Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Mitäs mieltä poikaystävänne/miehenne on teidän hiushulluudesta (paremman sanan puutteessa)? Ovatko intona mukana, katsovatko ihmetellen, huvittuneena vai ovatko peräti sitä mieltä että laitatte liikaa rahaa hiushärpättimiin?

Oma mies katselee yleensä huvittuneena vierestä kun hehkutan jostain uudeesta tuotteesta tai istun suihkumyssy päässä, silmät kiiluen lukemassa foorumia. Ainoa mistä murjottaa on "lievä" tilanpuute kylppärin kaapeissa joten ymmärtäväistä sorttia taitaa olla... :D Hän on jopa alkanut käyttää hoitoainetta minut tavattuaan, kun ennen pesi hiuksensa ties millä 5 in 1:lla!  ;D
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Vastaan nyt tähän, vaikka tuo meidän juttu ei ole mikään virallinen suhde vielä.
Viritykseni sanoi tuossa syksyllä, kun oltiin tunnettu pari kuukautta, että ennen minun tapaamista hänelle ei ollut tullut mieleenkään, että hiusten kasvattaminen voi olla jollekin ihan oikea harrastus eikä vain metafora sille, ettei ole mitään tekemistä. ;D (Siis enhän mä kasvatusta varsinaisesti harrasta, koska nää kasvaa kyllä, vaikken tekisi mitään, mutta hiustenhoidon voisin kai jo lukea harrastukseksi.)

Ihan rauhallisesti tuo tyyppi on suhtautunut, kun olen kertonut mun kieroutuneista tavoistani hengailla kylpytakissa ja suihkumyssyssä tuntitolkulla. Vielä en ole hänen aikanaan täällä noita tehohoitojuttuja harrastanut, mutta ehkä jossain vaiheessa. Tietääpä ainakin, mitä on tulossa. Taisi tuo jopa ihan tykätä, kun viimekyläilyllä tein hälle co-pesun ja hieroin päänahkaansa aika huolellisesti.

Ehkä mä selitän noista mun hiusjutuistani vähän liikaakin, mutta aika nätisti tuo on aina kuunnellut. Hän tykkää pitkistä hiuksista, ja olen vissiin selittänyt aika tarkkaan, miksi niitä pitää hoitaa erityisen hyvin, jos haluaa pitää kutrinsa hyvässä kunnossa. Olen kertonut silikonijuttuja ja kaupassa komentanut kauemmas Pantene-hyllyltä. ;D Välillä tuo kiusii näistä tukka-asioista, ja viime viikonloppuna, kun oli käymässä täällä, nyki mua pois koneelta. Sattui sen vierailu vähän huonoon saumaan, kun just oltiin saatu hieno uusi foorumi ja mun olis niiiin tehnyt mieli olla koko ajan kurkkimassa täällä. :D Kyllä tuo lupasi ottaa jossain vaiheessa minusta hiuskuviakin, ja tietää kyllä, mihin olisin niitä laittamassa. Ja onpa joskus kysellyt jotain hiusvinkkejäkin, kun tietää, että vietän aikaa gurujen kanssa täällä. :D Ei siis varsinaisesti ole tätä mun foorumilla roikkumista vastaan, koska itsekin käy omilla foorumeillaan ja nörtti on ammatiltaankin.

En ole muuten kertonut, miten paljon rahaa noihin mun puteleihin on kulunut. Enkä kerro, ettei säikähdä. ;)
Viimeksi muokannut Tuulikaappi, 26 Tammi 2006, 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c M ii, tjsp
dhaniwali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 607
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:38

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja dhaniwali »

Mies suhtautuu toisaalta aika pienellä mielenkiinnolla, mutta kyllä se joskus seläntakana kykkii kun foorumia luen. Joskus selitän sille ahkerasti asioista joita täällä puhutaan ja varsinkin tästä "kapinasta" kun hairstoresta lähdettiin.

