Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Meillä myös niin, ettei poikkis juurikaan välitä, enää. On kai luovuttanut. Alkuun varsinkin kun rupesin foorumilla pyörimään se piti mua ja meitä kaikkia vähintäänkin pimeinä. Sen pieneen (ja kaljuun) päähän ei mahtunut millään, miten jollain hiuspalstalla voi roikkua tuntitolkulla päivässä ja miten ihmeessä täällä jaksetaan jauhaa samasta aiheesta joka ikinen päivä. Ja aina yhtä uudella innolla (on kyllä myöhemmin hoksannut, että puhutaan paljon muustakin).
Järkytys oli miehelle suuri, kun alussa erehdyin kertomaan jonkun hoitoaineen hinnan. Nyt olen siinäkin suhteessa oppinut pitämään visusti suuni kiinni tai sitten "sain hyvällä hintaa ja alennuksesta", kun uutta hiushärpätintä raahaan kotiin.
Nyt jos marisen tylsyyttä, niin ensimmäisenä mua kehottaa "menemään hiuksiin", eli foorumille. Ja nykyään suhtautuu jo ihan ymmärtäväisesti asiaan, joskin suurta huvittuneisuutta kuulen äänessä usein, kun kerron taas jostain kiihkeästä keskusteluaiheesta, like he cared .....  ;). Kun istun koneella ja mies pyörähtää lähellä, tokaisee vain aina sen: "hiukset hiukset!", johon minä aina perään, että: "auto, prätkä!"  ;D. Viihtyy nääs itse yhtä intoa piukassa omilla auto ja harrikkafoorumeillaan, silloin harvoin kun pääsee koneelle.
Viimeksi muokannut Kikka, 26 Tammi 2006, 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Manna »

Avomies ei ole kovin kiinnostunut, mutta käyttää kyllä itse aina kampaamotuotteita. LF:stä tilatessani hän muistaakseni vähän pudisteli päätään...

Täällä foormulla notkumisesta hän usein kuittailee: "Taas sitä ollaan tsättäilemässä" ja meitä molempia naurattaa  ;D
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Poikkis on vähän.. Noh. Ei se kommentoi tukkajuttujani puoleen eikä toiseen. :) Ja kun huomautan sille siitä, niin se sanoo, että ei se mitään tiedä tällaisista. :D
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Miho
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 283
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:57

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Miho »

Alkuun mies ei oikein sanonu juuta eikä jaata aiheesta. Huvittuneena vaan katteli, kun kävin viimeisimmät vinkit foorumilta lukemassa. Tai no mömmöjen hinnat sitä tais vähän hirvittää.  Mutta nyt se on oppinut talon tavoille, anto joululahjaksikin lahjakortin kampaamotarvikeliikkeeseen. Oon löytäny sille omat shampoot ja hoitsikat niin nyt se jopa osa ennakoida ennen kuin pullo on tyhjä että "hei mun hoitoaine on lopussa, pitäskö sun tilata sitä lisää?"  :)
rebecca

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja rebecca »

Mun mieheni ei kyllä ymmärrä yhtään, miksi niitä purkkeja pitää olla niin paljon.
Onneksi ei kyllä ihmeemmin valita aiheesta!
Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Jessie »

Sain erään virityksen, samoin useimmat kaverit repeämään nauruun kun kerroin käyttäneeni O&H 250 ml:n  hoitikseen 30e.
Ja vaikka thread käsittelee poikakavereita, saan kyllä kuulla kavereilta naljailua tästä harrastuksesta. Eräskin oli yllättynyt, kun tyydyin viimeksi "vain" 6,2 maksaneeseen tehohoitoon eli Nutri-Glossiin.
Tiusku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 15:20

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Tiusku »

