Sivu 1/1

Cutrin chooz

Lähetetty: 02 Marras 2006, 15:53
Kirjoittaja eini
Mitä mieltä olette kyseisestä muotoilusarjasta? :)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 02 Marras 2006, 22:26
Kirjoittaja Ice
nuorekas, ihanat tuoksut, toimivia tuotteita. Creamy volumizer on aikalailla mukava kumppani, huomattavasti kevyempi small talkia mutta toimii useimmissa hiuksissa samalla tavalla. Lakka erittäin viinaksista mutta pitävää, muotoilulakka aika kevyttä ja toimivaa kampauksissa

vahat yleisesti ottaen hyviä, muotovaahto paras koskaan käyttämäni :)

erittäin alkoholipitoisia aineita kyllä suuremmin linjoin katsoen, lyhyeen ja puolipitkään tukkaan lähinnä kaikkia käyttäisin (paitsi volumizer pitkällekkin toimivaa, vaahtoa taas en osaa ollenkaan pidempään tunkea kun saan voiteilla paremman tuloksen eli tekijän päästä kiinni tämä asia ;))

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 02 Marras 2006, 22:32
Kirjoittaja Erykah
Mulla on Multispray unlimited -suihke ja oon tykännyt. Käy nimensä mukaisesti monenlaiseen käyttöön, kihartamisen ja suoristamisen alle, sekä tuuheuttavana tyvisuihkeena (suutin on kätevän pieni, saa suoraan juuriin) föönatessa. Ostan varmasti uudestaankin kun loppuu.
Kampaajalla ovat laittaneet tuota creamy volumizeria ja lakkaa. Nekin tuntuvat toimivilta tuotteilta (ainakin ammattilaisen käsissä) joten voisi niitäkin joskus kokeilla.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 02 Marras 2006, 22:44
Kirjoittaja Ice
tuo multispray on muuten huomattavasti parantunut hopeapulloisista ajoistaan, nykyään sillä tekeekin jo jotain :)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 03 Marras 2006, 07:52
Kirjoittaja Jamaica
Messy mud vaha on oikein toimivaa ja kiiltosuihkeella tulee nätti kiilto! Tuota vahaa voi käyttää myös pitkään tukkaan latvojen eroitteluun. Molemmat lakat ovat myös hyviä ja hyvältä tuoksuvia.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 03 Marras 2006, 12:06
Kirjoittaja Rory
Sain näitä tuotteita ollessani syksyllä hiusmallina. Messy mud vahaa käytän koska se on tällä hetkellä ainoa vahani. Ihan kivasti sillä saa laitettua mutta en osaa vertailla muihin merkkeihin kun ei ole kokemusta. Värjättyjen hiuksien styling balmin myös sain, mutta sitä en ole osannut käyttää.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 03 Marras 2006, 12:30
Kirjoittaja Tarabel
Mulla on Cutrin Chooz suoristusvoide ja kyllähän sillä hiukset suoristuu.
Pari kertaa olen sitä käyttänyt suoristusraudan kanssa ja on toiminut.
En kyllä voi mihinkään muuhun suoristusaineeseen verrata kun toi on ainoa,mitä koskaan olen kokeillut.

Kiiltosuihke mullakin on ja hyvä kiilto sillä tulee.

Edit. Mihin kaikkeen tuo Multispray sopii? Onko siinä lämpösuoja?
        Entä silikonia,  alkoa, hoitavia aineita?
        Alkoi kiinnostaa kovasti suihkemainen monitoimituote.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 03 Marras 2006, 14:40
Kirjoittaja Erykah
Tarabel kirjoitti: Edit. Mihin kaikkeen tuo Multispray sopii? Onko siinä lämpösuoja?
        Entä silikonia,  alkoa, hoitavia aineita?
        Alkoi kiinnostaa kovasti suihkemainen monitoimituote.
Alkoholia on kyllä varmaan aika reippaasti kun on incissä heti veden jälkeen, silikonia hieman loppupäässä. Noista hoitavista aineista en ole varma, mun inci-tietämys ei ole kovin hyvä.
Noita käyttötapoja tuonne jo listasinkin ylemmäs. Eniten olen käyttänyt tosiaan tuuheutukseen (suihkutellut tyveen ja pituuksiin ja sitten föönannut) ja kiharoiden pohjustamiseen. Ainakin piipparikihartimen ja lämpörullien kanssa toimii hyvin, tulee hyvin kestävät kiharat.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 03 Marras 2006, 18:31
Kirjoittaja Tarabel
Kiitos vastauksestasi :)
Multispray ostoslistalle siis.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 04 Marras 2006, 08:03
Kirjoittaja zubi
Ice kirjoitti: vahat yleisesti ottaen hyviä, muotovaahto paras koskaan käyttämäni :)
Minäkin olen ollut todella tyytyväinen nimenomaan alkoholittomaan muotovaahtoon. Todella helppo föönata, antaa tukea ja rakennetta, ei sisällä alkoholia ja lupaa vielä suojatakin hiusta föönauksessa. Minulla on lisäksi kestänyt tuo 300 ml pakkaus ikuisuuden, melkein päivittäisessä käytössä jo yli vuoden.  :)

Hiuslakatkin tuolta sarjalta ovat ihan ok, tosin tuoksu vähän tökkii ja niillä saa mielestäni aikaiseksi vähän liian kypärämäisen tuloksen. Mutta jos kaipaa tiukasti kiinnittävää tuotetta, niin varmasti toimiva ratkaisu.

Mukavaa myös, että näistä Chooz-tuotteista saa matkakokoja. Helppo kokeilla hieman halvemmalla, ja mukavaa ottaa reissuun mukaan pienempiä tuotepakkauksia.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 04 Marras 2006, 10:57
Kirjoittaja Tuikkuli
Mullakin on se Multispray ja on ollut ihan kohtuullinen käytössä. Se on aika helppo tuote, joten jos ei ole kauheasti muotoilukokemusta, niin se voi olla sopiva tuote. ;) Minä toivoisin siltä vähän enemmän potkua (olen aikaisemmin tykännyt enemmän ainakin jostakin Goldwellin Trendline-suihkeesta), mutta kyllä se arkiaamuna asiansa ajaa.

Plussaa siitä, että tuoksu on hyvä! Jotenkin marjainen ja makea, mutta ei yli-imelä. Suutin on myös tosi kätevä, koska sillä saa suihkeen hyvin juuriin. Joissakin tuonmallisissa suuttimissa on kuitenkin se ongelma, että ne ruiskaisee aineen kauhealla voimalla päänahkaan ja jättää sen klimpiksi yhteen paikkaan. Tämä Cutrin suihkuttaa tasaisesti. Itse asiassa niin hyvin, että sitä saa suihkutettua tasaisesti myös hiusten pituuksiin, kun vain suihkuttaa vähän kauempaa.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 04 Marras 2006, 12:30
Kirjoittaja Jamaica
Tuo multispray on muuten tosi hyvää kiharoitten puristeluun varsinkin jos käyttää softeria. Tulee tosi jämäkät ja erotellut kiharat. Voidemaisia kihara-aineita käytettäessä minulla ainakin tukka lässähtää päivän mittaan, mutta tuolla aineella olen saanut kikurat kestämään pidempään.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 04 Marras 2006, 13:01
Kirjoittaja NekoNeko
Tykkään Chooz hiuslakasta ja Molding Glaze muotoiluvoiteesta. Kummassakin hyvä, melko raikas ja sopivan makea tuoksu, lakassa hyvä pito ja voide sopii hyvin esim kiharoiden erotteluun.
Täytyy varmaan laittaa multispray ostoslistalle.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 04 Marras 2006, 18:13
Kirjoittaja Euphoria
Oliskohan tuo Messy Mud parempi kuin Osiksen Thrill-vaha? Osiksen tuoksu nimittäin ärsyttää, kun sen jälkeen haisee aivan miehelle.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 04 Marras 2006, 19:33
Kirjoittaja Ice
Euphoria kirjoitti: Oliskohan tuo Messy Mud parempi kuin Osiksen Thrill-vaha? Osiksen tuoksu nimittäin ärsyttää, kun sen jälkeen haisee aivan miehelle.
melkein samanlaisia ne käytössä on, osis ehkä hiukan mattaisempi kuin mud mutta kannattaa pyytää mudista näytettä kampaajalta, jos saisi nokareen verran mukaan :)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Marras 2006, 19:20
Kirjoittaja Jamaica
Euphoria kirjoitti: Oliskohan tuo Messy Mud parempi kuin Osiksen Thrill-vaha? Osiksen tuoksu nimittäin ärsyttää, kun sen jälkeen haisee aivan miehelle.
Minusta tuo Messy Mud on pitävämpää eikä siinä taida olla kuituja. Tykkään enemmän tästä Cutrinista.


