Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Kuukunen kirjoitti: Ja voi armias jos hän lukisi kaiken mitä mä oon tänne kirjottanut - täytyy olla varovainen että en jää kirjautuneeksi sisään.
Muuten sut onkin lähes mahdotonta bongata täältä ;)

Olen kertonut muistakin puheenaiheista niin paljon kuin häntä on kiinnostanut. Mutta en usko, että avokki ihan oikeasti ymmärtää, mistä kaikesta täällä puhutaan, kun ei ole itse tällaisilla foorumeilla pyörinyt, eikä siten varmaan ymmärrä tällaisia "foorumiystäviä", joille voi puhua melkein kaikesta.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

EVS kirjoitti: Ja ihmisellä pitää kuulemma olla harrastuksia, eli mun harrastuksena on vissiin sitten haalia ympärilleni mahdollisimman paljon kosmetiikkaa.
EVS, minun mottoni! Tervetuloa kerhoon! ;D
loota
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1712
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja loota »

Tuikkuli kirjoitti:
EVS kirjoitti: Ja ihmisellä pitää kuulemma olla harrastuksia, eli mun harrastuksena on vissiin sitten haalia ympärilleni mahdollisimman paljon kosmetiikkaa.
EVS, minun mottoni! Tervetuloa kerhoon! ;D
Kuin myös minun. ;D

Nimim. 3xPureLuxe, 1xthehairshop ja 1xElumen tilaus n. kuukauden sisään
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Mun poikaystävä on melkeinpä kannustanut mua hankkimaan yhä vaan parempia tuotteita ;) Sen motto on aina ollut se, että tulee vaan kalliiksi hankkia halpoja ja huonoja tuotteita. Ja niinhän se kyllä onkin :) Kun kerralla panostaa johonkin, niin saa olla tyytyväinen!

Ja saan kuulla pokaystävältäni kehuja hiuksistani, että ne on sileät ja pehmeät niin onhan se kiva, kun toinenkin huomaa, että hiukseni on paremmassa kunnossa. Ja käyttää se joskus itsekin noita parempia tuotteita. (Tosin yleensä mun poikaystävä pitää kaljua.) Muistan, kun joskus en käyttänyt muuta kuin shampoota tms ja hennasin niin poikaystävä sanoi, että mun hiukset ol kuin koirankarvaa ::) Enkä nyt ihan niin samis halua olla vanhempieni koiran kanssa ;D Tosin en silloin huolehtinut terveydestäni oikein muutenkaan...

Joskus aina tuo miekkoseni naureskelee, kun oon ihan innoissani ostamistani hiusputeleistani ja pistän senkin kattelemaan niitä ;D Tai jos oon värjäilly hiuksia niin kyselen "onko tää nyt kiva? kiiltääkö tarpeeksi?" jne :D Ja sen mielestä oon nyt niin jumittunu täällä oleskeluun, että huvittuneena kattelee vieressä, kun näpyttelen tässä hurjaa vauhtia viestiä toisensa perään.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Lyx »

ChaosBlack kirjoitti: Ja saan kuulla pokaystävältäni kehuja hiuksistani, että ne on sileät ja pehmeät niin onhan se kiva, kun toinenkin huomaa, että hiukseni on paremmassa kunnossa. Ja käyttää se joskus itsekin noita parempia tuotteita.
Kyllä! Ihana kun poikakaveri kehuu hiuksia. Yleensä miehet eivät kiinnitä niin paljon huomiota hiuksiin joten silloin kun positiivista kommenttia tulee, niin tietää että hoito on tuottanut tulosta! ;D
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Meillä ei mies oo kovinkaan kehuvaista sorttia, mutta nykyään, kun mullakin alkaa olla pituutta tukassa, se nuuhkii mun tukkaan, kun ollaan viekukkain.  :-* Ja sit mä aina kyselen, että tuoksuuko hyvälle. Ja kerran se tokas, että kyllä tää sun takatukka on jo aika pitkä.  ;D
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
nicky

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja nicky »

Meillä mies ei aikaisemmin jaksanut kuunnella sanaakaan jos esimerkiksi äitini kanssa juteltiin tukkajutuista. Mutta..
Kun sain huonokuntoisen värinpoistohamppuni ihan oikeasti kuntoon, mies oli aivan äimän käkenä ja alkoi uskoa että noi tuotteet ihan oikeasti toimii ;)
Hän ymmärtää nykyään myös miksi saatan saada saunassa kohtauksen jos mies käyttää minun shampootani kourallisen!
(vaikka se olisi vain bonacurea ;) )
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Stationery »

loota kirjoitti:
Tuikkuli kirjoitti:
EVS kirjoitti: Ja ihmisellä pitää kuulemma olla harrastuksia, eli mun harrastuksena on vissiin sitten haalia ympärilleni mahdollisimman paljon kosmetiikkaa.
EVS, minun mottoni! Tervetuloa kerhoon! ;D
Kuin myös minun. ;D
Minun myös.  ;D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
irvikissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 961
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja irvikissa »

