Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Mai »

Tässä vähän aikaa sitten poikkikseni yritti olla kiinnostunut hiusjutuistani. Kun selitin jotain mitä haluaisin tukalleni tehdä, hän jopa pyysi tarkentamaan. Tietysti siitä innostuneena aloin sitten pajattaa leikkauksesta ja värjäilyistä maat ja taivaat, mutta taisi mennä yli hilseen kun muru sitten erittäin kärsivän näköisenä sanoi että ei ymmärrä yhtään mitään, mutta pehmensi sitten sanoen että tukkani on juuri tälläisenä hänen mielestään kaunis.  ::) Ja hyvin säyseästi lisäsi että tukkani on tietysti omani ja voin tehdä sille mitä haluan, ei se minusta kuulema yhtään rumempaa voisi tehdä vaikka vetäisin kaljuksi, mutta hän pitää siitä sellaisenaan.
No, pisteet hänelle hyvästä yrityksestä.  ;D
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Mjau

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Mjau »

Miun mies oli keväällä reissussa Thaimaassa. Sain muiden tuliaisten lisäksi pikkuisen pullon ekstra-neitsytoliiviöljyä  ;D Sanoi vaan että "no ku mie aattelin et voisit tykätä, ku teet aina niitä ihme hiussekotuksia öljyistä..."  :l Selkeästi hyvin koulutettu  :3
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Belle »

Hennasin pari viikkoa sitten ja väristä tuli mieletön leiskuvanpunainen. (Miesystäväni ei huomannut kyllä mitään.) Hiukset haiskahtivat hennauksen jälkeen aika karmealle pari päivää, joten jouduin selittämään miksi haisen oudolle. Innostuin samalla paasaamaan hennailun hyvistä vaikutuksista ja ekologisuudestakin ja mies oli hiukan järkyttynyt siitä, että mössöt päässä täytyy olla 2-3h ;D. Kieltämättä aika kummaltahan se kuulostaa asiaan vihkiytymättömän korvaan, miksi jotain sörsseliä täytyy muhittaa yön yli ja istua se päässä 3h jos markettivärillä hommaan menee maks. tunti.
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Mai »

Aina eräässä tietyssä pienessä ostarissa käydessämme kun kävelemme kampaamotuoteliikkeen ohi missä on heti käytävällä jo Tigit ja muut houkuttelevasti tyrkyllä, poikis nappaa mua käsivarresta ja lähtee kuljettamaan päättäväisesti ulos päin kun katseeni harhautuu sinne suuntaan ja askeleeni hidastuvat.  ;D
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Strix

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Strix »

Tämänhetkisen vieressä nukkuvan köllötyksen mielestä tämänsorttinen hiusmeuhkaaminen on lähinnä hillittömän herttaista. Ei niinkään tuotefiilistelyjen pohjalta, mutta kun laitan aina hiustenpesun jälkeen hiukset yöksi pinnikiharoille ja laitan seksintappajasilkkimyssyn päähän. Näytän kuulema ihan mummolta.
elllu

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja elllu »

Poikaystava pitaa hiushulluuttani hieman huvittavana, etenkin kun nakee minut muhittelemassa myssy paassa. Mutta olempa saanut tarttettua siihenkin vahan kiinnostusta hiuksiin, silla nykyaan se huomaa, jos jollakin on kivan/pahan nakoiset hiukset, ja kommentoi aina minulle.
Ja saimpas sen heitamaan Pantenen shampoon roskiin! Jes, lapimurto. Nykyaan se kayttaa luonnonmukaisempia shampoita ja silloin talloin hoitoainettakin.

Taytyy todella arvostaa tata loytoa, silla han kuuntelee mukisematta paivittaiset kertomukset siita, miten hiukseni sina paivana kayttaytyvat  :-* Han myos muistaa aina mainita, jos hiukseni tuntuvat tavallista pehmeammilta tai nayttavat hyvilta.
Olen kasvattanut omaa varia nyt 4 kuukautta, ja kuulema se on paras ja kaunein vari. No joo, ehka han hieman liioittelee... Mutta kiva etta kannustaa tassa projektissa.
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Mai »

Poikis tuli kysymään pari päivää sitten epäuskoisen näköisenä että onko totta että hiuksiin voi kertyä metallia. En tiedä mistä oli kyse kun koneella istui, mutta kun sanoin että kyllä ja selitin vielä vähän, niin näytti sitten uskovan ja häipyi taas koneelle. Kuinka imartelevaa että hän tarkistaa hiuksiin liittyvien asioiden todenperäisyyden minulta.  :D

Alkoi muuten oikeasti mietityttämään minkä takia se sellaista kyseli, itsellään kun ei ole yhden yhtä hiusta päässä.  ;D Täytyypä kysyä kunhan tuolta herää pitkän yövuoron jälkeen.
Viimeksi muokannut Mai, 20 Marras 2011, 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Crysania
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 809
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 12:42

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Crysania »

Mua alkaa hieman huolestuttamaan tämä meidän suhde miten hassulta se varmaan ulkopuolisen silmään näyttäisi välillä: Yksi ilta ennen nukkumaanmenoa minä luin Tekniikan Mailmaa ja mies selasi pientä tuoksukauppaa  ;D Tuo on nyt innostunut hoitamaan hiuksiaan ihan kunnolla ja on alkanut kokeilemaan öljyjä ja muuta tuohon tukkaansa. Minusta taas on kiva, kun oma tukka on nykyään niin ylikuntoinen ettei sen hoidossa sinällään tarvitse enää kauheasti hifistelllä niin miehen tukkaan voi testailla kaiken maailman tököttejä :)
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Entinen poikaystäväni eilen ilmoitti: "En enää ikinä seurustele juureksen kanssa!" kun kuuli kampaajakäyntini hinnan. Lupasi myös hakkeroida koko foorumin, koska vierailut täällä eivät ilmeisesti voi tehdä mitään hyvää kenenkään mielenterveydelle  ;D
Viimeksi muokannut Sassy, 02 Joulu 2011, 17:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Belle »