Sori, sähläsin... En oikeasti muokannut mitään. :-[ Tuikkuli

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 07 Marras 2006, 11:43
Kirjoittaja Justiina
Mulla kampaaja kayttää tosi usein choozeja :)
Olen ottanut usein jonkin kampauksen, ja kampaus on tehty lähes aina noilla tuotteilla, ja olen tykännyt, pysyy hyvin.
Itte en ole ostanut muuta kuin sitä lakkaa,mutta kuitenkin niistä tuotteista on jäänyt hyvä maku kampaajan käsittelyssä. :)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 11 Marras 2006, 13:37
Kirjoittaja Tuikkuli
Ice kirjoitti: Creamy volumizer on aikalailla mukava kumppani, huomattavasti kevyempi small talkia mutta toimii useimmissa hiuksissa samalla tavalla.
Samaa mieltä! Unohdinkin aikaisemmin sanoa, että multa löytyy myös tämä tuote. Small Talkiin verrattuna CV:lla saa ilmavamman ja tukevamman tukan, kun taas ST tekee pehmeämmäksi ja raskaammaksi. Tuntuu, että CV:ssa on selvästi enemmän pitoa, mutta se ei silti korputa eikä rasvoita. Toimiva tuote!

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 11 Marras 2006, 13:47
Kirjoittaja Cerise
Mulla on myös se Multispray, käytän sitä tuuheuttavana suihkeena tyviin + föönaus. Tulee
hyvä lopputulos  :-*

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 17 Marras 2006, 19:57
Kirjoittaja Euphoria
Jamaica kirjoitti:
Euphoria kirjoitti: Oliskohan tuo Messy Mud parempi kuin Osiksen Thrill-vaha? Osiksen tuoksu nimittäin ärsyttää, kun sen jälkeen haisee aivan miehelle.
Minusta tuo Messy Mud on pitävämpää eikä siinä taida olla kuituja. Tykkään enemmän tästä Cutrinista.


Sori, sähläsin... En oikeasti muokannut mitään. :-[ Tuikkuli
Tätä ei ollut Joensuun Sokoksella. Ei kai näitä olla jo lopettamassa, kun vasta tulivat markkinoille?  ???

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 22 Marras 2006, 07:55
Kirjoittaja zubi
Nyt kiinnostaisi kovasti tämä:

"Chooz Creamy Volymizer, tuuheuttava muotoiluvoide 150 ml
Tuuheuttava muotoiluvoide antaa ryhdikkyyttä sekä upean kiillon. Levittyy hyvin ja on helppo työstää harjalla tai föönaten. Muotoiluvoiteella saat todella tuuhean , ilmavan ja liikuvan lopputuloksen. Se myös poistaa sähköisyyden hiuksista."

Tuikkuli, käytätkö siis tätä föönaukseen? Ja onko sulla tietoa, sisältääkö tämä mitään lämpösuojaa? Haluaisin föönauksen alle tuotteen, joka antaisi ryhtiä ja kiiltoa, eikä tekisi hiuksia raskaiksi.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 22 Marras 2006, 07:59
Kirjoittaja Ice
^ oikeastaan kaikki aineet sisältävät lämpösuojan, siksei sitä enää joka tuubiin erikseen mainita. Tämä on föönin kanssa kuin unelma, luistelee karvaisempikin harja mukavasti, kiillottaa ja pehmeyttää, on kevyt. Ryhdistää hieman, vahan ja lakan kanssa saa varmaan sitä ryhtiä lisääkin

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 22 Marras 2006, 08:11
Kirjoittaja zubi
^kiitos ice. Pitää kokeilla, mun tukka kaipaakin nyt jotain pehmeyttävää kun on tuntunut muotovaahtojen kanssa tuo karvasto sen verran karkealta viime päivinä. Ja kevyt ryhdistys riittää mainiosti. Kuulostaa siis ihanteelliselta.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 22 Marras 2006, 19:06
Kirjoittaja Tuikkuli
Jep, föönaukseen käytän. Kosteisiin hiuksiin ja sitten föönaus. Tekee ainakin mulla hiuksista mukavan tuuheat ja kuohkeat. Ei kuivata hampuksi, mutta ei myöskään rasvoita veltoksi eli jotain siltä väliltä. Aine on pullosta ulos tullessaan aika paksua tahnaa, mutta siitä ei kannata säikähtää. Ei käyttäydy tukassa tahnan tavoin! Tuntuu pitävänkin aika mukavasti. Käytän föönauksen jälkeen aina vielä vahaa ja lakkaa, että saan lisää muotoa ja pitoa.

Zubi, jos haluat jotain erityisen pehmentävää ja vain vähän tukevaa, niin sitten tulee kyllä mieleen vaikka Tigin Small Talk. Cutrinilla saat "kuivemman" ja tuuheamman tuloksen voimakkaammalla pidolla. Mutta ei Cutrin kyllä silti taida jättää ihan niin karkeaksi kuin muotovaahdot...

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 22 Marras 2006, 19:10
Kirjoittaja Euphoria
^Pitäisiköhän minunkin kokeilla tuota? Voisi ostaa samalla kun sen vahan, jos satun jostain löytämään molemmat.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 09:17
Kirjoittaja zubi
Kiitos vastauksesta sinullekin, Tuikkuli. Kuulostaa hyvältä edelleen.

Kyllähän tuo small talk houkuttelisi myös, sisältääkö se alkoholia? Ei hakemani tuotteen tarvitse mitenkään hirmuisesti pehmentää, kunhan lopputulos ei olisi sellainen karhean ja kuivan tuntuinen/näköinen. Olisipa mukavaa jos noista hiustuotteistakin voisi pyytää näytteitä, kuten vaikka meikkivoiteista.  ;)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 09:38
Kirjoittaja Tuikkuli
Kumpikaan noista ei sisällä alkoholia, ei siis Cutrinin Creamy Volumizer eikä Tigin Small Talk. :)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 09:42
Kirjoittaja zubi
Vielä yksi kysymys, Tuikkuli: minkä verran tuo antaa kiiltoa?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 10:26
Kirjoittaja bbee
Minun tukka kiiltaa Small Talkin avulla  ;D

Minkä hintanen tuo Cutrinin Creamy Volumizer on? Kiinnostaisi pieni vaihtelu....

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 10:30
Kirjoittaja zubi
^Jyväskylän Sokoksella oli normaalihintaisena 12,90 euroa. Varmaan saa jostakin halvemmallakin, itse ajattelin vähän kyttäillä mahdollisia alennuksia kampaamokaupoista.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 10:32
Kirjoittaja bbee
No ompas hinnakasta markettikamaa! Pitää pistää Mietintä-Myssyyn muhimaan ajatus tuosta!