Lisa kirjoitti:Välillä selitän suu vaahdossa, että kuinka paljon tämä Tigin pullo tuli  halvemmaksi briteissä kuin suomessa.
Juuri näin meilläkin, ja tietysti sen jälkeen, kun olen tilannut tavaraa miehen luottokortilla! ;D Mies suhtautuu hiushömpötyksiin hyväntahtoisen huvittuneena; kait se näkee, miten paljon saan irti uusista puteleista. Oon ite yrittänyt kuitenkin pysyä kohtuudessa, ettei kerralla olisi käytössä ihan kamalan monta eri shampoota ja hoitista. Ja sitten kun haluan tilata lisää jostain HQ:sta tai LF:sta, niin pidän kunnon perustelupuheen, miksi tarvitsen ehdottomasti jonkun toisen tyvikohottajan sen entisen rinnalle... ::)

Mun mies kyllä poikkeuksellisesti uskoo kampaamotuotteitten voimaan! :o Se käytti vuosikaudet jotain Dobbelduscheja ja Headandshouldersseja, ja päänahka oli huonossa kunnossa. Aina välillä mies sai kampaajatädiltään lahjaksi jonkun Bio+:ssan shampoon, ja huomasi, miten paljon parempaan kuntoon pää siitä tuli... Nyt sitten saan aina tilata miehellekin samalla; nyt on käytössä Nexxuksen Biotin ja kaapissa odottaa Kerastasen Bain Prevention...

Ja kyllähän se tästä foorumista vähän naljailee, ja ihmettelee myös noita takaraivo-  ja hiushärpätinkuvia... Eilen se kysyi, aionko joskus tavata näitä foorumikavereita, vaikkei edes tiennyt noista miittisuunnitelmista. Siihen sitten vastaamaan, että no itse asiassa täällä on jo jotain tapaamisvirityksiä... :)
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett
Pippi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 445
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:08

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Pippi »

Mun poikkis käytti sitkeetäkin sitkeemmin Erittäin hienoa suomalaista (koivu oli suosikki), vaikka päänahasta sai rapsutella irti kamalia levyjä. Kampaamoshampoota se ei suostunut kokeileen, joten kävin sitten vartavasten ostamassa sille XZ:n kosteuttavaa. No, hilseily loppu siihen, ja poikkiskin oli tyytyväinen. XZ-linjalla se on sitten ollut eiliseen saakka, jolloin shampoo olikin päässyt loppumaan. Kysyi  multa, löytyisikö senkin päänahalle sopivaa shampoota, ja löin kouraan MOPin Hydrating Shampoon. Oli kuulema oikein hyvää, ja tuoksuikin hyvälle, joten mun puolesta pesköön jatkossa sillä! 

Saan kyllä aika ajoin kuulla "purnukoistani", joita on kuulema joka paikka täynnä.
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Mun uusi viritys on saanut todellista shokkihoitoa hiushöperyyden maailmaan... Viime viikonloppuna, kun kundi oli ensimmäistä kertaa luonani kylässä. hän joutui jäämään kakkoseksi, kun Juurikasvu.org vihdoin aukesi. Oli pakko tulla ulos "kaapista" koska muuten olisi ollut epäkohteliasta hengata salaa koneella.
  Noh, nyt kun olen täällä kylässä, olen järkyttänyt häntä lisää. Äsken värjäsin hänen hiuksensa (hienot tuli) mutta suoravärin vaikutuksen ajaksi käärin hänen päähänsä kelmua. Siinä oli molemmilla pokassa pitelemistä  ;D Ei ollut ikinä ennen kuulemma törmännyt moiseen. Ei varmasti... Mutta parempi heti näin alkuun näyttää että nähdään onko hänessä miestä seisomaan todellisen hiushullun rinnalla ;)
Dinky-di
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:51

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Dinky-di »

Mun mies ei noteeraa hiushöperyyttäni ollenkaan. Tosin se on itse melkoinen hiushöperö ja ymmärtää tätä varmaan aika hyvin. Siis jo ennen mua se käytti aina kampaamon shampoita. Tosin nykyään käyttää parempia, kun niitä itselleni ostan. Tuo onkin se ainut ärsyttävä piirre, eli mies lotraa ja läträä mun shampoilla, kun ei viitsi ostaa omia. Ei se muuten haittaisi, mutta kun se käyttää shampoota niin älyttömän paljon. Hetkessä on putelit tyhjinä.

