Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Belle kirjoitti: Onneksi hän toteaa aina, että tee mitä haluat.
Ei miehillä tosiaan taida olla mielipidettä moisista asioista. Omani on vain sitä mieltä, että "aivan sama kunhan ovat pitkät". Käyn kampaajalla viikon parin sisällä leikkauttamassa latvat, joten täytyy toivoa ettei tule yllätyksiä. Tavatessani hiukseni olivat perseeseen asti ja nyt puoleen selkään. Tarkoitus olisi kuitenkin hieman lyhentää ja siistiä kesää vasten. Saapa nähdä tuleeko sanomista  :)
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Mietiskelin eilen ääneen että pitäisköhän palata punaiseen tukkaan, ja viereisestä huoneesta kuului avon innostunut "JOO!" ;D

Ja ilmeisesti kevät aiheuttaa miehillekin muutoshinkua. Avo on leikannut tukkansa viimeksi elokuussa, joten se on tällä hetkellä aikamoinen turso. Kihartuva ja pituus on yli kymmenen senttiä... Nyt parin viikon sisään naamalla roikkuva pehko on vasta alkanut häiritsemään. ::) Siis siitä huolimatta että ulkona kuljetaan edelleen pipo päässä ja sisällä ollaan ilman, tän on pakko johtua siis pitenevistä päivistä! Myös väririntamalla on muutoshinkua nähtävillä, pitkästä aikaa.
Viimeksi muokannut Hallonnikas, 29 Maalis 2011, 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Venin »

Mun mielestä on aika karua jos miehellä olis semmonen ajatus että naisella pitää olla vaikka nyt pitkät hiukset :P Varsinkin jos on pitkä suhde takana, luulis ettei semmoset enää paljoa paina vaikka oliskin alunperin kiinnittäny toisessa huomion vaikka just niihin hiuksiin. Mut mitäs sitten jos hiukset onkin leikattava/lopetettava värjäys tms syystä tai toisesta. Onneks oma on sanonu vaan lyhyesti ja ytimekkäästi että voi olla vaikka siilitukka ja vihreen värinen, kaunis olen joka tapauksessa. Enkä mä sellasta miestä katteliskaan joka sanelee miltä mun pitää näyttää.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Veit jalat mun suusta.  :D
Mä tunnen itseasiassa tosi monta ihmistä jotka ei tohdi leikata hiuksia ( vaikka haluaisi ) koska "pelätään" että poikkis sitten suuttuu  ::) Eikä nämä ole edes näitä muutaman vuoden seurustelusuhteessa olevia, vaan ihan naimisissakin ja pitkän ajan seurustelleita. En ymmärrä. Toki kaikki saa tehdä niinkuin haluaa, ja jos toisen mielipide on niin tärkeä että sitä pitää miellyttää niin sitten saa tehdä niin. Itsekkään en kyllä katselisi sekunttiakaan sellaista miestä joka laittaisi minut raameihin, painon pitää olla se, hiusten juuri sen pituiset ja sen väriset ja ulkonäön se ja se.
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Minä kyllä odotan, että mies esimerkiksi pitää painonsa kurissa ja hiuksensa siistinä ollessaan suhteessa kanssani. Ymmärrän ihan hyvin, jos miehellä on samanlaisia ulkonäköön kohdistuvia toivomuksia, mutta jokainen tavallaan. Lopullinen päätösvalta näistä asioista on tietenkin jokaisella itsellään, mutta minusta ei ole millään tavalla kohtuutonta odottaa myös ulkonäköön kohdistuvia asioita kumppanilta tai sitten en vain ole sisäistänyt "rakkaus on sokea" lauseen perimmäistä sisältöä  ;)
wendy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 182
Liittynyt: 05 Elo 2007, 14:31

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja wendy »