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 10:33
Kirjoittaja zubi
^ onhan tuo Chooz-sarja ihan Cutrinin kampaamosarja käsittääkseni... ja ihan hyvän oloinen INCIkin tuossa on, mitä nyt siitä ymmärrän. Kaikki muut kokeilemani chooz-tuotteet ovat olleet jopa liian riittoisia (onko tämä mahdollistakaan??), joten ei tuossa nyt niin hirveä hinta ole. Mutta kyttäilenpä silti alennuksia.  ;D

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 10:34
Kirjoittaja Miracle
mooniga kirjoitti: No ompas hinnakasta markettikamaa! Pitää pistää Mietintä-Myssyyn muhimaan ajatus tuosta!
Eihän tuo ole markettikamaa. Kampaamosarjaa se on :)

esit. Zubi ehtikin ensin.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 10:40
Kirjoittaja Tuikkuli
Kai se ihan normaalisti kiiltoa antaa... Ei se mitään säihkytukkaa tee, mutta toisaalta ei tee harmaan mataksikaan. Enemmän mulle tulee kiiltoa aina siitä, että olen pessyt ja hoitanut hiukset hyvin. Tuntuu, että hyvillä hoitotuotteilla saatu kiilto säilyy föönauksen jälkeenkin.

Minäkin taisin oman CV-pulloni ostaa joskus alesta, oliskos ollut Sokoksen hiustenhellimisviikoilta tai jotain... Ja tuo CV on siis riittoisaa, koska sitä riittää nokare vain!

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 18:41
Kirjoittaja Ice
se creamy volumizer maksaa parturitukussa yli 10e, eli 12 euron tarjous edukas...

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 20:54
Kirjoittaja zubi
^Menin sortumaan tuohon Sokoksella kuitenkin jo tänään, huomenna sitten raportoin käyttökokemuksia.  :)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 21:24
Kirjoittaja bbee
^Mäkin meinasin. Mutta sittenkin pidin tiukan itsekurin. Nyt ärsyttää. Sillä tulee varmaan kiva tukka, tuo Small talk alkaa tulla jo korvista ulos. 1,5 vuotta sitä käyttänyt eikä vieläkään lopu!!! ÄR mur

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 21:29
Kirjoittaja zubi
Tervetuloa Mooniga tänne meille kokeilemaan creamy volumizeria. ;) mä voin auttaa sua pääsemään eroon siitä small talkista.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 21:34
Kirjoittaja bbee
Miltä se muuten tuoksuu? Tiedän että olen turhamainen...  ::)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 21:42
Kirjoittaja zubi
Aika karkkimainen, makea tuoksu, saman tyyppinen kuin muissakin Chooz-sarjan tuotteissa. Minusta tuo on ihan ok tuoksu, kuitenkin onneksi mieto. Mietittiin joskus hairstore-aikoina että mikä tuo tuoksu oikein on. Jotain vadelmaista siinä on, joku taisi ehdottaa puolukkaakin. Joka tapauksessa marjainen ja makea.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2006, 22:41
Kirjoittaja Ice
^ mieleeni tulee punaiset marjat, aika makea mutta yllättävän raikas kuitenkin. Ehkä jotain vesimeloniakin

small talk -pulloa käytellään täällä muuten kolmatta vuotta, silloin meni puolisentoista vuotta putkeen joka pesun jälkeen-nykyään vaan kerran viikossa..ja ei tule loppua ei ;D on kyllä lunastanut moninkertaisesti hintansa arvon

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 24 Marras 2006, 13:59
Kirjoittaja zubi
Käytin tänään föönauksen pohjalla nyt sitten tuota Creamy Volumizeria. En oikein tiennyt, minkä verran sitä pitäisi laittaa, voi olla että olisin saanut laittaa pikkuisen enemmänkin. Hirveästi en huomannut eroa föönatessa verrattuna Chooz elastic shaping mousseen, jota olen käyttänyt jo yli vuoden (sama pullo, sekään ei lopu ilmeisesti koskaan...). Lopputulos oli kuitenkin tällä creamylla  pehmoisempi ja kiiltävämpi. Olen ihan tyytyväinen tähän, kyllä varmaan tulee käytettyä loppuun tämä tuote! Hiukset tuntuu tosi pehmeiltä nyt.

Jos haluan saada itsepäisiä hiuksiani esim. taipumaan tiettyyn suuntaan tms. niin otan kyllä käyttöön mielummin ed. mainitun vaahdon, on siinä puuhassa tehokkaamman oloinen. Tosin voi olla että muutan mieleni, kunhan opin käyttämään tätä creamya oikein, annostelemaan sopivan määrän jne.

Millaisen määrän te, Ice ja Tuikkuli, laittaisitte minun kohtuullisen paksuun kerrostettuun polkkatukkaani? Laitoin itse ehkä sellaisen 20 sentin kolikon kokoisen määrän.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 24 Marras 2006, 16:43
Kirjoittaja Ice
kyllä täältä irtoisi 2 euroinen, ei kovin paksuna kekona mutta on niin kevyttä ainetta, ja jollei laita jätettäviä alle :)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 25 Marras 2006, 18:22
Kirjoittaja Tuikkuli
Minä taas laitan ainetta ihan pikkunokareen, varmaan lähellä kymmensenttistä, jos on pakko arvioida. En kyllä osais toisen tukkaan edes koskea, joten en osaa arvioida kulutusta muilla! Mulle tulee koppura tukka, jos yliannostelen tuota Volumizeria.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 25 Marras 2006, 18:42
Kirjoittaja Triina
Ainoa omistamani Chooz-tuote on Play Clay -vaha. Hankin  sen tyven kohotukseen, pörröttelyyn ja takatukon nostoon. Tuoksu on kiva, marjainen, tulee hiukan puolukka mieleen. Tuote on kovaa ja kuivaa, savimaista, antaa mattalookin ja hyvän pidon. Kokemusta ei hirveästi vielä ole, mutta tähän asti olen tykännyt. Hinnasta pieni miinus, yli kympin pieni 50 ml:n purkki.

Creamy Volumizer ja alkoholiton muotovaahto kiinnostavat, tulee luultavasti hankittua (ihan kuin kaappi ei olisi jo täynnä).

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 04 Joulu 2006, 11:33
Kirjoittaja pinkpepper
Minkälainen INCI tuossa Creamy volumizerissä on? En löytänyt sitä tuolta muotoilutuotteiden INCI-ketjusta... Sopisikohan tuo otsiksen muotoiluun?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 04 Joulu 2006, 22:17
Kirjoittaja Ice
pinkpepper kirjoitti: Minkälainen INCI tuossa Creamy volumizerissä on? En löytänyt sitä tuolta muotoilutuotteiden INCI-ketjusta... Sopisikohan tuo otsiksen muotoiluun?
jos kovin tököttävä otsis, niin ei. Jos pehmeälinjainen ja hiuslaatu helppo kevyt sileä niin voisi sopia hyvinkin

ei ole nyt pulloa käsillä :-\

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 22:00
Kirjoittaja zubi
Creamy Volumizer INCI:

aqua
propylene glycol
vp/va copolymer
pvp
polysorbate 60
acrylates/c10-20 alkyl acrylate crosspolymer
glycerin
polyquaternium-11
styrene/acrylamide copolymer
panthenol
sodium hydroxide
diazolidinyl urea
iodopropynyl butylcarbamate
parfum

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 22:20
Kirjoittaja bbee
Mites toi on muuten Zubi toiminut sulla? Mulla alkaakin kuin alkaakin vedellä Small talk loppujaan, joskohan tossa ois sille kilpailija.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 22:24
Kirjoittaja zubi
Noh, en mä nyt voi sanoa että tuo mitään ihmeitä tekisi. Vaikeaa silti verrata, kun en ole itse päässyt small talkia kokeilemaan. Meidän pitää sopia siis ilmeisesti SATSille treffit ja jumpan jälkeen kokeilla tuotteita...?  ;D

Ihan kiva tuote tuo Creamy volumizer on, mutta mun tukka on tällä hetkellä niin mahdottoman mittainen, että sitä ei oikein saa millään järkevästi. Olen huomannut, että tällä tuotteella saa parhaimman lopputuloksen, kun föönaa vielä aika reippaasti kostean tukan sen avulla. Jos ehtii kuivahtaa liikaa, lopputulos on vähän korppuinen. Kun taas föönaan melko märän tukan, saan creamylla tosi kivasti ryhtiä, kiiltoa, taipuisuutta ja kaikkea mitä tuote lupaakin.

