Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Unnu »

^^^^ Täälläkin on otettu erävoitto suihkusaippuasta, jopa satunnaista hoitsikan käyttöä esiintyy. Hauskinta on että mies pesee nykyään partansakin shampoolla  ;D
En kyllä saa onneks mitään valituksia mut hiusjutuista, joskus se oikeen yllyttää kun oon vaikka pahalla päällä tms että "tee joku naamio ja laita jalkakylpy", ja lahjuspäivinä saan lahjakortteja hoitoihin. Ainut vaatimus on ettei makuuhuoneessa saa sumuttaa hiuslakkaan ettei mee myrkkyjä sänkyyn. Mies on kemisti joten kai se on ihan asiallinen huomautus. :)
Tänään tuli myös hauska kommentti kun opin uuden kauneuskikan, siis kynsien liukuvärjäämisen joita esittelin innolla niin mies sano "luulin että tohon ikään mennessä on jo kaikki niksit opittu"  Ai mihin TOHON ikään ;D
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
riinam
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Maalis 2009, 16:40

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja riinam »

Ollaan miehekkeen kanssa muuttamassa yhteen ja meidän kylpparissä ei ole ollenkaan allaskaappia, tai sitä mikä tulee altaan alle, vain peilikaappi. Tokasin miehelle sitten, että joku hyllykkö tai kaappi pitää kyllä ehdottomasti hommata ja tää katto ihan ihmeissään et "mut onhan siellä se peilikaappi, kyllähän sinne mahtuu". Jep, mahtuuhan sinne luultavasti naamanpuhdistusmömmöt ja -rasvat, mutta ei varmasti ainuttakaan tukkatuotetta, puhumattakaan suoristusraudasta ja hiustenkuivaajasta ja meikeistä...
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja wilma »

Sinimusta kirjoitti: Exsä ei muuten mitään sanonut, mutta minun jälkeen ei suostunut ikinä suihkuun menemään  ::)

"Ihan kun astuis Saksalaiseen tappokaasukammioon"  ;D
Ehhehhee, tuo oli hauska  :D Mä en voi oikein käyttää mitään kovin voimakkaasti hajustettuja tuotteita kun miehellä on astma niin sitä alkaa helposti ahdistamaan. En kyllä edes tykkää mistään kovin voimakkaasti tuoksuvista tuotteista, että eipä niillä senkään takia mitään käyttöä olisi. Yleensä suihkin tukkaan lämpösuojat ynnämuut mömmöt mitä nyt laitankaan niin varmuudeksi aina niin ettei toisella ole hetkeen asiaa kylppäriin, ettei tarte olla hengittämättä sitten.

Mies värjää ja/tai sävyttää mun hiukset aina. Tullut tavaksi että jonkun saunomiskerran yhteydessä leikkaan ensin miehen hiukset ja sitten tuo suoraväri-hoitoaine sekoituksella sävyttää mun tukan.
Mulla on tosi harvoin hiukset kiharalla, mutta silloinkun on, niin 80% todennäköisyydellä mies on ne mulle kihartanut. Vihaan sitä hommaa kun kädet puutuu, niin helpompihan mun on istua kun toinen kihartaa tukan mun puolesta. ;)
Muuten tuo ei niin välitä hiusjutuista. Tykkää kyllä kun hiukset on pehmeät, ja kehuu niitä paljon kun silittelee niitä päivittäin.
Mies käytti ennen tätä muidenkin suosimaa ja erittäin kuuluisaa suihkusaippuaa, ja johan päänahka kutisi. Aloin ostelemaan xz tuotteita ja päänahka voi nykyään hyvin. Molemmat käytetään xz tai lv,n shampoita ja mies on tyytyväinen kun "Voi ottaa minkä tahansa purkin" suihkussa, ei tartte hermostuneena ettiä sitä oikeaa putelia. Silti melkein aina se kysyy että mitä saa käyttää, ja valitseekin yleensä tuotteen tuoksun perusteella..( xz voimashampoo, suklaa-vanilja ja se vihreä savi hiusterapia on sen lemppareita, reppana  :D )
Mies on nykyään kalju ja uhkaa välillä vitsillä kasvattaa pitkät hiukset. Joskus taannoin sillä on ollut "puolipitkät", ehkä leukaan asti ja jos olisin tavannut silloin niin olisin ( vaikka törkeältä kuulostaa ) jättänyt huomioimatta koko ukon, mun silmään ei sovi miehet + pitkäthiukset yhdistelmä.