Hiustenleikkaus meni pieleen ja lopputulos on hirveä. Ylimittaisia, epätasaisia hapsuja löytyy joka päivä lisää ja mä olen hermoraunio, oon joutunut tasoittelemaan pahimpia mokia itse. Mies on ollut kovilla, kun olen ihan kyyneliäkin vuodattanut hiuskatastrofin takia ja kiukutellut peilin edessä. Hän on tarjonnut mulle rahaa, että menisin toiseen kampaamoon korjauttamaan leikkauksen mieleiseksi, mutta nyt kun mä olen pätkinyt tätä itse niin olisi liian noloa mennä selittämään, että leikkaus epäonnistui ja yritin parannella sitä itse ja ja ja.... Yritän nyt vaan kestää ja kasvattaa pari kk ja sitten uudestaan leikkaukseen.

Eilen illalla löytyi taas yksi köpö, kun sohvalla haroin hiuksia. Huusin "aaargh!" ja painelin vessaan. Mies tuli perässä ja näytin sormien välissä olevaa hiustuppoa, että seasta sojottaa 3cm muita hiuksia pitempi suortuva, joka ilmeisesti on jäänyt kampaajalta kokonaan leikkaamatta... Mies myönsi näin olevan ja paineli tiehensä, mä jäin napsuttelemaan saksien kanssa. Jonkin ajan kuluttua kylppärin ovelta kuului "ootko kunnossa? Oot ollut siellä jo ainakin 15min?"  ;D Vastaus oli tietysti "en oo kunnossa, tää tukka on hirveä, byääh!"

On varmasti rankkaa olla juureksen kanssa. Etenkin hiuskatastrofin aikaan... ::) En ehkä yritä värinpoistoa ja paluuta omaan väriin just nyt.
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Mies ei ole lähiaikoina kamalasti tykännyt viimeisimmistä hiushömpötyksistäni, koska niihin kulunut summa lasketaan sadoissa euroissa. Vähän reilun kuukauden aikana olen siis 1) ostanut pidennyshiukset (laitto oli onneksi ilmainen) 2) värjännyt hiukset kampaajalla pidennyshiusten värisiksi 3) poistattanut teipit kampaajalla, mihin meni kaksi tuntia koska olin ostanut jotain superglue-teippiä. Noh, ainakin vastaisuudessa tiedän, että oma tukka on paras tukka!
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Poikkis on suhtautunut tähän hiushulluuteen hiemn huvittuneena, mutta antaa mun kuitenkin harrastaa ja tohottaa kaikista hiusjutuista. Joskus se jopa koittaa jotain juttuja kysellä ja kärsivällisesti auttaa mm. hiusväripohdinnoissa ja muissa. Alatikasvavaa purkkimäärää se ei kuitenkaan ymmärrä, eikä sitä että hoitoaineita pitää muhittaa pipon alla kun näytän kuulema ihan syöpälapselta. Etäsuhteessa kun elellään, pystyn pahimmat pakkomielteeni pitämään vielä piilossa :D Poikkista kuitenkin aina jaksaa naurattaa mun tuskailut siitä, minkä shamppoon ja hoitiksen otan mukaan sillon kun on mun vuoro reissata. Ei ilmeisesti mene miehen tajuntaan se, että jos yleensä hoitaa hiuksia monella tuotteella ja laittaa montaa jätettävää ja parhaassa tapauksessa vielä öljyjä jne. niin kahden purnukan mukaan ottaminen on ihan kamalaa. Ainut "valittamisen" aihe tässä hiushulluudessa on se, että olen nyt latvoja säästelläkseni vähentänyt suoristusraudan käyttöä minimiin ja poikkis nyt tykkäisi enemmän suorista hiuksista. Periksi en kuitenkaan anna :D Olen myös kuulema elävä esimerkki siitä, kun harrastus muuttuu pakkomielteeksi...en ymmärrä mistä moinen väite :D
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Yleensä avo ei hirveästi kommentoi minun värivalintojani. Kaikki ovat kuulemma hyviä. Eilen ihastelin sitten liukuvärjättyjä hiuksia ja näytin avolle kuvaa millaiset haluaisin, jos värjäisin. "Mitä tahansa muuta, mutta ei tuollaisia. Ihan hirveät. Ihan kun ois 20cm juurikasvu. Et varmana värjää tuollaiseksi."  :O
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Muakin himottaa liukuvärjäys, mutta mietin samaa että näyttääkö vaan venähtäneeltä juurikasvulta. Mun mielestä liukuvärjäys voi olla tosi nätti, jos värierot ei ole liian radikaalit ja liukuvärjäysosio oikean mittainen eli ei liikaa eikä liian vähän. Sun tukka se on eli saat päättää, ja voihan ne latvat napsaista sitten pois jos ei ookaan kivat.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^En nyt ainakaan vielä lähde mihinkään värjäilemään. Minulle on ihan sama mitä mies ajattelee  ;D Lähinnä suurin ongelma on se, että minun pitäisi mennä värjäämään kampaajalle. Ja tykkään tästä nykyisestä sävystä ainakin toistaiseksi...
Vastaa Viestiin