Siis summa summarum: ihan ok tuote, hintaansa nähden ainakin, ja varmasti tulen käyttämään loppuun!

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 22:26
Kirjoittaja bbee
Ehkä myöskään et saa sitä loppumaan ikinä  ;)

Mä muuten oon aika hurja tukalleni. Kuivaan sitä aina föönillä. Ei sitä oikein muuten saa "mitenkään". Voisimpa siis ostaa tuon lohdutukseksi huonolle tukalle. Jos tulisi vaikka parempi mieli!

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 22:29
Kirjoittaja zubi
^ Mä olen myöskin juuri noin hurja. Ja samasta syystä.

Niin joo, tämä creamy volumizer tuoksuu aivan ihanalta, jopa paremmalta kuin muut sarjan tuotteet. *imppailee pulloa*

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 12:19
Kirjoittaja bbee
*imppailee omaa pulloaan* Äiskän kans shopautettiin Stopista tuotteita niin nappasin tuon yhdeksi. Kun oli 4 kolmen hinnalla :) mie kokeilen tätä vielä tänään.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 19:23
Kirjoittaja NekoNeko
Kuinka paljon sä olet sitä suihkinut? Ja kuinka läheltä? tai oletko harjannut hiuksia suihkimisen jälkeen? Mun Gripping hairspray toimii kuin unelma, antaa pitoa ja kiiltoa ja tuoksuu herkulliselta, eikä kyllä jätä mitään harmaata kerrosta...

Olen käyttänyt Molding glazea sekoitettuna peruskiiltotippaan kiharoiden erotteluun, toimii kivasti eikä kuivu niin äkkiä.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 23:22
Kirjoittaja Ice
minä laitan grippingiä 10cm päästä keesin kovaksi suihkien eikä ole harmauksia näkynyt

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 12 Joulu 2006, 16:26
Kirjoittaja RockQueen
Mietin nyt kahden lakan välillä, eli Chooz vai Sensitive. Jälkimmäistä olen kokeillut ja tykkäilin, mutta kehujen perusteella voisin tota Choozia himoilla. Osaisko kukaan vertailla noita pidon, suihkeen laadun tms. osalta?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 12 Joulu 2006, 17:50
Kirjoittaja Twinkley
Minä olen myös tykännyt Chooz Gripping hairspraysta sekä tuosta Elastic moussesta. Molemmat ovat todella toimivia tuotteita. Tuoksuvat hyvältä (sellainen marjainen), pitävät hyvin, purkit ovat kivoja ja kestävät ikuisuuden. :) En osaa sanoa tuosat Gripping spraysta, että millainen pitävyys sillä on vaikeammissa kampauksissa, mutta minun kampaukseni ja tukkani se on aina pitänyt kuosissaan tosi hyvin. Voin kyllä suositella sitä.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 15 Joulu 2006, 19:40
Kirjoittaja Euphoria
Hairahduin sitten ostamaan Chunky Styling Gumin. Täysin heräteostos. Toivottavasti tuo on Osiksen Thrillin veroinen aine. Osikessa tökkii vähän se tuoksu, vaikka onkin hyvä tuote. Voi kyllä tuo Choozin puolukkatuoksukin ruveta tökkimään.

Testasinpa tänään tuota, likaiseen tukkaan kylläkin. Oli tuhdimman tuntuista kuin Thrill, mutta ensivaikutelma oli hyvä.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 20 Joulu 2006, 17:41
Kirjoittaja pinkpepper
Mahtaisikohan tuo Multispray unlimited -suihke sopia kiharoiden pohjaksi kuivaan tukkaan? Harmi vaan että sisältää alkoholia  >:(

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 20 Joulu 2006, 17:54
Kirjoittaja Ice
pinkpepper kirjoitti: Mahtaisikohan tuo Multispray unlimited -suihke sopia kiharoiden pohjaksi kuivaan tukkaan? Harmi vaan että sisältää alkoholia  >:(
hyvin kevyttä se on, mutta jos hius kihartuu heposti niin kyllähän tuo toimii lakan kanssa

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 22 Joulu 2006, 12:00
Kirjoittaja Erykah
Ice kirjoitti:
pinkpepper kirjoitti: Mahtaisikohan tuo Multispray unlimited -suihke sopia kiharoiden pohjaksi kuivaan tukkaan? Harmi vaan että sisältää alkoholia  >:(
hyvin kevyttä se on, mutta jos hius kihartuu heposti niin kyllähän tuo toimii lakan kanssa
Juu, mulla ainakin toimii  ja pitää kiharat hyvin. Kokeiltu on piipparin ja lämpörullien kanssa. Jaksan kihartaa tukkaa sen verran harvoin ettei tuo runsas alkoholi haittaa.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 22 Joulu 2006, 22:21
Kirjoittaja masked sinner
Kokeilin taas pikkusiskolta Chooz-lakkaa, ja tykkään siitä enemmän kuin muistinkaan! Voisin hyvin ostaa itsellenikin, kunhan Tigin lakat loppuvat.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Joulu 2006, 11:15
Kirjoittaja Euphoria
Euphoria kirjoitti: Hairahduin sitten ostamaan Chunky Styling Gumin. Täysin heräteostos. Toivottavasti tuo on Osiksen Thrillin veroinen aine. Osikessa tökkii vähän se tuoksu, vaikka onkin hyvä tuote. Voi kyllä tuo Choozin puolukkatuoksukin ruveta tökkimään.

Testasinpa tänään tuota, likaiseen tukkaan kylläkin. Oli tuhdimman tuntuista kuin Thrill, mutta ensivaikutelma oli hyvä.
Nyt keksin, mitä tuotetta tämä vaha muistuttaa. Trendlinen Freeze (Pudding) oli koostumukseltaan aika samanlaista, mutta se kuivui sellaiseksi kovaksi, mutta Chunky on uudelleenmuotiltava. Chunkyä ostan toisenkin kerran.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 25 Joulu 2006, 22:46
Kirjoittaja Tuu
Ostin itselleni Cutrin chooz brilliant hair glossin eli sen kiiltosuihkeen.
Olen tykännyt kun kampaaja on aina joskus sitä tukkaani laittanut, mutta kun itse sitä suihkin, niin kyllähän se ihanasti kiiltoa antaa, mutta tuntuu, että se on enemmänkin sellaista rasvaista tai likaisenomaista kiiltoa.
Lisäksi, kun jos jätän puhtaan tukan auki, ja lopuksi suihkuttelen tuota kiiltosuihketta, niin tuntuu, että se sitten samalla myös lätsäyttää tukkaa inhottavasti, eikä tukka ole yhtään "ilmava" kuin ennen tuota suihketta.

