Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
marsuzioni

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja marsuzioni »

Oi vitsit :D mun ukkeli on joutunu elämää mun värikriisin kanssa jo vuoden :D kyselen aina et oisko tää väri kiva jne. Ja hän onki sanonu et ihan sama ootko musta vai harmaa kuha vaa on hiukset päässä!
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Mai »

^ Sama, mun hiuskriiseily alkoi nimittäin just sopivasti kun me alettiin seurustelemaan. Poikis pitää varmaan itseään hyvin onnekkaana.  ;D Mutta kyllä sen kunniaksi on sanottava että hyvin se on pärjännyt, on jaksanut kuunnella mun sepustuksia jotka varmaan on sille täyttä siansaksaa ja onnistunut näyttämään jopa kiinnostuneeltakin aina välillä.  ::) Mä oon syövän vuoksi alkanut myös stressailla että entä jos menetänkin hiukseni, mutta poikis on vakuuttanut että oon aivan yhtä kaunis kaljunakin.  :D
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

"Onko sulla semmosta jotaki juttua mitä voi laittaa hiuksiin ettei ne ois niin semmoset tönköt?" Ai hoitoainetta...? "Juu sitä justiinsa!" :D

Mentiin saunaan eilen ja huikkasin kylppärin oven välistä, että laitan ensin oliiviöljyt hiuksiin. Perästä kuului huuto että AI MITÄ ja sitten tuli ihmettelyjä, että miksi ja luulenko tosiaan että se toimii... ::)

Ollaan seurusteltu kohta puolisen vuotta ja tämä hiushulluuteni on herännyt vasta nyt uudelleen henkiin, ties mitä tässä vielä tulee eteen.
1a F ii
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Mun mies lähti leirille, ja eilen pakkaillessaan kamojaan se tonki kylppärissä "sitä hyvää hoitoainetta" mukaansa. ;D Tämä huvittaa siksi, että tuo on tovi sitten ollut niitä Axe-miehiä, jotka pesevät itsensä päästä varpaisiin sillä samalla pesuaineella.
(Hiushulluus on ilmeisesti joltakin osin tarttuvaa laatua, vaikka osa uroksista tuntuu olevan immuuni ilmiölle...)
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Maasha
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 11:24

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Maasha »

Miehestä on tässä 7 vuoden aikana tullut immuuni hiusjutuille. Vielä kyllä jos jotain kriiseilen pääni kans, hän kehottaa kysymään "käkkäräfoorumilta" neuvoa  ;D
2b M iii
Säihke

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Säihke »

^Käkkäräfoorumi!  ;D

Meillä mies suhtautuu mun (kaikkiin) hömpötyksiin tyynen rauhallisesti. Hymähtelee ja naureskelee korkeintaan. Oon todennu parhaaksi öljymuhittelutavaksi nukkua öljy & suihkumyssy & pipo/buffi päässä. Vähän aikaa sitten silmäleikkauksen jälkeen mun piti nukkua laskettelulaseja muistuttavien suojalasien kanssa useampi yö, ja edes se ei hämmästyttänyt miestä, kun kömmin illalla sänkyyn pipo päässä ja laskettelulasit naamalla.  ::)
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Meillä mies onneksi suhtautuu myös varsin tyynesti miun hiuskriiseihin ja kokeiluihin. Entisen mieheni sain vuosien saatossa hoitamaan ristiselkään ulottuvia kutrejaan joita ennen hoiti vain jollain epämääräisellä shamppoolla eikä hoitoainetta ollenkaan ja entinen käyttää edelleenkin tigin tweenejä, pirautellen välillä mitä shampoota ja hoitsikkaa nyt kannattaisi ostaa :D. Miun hiuksista sillä ei koskaan ollut mielipidettä, paitsi kun väripoisto räväytti ne pinkiksi oli kommenttina "aika raju".

Nykyinen mies voikin olla hankalampi tapaus omiensa hoidossa. Hiukset on huomattavasti lyhyemmät kuin edellisellä, mutta lettiä pestään välillä jopa käsisaippualla..."Joo kato kun se nyt osui ensimmäisenä käteen". Sen tiedän, että kun olen käymässä käyttää meikäläisen shampoita ja hoitsikoita ihan surutta ja kyselemättä, mutta on sekin parempi, kuin käsisaippua :D. Kovasti on XZ shampoiden tuoksua kehunut.

Meikäläisen vyötärömittaisia hiuksia kuitenkin jumaloi yli kaiken ja poistaa aina sakset miun kädestä kun värjäys menee pieleen / yms. ja uhkaan leikata koko "saatanan reuhkan" ja antaa rauhassa läträtä hiustuotteilla "kunhan et leikkaa". Hetki sillä vaan meni ymmärtää, että en voi nukkua hiukset auki koska hiukset on aamulla muuttuneet epämääräiseksi harakanpesäksi ja ettei ne ihan oikeasti kuivu kahdessa minuutissa vaikka kuinka föönaan. Tällä kaverilla on myös aina ideoita miten voisin hiuksiani laittaa, televisiosta bongailee "Kato tolleen säki voisit sun hiukset joskus laittaa." :D Mutta onhan hiukse naisen kruunu, saahan niitä ihannoida ;D.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Meillä mies suhtautuu hyvin mun hömpötyksiin. Ei kauhistele, vaikka laitankin esim. hoitoainetta ennen pesua ja sitten hillun pipo päässä. Tai että en ostanutkaan oliiviöljyä ruoanlaittoon :D:D..

