Cutrin chooz

Leikkaukset sekä kampaukset
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Minkälainen INCI tuossa Creamy volumizerissä on? En löytänyt sitä tuolta muotoilutuotteiden INCI-ketjusta... Sopisikohan tuo otsiksen muotoiluun?
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

pinkpepper kirjoitti: Minkälainen INCI tuossa Creamy volumizerissä on? En löytänyt sitä tuolta muotoilutuotteiden INCI-ketjusta... Sopisikohan tuo otsiksen muotoiluun?
jos kovin tököttävä otsis, niin ei. Jos pehmeälinjainen ja hiuslaatu helppo kevyt sileä niin voisi sopia hyvinkin

ei ole nyt pulloa käsillä :-\
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

Creamy Volumizer INCI:

aqua
propylene glycol
vp/va copolymer
pvp
polysorbate 60
acrylates/c10-20 alkyl acrylate crosspolymer
glycerin
polyquaternium-11
styrene/acrylamide copolymer
panthenol
sodium hydroxide
diazolidinyl urea
iodopropynyl butylcarbamate
parfum
bbee

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja bbee »

Mites toi on muuten Zubi toiminut sulla? Mulla alkaakin kuin alkaakin vedellä Small talk loppujaan, joskohan tossa ois sille kilpailija.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

Noh, en mä nyt voi sanoa että tuo mitään ihmeitä tekisi. Vaikeaa silti verrata, kun en ole itse päässyt small talkia kokeilemaan. Meidän pitää sopia siis ilmeisesti SATSille treffit ja jumpan jälkeen kokeilla tuotteita...?  ;D

Ihan kiva tuote tuo Creamy volumizer on, mutta mun tukka on tällä hetkellä niin mahdottoman mittainen, että sitä ei oikein saa millään järkevästi. Olen huomannut, että tällä tuotteella saa parhaimman lopputuloksen, kun föönaa vielä aika reippaasti kostean tukan sen avulla. Jos ehtii kuivahtaa liikaa, lopputulos on vähän korppuinen. Kun taas föönaan melko märän tukan, saan creamylla tosi kivasti ryhtiä, kiiltoa, taipuisuutta ja kaikkea mitä tuote lupaakin.

Siis summa summarum: ihan ok tuote, hintaansa nähden ainakin, ja varmasti tulen käyttämään loppuun!
Viimeksi muokannut zubi, 29 Tammi 2007, 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bbee

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja bbee »

Ehkä myöskään et saa sitä loppumaan ikinä  ;)

Mä muuten oon aika hurja tukalleni. Kuivaan sitä aina föönillä. Ei sitä oikein muuten saa "mitenkään". Voisimpa siis ostaa tuon lohdutukseksi huonolle tukalle. Jos tulisi vaikka parempi mieli!
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ Mä olen myöskin juuri noin hurja. Ja samasta syystä.

Niin joo, tämä creamy volumizer tuoksuu aivan ihanalta, jopa paremmalta kuin muut sarjan tuotteet. *imppailee pulloa*
bbee

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja bbee »

*imppailee omaa pulloaan* Äiskän kans shopautettiin Stopista tuotteita niin nappasin tuon yhdeksi. Kun oli 4 kolmen hinnalla :) mie kokeilen tätä vielä tänään.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Kuinka paljon sä olet sitä suihkinut? Ja kuinka läheltä? tai oletko harjannut hiuksia suihkimisen jälkeen? Mun Gripping hairspray toimii kuin unelma, antaa pitoa ja kiiltoa ja tuoksuu herkulliselta, eikä kyllä jätä mitään harmaata kerrosta...

Olen käyttänyt Molding glazea sekoitettuna peruskiiltotippaan kiharoiden erotteluun, toimii kivasti eikä kuivu niin äkkiä.
Hang out the chick habit
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

minä laitan grippingiä 10cm päästä keesin kovaksi suihkien eikä ole harmauksia näkynyt
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mietin nyt kahden lakan välillä, eli Chooz vai Sensitive. Jälkimmäistä olen kokeillut ja tykkäilin, mutta kehujen perusteella voisin tota Choozia himoilla. Osaisko kukaan vertailla noita pidon, suihkeen laadun tms. osalta?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Minä olen myös tykännyt Chooz Gripping hairspraysta sekä tuosta Elastic moussesta. Molemmat ovat todella toimivia tuotteita. Tuoksuvat hyvältä (sellainen marjainen), pitävät hyvin, purkit ovat kivoja ja kestävät ikuisuuden. :) En osaa sanoa tuosat Gripping spraysta, että millainen pitävyys sillä on vaikeammissa kampauksissa, mutta minun kampaukseni ja tukkani se on aina pitänyt kuosissaan tosi hyvin. Voin kyllä suositella sitä.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Euphoria

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Hairahduin sitten ostamaan Chunky Styling Gumin. Täysin heräteostos. Toivottavasti tuo on Osiksen Thrillin veroinen aine. Osikessa tökkii vähän se tuoksu, vaikka onkin hyvä tuote. Voi kyllä tuo Choozin puolukkatuoksukin ruveta tökkimään.

Testasinpa tänään tuota, likaiseen tukkaan kylläkin. Oli tuhdimman tuntuista kuin Thrill, mutta ensivaikutelma oli hyvä.
Viimeksi muokannut Euphoria, 16 Joulu 2006, 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mahtaisikohan tuo Multispray unlimited -suihke sopia kiharoiden pohjaksi kuivaan tukkaan? Harmi vaan että sisältää alkoholia  >:(
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

pinkpepper kirjoitti: Mahtaisikohan tuo Multispray unlimited -suihke sopia kiharoiden pohjaksi kuivaan tukkaan? Harmi vaan että sisältää alkoholia  >:(
hyvin kevyttä se on, mutta jos hius kihartuu heposti niin kyllähän tuo toimii lakan kanssa
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Vastaa Viestiin