Onkohan kellään vastaavia kokemuksia tuotteesta... ?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 25 Joulu 2006, 23:30
Kirjoittaja Ice
^oletko koittanut suihkuttaa ilmaan pään päälle, eikä suoraan hiuksiin?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 28 Joulu 2006, 09:56
Kirjoittaja Tuu
Ice kirjoitti: ^oletko koittanut suihkuttaa ilmaan pään päälle, eikä suoraan hiuksiin?
Olen suihkuttanut suoraan hiuksiin, eli siinä siis taitaa ollakki se vika :P

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 28 Joulu 2006, 17:30
Kirjoittaja Ice
Tuu kirjoitti:
Ice kirjoitti: ^oletko koittanut suihkuttaa ilmaan pään päälle, eikä suoraan hiuksiin?
Olen suihkuttanut suoraan hiuksiin, eli siinä siis taitaa ollakki se vika :P
epäilen myös, ainetta on tullut senverran reilusti kun sitä on suoraan suihkinut :) aika yleinen ongelma :)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 21:32
Kirjoittaja Laure
Tykkään tosi paljon tämän sarjan tuoksusta ja purkitkin ovat kivoja, laatukin on mielestäni ihan hyvä. Tällä hetkellä omistan seuraavat tuotteet:

Multispray
Creamy volumizer
Flexible hairspray
Glossy hair paste
Smooth&straight balm


Multisprayta en ole kokeillut kuin pari kertaa föönauksen yhteydessä ja ihan ok tuotteelta vaikuttaa. Creamy volumizer on minulla toiminut ainakin todella hyvin, hiuksista tulee tuuheat ja mukavan pehmeät. Omistamani lakka on aika kevyttä, seuraavaksi voisin kokeilla tuota Gripping hairsprayta. Glossy hair pasten ostin lähinnä sen tuoksun takia, mutta kyllä sillä saa kiiltoa hiuksiin, käytän sitä joskus puolipitkään tukkaani taltuttamaan itsepäisiä karvoja jakauksen kohdalla sekä myös latvoihin. Suoristan aika harvoin hiuksiani ja siksi en ole käyttänyt tuota suoristusvoidetta kovinkaan montaa kertaa.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 16:43
Kirjoittaja Peachtwist
Mulla on ollut käytössä Elastig Shaping Mousse, Flexible Hairspray ja Moldig Glaze. Muotovaahdossa ja lakassa on ok tuoksu, mutta jos laittaa molempia hiukset tuoksuvat mielestäni liian imelältä. Pito noissa on aika hyvä, mutta tuskin tulee uudelleen ostettua. Molding Glazesta olen tykkännyt paljon enemmän ja tuossa ei tuoksu ole liian imelä tai voimakas ja pitokin on juuri sopiva.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 19:10
Kirjoittaja Husky
Hitsit kun kampaaja käytti jotain Choozin tuotetta föönauksen alle mutta en hokannut kysyä mitä se oli. Pumppupullossa jotain suihkittavaa nestettä. Pito oli mainio ja harkitsenkin tuon tuotteen hankkimista kun nykyinen kampausneste loppuu, mutta mitä se oli. Osaakos kukaan auttaa?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 19:27
Kirjoittaja Tuikkuli
Husky, se oli varmaankin just se Multispray, josta tässä ketjussa on ollut paljon puhetta. Ei siinä sarjassa taida olla muita suihkuteltavia, joita voisi laittaa föönauksen alle... Osoitteessa www.cutrin.com voi käydä kyyläämässä pulloja. ;)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 20:10
Kirjoittaja Husky
Juu tuota se oli. Pullosta päätellen ainakin. Oli kyllä todella hyvä tuote.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 14 Tammi 2007, 11:36
Kirjoittaja pinkpepper
Millainenkohan lopputulos tulee jos laittaa Creamy Volumizeria kosteaan tukkaan ja antaa kuivua itsekseen ilman fööniä? Tuleekohan kovan tai karhean tuntuinen tukka?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 15 Tammi 2007, 00:33
Kirjoittaja Ice
pinkpepper kirjoitti: Millainenkohan lopputulos tulee jos laittaa Creamy Volumizeria kosteaan tukkaan ja antaa kuivua itsekseen ilman fööniä? Tuleekohan kovan tai karhean tuntuinen tukka?
hiukan small talk -tyyliin klimppinen, mutta pehmeämmät klimpit. Pehmeä, ei karhea

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 22 Tammi 2007, 08:48
Kirjoittaja zubi
Cutrin Chooz Elastic Shaping Mousse

aqua
butane
vp/va
copolymer
propane
pvp
polyquaternium-11
panthenol
quaternium-s2
oleth-20
sodium methylparaben
sodium propylparaben
peg-40
castrol oil
parfum

Lisään tämän myös inci-ketjuun.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 22 Tammi 2007, 09:20
Kirjoittaja veera
Kiitos Zubi :) En paljoa inceistä kyllä tajua, mutta tuossa ei näytä olevan mitään ehdottomasti välttämiäni aineita, joten enköhän tuon tänään nappaa mukaani kaupungilla käydessä.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 22 Tammi 2007, 15:27
Kirjoittaja Seela
Kampaajani viimeistelee hiukseni aina mm. Molding Glazella ja sen verran toimivalta on tuntunut että piti ostaa purkki omaksi. Itäkeskuksen Hairstoressa oli Cutrinit tarjouksessa kympin kappale kun osti vähintään kaksi tuotetta.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 22 Tammi 2007, 18:40
Kirjoittaja NekoNeko
Kivoja hintaeroja, Lahden Kampaamokauppa Sitruunassa maksoi Smooth&straight 10e ja Creamy Volumizer 9e.

Maltan tuskin odottaa että pääsen kokeilemaan noita, ajattelin sekoittaa S&S ja CVtä jotta saan vähän tuuheutta mutta kuitenkin sileyttä hiuksiin.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2007, 12:56
Kirjoittaja Withering
Täytyypä kehaista Chooz Multisprayta! Eilen pesin tukan ja annoin kuivua vapaasti (laitoin hieman Tigin Small talkia). Aamulla suihkin Multisprayta juuriin ja pituuksiin, ja kävin osuuksia läpi ilmakihartimella. Tukka on nyt kauniin taipuisa ja jämäkkä, ei kuitenkaan karhea tai koppurainen.  :-* Tuote sopii kuin nenä päähän hennolle, mutta runsaalle tukalle.

Viikonloppuna kokeilen laittaa kiharaa, sitten nähdään, miten kiehkurat pysyvät.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Marras 2007, 13:32
Kirjoittaja pinkpepper
^ Mulla on tuota samaa ja käytän otsiksen muotoiluun. Kiharoita aion minäkin kokeillä tässä joskus. Mä suihkin tuota aina kosteaan tukkaan ja sitten föönaan.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 27 Marras 2007, 22:08
Kirjoittaja Pikkunen
Lakkana löytyy joku 20sekunttia muotoiluaikaa oleva ja osikksen thrillin tyyppinen kuituvaha.
Vikatikki ostos oli suihkutettava vaha,hiukset tulee ihan likaisen tuntuisiksi. >:(

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 16:30
Kirjoittaja Mindie
Näin tässä tänään yhdessä lehdessä erikoisen näkoisia chooz-purkkeja. Onkohan nuo mahdollisesti uudistumassa? Tietääkö kukaan?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 16:35
Kirjoittaja Ice
Pinni esitteli juuri uudet vuodenaikasuojaukselliset tuottedet, kolme voimakkuutta (max control, control, muotoilu) ja kuulemma jotain "uutta luonnon mineraalia" tässäkin, oliskoos ollut kvartsijauhoa jolla koittavat myydä.