Nykyään hän käyttelee usein minun hiushoitotuotteita ja kyselee neuvoja.
Hän on jopa kiitellyt monesti sanoen: "onneksi mulla on tuommonen asiantuntija, kun emmä noista muuten tietäisi mitään." Hehe ;D

1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Kirppu
Haiven
Haiven
Viestit: 39
Liittynyt: 10 Joulu 2012, 13:53

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Kirppu »

Mun miehellä on samanpituinen tukka kuin mulla, eli bsl-mittainen. Oonkin koittanut saada hänet pitämään parempaa huolta hiuksistaan hoitoainetta käyttämällä, ja onneksi se onkin tullut hänellä suht tavaksi. Muutama päivä sitten mies pesi hiukset eikä ollut jaksanut käyttää hoitoainetta, joten mä riensin laittamaan sen hiuksiin jätettävää hoitsikkaa.&nbsp; ;D Onneksi miestäni ei haittaa nää hiushörhöilyt, vaikka koitan pitää jonkin verran huolta hänenkin hiuksista.
1b M ii keskiselkä/vyötäröpituus
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Aika hyvin on täälläkin suhtauduttu, mitä nyt joskus tulee sellasta pientä kuittailua etenkin silloin, kun on hoitoainemuhittelut tai vastaavat käynnissä :D Ja joskus on mies jopa kysellyt neuvoa noissa hiusjutuissa ja mun kehotuksesta alkoi käyttää hoitoainetta!&nbsp; ;)
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Redsea

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Redsea »

Mun pitää nostaa hattua omalle miehelleni se on kattonut läpisormien KAIKEN mitä oon tukkaparalleni tehnyt: Milloin pixie tukka, lyhyt blondi, pitkä rasta, kuidut, narut, klipsit, siili, punainen, pinkki...&nbsp; :O Kaikki on kelpuutanut! Vähän aikaa sitten sanoi että "Kivempi hiukset päässä ku ilman..." ja on tainnut joskus mainita että vietän liikaa aikaa vessassa näpertämässä tukkaa&nbsp; :D Onneksi oon nyt kasvattamassa pitkää tukkaa, mutta ei sitä tiedä milloin seuraava hiuskriisi iskee taas.......
|Piija

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja |Piija »

Entinen avo oli kyllä huomattavasti helpompi tapaus kun nykyinen puoliso. Tämä herra kyllä käy kampaajalla ja on todella tarkka omasta pehkostaan ja jaksaa laittaakin hiukset miltei päivittäin tököteillä hienosti, mutta hoitoainetta ei tunneta, hiukset pestään linna-shampoolla (onneksi sentään sillä, ettei saippualla!)
Minun tukkajuttuja ei ymmärretä. Miksi pitää olla 100 ainetta, jätettäviä jne. Ja pahin järkytys ehkä kun kerroin laittaneeni yksi päivä hiuksiin hoitoainetta ja HUNAJAA.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Eilisen kommentin perusteella oon ehkä höpöttänyt hieman liikaa hiusjuttuja mun miehelle viime aikoina.&nbsp; ::) Oon nyt pääsiäisen vietossa vanhemmilla ja autoin äitiä lammaspaistin marinoimisessa, mistä syystä mun käsiin tarttui vahva valkosipulin haju. Myöhemmin sitten valittelin miehelle tätä hajua ja se kysyi (ehkei nyt ihan tosissaan), että mihin sä sitä valkosipulia oot laittanut, hiuksiinko?&nbsp; ;D No jos oliiviöljyt menee hiuksiin, niin kai sitten valkosipulikin...&nbsp; ;)
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
Jennq
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 02 Maalis 2013, 15:58

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Jennq »

Mun avopuoliso ei voi ymmärtää yhtään, miksi laitan tukkaani manteliöljyä/oliiviöljyä/kananmunaa ja milloin mitäkin hautumaan tunneiksi... :D Ei se häntä haittaa kuitenkaan. Aina kun kaupassa mainitsen, että voisi käydä katselemassa öljyjä, tulee kommentti "ei kai taas".

Hän on kyllä maininnut, että tiedän mitä ihmeellisimpiä faktoja hiuksista, ei nyt minusta ainakaan mitään outoja... esim. hiuksia ei saa pestä liian usein tai kuivattaa. Mies pesee lyhyen tukkansa aina vain shampoolla, mutta pitkätukkaisena sain hänet joskus kokeilemaan hoitoainetta.
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!
Avatar
Fishbones
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 08 Maalis 2010, 20:24

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Fishbones »

Oon nyt muutaman kuukauden tapaillut tätä yhtä, ja meillä tää menee ihan toisin päin kuin useimmilla ;D Miehen suihkussa on vaikka kuinka monta putellia ja purnukkaa, ja oonpa jopa todistanut toisen hiusvärituskailuja. Sopivalta tuntuvan sävyn löydyttyä päädyin värjäyspuuhiin. Ja hiuksillaan tosiaan taitaa olla mittaa jopa kaksi senttiä.

Minä taas oon vannoutunut palashampoon ja vesipesujen ystävä, ja saan mieheltä kummia katseita sähistessäni saippuamainoksille :D Ymmärtää kyllä miksi oon lievästi vainoharjainen, muutamia vuosia sitten kuin sain kahdesti allergisen reaktioin suihkusaippuasta, eikä kokovartalo ihottuma kolmanteen kertaan juuri innosta.
Vastaa Viestiin