Hiustenosto jutuissa tuo ei oikein sano juuta eikä jaata, ostan niitä silloinkun tarvitsen. Mulla ei loppupeleissä mene paljoa rahaa hiustenhoitotuotteisiin, vaikka niitä välillä vahingossa hamstraankin. Meillä ne on lähinnä samalla tasolla kuin hammastahnan osto, sitä mitä tarvitaan niin ostetaan, jos ei ole heti rahaa niin sitten myöhemmin. Meillä on yhteinen talous, sekin varmaan vähän jarruttelee näitä mun hiustenostojuttuja, kun poden huonoa omaatuntoa jos ostan itselleni vaikka 16euron hiusnaamion eikä mies saa mitään.

Kaikenkaikkiaan mies reagoi aika neutraalisti, välillä tosin pyörittelee päätäänsä ja nauraa kun haen suoravärimuhitteluun jotain tarvikkeita jääkaapista. Kylppäriin se osti ja kasasi mulle oman kaksikerroksisen hyllyn, mihin käytiin yhdessä hakemassa laatikoita. Sain sinne laitettua kaikki meikit ja hiusjutut, eikä ne ollu enään kummankaan tiellä ja tavaroilla on nyt oma paikka.
Viimeksi muokannut wilma, 17 Kesä 2010, 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frida
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 13:49

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Frida »

Kyllä ne miehet on vaan ihania... Mun mies joutu lähtemään työmatkalle pariks viikoks ja murehti oikeen, kun joutu ottamaan luottokorttinsa mukaan (mulla ei ole omaa ...vielä!), jos mun vaikka pitääki tilata taas jotain hiustenhoitotuotteita netistä. Se varmisti oikeen moneen kertaan, että pärjäänkö nyt varmasti näillä mun varastoilla. ;D Muutenkin tämä mies on ollu tosi ymmärtäväinen kaiken hiushömpötyksen suhteen, lähinnä vaan nauraa mun muhituksille. Oon kyllä sitä mieltä, että jos mies suhtautuu vähättelevästi hiustenhoitoon ja valittaa muhitteluista, niin se lähtee vaihtoon kyllä heti!
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Söpöä&nbsp; ;D
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Unnu »

^^ Hehe hyvä friida!&nbsp; ;D
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Efva »

Äähhää... mies heitti äsken yhdistellen Elvital(?)-mainosta ja omia kokemuksiaan:

When my hair is damaged, I need the stuff that makes the bathroom floor very, very slippery.

;D
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^hahhah! Hauskaa mutta voi, niin totta ;D
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Horros »

Ihan myönteinen suhtautuminen on täällä, varsinkin kun olen hehkuttanut (ja hän on itsekin huomannut) kuinka hiukseni ovat muutaman vuoden sisällä parantuneet todella huomattavasti takkulatvaisista koppuroista melkein tavalliksiksi. Tigien hinnoille pyörittelee silmiään välillä, mutta ymmärtää kumminkin että hiusmömmöissä on eroja. Luomuhiustuotteista mies oli jopa kiinnostunut ja hän on tehnyt "päästään" CO-pesuja ajansäästön vuoksi tietämättä, että sellaista on oikeasti tapana tehdä :D
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Mulla ei edes ole montaa Tigin hiustuotetta, mutta jostakin syystä mies on saanut päähänsä, että kaikki halajamani hiustuotteet on Tigiä ja, että se on paras hiustuotefirma, mitä maa päällään kantaa. Pyysin miestä käymään katsomassa työpaikkansa läheisyydesta kampaamokaupoista Fudgen salt spray:tä ja paljonko hän saisi niistä alea. Ei ollut löytynyt kuulemma Tigin fudge salt spray:tä&nbsp; ;D. Aika yllättävää, että Tigimania on levinnyt jo sellaisiin miehiin asti, jotka ei juuri hiustuotteista perusta.
scarface