En siis usko dramaattisempiin uudistuksiin laadun kannalta mutta ilmeisesti chooz siis uudistuu ainakin osittain.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 18:59
Kirjoittaja Vince
^^Pakkaukset tosiaan ovat uudistumassa piakkoin.

Multispray on ollut nyt pari päivää käytössä, ja kyllä on hyvää tavaraa! Suihkin tuota kosteisiin hiuksiin (lähinnä pituuksiin, tyvessä on muotovaahtoa) ennen föönausta ja tukasta tulee kivan jämäkkä, mutta ei kuitenkaan koppurainen. Hiukset myös pysyy kuosissa paremmin, kuin pelkällä muotovaahdolla. Tuolla tulee myös tukkani laineikkuus hyvin esille. Taidan testata myöskin miten kiharat pysyvät tällä, yleensä tuppaavat lässähtämään nopeasti.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 19:59
Kirjoittaja RockQueen
Pikkunen kirjoitti: Vikatikki ostos oli suihkutettava vaha,hiukset tulee ihan likaisen tuntuisiksi. >:(
Samaa valitti äiti, jolle ton ostin lahjaksi. Aatteli pistää vinepostia Cutrinille siitä ;D

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 20:17
Kirjoittaja pinkpepper
Multispray on kyllä lunastanut paikkansa mun muotoilutuotearsenaalissa. Tosi passeli tuote sivuotsiksen föönailuun. Ei koppuroita mutta tukee.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 20:20
Kirjoittaja petomaani
Messy Mud on mun lemppareitani. Ihanan tuoksuista ja tukevaa ainetta. Myös Chunky Styling gum tehoaa, samaan "sortui" mun hani ja tykkää :)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 21:45
Kirjoittaja Ice
Minun messy mudini homehtui, oli siis suihkuttomassa normaalissa vessassa säilytyksessä puolisen vuotta ostosta ja avasin pari viikkoa sitten käyttääkseni - pinnalla oli valkoinen homekerros ???

Sprayvahan ominaisuuksia ei tosiaan ole taittu testata missään ennen purkitusta, en tunne yhtäkään jolla se toimisi..

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 30 Tammi 2008, 09:52
Kirjoittaja saukko
Löysin viime viikolla puolityhjän Messy Mudin kaapin perältä enkä alkuun oikein tiennyt, mitä sillä tekisin. Sitten keksin laittaa sitä tyveen ennen lämpörullien laittamista, ja sinne se tuntuu sopivan ihan passelisti. Tuo kivasti tukea tyveen eikä mulla ainakaan lähmännyt.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 11 Huhti 2008, 13:05
Kirjoittaja keijukainen

Ostin kehutun Multisprayn. Pito oli kyllä hyvä ja hiukset jäi kiiltäväksi eikä koppuroituneet, mutta tuoksu on mun käyttöön aivan liian vahva. Tosi harmi, koska vaikutti muuten hyvältä tuotteelta. Saatan vielä kokeilla uudestaan jos tuoksuun tottuisi, mutta epäilen että jäi käyttämättä  :-\

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 24 Huhti 2008, 13:53
Kirjoittaja keijukainen

Olen kokeillut Gripping Hair Sprayta pari kertaa kaverilta tähän n. hartiapituiseen tukkaan. Kerrokset saa hyvin tukea ja piti kampauksen hyvin koko (baari-)illan. Ostaisin muuten itsellenikin, mutta tässä on se sama tuoksu, jonka takia Multispraykin jää käyttämättä. Kaverini, jonka luottotuote Gripping on, ihmetteli mun tuoksuongelmaa, koska hänestä se makea tuoksu on vain bonusta. Hänellä on tosin niin lyhyt tukkakin ettei latvat pääse nenälle heilumaan..

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Touko 2008, 18:27
Kirjoittaja Amber
Mulla tuo multispray toimii hyvin ilmakihartimen kanssa mutta tänä aamuna kiharsin latvoja piippausraudalla ja niistä tuli ihan korput. Olen kyllä huomannut, että tuo Multispray toimii kunnolla vaan, kun hiukset on hyvin kosteutetut eli jos on yhtään kuivuutta havaittavissa niin en uskalla sitä käyttää. Tuoksu on minusta tosi kiva :D

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 16 Loka 2008, 17:10
Kirjoittaja Jouana
Kumpi vaha on (/on todennäköisesti) voimakkaampi pidoltaan: Chunky Styiling Gum vai Play Clay?

Hullun vahvaa pitoa tarvitsen myös sen alle, ja vaihtoehdoilta tuntuvat: Sticky Styling Glue tai Gel Unlimited, kumpi on kampi?

(Edit. tarkensin ja lyhensin viestiäni)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 16 Loka 2008, 17:39
Kirjoittaja Liina
^Olen käyttänyt sitä vanhaa versiota Gel Unlimitedistä. Sopi hyvin puolipitkien hiusten föönaukseen/ilmakihartimen alle. Ainakin toi vanha versio tuntuu käsissä tiukalta tavaralta, mutta hiuksissa se antaa saman pidon kuin keskivahva muotovaahto, joustavamma kylläkin. Koostumus on saattanut muuttua uudessa versiossa, mutta tuskin kovin paljoa.

Ei siis sovi lyhyiden hiusten voimakkaaseen muotoiluun. En ole Sticky Styling Gluta kokeillut (Wella High Hair Pearl Crystal Styler on oma lemppari tollasista liima/kuitugeeleistä, samoin L'oreal Techni.artin Glue on hyvä)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 16 Loka 2008, 18:07
Kirjoittaja Jouana
^ Kiitos! Mä aloin jo itsekseni kallistumaan tuon Gel Unlimitedin puoleen, mutta olikin erittäin hyvä lukea sun kommentti. Liikaa tullut tehtyä hutiostoksia muutenkin. Oon joskus vuosia vuosia sitten käyttänyt tuota Pearl Styleria. En muista siitä oikeastaan mitään, paitsi että en ollut mitenkään erityisen tyytymätön, joten taidan pistää tuon hankintalistalle.
Vahoista ajattelin uskaltautua kokeilemaan Chooz´in Play Clayta.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Loka 2008, 17:04
Kirjoittaja tuatara
Onko kukaan vielä ehtinyt kokeilla chooz sarjan uutuutta Straightening spraytä?
Kävin tänään kampaajalla, ja kampaaja ylisti tuota maasta taivaisiin - on siis tarkoitettu suoristusraudan kanssa käytettäväksi. En vielä kuiteskaan ostanut, mutta kiinnostamaan jäi kovasti...
En tajunnut katsoa inciä, onko kellään siitä tietoa? Sisältääkö alkoholia jne.
www.cutrin.com :sta löytyy tosta aineesta infoa.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 23 Loka 2008, 19:22
Kirjoittaja pekaani
Tämän merkin Play clay- vaha on ainoa mistä löytyy kokemuksia. Tykkään tuoksusta, ei mitenkään perus vahahaju, eikä liian esanssinen. En oikein osaa kuvailla. Vaha on ihanan jämäkkää (ennen lämmitystä siis) ja antaa hyvän pidon, ainakin mun lyhyisiin hiuksiin, ja kestää ..no, semi-hyvin  :D (En ole vielä löytänyt vahaa, joka muiden hyvien puolien ohella pitäisi ihan huippuhyvin koko päivän).  Ainoa miinus on, että sitä saa pestä aika kauan käsistä, että irtoaa.

