avonin hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
verdelli

avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja verdelli »

millaisia kokemuksia teillä on kyseisistä tuotteista?
itse olena inakin kovasti tykännyt kuiville hiuksille tarkoitetusta shamppoosta. ja hintakin on tosi halpa :)
tilasin täs viimeviikolla kuiville hiuksille tarkoitetun kosteuttavan aprikoosi ja tangeriini tehovoiteen, joka jätetään hiuksiin. tänään tuli ja  odotan melkein innolla et pääsen kokeilemaan tuota. tuoksuu ainakin hyvälle, siitä pidän erityisesti ainakin näissä avonin tuotteissa :)
toivottavasti täällä ei oo vielä toista kyseistä topikkia, en ainakan huomannut.. mut keskustelua kehiin! ;)
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Todia »

Laitappas incejä kehiin, js viitsit! ;)
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Mary

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mary »

Oon muutaman kerran kokeillut Avonin volyymiä antavaa shampoota ja hoitoainetta. Tosi sileäksi tekevät hiukset, selvisi helposti ja hyvä tuoksu. Ajattelin kokeilla tota kosteuttavaa kans, laitas verdelli tosiaan inccejä, pitää tsekata se ensin ;)
verdelli

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja verdelli »

toivottavasti nyt ymmärsin oikein mitä tarkoitatte noilla inceillä :')

mutta tässä on ainakin sen aprikoosi ja tangeriini tehohoidon nuo.

aQua, poluquaternium-37, cetearyl alcohol, propylene glycol dicarprylate/dicaprate, peg-40 hydrogenated castor oil, cyclopentasiloxane, dimethicone copolyol,  ceteareth-20, ppg-1 trideceth-6, imidazolidinyl urea, methylparaben, parfum, propylene glycol, propylparaben, castor isostearate,  succinate, phenyl trimerhicone, prunus armeniaca extract. helianthus annuus seed extract, melia azadirachta seed extract, vitis vinifera seed extract, diazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, citrus tangerina extract, phenoxyethanol, butylparaben, ethylparaben, isobutylparaben, linalool, limonene.

sitten 2- in - 1 shamppoo
kuiville ja värjätyille hiuksillee...

aqua, sodium laureth sulfate, cocamide mea, cocamidopropyl betaine, dihydroxpropyl peg-5 linoleammonium cholride, parfum, linoleamidopropyl pg-dimonium chloride phosphate,  sodium chloride, glycol distearate, ppg-12-buteth-16, propylene glycol, polyaquaternium-10, peg-150, propylene glycol, polyaquaternium-10, peg-150 pentaerythrityl tetrastearate, steareth-4, dmdm hydantoin, sodium benzoate, dm hydantoin, glyserin, alcoholdenat, tocopheryl acetate, diazolidinyl urea, helianthus annuus seed extract, melia azadirachta seed exrtact, vitis vinifera seed extract, methylparaben oryza sativa extract, persea gratissima extract, propylparaben, cl 19140, cl 61570, cl 60730, butylphenyl methylpropional.


toivottavasti mä nyt sitten ymmärsin oikeen että halusitte nuo :')
heh.
verdelli

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja verdelli »

kokeilin tuota tehohoitoa, hiukset tuli tosi pehmeiksi ja sileiksi.
ja nää tuotteet tuoksuu tosi hyvälle . :)
Caprella
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 05 Elo 2008, 23:01

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Caprella »

Kokeilin Avonin Advance Technique erittäin kuivilleja käsitellyille hiuksille tarkoitettua naamiota ja oli ihan yllättävän hyvää. Silikoni tosin löytyy  incissä kuudentena. Olen suhtautunut hieman epäilevästi Avonin hiustuotteisiin, mutta kyllä tämän purnukan ainakin uskon loppuun käyttäväni. Olisi kiva tietää miten silikonisia nuo muut tuotteet mahtavat olla...?
1c F i
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Mulla on ollut käytössä Avon naturals Papaya & Kiwi -hiusnaamio ja ihan OK tavaraa näin satunnaisessa käytössä. Tuntuu kosteuttavan ja pehmentävän hiuksia. Silikonia ei ollut INCIn alkupäässä kun vilkaisin, vaan hoitavia aineita ennen sitä. Ihana tuoksu, siitä plussaa

Tykkään tosi paljon saman sarjan banaani&kookos -jätettävästä hiusvoiteesta, käytän tätä pesujen välillä latvoja kosteuttamaan ja kiillottamaan, on siihen juuri sopivaa. Kevyt koostumus ja ihana mieto tuoksu  :-* Sisältää silikonia mutta myös hoitavia ainesosia runsaasti. Tosi halpaa, 2,50e/150ml

Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
tadetski
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 119
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 16:44

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tadetski »

Käytin jossain vaiheessa sitä lilaa AT-sarjan shampoota ja hoitoainetta. En tiedä johtuiko sitten shampoosta vai AT-sarjan muotoiutuotteista, mutta mun päänahka tuli araksi aivan yhtäkkiä. Lopetin shampoon käytön ja tilanne rauhoittui. Samoihin aikoihin lopetin myös AT-sarjan muotovaahdon- ja lakan käytön. Silloin tällöin olen edelleen pessyt AT-shampoolla jota on siis jäljellä hieman eikä mitään erityisen negatiivisia tuntemuksia päänahassani ole ollut.

Naturals sarja on käsittääkseni silikoniton kokonaan ja siinä on aika ihanan tuoksuisia shampoita. Niistä minulla ei ole muuta kokemusta kuin tuo tuoksu.
mingtang
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 981
Liittynyt: 14 Marras 2006, 20:36

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja mingtang »

AT-sarjan 2-in-1 aiheutti hilsettä ja kutinaa päänahkaan. Samoin AT:n värjättyjen hiusten shampoo ja hoitoaine.
Nyt on käytössä AT:n hilseshampoo ja ainakaan toistaiseksi (2 pv) en ole havainnut kutinaa ja hilsettä.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion
tadetski
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 119
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 16:44

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tadetski »

Nyt on tullut uutuutena syväpuhdistava shampoo. Tuotteesta ei ole kokemusta. Joko joku on ehtinyt testaamaan?
Caprella
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 05 Elo 2008, 23:01

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Caprella »

Ei taida täysin olla Naturals-sarjakaan silikoniton. Jätettävän banaanihoitoaineen incissä ainakin lukee dimethiconol, valitettavasti.... Muuta ei nyt ole mistä voisi tsekata.
1c F i
FiiBa

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja FiiBa »

Mulla ja minun kaverilla tuo AT:n kosteuttava shampoo aiheutti kauhiaa kutinaa päänahassa, mutta saman sarjan naamio oli ihan ok, mutta tuskin tilaan uudestaan, äiti puolella on sitä avon naturalsin värjättyjen hiusten shampoota se oli ihan kiva, mutta naturals sarjalla ei ilmeisesti ole hoitoaineita, muuta kuin se naamio ja voide..
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Caprella kirjoitti: Ei taida täysin olla Naturals-sarjakaan silikoniton. Jätettävän banaanihoitoaineen incissä ainakin lukee dimethiconol, valitettavasti....
Mun mielestä jätettävässä kuuluukin olla vähän silikonia, että kiillottaa/suojaa kunnolla. Itse laitan tuota vain latvoihin ja pituuksiin.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
tadetski
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 119
Liittynyt: 11 Joulu 2007, 16:44

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tadetski »

Caprella kirjoitti: Ei taida täysin olla Naturals-sarjakaan silikoniton. Jätettävän banaanihoitoaineen incissä ainakin lukee dimethiconol, valitettavasti.... Muuta ei nyt ole mistä voisi tsekata.
Minä tarkoitin ihan vaan shampoita.
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: avonin hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Elluli kirjoitti:
Caprella kirjoitti: Ei taida täysin olla Naturals-sarjakaan silikoniton. Jätettävän banaanihoitoaineen incissä ainakin lukee dimethiconol, valitettavasti....
Mun mielestä jätettävässä kuuluukin olla vähän silikonia, että kiillottaa/suojaa kunnolla. Itse laitan tuota vain latvoihin ja pituuksiin.
Tuo silikoni muakaan ei haittaa jätettävässä, mutta enemmän hirvittää denaturoitu alko, jota löytyy 13:ta. Sen takia en uskalla tuota banaanivoidetta käyttää yksistään, vaan aina jonkun kosteuttavan jätettävän kanssa. Mutta käyttelen tuon kyllä loppuun.

Mulla on myös kokemusta siitä Advance Techniques hilsevaahdosta, vai mikä happea antava vaahto olikaan. Käyttelin sitä pari purkkia, kun päänahka kutisi oikein kovasti ja tuo lopetti kyllä kutinan kuin seinään. Tykkäsin siitä kovasti.

Naturals sarjan naamiotakin mulla on ollut, muistaakseni joku persikka tai vastaava, mutta se oli tosi silikonista ja käyttelin sen sitten loppuun pikahoitiksena.

Kaiken kaikkiaan Avon ei ole tukkatuotteiden suhteen onnistunut oikein vakuuttamaan, vaikka muuten merkistä tykkäänkin kovasti.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Vastaa Viestiin