Neveliina kirjoitti: Teki pari viikkoa sitten telineen kaikille mun purnukoille, kun kyllästä niiden altaaseen tippuluun aina kun meni pesulle.
Minullakin on oma purnukkateline&nbsp; :D
Kunis

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Kunis »

"Ensin voisin laittaa aineet päähän, sitten tehdä ruuan uuniin ja sillä aikaa käydä suihkussa" :>
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Mai »

Avo on sitä mieltä että kaikista kummallisuuksistani huvittavin on hiushulluuteni. Naureskelee että "onpa se tarkkaa" kun tällään kampausta naama kiinni peilissä vielä viime sekunneillakin ennen lähtöä ja tarkistan sen monet kerrat autossa.
Hiusnaamioista näyttää irtoavan kaikkein eniten hupia, ei ollut ennen minua ajattellutkaan että joku voisi työntää sellaisiakin asioita kuin vaikka hunajaa ja oliiviöljyä päähänsä, mutta se on hänen mielestään söpöä.
Meilläkin mun kauneuden- ja hiustenhoitopurkeista ja putkiloista on ollut vähän päänvaivaa tilanpuutteen vuoksi, varsinkin "suihkuun pesiytyneistä purkeista", mutta muru lupasi hommata mulle niille jonkin koritelineen.&nbsp; :D

Kaikkein huvittavintahan tässä on se, että avo itse on vedellyt oman päänsä kaljuksi jo vuosia, niin että kaipa mä sitten hörhöilen molempien puolesta.&nbsp; ::)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Felicia kirjoitti:
Neveliina kirjoitti: Teki pari viikkoa sitten telineen kaikille mun purnukoille, kun kyllästä niiden altaaseen tippuluun aina kun meni pesulle.
Minullakin on oma purnukkateline &nbsp; :D
Mullakin on hieno hyllykkö (alunperin ollut kampaamossa tuotehyllynä, en muista minkä merkin alunperin) ja oikein vielä paraatipaikalla, kukaan kotona kävijä ei siis pääse välttymään näkemästä sitä... entisissä kämpissä se on ollut sentään makuuhuoneessa että ihan kaikki ei sitä ole hoksanneet, mutta nyt tilanpuutteen takia tuo on suoraan eteisen/olohuoneen välikössä ;D En tosin ole kuullut ainuttakaan kommenttia siitä, korkeintaan joskus tuotteiden määrästä mutta voi olla että muut sitten ei kiinnitä huomiota tai pidä sitä kohdallani kummallisena vaikka itse sitä ujosteleekin :P

edit: Nii ja suihkussahan mulla on tietysti sellainen pieni korikärry joka on täynnä ties mitä ja peilikaappi ja toisinaan myös pesukoneen päällinen täyttyy myöskin tehokkaasti hius/kauneudenhoitohörhellyksistä. Hups&nbsp; ;D
Viimeksi muokannut Auringonkukka, 26 Syys 2011, 02:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
kizzi

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja kizzi »

Mun mies suhtautuu hyvinkin ymmärtäväisesti tähän mun tukkahörhöilyyn, jota ei nyt kyllä olekaan kestänyt vielä kovin kauan.. Aiemminhan hiukset on olleet mallia pese ja pidä. Nyt pidennysten myötä hiustouhu on lisääntynyt huomattavasti.&nbsp;
Mies eilenkin kaupassa luki mun kanssa incejä, kun piti löytää silikoniton tehohoito.. ja Mieshän sen xz:n xylitolitehiksen mulle löysi, vaikka väittääkin, ettei muka ymmärrä asiasta mitään&nbsp; ;D
Ja myös meillä mies rakastaa pitkiä hiuksia ja on aivan ihastunut näihin mun pitkiin pidennyshiuksiin, vaikka niiden hoitoon meneekin aikaa ja rahaa. Olen joskus omaan kuontalooni tuskastuneena heittänyt leikkaavani sen ihan lyhyeksi jolle idealle mies ei yhtään lämpene... Mutta tiedän, että jos todella haluan leikata hiukseni, niin mies kyllä hyväksyy sen. Minun päästänihän tässä kuitenkin kyse on, eikä se rakkaus ole hiusten mitasta kiinni.
Ja ihan OT. Mies rakastaa myös pitkiä kynsiä..
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Avo murisi mulle yksi päivä että sen tukkatuotteet on huonoja...
"Mökillä kun pesin XZ:lla niin oli paljon pehmeämmät latvat! >:("

Tuon perään sanoi vielä että kun sen tänhetkiset hiusmömmöt loppuu, niin se ostaa XZ shampoon ja hoitiksen, koska "ei näistä nyt käytössä olevista oo mihinkään". In your face kalliit kampaamotuotteet ja LUSH. ;D Varmasti järvivedellä oli osansa tukan pehmoisuudessa, mutta ei mennyt läpi miehelle...
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Roadrunner

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Roadrunner »

Avokki eilen murehti että kohta varmaan haisen pahalta kun en enää pese hiuksiani kunnolla. Olen siis alkanut harrastamaan CO-pesuja :D
Lisäksi houkuttelen varmasti poliisit ovelle ja olen kaikin puolin hörhö kun tilasin Pienestä tuoksukaupasta glyseriiniä ja muuta että saan sekoiteltua omat hiustökötit. Luulevat vielä että rakentelen täällä pommeja siitä 60 millilitran glyseriinipänikästä, hiukset tietysti kilometrin päähän haisten kun en enää pese niitä. ;D

No, onneksi kuitenkin arvostaa sitä että pidän ihosta ja hiuksista ja muutenkin itsestäni huolta, jaksaa vaan aina naureskella touhotuksilleni. Ja käyttää kiltisti kaikki hutiostokseni pois. :D
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Mieheni on aina "tosi kiinnostunut" hiusjutuistani. Kun esittelen uusia tuotteita tai uutta tukkaa niin vastaus on aina "vau"! En usko, että se edes tajuaa mistä puhun/on tippaakaan kiinnostunut, kunhan pääsee helpolla kun sanomalla kaikkeen vau ja hyvältä näyttää&nbsp; ;D
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Mena »

Miestä ei haittaa mun tukkajutut tai tää värisähellys. :) Ei valita edes hiusvärien tai hennan hajusta (exä valitti ja tuli huutoa jos yritin värjätä hiuksia hänen ollessaan kotona). Mutta se ei kyllä ymmärrä miksi pitää olla niin paljon eri purnukoita ja meidän minikylppäriin ei mahdu mitään telinettä tms mun purnukoilleni. Just ja just mahtuu yksi hoitoaine, shampoo ja suihkusaippua siihen suihkun omaan telineeseen. Joudun säilyttämään jossain muualla mun purnukoitani ja ottaa aina ne purnukat mukaan kylppäriin mitä tarvitsen sillä pesukerralla. :-[ Peilikaapinkin hyllyt on jo täynnä vaikka siellä on vasta puolet mun kasvojenhoitotuotteista.
Vastaa Viestiin