Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Sini
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 218
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:11

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Sini »

Mies suhtautuu lähinnä huvittuneena siihen kun mennään taloyhtiön saunaan ja mulla on kassissa 5-10 erilaista putelia ja sillä yksi. Välillä tulee sanomista kun pullot ja purnukat on kylppärissä sikinsokin. Joskus se huomaa että on uutta ainetta kun tukka kuulemma tuoksuu joltakin uudelta.

Mä vähän luulen että sillä ei oo aavistustakaan mitä nuo aineet maksaa, enkä oo viitsinyt sen kummemmin mainostaa paitsi jos olen saanut jotain erityisen halvalla, enkä silloinkaan yleensä mainitse tarkkoja summia.  Eipä sillä kyllä olisi kauheasti hinnoista sanomista kun omilla rahoillani ostan ja se itse käyttää aika paljon rahaa viihde-elektroniikkaan ja prätkään. Ja mies kyllä muistaa miltä mun tukka näytti joskus parin permanentin jälkeen kun en vielä käyttänyt kunnon aineita.

Tää foorumi sitä kyllä kiinnostaa (käyttö on lisääntynyt viime viikkoina reilusti) ja se yrittää usein tulla selän taakse kurkkimaan. Eilen se kysyi  että "no puhutteko te jotain seksijuttuja siellä?". Luuli varmaan saavansa tietää jotain kiinnostavaa naisten elämästä. Onneksi se ei ihan hirveästi vietä aikaa koneella, muuten vois tulla riitaa vuoroista.

Jouluna mentiin yllättäen miehen porukoilla saunaan ja se rupesi sitten löylyssä pohtimaan että voinko mä nyt pestä ollenkaan tukkaa kun omat aineet oli omien porukoiden luona ja siellä oli vain anopin Elvitalit. Ja suoristusraudan käyttöä se kommentoi usein eikä ymmärrä mitä ihmeen järkeä siinä on kun ei edes ole kihara tukka  ::)
Liisukka

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Mun mies suhtautuu tosi kivasti koko tukkaintoiluun. Alkuun se oli epäileväinen niiden tehon suhteen, mutta sain sen kokeilemaan All Soft -shampoota, ja nyt sillä on jo oma puteli  :D Joskus se on kyllä esitellyt vieraille mun gallonan Hume-kanisteria, kaikilla oli hauskaa  ::)

Foorumista se ei ole kauhean kiinnostunut, paitsi nyt tuosta design-puolen sisustusketjusta. Se on jopa pari kertaa kysynyt, että onko joku kirjoittanut sinne jotain mielenkiintoista.

Eniten se nauroi, kun joskus selitin sille, että tukkaa ei saa raastaa vaan pitää käsitellä nätisti, ja menin käyttämään ilmaisua " käsitellä kuin hienointa silkkiä". (Poimin store-foorumilta, en edes keksinyt itse.)
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja calypso »

Mun mies pesi ennen tukkansa suihkushampoolla, mutta eipä sillä ollutkaan pituutta kuin 1cm-3cm. Nyt on alkanut kasvattamaan tukkaa  ;) ja olen sanonut että saa käyttää minun shampoita. Hoitoaineisiin ei ole vielä koskenut, mutta kunhan miehen tukka vielä vähän kasvaa niin varmasti alkaa käyttämään niitäkin. Joskus on ollut puhetta että mitä aineita käytti silloin kun nuorempana oli pitemmät hiukset ja hoitoaineistakin on ollut puhetta.  :)
Minun pullomäärästä ei ole kuittaillut, paitsi ehkä vähän huvittuneena seuraa sitä kun kiikutan repulla tukkatuotteita. (asumme siis kahdessa kämpässä vielä toistaiseksi joten vähän pakko)
Ja ymmärtää kyllä mikä ero on markettituotteilla ja kampaamosarjoilla. Monesti jopa harmittelee kun näkee jonkin minun pulloistani lähenevän loppuaan  :D

Foorumilla notkumisesta ei sano jurikaan mitään. Meillä on kummallakin oma tietokone ja itsehän tuo notkuu dB drag racing -foorumeilla  :)
Joskus vain mainitsee että "taas tukkafoorumia selaamassa", ja jos näkee lootan avataren ohi kävellessään niin tokaisee vain että "poing! poing!"  ;D
irvikissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 961
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja irvikissa »

Mä hurahdin hiushärpättimiin ja hiustenhoitoon vasta syksyllä, neljän seurusteluvuoden jälkeen. Poikaystävä suhtautu ensin hiukan varovaisesti, mulla kun on usein tapana hurahtaa johonkin harrastukseen tai vastaavaan hirveellä innolla ja se sitten laimentuu siitä hetken kuluttua. Ajatteli kuulemma että eiköhän tämäkin innostus kohta unohdu. No, eipä ole unohtunut ja nyt poikaystävä näyttää olevan alistunut siihen, että ammeen reunalla olevat hiuspurkit eivät tule ainakaan vähenemään lähitulevaisuudessa :D

