Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Onpa pennyn miehellä kiiltävä tukka :o Katoin ekaksi että siinä olet sinä itse.
Mun miehellä on kalju/lyhyt siili riippuen siitä että kuin usein jaksaa ajella päänsä.
Mulle se on ihan okei,ainut miinus tossa on se että valittaa kun mun hiuksia on joka paikassa...Etenkin suihkun jälkeen...
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Belle »

On kyläl upeat hiukset Pennyn miehellä :). Mun mielestä tuo pituus on miehellä juuri hyvä ja maksimi, sen jälkeen alkaa olla jo hiukan liian pitkä. En pidä sellaisesta alaselkään ulottuvasta heviletistä miehillä. Monilla on vieläpä sellainen 5v kasvatustyön tulos, jota ei ole koskaan tasoiteltu ja on latvoista oksettavan hiutunut, YÄK!

Exällä lähti aina hiukset tasoitukseen tietyn pituuden jälkeen, ainakaan hänelle ei sopinut yhtään tuota pitempi malli. Kun piti töissä hiuksia kiinni, niin se poninhäntäkään ei näyttänyt enää hyvältä. Kesäksi sitten leikkautti usein semmoisen polkkamittaisen tukan, joka meni kuitenkin vielä kiinni, ettei ole kuuma. Hiukset oli niin mielettömän paksut, että olivat kesäisin melkeen tukalat mikäli olivat kovin pitkät. Kerran ex kävi parturissa leikkauttamassa semmoista David Beckham-tyyppistä rikottua mallia, niin kampaaja sanoi että ohennellaan ensi kerralla lisää kun tässä menee muuten koko päivä  ;D.

*muistelee kaiholla exän hiuksia*
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Belle kirjoitti: En pidä sellaisesta alaselkään ulottuvasta heviletistä miehillä. Monilla on vieläpä sellainen 5v kasvatustyön tulos, jota ei ole koskaan tasoiteltu ja on latvoista oksettavan hiutunut, YÄK!
Tosiaan, yleensä nämä heviletit ovat aivan karmeessa hamppukunnossa. Pestään varmaan pelkällä shampoolla. Vaikka mieheni käytti yksikseen lyhyeen tukkaansa Pantenea, niin käytti sentään myös hoitoainetta. Olinkin itse asiassa positiivisesti yllättynyt suhteemme alkuvaiheessa, että miehen tukalla on mittaa n. 3 cm ja käyttää hoitoainetta. Ja nyt kun olen ostanut paremmat aineet, on siihen 3 senttiin tullut vielä herttainen kiiltokin.

Pennyn miehen tukkaa tekisi mieli silittää ;D
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Lisa

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Mun ukko ei ota kantaa hiushörhöilyyni. Välillä selitän suu vaahdossa, että kuinka paljon tämä Tigin pullo tuli  halvemmaksi briteissä kuin suomessa. ;D Hällä itellään on ihan lyhyt (max. 3cm) luonnokihara tukka jota ei hoideta mitenkään, mutta siinä pituudessa ei mielestäni tarvitsekkaan. Olen varmaan vuoden houkutellut häntä tumentamaan tummanruskeat hiuksensa mustiksi sävytteellä, mutta ei ole suostunut. Ei auta edes ehdotus hoitoaneen sekoittamisesta väriin. ;D
Mutta ei ota kantaa esim. purkkien määrään. Joskus aina kyselee, että "mitäs siellä hiustarinassa ollaan juteltu" (käänsi storen storyksi ;D ). Ja tästä loikkaamisesta olen kans selittänyt suu vaahdossa.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Minun ukkeli ei oikeastaan kauheasti välitä. Foorumista se ei ole kiinnostunut tippaakaan, vaikka itsekin se kuhkii kaiken aikaa omilla foorumeillaan. Joskus se jotain nälvii, että vietän liikaa aikaa täällä. Muuten se pitää meidän menoa täällä foorumilla ihan hulluna. Sen mielestä on järjetöntä, että ihmiset postailevat nettiin kilpaa kuvia takaraivoistaan. Ollaan kuulemma kuin jossakin vankilassa, kun ei naamaa sovi näyttää.

