Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Avo on oppinut käyttämään hoitoainetta! Olen sille joskus sanonut että se voisi edes kokeilla, mutta on ollut aina kovasti vastaan.. Nyt se on ainakin kokeillut, jäi kiinni kun sen tukka tuoksui mun hoitiksilta. Eikä siinä vielä kaikki, miehen mielestä hoitoainetta pitää laittaa myös partaan. Tuntuuhan se nyt pehmeämmältä kuin ennen, eli ilmeisesti siitä on jotakin hyötyä. Myös mun itse kokkailemani jätettävä hoitoaine on todistetusti parrassakin toimivaa kamaa ja öljyt tekee leukakarvoistakin kiiltävät ja hyväkuntoiset. Nyt kun vielä keksisi miten saa partakarvojen 5 haaraiset kuriin.
Melkein pitäisi aloittaa aihe parran hoidosta ja tuotteista... ;D

Edit. Meinasin unohtaa mainita että avo on ominut Tangle teezerin, minkä se taannoin osti mulle lahjaksi. ::)
Viimeksi muokannut Hallonnikas, 31 Tammi 2011, 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Horros »

Meillä taas osataan näyttää silikonit incistä, olen huvikseni tentannut  ;D

Jätettäviä poikkis ei kyllä suostu käyttämään, joskus olen kyllä testannut puoliväkisin, mutta hän ei oikein lämpene ajatukselle.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Olen ostanut ilmeisesti liikaa hiustuotteita viime aikoina, koska miesystävä rallatteli autossa radiosta tulevan kappaleen säveleen abaut että: "luenpas hassua tukkafoorumia, sitten ostan päivittäin jotain hiustöhniä, kokeilen eri värivaihtoehtoja ja lopulta kaadan kaappien sisällön hiuksiini, sinne menee sitruunaa ja öljyjä, kaikenlaisia rasvoja jne". Hän sanoi myös, että: "tuossa ei hyvin käy, sano minun sanoneen", kun näki minun laittavan liilaa ainetta hiuksiini (tänään ostamani Cutrinin keltaisuutta shiftaava hoitoaine). Epäilen siis, että hän ei ihan ymmärrä hiushörhöilyäni, mutta ainakin hänellä on hauskaa  ;D
Kunis

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Horros kirjoitti: Meillä taas osataan näyttää silikonit incistä, olen huvikseni tentannut  ;D
Meillä on samaa liikkeellä. Mies on aina mukavan uteliaana mukana tukkajutuissani, jahka jotain sille puhun, ja opastaa joskus pitkätukkaisia kavereitaan, jotka joskus vähän naureskellet kuittailevat mulle. Mut mikäs siinä, on tainnut mun vinkeistä olla hyötyä niillekin joskus.
Lilja

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Felicia kirjoitti:Epäilen siis, että hän ei ihan ymmärrä hiushörhöilyäni, mutta ainakin hänellä on hauskaa  ;D
;D  ;D

Mä olen muutamankin kerran pyydellyt anteeksi hiuksia laittaessa/harjatessa/yhteissuihkussa hoitoainetta levittäessä, että tämän tukan kanssa nyt vain kestää... Ei kuulemma haittaa. :)
Ekku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Marras 2009, 00:08

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Ekku »

mies kysyi juuri, että "joko sää oot kohta kiehkura?", viitaten tuohon nimekkeen muutokseen, kuinka ahkeraan on kirjoitellut. :D
Ylikasvanut poikatukka omalla värillä, kohti polkkaa mennään nopeaa tahtia.

i <3 my natural hair colour
Kunis

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Ite hennailin ennen yksin kotonaollessani, mut nyt olen alkanut tehdä silloinkin kun tuo on kotona, koska on kuulemma mielenkiintoista. Eilen kun istuin neljättä tuntia pipo päässä, oli mielenkiinto kuitenkin jo hellinnyt ja sain kommmentteja "voisko toi tonttu jo lähteä pois että saisin tyttöystäväni tilalle".
Jees, ja mä kun koitin harhauttaa katsomalla leffaa sun muuta ihan rauhassa :P
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

Poikaystäväni suhtautuu hiushörhöilyyni melko ymmärtäväisesti, johtuu varmaan siitä ettei vielä ole kovin kauaa jotunut tätä kestämään. Eilen muhittelin ensimmäistä kertaa hänen läsnäollessaan ja raukka oli kuin ällikällä lyöty kun otin kaikki sekoitukseen tarvittavat aineet esille (mm. pari erilaista hoitainetta, öljyjä, glyserolia). Kun sitten iskin seoksen päähäni, päälle elmukelmun ja vielä 2 pipoa niin kulta ei enää pystynyt pidättelemään nauruaan&nbsp; ;D näytin kuulema ihan hullulta.
Selitin sitten siinä muhitellessani että hiuksia pitää hoitaa hyvin että ne pysyy kauniina niin kulta totesi että aijaaa, tämän takia sulla on siis niin paljo hienommat hiukset kuin sun kavereilla. Kyllä lämmitti kehut mieltä&nbsp; :)
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Mun mies on ollut hyvinkin ymmärtäväinen hiustenhoidon ihmeellisyyksiin (ehkä johtuu osittain siitä etten oo ihan kaikkia purkkeja esitellyt saatikka hintoja kertonut). Pidennyksiä ei aina oikein ymmärtänyt ja onkin sanonut että oma tukka on parempi. Viime aikoina on silitellyt tukkaa ja sanonut että "onpa tuo sun oma väri nätti ja tukkakin kiiltää". Kiitos, hyrhyr.&nbsp; :-*
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Mun piti poistaa mun edellinen viesti ja kirjoitan nyt uuden, kun ukko on vaihtunut jo kauan sitten. ;D