Siinä vaiheessa kun hurahdin ensin HS:n foorumille (ja nyt tänne), alkoi avokki ilmeisesti tajuta että nyt on vakava harrastus kyseessä ja ihmettelee että miten foorumilla voi saada kulumaan kevyesti neljä tuntia päivässä ja on ajamassa mua silloin tällöin pois, jos vietän liikaa aikaa koneella. Mutta eipä se näytä ihan hirveästi vastaankaan olevan, vaikka tietää paljonko aineet saattavat maksaa. On luvannut, että saan sen Sammon electronilla tilata hiusjuttuja jos tarvin (ai mitennniin JOS tarvin??) ja suostuu välillä laittamaan jotain mun suosittelemaa ainetta hiuksiinsa. Ihan ymmärtäväinen siis, mutta ehkä hiukan ihmettelee ;D
Pikkis

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Pikkis »

Meillä suhtaudutaan toistemme keräilyharrastuksiin tasapuolisen hyväksyvästi. Mies kerää militariaa, minä hiustuotteita  :D Aina välillä se ihmettelee, miten ihmeessä mä voin maksaa jostain tuotteesta monta kymppiä, "kun se on kuitenkin ihan sama millä sitä tukkansa pesee". Joopa joo, itsellään miehellä on muutaman millin pituinen tukka, että varmaan sille onkin ihan sama! Kyllä se on ainakin tajuavinaan, kun sadatta kertaa opetan, miten tärkeetä on käsitellä tukkaa nätisti, kun koittaa kasvattaa. Hirveän hepulin sain kerran, kun suihkussa mies yritti vetää sormensa mun märän tukan läpi ja mä aloin kiljua, että litimärkää tukkaa ei saa IKINÄ repiä!!! Taisi poloinen vähän säikähtää  ;D

Kiltisti mulle on ulkomailta tuotu tilauksesta härpättimiä, kerran oli salaa kavereilta käyny ostamassa mulle litraisen O&H:n kun pelkäsi ressu, että sitä kiusitaan jos muut saa tietää mihin se menee... Enkä mä mitenkään peittele tuotteiden hintoja mieheltä - kallis on senkin harrastus ja omatpa on rahani!

Nykyään mies suorastaan kannustaa mua kirjottamaan tänne foorumille! Ennen, kun taustailin HS:n puolella ties kuinka kauan, se aina yllytti kirjoittautumaan ja osallistumaan, ja nyt kun sen tein, niin toinen innostu täysin! Joka päivä se kysyy, että "joko sä oot pahatukkapäiväläinen" ja kannustaa kirjottamaan vaikka että "pesin tänän tigituotteilla, tuli tosi kiva tukka..."  Tigituote on siis miehen lanseeraama yleistermi kaikille kalliille hiusjutuille. Suloista!  :-* Vakkareista se tuntee ainakin Pennyn, jolla on kuulemma maailman ihkuimmat hiukset!
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja heijji »

Minun pikaystäväkään ei sen ihmeemmin välitä näistä hiusjutuista, välillä naureskelee minun purkeille (lähinnä siis niiden määrälle) ja foorumeille. Hairstore on kuulemma Karvakauppa  ;D Hänellä itsellään on rastat ja pesee ne mäntysuovalla. Monesti ollaankin puhuttu, että ollaan kyllä kuin yö ja päivä kun hiuksista on kyse  ;)
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Mrs. Priest
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:54

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Mrs. Priest »

Häpeän jo ostoksiani. :-[  Salaa mieheltäni käyn ostamassa tuotteita. Jos huomaa, et jotain uutta on niin en kerro paljo makso. Kyselee ja kuuntelee hiuksiin liittyvissä asioissa.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Chronos »

En ole vielä paljastunut hiushöperyydestä..mutta odottelen päivää kun se tapahtuu.
Voi tulla melkoista päivittelyä.
Mutta paheensa kullakin ;)
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Veli kerran totesi mulle, että "Mustikka, ne on vain hiukset!" :D
Poikakaveri kyllä ymmärtää ja antaa minun repiä joka ikisen riemutipan Nexxuista. Parempi kans, että ymmärtää, kun olenhan mieki ymmärtäväni sen tietokonehömpötykset. ;D Pari kertaa se on kyllä rajottanu minun osteluja, mikä on kyllä hyvä juttu.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Koala
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 991
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 22:01

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Koala »

