Poikaystävät ja hiushulluus

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja elly »

Nostelen vanhaa ketjua, kun haluan avautua tuosta karvaisemmasta puoliskostani.  :)

Miekkonen ei ole ollenkaan innostunut mistään hiusjutuista, mutta siitä huolimatta hänellä on erikseen kotipompula ja työpompula, ja on aivan erittäin tarkka siitä että hiuksissa on näistä se oikea.  ;D Kantaa myös ranteessa varaponnaria, ettei iske hätä jos ponnarille sattuukin jotain. Tämä mukana kulkeva ekstraponnari on erittäin hyödyllinen myös minulle.

Herra muuten ilmotti juuri, että on ostanut itselleen voimashampoota. Onko arvauksia mikähän mystinen tuote tämä on?  ;D
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

3b F ii
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Olin polvillani suihkun lattialla ja hieroin päähäni lämmintä laventeli"teetä" ihan kokeilun ja tuoksun vuoksi. Mies tuli katsomaan mitä oikein teen ja tokaisi ovensuusta "Siellä se Hallonnikas oksentaa viemäriin." ;D
Se on jo niin tottunut että ei ihmettele oikein mitään. Paitsi sitä kun kerran hieroin kutisevaan päänahkaan turkkilaista jugurttia ja siinä sivussa sotkin myös kylppärin seinät...  ::)
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Mies on onneksi tottunut ja aina välillä ojentaa auttavan kätensä. Kuten tänään laittoi mun tuuhennosteipit päähän. :D
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Aivina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 606
Liittynyt: 02 Tammi 2015, 09:34

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Aivina »

Mun mies tuli eilen pyörimään kylppäriin kun hieroin kookoskerma-hoitoainemömmöä päähäni. Ja ennen kuin ehdin estämään, se työnsi sormensa mun tukkaan maistaakseen, onko se todella kookoskermaa.  ;D
En kerennyt kertomaan, että joukossa oli muutakin. Kyllä se tovin ihmetteli outoa makua.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Mun mies on aina ollut kärsivällinen ja  ymmärtäväinen ja itsekin ihastunut joihinkin mun tuotekokeiluihin. Nytkin hänellä on ollut tosi kuiva päänahka ja on ollut innoissaan kun etsitään hänelle sopivaa shampoota. Olen aina selittänyt hänelle miksi kokeilen mitäkin tuotetta, mitä aineita tuote sisältää jne.

Hän kasvatti parran viime kesänä, ensimmäistä kertaa elämässään. Parta on nyt leikattu siistiksi ja lyhyeksi, mutta hän kasvattaa viiksiä ja mikä parasta, hän on ihan oma-aloitteisesti lukenut miesten parta-foorumeita, etsinyt tuote-ehdotuksia ja tilasi itselleen usalaisesta verkkokaupasta ihanan tuoksuisia luonnonöljyjä ja vahaa viiksien taltuttamista varten. Hauskaa on myös ollut hänen tuskailunsa hyvistä ja huonoista viiksipäivistä; miten joinakin aamuina viikset on täydelliset ilman mitään vaivaa ja joskus taas ne sojottaa sikin sokin vaikka kuinka tuunais  ;D Welcome to my life babe!

Siippa oli myös lukenut ehdotuksesta föönata viikset jolloin ne saisi taltutettua ja hän haluaisi sitä kokeilla. Vielä ei ole uskaltanut tarttua fööniin hehe. Mun pitää hommata sille sellainen pieni pyöröharja föönausta varten.

Jännää on myös se, että olemme molemmat huomanneet, että ohikulkevat naiset, sekä nuoret että vanhemmat, tuijottaa mun siippaa, hymyilevät ja joka kikattavat. Mies ei oikein osaa sanoa johtuuko se siitä, että viikset näyttävät naurettavalta, vai onko ne vaikuttavat. Sanoin että riippuu varmaan naisesta, että tykkääkö viiksistä vai ei. Mä en itseasiassa kauheesti tykkää, mutta pitää sanoa että ne näyttää ihan kivalta. Suuteleminen on vain niin paljon hankalampaa!
rockabillykhaleesi

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja rockabillykhaleesi »

En olisi uskonut, mutta avomieheni kuuntelee näköjään mun hiusjuttuja aika tarkasti! Yritin yhtenä päivänä suihkusta tultuani houkutella miestä makuuhuoneen puolelle, mihin hän totesi: "ei me voida mennä vielä, sun hiukset on märät ja sit ne vaurioituu kun ne hankautuu tyynyä vasten!" :D
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^^ Myös mun mies on tarkka naamakarvoistaan. Tällä hetkellä on käynnissä tuuhean leukaparran kasvatus. Tuo tuntuu olevan tarkempi parrastaan kuin pitkästä tukastaan, mutta molempiin pitää suihkussa laittaa runsaasti hoitoainetta ja antaa vaikuttaa hyvä tovi. Suihkun jälkeen hiuksiin suihkitaan LV:n hajusteetonta selvityssuihketta, mutta partaan kelpuutetaan ainoastaan LUSHin R&B:tä. ;D Ulkona pitää sumuisella säällä aina välillä sukia miehen partaa, kun se hihkuu innoissaan "Kokeile! Tää kosteus tekee mun parrasta niin pehmeän!" Pakkasessa mies yrittää suojella sekä hiuksia että partaa tunkemalla ne kauluksen sisään, tai nostamalla kaulaliinan leukansa suojaksi.

I have created a monster...

Ai niin. Unohdin mainita miehen hankkimat metalliset partakorut... Niitä on hopeisina ja pronssisina jo monta, ja niitä pitää käyttää hienoissa tilaisuuksissa. Kuten viimeksi jouluna. Voitte vaan kuvitella miten kauan miehellä meni valmistautua, kun piti tukka sukia nätisti kiinni, levittää partaan karitevoita helpompaa muotoilua varten ja palmikoida kahdelle palmikolle... Ja sitten kiinnittää korut paikoilleen. ::)
Viimeksi muokannut Hallonnikas, 08 Tammi 2015, 14:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Midnight

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Midnight »

Värjäämisestä tuo mies ei pidä eikä omaan päähänsä väriä halua, mutta antaa mun hoitaa hiuksiaan ja kokeilla kaikki luomuotuotteita ;D Rakastaa myöskin hiustensa harjaamista ja koittaa kovasti olla mukana kaikissa mun keksimissä höyryämisissä ;D
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Poikaystävät ja hiushulluus

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Rakastaispa munkin mies hiusten harjaamista. Mutta aina joudun sitä muistuttamaan ja iskemään harjan sen käteen, ennen kuin mitään tapahtuu. Joskus kun olen sairas tai väsy/pää kipeänä, se antaa pyytämättä niskahierontaa ja harjaa mun hiukset.
Vastaa Viestiin