Kaiken maailman pulloja mulla on varmaan moninkertaisesti siihen verrattuna mitä muilla täällä on... Niihin avokki on kai aika tottunut ja kun sillä itselläänkin on tilaavievä harrastus, niin täytetään näitä pikkunurkkia sitten oikein urakalla. Itse se ei ole yhtään kiinnostunut kampaamotuotteista ja sen mielestä Linna-shampoo on ihan kunkku. Hiustuotteissa sen motto on: "Shampoo kuin shampoo". Nyt se on sen verran innostunut, että edellisen shampoon loppuessa se pyytää minun varastoista jonkun tilalle, että saadaan edes joskus jotain pulloja tyhjäksikin. Hoitoainetta se suostuu nykyään käyttämään joskus (edistysaskel!), mutta silloin on kyse hoitopäivästä eli harvinaisesta tapahtumasta.

Kaupassa saan katsella hiusjuttuja, vaikka olenkin sen kanssa. Tosin nyt se on oppinut taktikoimaan niin, että änkeää itse ostoskärryjen kanssa hyllyn eteen niin, että voin vain katsoa pulloja enkä yllä minnekään. Jos yritän hivuttautua lähemmäs pulloja, se kyllä plokkaa heti multa tien niiden kärryjensä kanssa.
~vail~

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

Meillä mies katselee huvittuneena, ei pistä pahakseen että mulla on tällainen harrastus. Olen mä sille saanut co-pesuja tehdä ja muutamia kokeilupulloja ostaa... Mutta kun sillä ei ole kovinkaan pitkät eikä käsitellyt hiukset, niin aivan vinkaisen jos se vahingossa laittaa itselleen MUN erikoispulloista... ::)

Eilen mies toi töiden jälkeen mulle oma-aloitteisesti Nutri-Glossin, josta jo kertoilinkin. Oli kyllä ihana yllätys, minä kun en ole mitään "yllätä kukilla ja viinipullolla"-tyyppiä vaan tarpeellista tavaraa sen olla pitää jos jollain käy lahjomaan :D

Kovasti hän on tykännyt että hiukset on pehmeät. Eivät kuulemma läheisessä kanssakäymisessä tukahduta niin kuin vanhaan markettiaikaan. Hiuksia myös lähtee nyt vähemmän, kun ei ole takkupesää mitä selvitellä. Pullomerta ei ole ehtinyt kertyä eli siitä ei vielä täällä hermoilla. Tällainen ihastusvaihe vielä käynnissä hänelläkin tätä hiusaihetta kohtaan.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Penny »

Ihana tuo Tuikkulin kertomus, etenkin tuo ostoskärryhomma piristi kummasti päivää. ;D Paitatekstiksi siis ehdottomasti: "Shampoo kuin shampoo"! Täällä työpaikalla yritän olla hihittämättä ääneen, oli niin hauskasti kirjoitettu... Ihan kuin ne inhat pullot yrittäisivät vaivihkaa vallata koko talon, kuten leffoissa alienit maailman - mutta miespä on keksinyt ainakin yhden keinon, millä hetkellisesti saa jarruteltua asiaa... pelastavat ostoskärryt! ;D

Mutta niin se menee, ei kaikki innostu vaikka mitä tekisi, ja ihan ymmärrettäväähän se on. Varsinkin jos miettii päinvastoin, että pitäisi itse olla 100% kiinnostunut toisen autojutuista tai muusta, mikä ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta vielä joku päivä mä laitan Nutri-Glossia miehen Tigipulloon... *punoo juonia* ;)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Miehelläni on paha tapa hankata mun hiuksia vaikka ennen nukkumaan menoa, puhuukin unitukasta. Siis ottaa tupon hiuksia sormien väliin ja pyörittelee siellä sormien välissä. No mähän saan asiasta hepulit, että ei saa tukka kuluu. No siihen mies vinoilee että sullahan on niin mahtavat aineet että ei pitäis mihinkään kulua. Tai että eikös ne sun aineet paikkaakaan vaurioita.  :D
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Poikaystävä tuumasi tänään, että pesetkö sä hiukset joka päivä kun ne tuoksuu aina niin hyville :) En viitsinyt alkaa selittämään mitään CO-pesusta, en tiedä ymmärtäiskö se. Ollaan kyllä oltu yhdessä jo kauan, että kaippa se mun hömpötykset jo tietää. Mutta sen mielestä mun tukka on aina hyvin ja latvojakaan ei sais tasoittaa "koskaan" ;)
Noita mun shampoita se käyttää kyllä itsekin, ja olen monesti sanonut ettei iske päähän kourallista, koska ne ovat niin riittoisia :D Mutta tuskin sillä on aavistusta paljonko olen uhrannut noihin rahaa, yleensä käyn nimittäin yksin ostoksilla silloin kun haluan katsella purnukoita...
1b M ii
Minnie