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja scarface »

Eipä tuo ole valitellut kun tukka on hyväkuntoinen ja paksu, kehuu aika usein ja sehän on aina kivaa&nbsp; :O Ittekin on ottanu multa oppia hoitoaineiden ym. käytön suhteen, "ennen mua" kun ei koskaan muuta ku shampoolla tukkansa pesas, joskus "jopa" jollain suihkushampoolla :D

Kerran tai pari saattaa kyl sit motkottaa mun hiuslehtihulluudestani, niitä kun tulee ostettua kuukausittain uusia...
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Poikaystävän ja mun keskustelu aamulta, kun olin myöhässä koulusta:

p: "eiks sun pitäis lähtee kouluun?"
m: "kokeile mun hiuksia, nää on ihan märät"
p: "noo, vähän vaan kosteet, miks et laita jotain sellasta muhitus juttua ja siihen päälle karvahattua? Kukaan ei tajuis et sulla on märät hiukset"
m: "eihän mulla edes ole enää mitään mitä muhittaa..."
P: "no muhita ilman"
m: " siis miks mä muhittaisin vaan märkiä hiuksia?"
p: "no ettei hattu kastu, daa"

Poikaystävä mainitsi tuossa myös "tukkafoorumin" joku päivä, odotan mielenkiinnolla tarttuukohan tämä hiushöperyys pidemmällä ajalla myös häneen&nbsp; ;)
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Belle »

Nostelen tätä ketjua, kun olen tunnustanut miesystävälleni että käyn "yhdellä naisten kauneusfoorumilla" päivittäin. Kerran mies ihmetteli, miksi meikkasin tietokonepöydän ääressä Vixenin smoky eye-tutorial auki&nbsp; ;D. Kummasteli, että onko se mun oman silmän kuva&nbsp; ja jouduin selittämään, että tämä on tyttöjen palstan meikkausohje jonka toinen foorumilainen on postannut meidän muidenkin iloksi&nbsp; :D.

Kyllästyn aika nopeasti ja haluan usein jotain pikku muutosta väriin tai hiusmalliin. Mies on aina sitä mieltä, että voin tehdä mitä haluan. Viimeksi toissapäivänä kysyin, mitä mieltä mies olisi jos pistäisin värinpoiston ja värjäisin punaiseksi (hän pitää tummista sävyistä). "Anna palaa vaan!" oli vastaus.

Ihanaa, kun mies ei ole mankumassa miten pitää olla pitkät ja vaaleat hiukset ja ei saa leikata eikä värjätäkään :). Käskee nykyään katsoa "sieltä palstalta" jos mua mietityttää joku meikkausjuttu tai muu naisten asia.


funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Hahaa, mies jäi kiinni siitä, että on käyttänyt salaa mun MOPin&nbsp; Hydrating-shampoota! Vaikka mitä ostaisin sille, niin se palaa aina Head&Shouldersiin. Jouluna matkalla se pesi hotellin aineilla ja päänahka satoi lunta sen jälkeen. Kotona se sitten kysyi noin viikko reissusta suihkun jälkeen: "Meinaatko ostaa lisää tota sun appelsiinishampoota? Kun se on niin hyvää ja kosteuttavaa! Ei tuu hilsettä!"&nbsp; :ts
Kunis

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Kuva
Vastaa Viestiin