Yhdessä käydään miehen kanssa aina HS:llä ostamassa uusia tuotteita; mä ostan shampoita ja hoitotuotteita, mies sitten muotoilutuotteita. Meillä se on enemmänkin niin, että minä ärsyynnyn miehen geeleistä ja vahoista, joita pyörii kaikkialla. Aina kun käydään HS:llä mies ostaa vähintään pari uutta purkkia ja edellisiä on kaapit täynnä. Se jaksaa aina valittaa ettei se löydä tarpeeksi pitävää ja hyvää vahaa, ja siksi näitä sen kokeilemia, ei-hyväksi havaittuja purnukoita on kertynyt aikamoiset määrät.

Mies myös käy kampaajalla vähintään kerran kuussa, eli paljon useammin kuin minä, ja laittaa joka aamu hiuksiaan paljon kauemmin kuin minä omiani :D

Olen kovin innostunut myös kauneudenhoidosta ja erilaisia meikkejä, puhdistusaineita, kosteusvoiteita, ym. on meillä melkoiset määrät. Näistä mies jaksaa aina mua kiusoitella, naureskelee mun erilaisille naamioille ja kyselee aina, että miksi niitä purkkeja pitää olla miljoona erilaista. Mies ei oikein ymmärrä miksi meikkaamiseen menee niin paljon aikaa, miksi kynsiä pitää hoitaa parin päivän välein ja miksi yleensäkään jaksan nähdä niin paljon vaivaa päivittäin. Toisaalta se muistaa aina muistuttaa, että näytän hyvältä ja kuinka ihoni on silkinpehmeä. Ja siinähän sille on vastaus, en varmasti olisi niin silkinpehmeä ja ihana, jos en panostaisi ihoni hoitoon ja ulkonäkööni. Hiuksistakin se aina sanoo, että ne ovat upeat ja lyhyeksi en kuulemma saa koskaan leikata. Hassu!

Mutta mähän keräilen My Little Ponyja, joita meillä on ympäri kämppää 300+. Eli eiköhän tuo ole aika sopeutuvainen yksilö, joka sietää vähän mitä tahansa. Poneista se on kyllä oikein innostunut, ostelee niitä mulle kaupoista ja netistä aina välillä. Harmi kun se ei koskaan innostu ostamaan mulle hiusjuttuja...

Tästä foorumista mies ei edes tiedä. Varmaan naureskelisi jos joskus asian huomaisi ;)
1b M ii
loota
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1712
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja loota »

Oma mieheni on sellainen joka ei yhtään välitä millä tukkansa pesee. Silti se on oppinut ymmärtämään miksi itse ostan niitä ja tilailu ulkomailtakin on ihan ok, vaikka on se varmaan itsekin huomannut että kortin saatuani tilailen jatkuvasti jotain. ::) Mulla on tullut tavaksi selittää miksi haluan mitäkin ostaa, ettei se ajattele että ostan vaan huvikseni. Nytkin kun mietin tilaanko Saksasta hiusväriä vai en, niin se mietti löytyisikö muita nettisivuja josta saisi vielä halvemmalla ja kuunteli kiltisti kun selitin miksi sitä just ulkomailta pitää saada. :)

Kun vaahtosin sille tästä foorumin vaihdosta, niin se oli itsekin siinä mukana niin että kyseli koko ajan koska tämä saadaan valmiiksi ja toimiiko hyvin. Tarjoutui (ainakin puoliksi vitsillä) myös laittamaan foorumin pystyynkin, kun tykkää värkätä omien sivujensa kanssa paljon.

Avokki myös tietää mikä on CO-pesu ja alkujännäyksen jälkeen saan sillekin sen tehdä, koska "ei itse osaa". Se on ihan kiltisti istunut hoitoaine päässä 15 minuuttia ja mennyt takaisin suihkuun. :) Meilläkään ei myös käytetä enää Pantenea vaan sillekin on omat shampoonsa ja hoitoaineensa noihin päänahkaongelmiin.