Mutta noiden purkkien kanssa se voisi olla vähän ymmärtäväinen. Yksi päivä sillä meni kyllä vähän hermot, kun kylppärissä niitä oli 3- kerroksinen kärry täynnä niin että putoilivat, ikkunalauta täynnä ja lattialla vielä kori jossa niitä. Toisaalta ihan hyvä herätys mulle, raahasin vaatekappiin kasan sellaisia joita en käytä niin usein. Ja kun sitä vähän myötäilee niin voi kanniskella uusia kotiin.  ;D Olen nyt käyttänyt vajaita pulloja loppuun ja heittänyt roskiin ja aina kyllä yrittänyt miehelle sanoa että "katsos nyt kun heitän tämän roskiin".

Siihen että saako kampaamotuotteilla jotain parempaa aikaan se ei usko kyllä ollenkaan. Mutta toisaalta kyllä se mun tukkaa kehuu, ei se vaan ymmärrä.  ::)
stinttapo

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Ihan hyvin on oma ukko suhtautunut, vähän huvittuneeena se tätä foorumilla notkumista seuraa, mutta ei kyllä valita (viela) purkkien määrästä tai siitä kuinka hoitoaineen valitteminen voi olla niin vaikeeta...  Mutta ei oo kyllä vielä tosiaan nänyhny mun suihkumyssy päässä  ;)
sweet jane
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3044
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 10:41

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja sweet jane »

Poikaystävä on ookoo tukkajutuille. Käyttää itsekin kampaamotuotteita, oon ostanut sille omia tuotteita kun meillä on erilaiset päänahkaongelmat. Ja oli tyytyväinen kun ostettiin hänen äidilleen joululahjaksi kampaamotuotteita. Kannustaa ostamaan tukkajuttuja, jos mietin jonkun aineen ostamista.

Foorumiinkin poikaystävä suhtautuu hyvin, lupasi auttaa pystytyksen kanssa silloin kun minun se piti kasata (mutta onneksi Henriikka teki pystytyksen  ;)). Ja on kertonut tästä kaverilleenkin, että tällainen mieletön superyhteisö on olemassa, kun molemmat pojat ovat/ovat olleet rakentamassa yhteisösivustoja. Eikä poikaystävää haittaa jos notkun foorumilla, se notkuu sit itse jossain leffasivuilla. Ja tietty se on iloinen kun oon saanut uusia kavereita foorumin kautta.
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Meillä mies lähinnä nauraa mun tukkahömpötyksille.Ja kiroaa sitä että purkkeja pitää olla miljoona.Itsekkin notkuu herppinetissä ja jollain videotykki keskustelupalstoilla niin ei tätä foorumia ainakaan ole haukkunut.
Eli lyhyesti ymmärrystä löytyy...
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Mies pitää ihan pimeänä ja valittaa kun kaapit tursuaa puteleita. Saa mut ärsyyntymään, kun kiusaa että ostaa mulle Linna shampoota että sillä tulee hyvät hiukset. Naureskelee sit kun näkee että verenpaineeni kohoaa.
petomaani

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Mun kultani on alkanut hoitaa omia hiuksiaankin mun mainostamilla tuotteilla :D joten ei ole hukkaan mennyt ;)
Tilanpuute on meidänkin vessassa, mutta kysyin ihan sattumalta eilen, kun availin Hairstorelta saamaani pakettia, että haittaako kun mie koko ajan tilailen tavaraa, niin kultsi tuumasi vaan että no ei.. ;D

Lehtien ostelu on sitten asia erikseen.. hieman huvittuneena seuraa, kun kannan toisinaan 3-4 eri hiusmagazinea kassalle ja maksan niistä maltaita..  :-[
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Penny »

Kuten todettu, aluksi mies naureskeli kun pulloa alkoi kertyä kaappiin enemmän kun vaatteita... mutta sitten pääsi itsekin sisälle Redkenien ja Tigien maailmaan, jonka jälkeen ei ole ollut paluuta entiseen. Silläkin kun on pitkä ja vaativa tukka, on huomannut että ei sen kanssa pärjääminen olekaan ihan yksinkertaista, ja kun kerran pääsee hoitiksilla siihen hyväntuntuiseen tukkaan, on vaikea kuvitella palaavansa vanhaan. Yhdessä ollaan istuttu kylppärissä monet kerrat mm. Ultimate Treatmentia tekemässä. ;)