Hih, senhän unohdin kertoa, että aina kun tuun suihkusta ja varsinkin silloin jos oon kokeillut jotain uutta, kyselen poikaystävältä että omhan hyvännäköinen ja kiiltävä ja pehmeä ja tottakai poikaystävän pitää sitten silittää mun tukkaa, että varmasti huomaa eron ;D Tosin on se kyllä tunnustanutkin, että ihan selvästi joistain tuotteista huomaa sen vaikutuksen. Joten eipä niitä turhaan kylppäriin kerry !
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Ice »

meillä nuuhkitaan, silitellään ja kehutaan, eli ihan tukan päälle ukkokin ymmärtää ja käyttelee itsekin hoitoainetta, pyytää(!!) joskus tehohoitoja laittamaan, antaa värjäillä, joskus saa laittaa vähän vahaa tai geeliäkin :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja marenki »

Minäki käsken aina miehen kokeilla miten pehmeä tukka tuli.  ;)
Mun mies suhtautuu tähän palstalla hengailuun aika nihkeästi. Tottahan se on, että näin alkuinnostuksessa tulee vietettyä pikkasen liikaa aikaa täällä, viime viikolla havahduin kun lapsille ei löytynyt enää puhtaita sukkia... Pahasti jäin hetkessä koukkuun.

Puteleihin mies suhtautuu aika positiivisesti, haluaa kokeilla itsekin. Toisaalta väittää et niitä on liikaa ja en muka ehdi käyttää niitä ikinä...pah! Tosin sen nykyinen tukka ei kauheesti aineita tarvitse, mutta normaalisti sillä on paksu, karhea, luonnonkihara tukka, yhdistettynä hilseilevään päänahkaan. Lisäksi miehelläni on synkkä menneisyys geelin suurkuluttajana ja tukkaperfektionistina.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Ice kirjoitti: meillä nuuhkitaan, silitellään ja kehutaan, eli ihan tukan päälle ukkokin ymmärtää ja käyttelee itsekin hoitoainetta, pyytää(!!) joskus tehohoitoja laittamaan, antaa värjäillä, joskus saa laittaa vähän vahaa tai geeliäkin :)
Epistä, voi kun täälläkin sais laittaa miehelle tehohoitoja tai värjätä (edes sävyttää). Tosin nykyään mies on melkein kalju niin eipä siinä paljon hoidettavaa ole ;D Kun miehelläni oli pidemmät hiukset sävytin ne punertavalla. Sen kaverit sano sitä prinsessaksi ;D Haha. Eipä ole sen jälkeen halunnut yhtään sävyä päähänsä.

Mun miehellä on luonnostaan punainen parta, se on niin ihana! :-* Kerran värjättiin se mustaksi, mutta kyllä se punainen on paljon kivempi!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Efva »

Rahankulutuksesta tuo ei virka mitään, eikä tarvikaan kun meillä on omat rahat. Eikä ihme kyllä puteleiden paljoudestakaan vielä ole tullut marmatusta ;D  Ehkä se sitten ymmärtää asian tärkeyden jollain tasolla, kun siskonsakin on kampaaja...

Värjäämistä se ei ymmärrä, kuulemma ei ikinä huomaa mitään eroa entiseen. Kerrankin näytin sille omasta mielestäni ihan kauheaa tyvikasvua, että tämän takia tarvitsee värjätä, ja se ei mukamas huomannut vieläkään mitään. Lisäksi tummemman hiusvärin myötä on alkanut nimitellä mua omasta mielestään varmaan tosi vitsikkäästi saatananpalvojaksi.  ::) No, siinähän soittaa suutaan.

Otsatukasta sanoi sen verran, että "Egypti-tyyli" (suora otsis) kuulemma sopii tosi hyvin. ;D
rolla

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mun mies on huvittunut mun jutuista. Rahan käytöllä ei väliä, kun meillä on omat rahat. Ja minä ostan pääasiassa vain tarjouksesta tai marketista hiusjuttuja, niin ei ne niin kalliiksi tule. Onhan se koomisen näköistä, kun miehellä on peilipöydällä muutama hassu hygienia tarvike ja minä lastaan allaskaapin täyteen omia juttujani. Saunaan kun mennään, niin puoli muovikassillista tulee mukaan tavaraa. Mulla sentään on vielä vain muutama puteli yhteensä hiuksiin liittyvää. Jos ukko tietäis mitä teillä joillain täällä on, niin pyörtyis samantien. Sen mielestä on hyvä, että tiedän paljon kaikesta syvällisempää tietoa, jota voin hänellekin jakaa.  :D Itse hän ei mitään juttuja tartte, kun on kalju melkein. Ainoastaan olen neuvonut käyttämään xz shampoita. Silloin kun laitoin itseeni turvetta, niin hän kyllä nauroi ihan kippurassa  ;D Mies yleisesti ottaen tykkää kyllä laittaa saunareissulla mulle vaikka naamiota päähän tai lahjoa mut kampaajalle.
Viimeksi muokannut rolla, 30 Tammi 2006, 17:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lucy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:37

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Jonkin asteista huvittuneisuutta täälläkin, varsinkin, jos mainitsen olevani foorumilla. Toisaalta mies on tyytyväinen päätöksestäni kasvattaa pitkät hiukset, joten hieman ymmärrystäkin löytyy. Äärimmäisen pihinä ihmisenä mies saattaisi järkyttyä, jos tietäisi, että maksan shampoosta tai hoitoaineesta 20€. Kun ei asuta saman katon alla, niin ei ole nuo pullokätkötkään paljastunut... ;D
1b F ii
Vastaa Viestiin