Nykyinen mies on muuten suhtautunut mun hiustenhoitojuttuihin ihan positiivisesti, mutta on todennut, että on turha odottaa seksiä jos olen sängyssä suihkumyssy päässä! ;D Olen siis pyrkinyt tekemään muhittelut päivällä kun teen töitä kotoa käsin eikä mies ole kotona. ;D

Ihanaa kuitenkin on, että mies kannustaa mua täysillä oman värin kasvatuksessa, kun on nähnyt miten vaikeaksi homma menee kaikkien askorbiinihappo- yms. käsittelyjen takia (meidän vesi on todella metallipitoista ja tukka murenee käsiin tai muuttuu vähintään vihreäksi jos ei "askoile" säännöllisesti).

Miehen omat hiukset ovat aivan järkyttävän upeat, pitkät, superpaksut ja loivasti luonnonkiharat. <3 Ja järkyttävää kyllä, niiden salaisuus on Fructis-sampoo. ;D Tai ehkä kuitenkin hyvät geenit, kun hänen koko sukunsa on täynnä samanlaisia hiusihmeitä. Tekis mieli postata kuva, mutta en viitsi lupaa kysymättä... enkä takuulla saisi lupaa, vaikka kysyisinkin. Hän pitää tätä jo muutenkin jonain hiusfetisistien foorumina. ;D
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Huuhkaja kirjoitti: Hän pitää tätä jo muutenkin jonain hiusfetisistien foorumina. ;D
Ei tuo taida kovin kauas mennä todellisuudesta :D
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Minäkin vaihdoin lennossa miestä, mutta tämä suhtautuu hiustenhoitoon ihan tyynesti ja kivasti. En ole ihan varma perimmäisistä ajatuksista mitä hänen mielessään liikkuu mutta sanotaanko näin että hänellä on aika lempeä suhtautuminen kaikkiin purnukoihin.
Muhitteluihin hän ei ole todennut juuri mitään. Joskus hän härnää purnukoistani mutta eipä hän kummempaa.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Mies sano eilen, että tekee purkki-inventaarion kun muutetaan yhteen&nbsp; ;D Mitä kaikkea on ja tarkat ainamäärät.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Tulipa purkki-inventaariosta mieleen että joskus mumisin miehelle ja valitin että uus hoitoaine on pakko ostaa. Perään mutisin vielä jostain muotoilutuotteesta. Mitä tekee tuo? Kävelee kylppäriin ja kauhoo paitansa sisään kaikki hoitoaineet ja muotoilutuotteet. Siinä sitten laskettiin niitä ja mies kysyi että mitäkö piti ostaa?&nbsp; ;D Tultiin siihen tulokseen että en tarvitse mitään..
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Belle »

Kyllä mun miesystävällä on vähän ihmettelemistä kun mulla on milloin mikäkin värikokeilu tai hiuskriisi menossa. Meidän seurusteluaikana mun hiukset on ehtineet lyhentyä pitkästä puolipitkiin ja siirtyä kananpersetukan kautta perinteisempään polkkaan.

Olen vaihtelunhaluinen ja kun mulla on ollut 2kk sama tukka, niin alan mietiskellä värin / mallin vaihdosta ja piinaan miestä kysymyksilläni&nbsp; ;D. Onneksi hän toteaa aina, että tee mitä haluat. Kun B4-käsittelyn jälkeinen värjäys tusautti hiukseni takaisin tummiksi ja kiroilin sitä, niin mies totesi vaan että "etkö voi kysyä sieltä palstalta onko se normaalia"&nbsp; ;D.

Mulla on melkoinen arsenaali purnukoita kylppärissä - thank god allaskaappiin mahtuu ja lisäksi käytössä on nurkkahyllykkö! Paha tapani on hamstrata poistomyynneistä ja alelaareista milloin mitäkin väriä periaatteella "nainen tarvitsee aina punaista / vaalennusainetta / whatever varastoon" (vaikka hiukset sillä hetkellä olisivat mustanruskeat). Emme asu yhdessä ja varmaan purkki-inventaario on edessä jos lyömme tulevaisuudessa hynttyyt yhteen.
Vastaa Viestiin