Hintaansa nähden (2,90 tarjouksessa) vähintäänkin suosittelemisen arvoinen.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 25 Loka 2008, 14:27
Kirjoittaja pinkpepper
tuatara kirjoitti: Onko kukaan vielä ehtinyt kokeilla chooz sarjan uutuutta Straightening spraytä?
Kävin tänään kampaajalla, ja kampaaja ylisti tuota maasta taivaisiin - on siis tarkoitettu suoristusraudan kanssa käytettäväksi. En vielä kuiteskaan ostanut, mutta kiinnostamaan jäi kovasti...
En tajunnut katsoa inciä, onko kellään siitä tietoa? Sisältääkö alkoholia jne.
www.cutrin.com :sta löytyy tosta aineesta infoa.
Onkohan tuossa samanlainen tuoksu kuin muissa Choozeissa, sellainen marjainen?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 26 Loka 2008, 13:34
Kirjoittaja Elisaka
pekaani kirjoitti: Tämän merkin Play clay- vaha on ainoa mistä löytyy kokemuksia. Tykkään tuoksusta, ei mitenkään perus vahahaju, eikä liian esanssinen. En oikein osaa kuvailla. Vaha on ihanan jämäkkää (ennen lämmitystä siis) ja antaa hyvän pidon, ainakin mun lyhyisiin hiuksiin, ja kestää ..no, semi-hyvin  :D (En ole vielä löytänyt vahaa, joka muiden hyvien puolien ohella pitäisi ihan huippuhyvin koko päivän).  Ainoa miinus on, että sitä saa pestä aika kauan käsistä, että irtoaa.
Mulla taas Play Clay ei toimi yhtään, mutta ei taida olla tarkoitettukaan mun puolipitkille hiuksille.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 06 Marras 2008, 11:21
Kirjoittaja Säde
Kiinnostuin tämän ketjun perusteella Creamy Volumizerista, mutta se on ilmeisesti lopetettu, koska ei ainakaan Cutrinin sivuilta löytynyt enää. Tietääkö joku, onko sarjaan tullut jokin vastaava tuote tuon tilalle?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 06 Marras 2008, 11:44
Kirjoittaja Kukka
Booster Balm taitaa olla se vastaava tuote. En tiedä missä on eroa, mutta ei toimi minulla lähellekään yhtä hyvin kuin creamy volumizer. En osta uudelleen.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 07 Marras 2008, 10:42
Kirjoittaja Säde
^Kiitos Kukka, epäilinkin, että tuo on varmaan CV:a lähinnä. Viitsisikö joku laittaa Booster Balmin INCIn INCI-ketjuun, niin voisi vertailla sisältöjä.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 15 Marras 2008, 15:59
Kirjoittaja Jouana
Ärsyttävää: mulla oli käytössä tuo Work&Fix Spray ja se on ollut oikein loistava tuote, tuoksua myöten. Nyt on puteli sitten vaihteeksi uusittu ja nimi on pelkästään Fix Spray tms, ja yllättäen hintaa on nostettu. En kyllä tuota suolaista lähes 13euron hintaa kyllä siitä maksa! Harmi, kun oli niin hyvä tuote...

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 13 Joulu 2008, 21:59
Kirjoittaja juuriska
Uusittu Multispray Vol.2 sopii loistavasti  itsepäisille, päätä myöten meneville hiuksilleni. Pipon pitäminen aiheuttaa yleensä hiuskatastrofin, mutta tänään -tunnin lenkin jälkeen- paljastui pipon alta täsmälleen yhtä kuohkea hiuspehko kuin ennen pipon laittamistakin.  :o Tuote ei tunnu rasvoittavan hiuksia runsaammin käytettynäkään, mutta hius tuntuu jotenkin muoviselta reilumman suihkimisen jälkeen. Se ei kuitenkaan minua haittaa. Tuote antaa myös kiiltoa hiuksille. Tykkään!  :-*

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 14 Joulu 2008, 19:43
Kirjoittaja nelma
Mulla on ollut käytössä Multispray Unlimited ja se on kyllä ollut tosi kiva. Hiuksista tulee pehmeähköt, kiiltävät ja luonnolliset - eivät tunnu yhtään aineisilta. Aina kun haluan vain föönata nopeasti enkä välttämättä käyttää aikaa muotoiluun, käytän tätä. Ja hiukset näyttävät kivoilta monta päivää. Tuoksusta plussaa! Tykkään siitä tosi paljon. Onko muissa Cutrin Choozeissa sama tuoksu?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Tammi 2009, 15:18
Kirjoittaja Lynnei
Miten tuo Multisprayn vanha Unlimited-versio eroaa uudesta Vol.2:sta?  ??? Hairstoressa myydään noita vanhoja ihan pilkkahintaan ja taidan semmoisen käydä itselleni hakemassa. Olisi kumminkin ihan mukava tietää, että ovatko incit muuttuneet mitenkään merkittävästi...

EDIT: Vanha versio on nyt ostettu pois muutamalla eurolla. Kokemukseni ovat tähän mennessä olleet erittäin positiivisia! Tähän astisista muotoilutuotteistani (myös suurin piirtein neljä kertaa kalliimpia luksustuotteitakin kokeiltu)luultavasti paras, antaa hiuksiin mukavaa karheutta ja tuuheuttaa ihan kiitettävästi. Helppokäyttöisyydestä plussaa. I like ja kun tämä pullo joskus tyhjenee, ostan uudelleen varmaan jopa normaalihinnalla :)

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 25 Huhti 2009, 19:06
Kirjoittaja aurinkoutu
tuatara kirjoitti: Onko kukaan vielä ehtinyt kokeilla chooz sarjan uutuutta Straightening spraytä?
Kävin tänään kampaajalla, ja kampaaja ylisti tuota maasta taivaisiin - on siis tarkoitettu suoristusraudan kanssa käytettäväksi. En vielä kuiteskaan ostanut, mutta kiinnostamaan jäi kovasti...
Eikö tätä ole muka kukaan vieläkään kokeillut? Olen itse katsonut monesti, mutta kuvauksessa puhutaan kovasti föönauksesta, joten itselleni on aina jäänyt sellainen fiilis, että onko se nyt sittenkään ihan paras suoristusraudan alle. No, tänään Sokkarilla suoristelivat asiakkaiden hiuksia ja työntekijät käyttivät kyllä raudan alla nimenomaan tuota tuotetta (tosin S-liike tuntuu olevan erikoistunut myymään Cutrinin tuotteita...).

Itse olen käyttänyt Choozilta Sticky styling glueta (helmi lyhyisiin, luonnonkihariin ja karheisiin hiuksiini), sitten sitä vaaleanpunaista purkkatuoksuista kuituvahaa vai mitä onkaan (ihan ok, mutta ei nyt erikoista) ja Styling wax melko lailla roskaa kuten täälläkin monet ovat sanoneet (pieninä määrinä voi käyttää ja näin karheissa ja paksuissa hiuksissa kuin itselläni on, mutta en tykkää silti juurikaan, odotan vain sen loppumista).

Choozin lakkaa minäkin harkitsen tuon suoristusaineen lisäksi.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 13 Touko 2009, 18:33
Kirjoittaja Tuuli.moi
Kävin sokokselta ostamassa multispray vol 2sen ja straightening sprayn. Sain kaupanpäälle cutrinin matkasuoristusraudan, jonka laadusta en osaa vielä sanoa.
Pitää laittaa kokemuksia, kunhan kerkeän väsätä hiusten kanssa.



Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 13 Touko 2009, 20:31
Kirjoittaja Elluli
Mä olen koitellut käytellä vanhanmallista Multispay Unlimitedia.. Ihan ok tuote, kampaaja joskus suositteli tätä ja innoistuin ostamaan tarjouksesta useamman pullon. MUTTA: sisältää alcohol denat.:ia heti INCIn kakkosena. Mietityttää sen kuivattava vaikutus, ja sen takia en viitsi kovin usein tuota käytellä. IHana tuoksu kylläkin ja lopputulos kiiltävä ja kevyt.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 17 Touko 2009, 19:28
Kirjoittaja Tuuli.moi
Multispray korkattu uusien lämpörullien kanssa, pohjalle laitoin myös hieman tigin sexed-uppia ja latvoihin potion 9.  En sitten tiedä kuinka paljon mikäkin on vaikuttanut näihin ihaniin kiharoihin, aineet vai lämpörullat.  :-*

^ Tuo alcohol. denat. ei kyllä ole kovin kiva, onneksi aika harvoin mitään kiharaa teenkään.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 19 Touko 2009, 01:40
Kirjoittaja aurinkoutu
Kirjoitin jo kerran tämän viestin, mutta pitää vähän muokkailla, kun kokeilin tuotetta uudestaan  :D

No niin, nyt on sitten täälläkin kokeiltu straightening sprayta. Ihan ok. Ei tuoksu hirveästi kyllä Choozilta. Ei tuo suorennussuihke nyt mitään maagisia tee, mutta on se ihan ok raudan alla.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 19 Touko 2009, 09:02
Kirjoittaja pekaani
Sain joululahjaksi kaikenlaisia hiusjuttuja, mm. just Multisprayn. Sitä olen lähinnä käyttänyt, jotta saisin pidennettyä hiustenpesutiheyttä edes joka toiseen päivään. Pieni muotoilu kuitenkin usein helpottaa jos on pikkasen likaiset hiukset. Kätsy tuote suihkauttaa aamulla nopeasti, pitää otsiksen kuosissaan suht hyvin. Muuten oon kokenut annostelun hankalaksi, pitää vaan uskoa, että varmaan yksi suihkautus riittäisi lyhyisiin hiuksiin. Aina tulee suihkutettua liikaa, varmaan innostun sen kivasta tuoksusta  ;D.

Booster Balm on kohta mun luottokamaa. En ole oikein yrityksistä huolimatta syttynyt koviin vahoihin, mutta tuo voide on helppo saada tasaisesti hiuksiin, ilman että sitä tulee liikaa. Mitään vahojen antamaa voimakuutta tällä ei saa, mutta sopivaa "liikkuvuutta" ja ilmavuutta kyllä. Purkissa lukee, että tuote aktivoituu lämmöstä. Tarkoittaako se, että pitäisi aina esim. föönata, vai riittääkö käsissä hierominen?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 06 Kesä 2009, 18:25
Kirjoittaja aurinkoutu
Pitääpä hieman korjailla lausuntoaan suoristussuihkeen suihteen: minusta sitä saa suihkia aika paljon ja tulee tunne, että se hieman kuivattaa hiuksia. Aika vaikeata saada sillä ja suoristusraudalla hiuksista sileän näköisiä. Ja saa aika monta kertaa suoristaa yhtä osiota, varsinkin jos vähänkin isompi osio kerralla.

Mitäs Tuuli.moi tästä on tykännyt?

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 18 Kesä 2009, 12:53
Kirjoittaja Kukka
Minunkin täytyy korjailla lausuntoani Booster Balmin suhteen. Hylkäsin sen kaappiin, kun se ei vaikuttanut yhtä hyvältä kun vanha kunnon creamy volumizer. Otin sen sitten uudelleen käyttöön noin kuukausi takaperin ja totesin että se ei lähmää, tuo hyvin pitoa ja tuuheutta hiuksiini. Creamy volumizer vielä silotti hiukseni, mitä Booster balm ei tee, mutta tästä on kuitenkin tullut luottotuote ja nyt Tigit on lähes hylätty kaappiin.  ;D

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 25 Helmi 2015, 18:28
Kirjoittaja Triina
Mulla on ollut aina positiivinen kuva Chooz-sarjasta, vaikka käyttökokemusta on itse asiassa vain yhdestä vahasta iemmin. Pitkätukkaisena käytin aika vähän muotoilutuotteita ja nekin sitten muista sarjoista. Nyt tekisi mieli kokeilla enemmänkin.

Tammikuun LivBoxista tuli Multivolumizer ja olen tykännyt siitä tosi paljon parin ekan käyttökerran perusteella. Leikkautin hiukset polkkamittaan ja kaipaan runsautta ja tukea kampauksen pohjaksi. Luulin tämän olevan suihkemainen ja ne ovat aina vähän mitäänsanomattomia pohjustustuotteita, mutta tämä onkin voidemaista.  Haen tuotteilta ennen kaikkea massaa ja runsautta antavaa tuntua, enkä höttöistä ja korppuista ilmavuutta ja tämä lunastaa odotukset hyvin. Föönauksen pohjalle antaa pehmeää, liikkuvaa runsautta ja tukea, levittyy hyvin, eikä lähmää helpolla.

Millaisia kokemuksia hiuslakoista on (hiuslakkaketjusta tosin löytyikin jo runsaasti hyviä kokemuksia :))? Hakusessa on kunnollisen, mutta elastisen pidon antava lakka, jonka suihke on hienojakoista ja suutin toimii hyvin (karsastan tukkeutuvia suuttimia ja olen umpikyllästynyt esim. Tigin ongelmiin). Markettilakoista Fructis on ollut ihan hyvä, mutta alan jo kyllästyä siihen, kampaamolakoista taas Sebastian Shaper on ollut mieleinen, mutta se on törkykallis enkä oikein tiedä millainen uusin versio on.

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Maalis 2015, 12:28
Kirjoittaja Memmuuh
^ Minullakin hyviä kokemuksia hiuslakasta! Ostan sitä usein ihan jo sen takia, että sitä saa monesti halvalla (n.15e) jättipöntön, eikä tarvi sitten jatkuvasti olla ostamassa uutta. Sopii hyvin minun hennoille hiuksille se erittäin voimakkaan pidon antavakin, vaikka yleensä voimakkaat lakat korputtaa ja lätsäyttää tällaiset hennot hiukset. Ei ole liian märkää tai kuivaa ja antaa sellaisen joustavan tuen. Siinä on myös kosteus- ja UV-suojat. Suutin toimii hyvin ja on hienojakoinen. Huippulakka ja hinta-laatusuhde todellakin kohdallaan! :)

http://www.sokos.fi/fi/sokos/cutrin-cho ... nne-750-ml

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Maalis 2015, 16:09
Kirjoittaja evergreen
Mullakin on ollut Chooz-sarjan lakkaa, on kyllä oikein hyvä, korputtamaton lakka ja tulee pullosta hienojakoisena. Jouduin itse antamaan tuon(kin) eteenpäin tuoksun takia, mutta muutoin olisin käyttänyt oikein mieluusti. Mikä siinä onkin, että muotoilutuotteissa on lähes poikkeuksetta ihan kamalan äklöjä, keinotekoisia ja voimakkaita tuoksuja...

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Maalis 2015, 18:14
Kirjoittaja Memmuuh
^ Mun mielestä tuon tuoksu ei ole kovin voimakas ja se tuoksu haihtuu äkkiä pois. En tiedä onko muuttunut sitten jossain vaiheessa, mutta minusta se ei ole voimakas. :D

Vs: Cutrin chooz

Lähetetty: 05 Maalis 2015, 18:30
Kirjoittaja evergreen
^ Voimakkuus koetaan tietysti aika yksilöllisesti. Ei tuo minustakaan mikään kaikkein voimakkain tosiaan ollut, mutta mulla se kyllä oli nimenomaan pysyvä, ei haihtunut yhtään mihinkään. En jaksa haistella esanssiomppua aamusta iltaan... :P