Nyt se on tosiaan leikkaamassa hiuksia siihen Viggo Mortensen-tyyliin mistä olikin jo HS:lla puhetta, ja vaalentamassa tummanruskeasta lähemmäs omaa väriä, joten veikkaisin että tukka kaipailee vielä enemmän hoitoa sen jälkeen kuin tähän asti. Mutta kuten tulikin jo todettua toisessa ketjussa, Elvitalia se ei suostu kokeilemaan vaikka olisi mitkä Nutri-Glossin taivaallisen pehmeäksi tekevät naamiot olemassa. On liian halpaa, ei se voi olla hyvää, ja kun se on Elvitalia! ;D

Hieman pelottaa millainen tukka tulee vaalennuksen jne jälkeen olemaan, mutta kun se sitä oikeasti haluaa niin mikäs siinä sitten. Lisäksi mies on kortinvartija, ettei tule sorruttua ihan kaikkiin netistä saataviin aineisiin. Hauska yhteinen harrastus siis. :)
Viimeksi muokannut Penny, 13 Joulu 2007, 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Mun avokki ei oikeastaan oo hirveesti puuttunut. Ainoastaan jos ollaan kaupassa niin joskus vähän kiroaa kun pitää päästä putelihyllyille kurkkimaan  ;D "Siellähän on ihan samat pullot ku viimekskin!" Mulla ei oo noita pulloja kovin montaa vielä kerääntynyt, joten tilanpuutteesta ei oo ongelmaa. Yritän saada sen vieroitettua ainaisesta Sunsilkin käytöstä, kun sillä noita hilse- ja päänahkaongelmia on alkanut olemaan, silikonista epäilisin...Ja kyllä sitä itseäänkin kiinnostaa hoitaa hiuksiaan, käyttelee mun Miracle Mistiäkin joskus  ;D
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Mun mies kyllä ymmärtää sinänsä mun hiushömpötystä, mutta jotkut asiat sillä menee yli ymmärryksen: Se ei oikein esim. eilen ymmärtäny mitä hienoa siinä oli, että Trendin välissä oli NG:n perushoitis näytepussi ja sitten se ei ymmärrä sitä, että foorumilla keskustellaan kaikesta, myös siitä mikä ei liity hiuksiin (ei itse hengaile missään foorumeissa). Hauskana se pitää mun puheita välillä ja on myöntäny ihan julkisesti, että mun hiukset on paljon paremmat nyt kun ennen näitä parempia tuotteita.. Itsekin niitä joskus tunkee kaljuun päähänsä paremman toivossa.. ;D

OT: Penny, mä katsoin ensin, että se on sun oma tukkakuva, mutta se olikin sun mies.. ;D Terkkuja vaan, että silläkin on ihanan kiiltävä ja kauniinvärinen paksu tukka...ei mårtensenia tosta päästä!!  ;)
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Mies suhtautuu hieman huvittuneesti tähän foorumi-innostukseen, kun ei ole itse koskaan vastaavilla pyörinyt. Tosin viime aikoina on alkanut ymmärtää paremmin, suhtautui tähän foorumin vaihtoonkin ihan kuin olisin muita kuulumisiani kertonut. Siinä meni kyllä pitkään, että ymmärsi tuon, mihin Zessakin viittasi, että täällä keskustellaan muustakin kuin hiuksista. Tosin hiuskeskustelua ei ymmärrä vieläkään, luulee että kirjoitellaan täällä ikään kuin hiuspäiväkirjoja tyyliin "mun hiuksille kuuluu tänään hyvää". Tosin nykyään, kun on tuo "hiustenpesukokemuksia" ja aiemmin oli "mitä päässä nyt" tms., niin taidetaan noin tehdäkin ;D.