Kyllä munkin poikaystävä on ihan ehdottomasti pitkien hiuksien kannalla. Eikä siinä o mun mielestä mitään ihmeellistä. Itse tosin olen niin jäärä, että jos haluaisin lyhyet hiukset, leikkaisin kysymättä toiselta. Mielipiteestään huolimatta poikaystävä taatusti  pitäisi minua edelleen viehättävänä. (toivoisi kuitenkin salaa kasvattavani pitkät hiukset takaisin) Tiedän monta naista jotka ei tykkää yhtään kaljuista ja yhtä monta jotka ei tykkää pitkähiuksisista miehistä. Mä oon ollut 7v nykyisen poikaystävän kanssa ja kyllä mullakin on odotuksia hänen ulkoiselta olemukselta. Mun miehen pitää ehdottomasti olla urheilullinen ja timmi! Jos jotain ikävää tapahtuisi eikä poikaystävä pystyisi liikkumaan, en toki rakasta hylkäisi tai pitäisi hänestä vähempää;) Kyllä niitä odotuksia saa pidemmässäkin suhteessa olla. Jos poikaystävä kasvattaisi parran, leikkaisin sen varmaan salaa pois, koska en tykkää hänellä parrasta. No big deal:D
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja zzww »

Kun tapasin ensi kertaa nykyisen poikaytäväni niin minulla oli pitkät hiukset ja tietenkin hän ihastui heti hiuksiini. Myöhemmin kumminkin leikkasin hiukset lyhyemmiksi ja poikaystäväni(seurustelimme jo silloin) tuli surulliseksi mutta lupasin hänelle että kasvatan taas pitkät hiukset. Ja nykyäänkin minulla on välillä pitkät hiukset(pääsääntöisesti kesällä). Ja aina kun leikkaan lyhyemmiksi hän kysyy edelleen miksi en anna niiden vain olla pitkät? Aina vastaan samalla tavalla. "siksi koska latvat näyttävät kuolleilta"
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
hobrecht

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja hobrecht »

zzww kirjoitti: Kun tapasin ensi kertaa nykyisen poikaytäväni niin minulla oli pitkät hiukset ja tietenkin hän ihastui heti hiuksiini. Myöhemmin kumminkin leikkasin hiukset lyhyemmiksi ja poikaystäväni(seurustelimme jo silloin) tuli surulliseksi mutta lupasin hänelle että kasvatan taas pitkät hiukset. Ja nykyäänkin minulla on välillä pitkät hiukset(pääsääntöisesti kesällä). Ja aina kun leikkaan lyhyemmiksi hän kysyy edelleen miksi en anna niiden vain olla pitkät? Aina vastaan samalla tavalla. "siksi koska latvat näyttävät kuolleilta"
Miehet haluavat naisensa naisellisina. Yksinkertaisia kun ovat. :) Ja mikäs olisi naisellisempaa kuin pitkät hiukset? Mutta kiva kun et täysin alistu miesten kotkotuksiin vaan leikkaat lyhyemmiksi jos itse sitä haluat.

Asiaan liittymätön, sanan taakse "piiloon" linkitetty myy kultaa -mainoslinkki poistettu
Viimeksi muokannut hobrecht, 13 Helmi 2012, 00:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja zzww »

hobrecht kirjoitti:
zzww kirjoitti: Kun tapasin ensi kertaa nykyisen poikaytäväni niin minulla oli pitkät hiukset ja tietenkin hän ihastui heti hiuksiini. Myöhemmin kumminkin leikkasin hiukset lyhyemmiksi ja poikaystäväni(seurustelimme jo silloin) tuli surulliseksi mutta lupasin hänelle että kasvatan taas pitkät hiukset. Ja nykyäänkin minulla on välillä pitkät hiukset(pääsääntöisesti kesällä). Ja aina kun leikkaan lyhyemmiksi hän kysyy edelleen miksi en anna niiden vain olla pitkät? Aina vastaan samalla tavalla. "siksi koska latvat näyttävät kuolleilta"
Miehet haluavat naisensa naisellisina. :) Ja mikäs olisi naisellisempaa kuin pitkät hiukset? Mutta kiva kun et täysin alistu miesten kotkotuksiin vaan leikkaat lyhyemmiksi jos itse sitä haluat.
Ei naisellisempaa voi edes olla. Ja nyt myöhemmin kun ajattelen niin kyllä pitkät hiukset on mukavemmat kuin lyhyet vaikkakin niitä täytyy hoitaa.
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