Minun täytyy nolona todeta, etten oo hirveen paljon tuhlannut rahaa hiustuotteisiin (vielä). Siis minulla ei kai oo ylenpalttista tuhlausprobleemaa, mutta oon tottakai kiinnostunut hiustuotteista. Ja nyt olisikin mielessä monta tuotetta, joita pitää hankkia. Ei oo ainakaan vielä siis tullut ukkeliltani negatiivista kommenttia ostelusta, mut ei tiedä miten jatkossa jos tästä innostuu?! Ne Tigi-purnukat tosiaan vetää puoleensa...&nbsp; ::)
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Meillä pikaystävä suhtautui tähän palstaan ja "hömppäilyyn" aluksi kovin skeptisesti. Oli kuulemma aivan turhaa puuhaa ja järjetöntä, että keskustelen täällä päivät pitkät tuntemattomien ihmisten kanssa siitä, millä shampoolla kukin tukkansa pesee ja kuinka kauan antaa sen vaikuttaa. Ok, jos alan ajattelemaan ulkopuolisen silmin voi tuo kuulostaa varsin oudolta, mutta...
Nykyään noita puteleita on kertynyt sen verran, että eräässä vaiheessa hän oli jo laittaa ostokieltoon. Mitään uutta ei kuulemma pitäisi ostaa, sillä kosmetiikkaan menee 100 kertaa enemmän rahaa kun hiusjuttuihini ja kun nuo lasketaan yhteen, ei hänestä ole kuulemma yhtään ihme, että olen aina vararikossa.&nbsp; ;D Muutenkin poikkis tietää, että läehes viikottain ostan uuden kosmtiikkatuotteen, hiushärpättimen tai ainakin vaatteen ja aina kun näemme, alkaa tenttaaminen siitä, mitä olen tällä viikolla ostanut. Ja sitten kun saan jotain tunnustettua, alkaa hän kyselemään, mitä OIKEASTI olen ostanut, eli kaikki on pakko paljastaa. Nykyään olen pyrkinyt olemaan ostamatta tukkatuotteita ja käyttämään vanhoja loppuun, mutta hän ei voi silti ymmärtää purkkien määrää...vaikkei niitä edes kovin paljoa olekaan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Tietääkö teidän kumppanit muuten, miten avoimesti täällä palstalla muustakin puhutaan, kuin hiuksista? Minä en oo puoliksikaan kehdannut kertoa kaikista&nbsp; aihealueista. Poikkis varmaan antais mulle ikuisen porttikiellon tänne foorumiin, jos tietäisi mun kertovan täällä melkein&nbsp; tuntemattomille esim. seksikokemuksiani. Sellaisia, mitä en oo sillekkään koskaan kertonut (lienee tietty kai ihan normaalia, ettei niistä keskustella sen tarkemmin).
Välistä se kyllä kysyy, että ethän meistä kirjottele mitään .... eeeeen(pä!)&nbsp; ;D. Ei sitä kuitenkaan niin paljoa mun kirjoittelut vaivaa, että se jaksaisi käydä niitä kurkkimassa.
Viimeksi muokannut Kikka, 28 Tammi 2006, 17:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Eipä tuo minunkaan ukkeli tiedä asioiden laajuutta... ;D Kyllä se jossain vaiheessa kurkki olan yli kun kirjoitin hotain tuohon seksi-ketjuun, mutta naureskeli vaan ja totesi että kyllähän hän arvasi ettei kokonaista foorumia voi omistaa pelkästään hiusjutuille.
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Kikka kirjoitti: Tietääkö teidän kumppanit muuten, miten avoimesti täällä palstalla muustakin puhutaan, kuin hiuksista?
Kyllä mä miehelle oon kertonut, että me puhutaan täällä seksistä sun muista henk.koht asioista. Eipä sitä haittaa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.&nbsp;&nbsp; - Arvo Ylppö
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Mä olen tässä säädölleni päivitellyt miten avoimia ihmiset täällä ovat - nimenomaan seksikeskusteluissa, ja lukenut hauskimmat palat äänen (intiaanihuudot ja mällit seinille). Hänenkin mielestä se on ihmeellistä, miten hyvä henki täällä on. Ja voi armias jos hän lukisi kaiken mitä mä oon tänne kirjottanut - täytyy olla varovainen että en jää kirjautuneeksi sisään.

Taitaa hänessäkin orastaa alkava hiushöperyys: Käytiin eilen yhdessä Hairstoren outletissä, ja mies osti enemmän puteleita kuin minä&nbsp; :D siirtyi uuden värin myötä kerralla kampaamotuotteiden käyttäjäksi. Mukaan lähti suoraväriä, American crew-shampoota ja parranajobalsamia, sekä sävyttävä shampoo ja hoito. Kannattaa muuten käydä tuolla outletissä miehiä varten, siellä on American Crew tuotteita paljon halpaan hintaan juuri nyt.
Vastaa Viestiin