Välilä se tulee myös kurkkimaan olkapään taa mitä luen ja kyselee aina teidän muiden avatarien kohdalla "kuka tuo on?" tai "Ton olen nähnyt ennenkin". Sitten jos se kulkee tästä vain ohi ja huomaa omani on ilmeisesti joka kerta pakko huudahtaa "Pomppii!" :)

edit: ja kun olisi aika mennä katsomaan telkkua makkariin illalla, niin se sanoo "sano heihei hairstoren tytöille".
Viimeksi muokannut loota, 26 Tammi 2006, 21:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Täällä poikaystävä on melko ymmärtäväinen näiden hiusjuttujen kanssa. Välillä se vaan ajaa minua pois koneelta, koska olen mukamas roikkunut foorumilla liian kauan. Tuotteiden oston ja tukan kanssa värkkäämisen se hyväksyy, sillä muistutan sitä ajoista, jolloin mun tukka oli huonossa kunnossa. Se saa parisuhteen kuin parisuhteen rakoilemaan, jos hiusten kanssa on ongelmia! Minä meinaan revin uskomattoman kuivaa, takkuista kuontaloa selväksi monta tuntia ja se oli sellaista tuskaa, että poikaystäväkin sai oman osansa...

Välilä kullan kommentit on vähän hassuja. Lehden välistä tuli näyte vo5 värjättyjen hiusten shampoosta ja jätettävästä. Suunnittelin tyytyväisenä, että milloin kokeilen niitä, niin poikaystävä rupesi sitten "tutkimaan" inciä ja sanoi etten saa sellaisia pistää päähäni. Kuulemma olisivat vaurioittaneet hiuksia...  :D Se on myös sanonut, että hankaisin vaikka kuollutta kalaa tukkaani, jos täällä niin neuvottaisiin.
Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Linoa »

Poikkiksen mielestä kuulemma hyvä juttu ja näytän kuulemma kauniilta hiuksieni kanssa.. :)
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Vähän jo avauduinkin aiheesta tuolla tartutusketjussa. Suloista, poikkis sanoo aina et omalle Kuutille pitää saada hyvät aineet (jotka Kuutti" tarvitsee"), ja sitä varten saan lainata luottokorttia. Oli melkein innoissaan Pure Luxeistakin, näyttävät kuulemma pienoismallimaaleilta jauheena. Jea.

Poikkis tavoittelee pörrötöntä, sileää, suoraa ja keskipehmeää tukkaa, mikä ei olekaan ihan helppo nakki luonnonkiharalle ja karkealle hiuslaadulle... Kyllä se myöntää, että aineilla on eroa ja vaikutusta.

Aivan hillitön tuo Tuikkuli, hiustuotteet ja ostoskärry -kolmiodraama! ;D
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Mr. Pennyllä on toisaan upeat hiukset!! Wow!

Omalla miehellä on keskivaaleat suht lyhkäset hiukset, joiden muotoilun kanssa on tosi tarkka, pitää olla Mello Goota tai Manipulatoria. Ei tykännyt mun L'anzasta koska siinä kuulemma "ei oo mitään pitoo!!"  ;D Tosin hänellä kyllä ei ole hajuakaan härpättimieni hinnoista...Onnkesi!

Naureskeli mulle viimeksi kotona että se on sama kun lapselle sanoo että menepäs pallomereen leikkimään kun minulle sanoo että menepäs juurikasvua katselemaan. Kuulemma yhtä suuri innostus!  :D
Tuo CO-pesu miehelle ei olekaan yhtään hullumpi ajatus, omani tykkää tosi paljon kun hieron hänen päänahkaa joten taidankin laitaa hieman vanilja-suklaata seuraavalla kerralla, siitä varmaan saisi ihan romanttisen suihkuhetken... :)
Vastaa Viestiin