Minusta naisellisuus on enemmänkin sisäistä kuin riippuvaista pitkistä hiuksista tms. Minulla on pari todella jätkämäsitä kaveria(tyttöjä) joilla on molemmilla hiukset ovat n. BSL mittaiset. Kun taas luokallani on eräs todella naisellinen tapaus, jonka hiukset ovat polkkamittaiset.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^ Komps. Olen tavannut monia naisellisia naisia ihan parisenttisessäkin kuontalossa. Ja voin vaikka vannoa että kaikki nämä naiset pesisi mut naisellisuudessa, vaikka mulla onkin pitkä tukka nykyjään.. ;D
Kyllä se on mun mielestä muustakin kiinni kuin hiusten pituudesta. Mua itseasiassa enemmän ärsyttäisi se jos mua pidettäisiin kovinkin naisellisena vain pitkien hiusten takia, kun muuten en olemuksellani edes halua erityisemmin korostaa sitä puolta ittessäni.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja kleio »

Juu, ei se naisellisuus ole kiinni hiusten mitasta. Yhtä hyvin voisi sanoa ettei joku ole naisellinen, jos sillä ei ole leveä lantio ja pienet jalat. Ei olla nyt kuitenkaan 50-luvulla tai mitään. Naisellisuus on vähän moniulotteisempi juttu kuin ulkonäön yksityiskohdat. Mä esimerkiksi olen tuommoisen määrittelyn mukaan supernaisellinen: pitkä hame, isot tissit, pitkä tukka, käytän jopa pitsiesiliinaa kun teen kotihommia!! En minä silti itseäni erityisen naiselliseksi kutsuisi, tai ei ainakaan mun mies koskaan kehu mun naisellisuutta, itse asiassa mies ei voisi tuommoisesta vähempää välittää. Toisaalta, mun mies ei ole kovinkaan miehekäs. Onneksi ei.

Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Olen vahingossa saanut avon kasvattamaan hiuksiaan! Sen tukka on viimeksi leikattu 2010 elokuussa ja otsahiukset sillä ulottuvat suoraksi vedettynä suuhun asti. Kaikenlisäksi avon tukka on luonnostaan kivan värinen, kihartuu niskasta parille korkkiruuville, vaikka muuten onkin varsin laiska kihartumaan. Tänään avo sanoi mun TT:llä tukkaansa sukiessaan "Alan kyllä pitää tästä tukasta kokoajan enemmän". Vielä kuukausi sitten se inhosi tuota tukanreuhkaa, mutta ei mennyt parturiin koska ei ollut mukamas aikaa. Silläkin oli kuulemma suuri vaikutus että mä manguin sitä kokeilemaan pitempää tukkaa... Kerrassaan loistavaa! Alan kohta salaa päivittää sen hiustenkasvua kasvattajaketjuun... :P
Avon kaveripiirissäkin on hiusten kasvu huomattu, ja osa porukasta piikittelee miestä kutsumalla 'Lannisteriksi'... Game of thronesin Jaime Lannisterin mukaan. Hirmu reilua. ;D
Kuva
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mun poikkis on todellinen hiushullu  ;D. Hän on tosiaan myös kampaaja. On aika kivaa kun kotoa löytyy minulta oma henkilökohtainen tukanlaittaja.
SSpiegel

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja SSpiegel »

^^ Ensinnäkin Jamie Lannister on ällö (twincest, anyone?) , mutta Game of Thrones on parhautta!

Mäkin sain poikaystäväni kasvattamaan pitkät hiukset, tosin nyt se puhuu koko ajan jonkun fiftari-rasvaletin leikkauttamisesta. Minun tukkahulluttelusta se on joskus kiinnostunut (käyttelee mun sikakalliita shampoita ja hoitoaineita), joskus välinpitämätön, joskus turhautunut (suuttuu kun ostan liikaa tavaraa) tai sitten vaan huvittunut, kun istun suihkumyssy ja valtava pampulapipo päässä kesät talvet.
Vastaa Viestiin