Itse hiushärpättimistä eniten sitä häiritsee sama kuin Jolantan miehellä eli tilanpuute, ja kiusaa mua aina sanomalla, että "mihin tarvitset uuden, kun vanhojakin on vaikka kuinka paljon, eikä niissä mitään eroa ole". Ei ole härpättimien hintoja kysellyt, mutta olen vähän vihjaillut, missä hintaluokassa pyörivät. Se ei häntä pahemmin kiinnosta, mutta olen kyllä aivan varma, ettei ihan oikeasti tajua, minkä verran nämä tuotteet maksavat - kuten myös ne, mitä hän nykyään laittaa omaan päähänsä  ;). Ja kun itse tämän harrastukseni maksan, niin eihän se hänelle oikeastaan kuulukaan.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Mun mies suhtautuu huvittuneesti mun hius- ja kosmetiikkahöperyyteen. Kiusaa joskus pullojen ja puteleiden paljoudesta (vaikkei mulla edes kauheasti niitä ole). Se antaa kyl ostaa tuotteita, korkeintaan naureskelee mulle. Ja foorumilla notkuminen on sen mielestä aika hassua tai ei netissä olo yleisesti niinkään, vaan se, että höpötellään kaikkia "naistenjuttuja". Mutta nyt se taitaa olla iloinen, että mulla on edes joku harrastus, kun olen yksin täällä.  ;) Tuotteisiin se ei usko, vaikka olen yrittänytkin saada sitä käyttämään parempia tuotteita myös.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Chili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:25

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Chili »

Avokki suhtautuu noihin purkkeihin ja hiusvalistuksiin ihan ymmärtävästi. On tainnut jotakin jopa mennä perille valistuksista (kuten "ei Garnier frucktista päähän"). Jopa LF:in tilaukseenkin tehty hänen toimesta lisäyksiä.  ;) Ainut "ongelma" meillä tulee tietokoneen käytöstä, kun on vain yksi kone käytössä, niin toisinaan sitä yhteistä aikaa menee vähän liiaksi siihen et ensin minä roikun täällä (tai HS:ssa) ja hän sitten jossakin hifi-palstalla (koneen valtaus tietysti sillä periaatteella että kuka ehtii ensin). Noista pulloista kaapissa ei ole tullut vielä mitään negatiivista palautetta vaikka kaappitilasta on 90% minun vallassani. Ehkä se johtuu siitä, että tehtiin juuri kylpyhuoneremontti ja säilytystilaa tuli huimasti lisää verrattuna entiseen.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Penny »

Luomo kirjoitti: Siinä meni kyllä pitkään, että ymmärsi tuon, mihin Zessakin viittasi, että täällä keskustellaan muustakin kuin hiuksista. Tosin hiuskeskustelua ei ymmärrä vieläkään, luulee että kirjoitellaan täällä ikään kuin hiuspäiväkirjoja tyyliin "mun hiuksille kuuluu tänään hyvää".
Ihana tuo hiuspäiväkirja... ;D Alkoi kyllä taas mietityttää, millaisina meitä mahdetaankaan pitää noin ulkomaailmasta katsottuna, varsin hurahtaneina ainakin varmasti. Toisaalta, usein sellaisesta asiasta mistä ei itse ole kiinnostunut eikä viitsi ottaa selvää, on helposti vain yksi mielikuva päässä. Esim. joku autonasentajafoorumi tms, mulla tulee heti mieleen että joka viesti siellä on jotain "millaiset sun vanteet on"-tyyliä. Mutta kyllähän niissäkin puhutaan paljon muutakin.

Hui Anu, säpsähdin että mitämitä, "mies tuntee täältä Icen jne"... Mutta selvisihän sitten, ajattelin jo, että onko mennyt jotain totaalisesti ohi. Ja Zessa, kerron miehelle tukkaterveisiä. ;) Kasvaahan se sitten kuitenkin takaisin...
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Vastaa Viestiin