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Minnie »

Hillitsen itseäni puhumasta liikaa, tai mitään normaalista poikkeavaa tukka-asioihin liittyen miesten kuullen :)
Hän joskus turhautuu foorumilla kuljailusta ja saattaa myös kimpaantua jos menen vihjaamaan etteivät ne parturi-kampaajat yleensä kovin paljoa teoria-asioita tiedä vaikka hyvin leikkaavat (tuttavissa kun parturi-kampaajia) Hän ehkä saa käsityksen että luulen tietäväni ammattilaisia enemmän..
Normipesijälle voisi todella olla yhdentekevää käykö Sitruunassa vai HS:llä, ymmärrän hämmennyksen :D

(Enpä ole koskaan yhtä hyväkuntoista pitkää tukkaa miehellä nähnyt kuin Mr. Pennyllä!)
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Spritz »

Hehe, repeilin tuolle Tuikkulin kirjoitukselle ;D On ne miehet sitten hassuja. Ei munkaan poikakaveri usko että kampaamotuotteissa voi olla mitään eroa markettikamaan ja Linna-shampoo on ollut suosikki.

Mutta ihan viime aikoina oon saanut sen käyttämään hoitoainetta ja tehohoitojakin. Kyselikin tuossa jo että pitäisikö ostaa uutta Catwalkia (O&H -hoitoaine) kun se on ihan lopussa :)
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Lisa kirjoitti: Välillä selitän suu vaahdossa, että kuinka paljon tämä Tigin pullo tuli  halvemmaksi briteissä kuin suomessa. ;D
Tätä mäkin aina vaahtoan. Muuten en ole hinnoista kertonut, mutta eiköhän ole ymmärtänyt, että jos pullo on briteissä 10 egeä halvempi kuin Suomessa, niin ei sen loppuhintakaan voi mitään paria euroa olla.

Spritz, mun mies kanssa nimittää O&H:ta Catwalkiksi  ;D. Jos se haluaa imitoida mun "päiväkirjamerkintöjä", niin se on, että "mun tukalle kuuluu tosi hyvää, pesin sen tänään Catwalkilla" ::).

Ja Vail, toi ei tosiaan ole niitä asioita, joilla kannattaa asiaan vihkiytymättömille kehuskella, että eipä ole tullut shampoota käytettyä viime aikoina  ;).

Hauska ketju tämä, samanlaisia kokemuksia vähän kaikilla.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Neo »

Täällä sama juttu, vauhkoan miehekkeelle sitä valtavaa rahallista säästöä kun tilaan mömmöt Briteistä ja se varmaan kuvittelee että mä maksan niistä sen pari euroa  ;)
Hassua on se, että se saattaa joskus sanoa mun kavereille että eikö sun kannattais alkaa käyttään kans parempia aineita kun ne näköjään auttaa... Niin ja se siis käyttää nykyään itekkin vaan tigin tuotteita kun mä niitä aina ostan sille ja vaikuttaa tyytyväiseltä. Tätä foorumia se ei oikeen ymmärrä kun se ei pahemmin koneella viihdy. Yleensä se naureskelee lähinnä ja ihmettelee miten hiuksista voi saada ihan foorumin pystyyn  :)
Chili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:25

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Chili »

Mischa kirjoitti: Noita mun shampoita se käyttää kyllä itsekin, ja olen monesti sanonut ettei iske päähän kourallista, koska ne ovat niin riittoisia :D Mutta tuskin sillä on aavistusta paljonko olen uhrannut noihin rahaa, yleensä käyn nimittäin yksin ostoksilla silloin kun haluan katsella purnukoita...
Meillä mies osaa jo varoa ottaessaan jonkun mun purnukan käteensä - tietää nimittäin hinnat. 8) On kyllä tullut valistettuakin, että tuo ja tuo on kallista mutta tosi riittoisaa.
sweet jane
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3044
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 10:41

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja sweet jane »

Luomo kirjoitti: "mun tukalle kuuluu tosi hyvää, pesin sen tänään Catwalkilla" ::)
Raah raah! ;D ;D Sikahyvä! ;)
Vastaa Viestiin