Cutrin chooz

Leikkaukset sekä kampaukset
veera
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 442
Liittynyt: 21 Tammi 2007, 14:02

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja veera »

Kiitos Zubi :) En paljoa inceistä kyllä tajua, mutta tuossa ei näytä olevan mitään ehdottomasti välttämiäni aineita, joten enköhän tuon tänään nappaa mukaani kaupungilla käydessä.
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Seela »

Kampaajani viimeistelee hiukseni aina mm. Molding Glazella ja sen verran toimivalta on tuntunut että piti ostaa purkki omaksi. Itäkeskuksen Hairstoressa oli Cutrinit tarjouksessa kympin kappale kun osti vähintään kaksi tuotetta.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Kivoja hintaeroja, Lahden Kampaamokauppa Sitruunassa maksoi Smooth&straight 10e ja Creamy Volumizer 9e.

Maltan tuskin odottaa että pääsen kokeilemaan noita, ajattelin sekoittaa S&S ja CVtä jotta saan vähän tuuheutta mutta kuitenkin sileyttä hiuksiin.
Hang out the chick habit
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Withering »

Täytyypä kehaista Chooz Multisprayta! Eilen pesin tukan ja annoin kuivua vapaasti (laitoin hieman Tigin Small talkia). Aamulla suihkin Multisprayta juuriin ja pituuksiin, ja kävin osuuksia läpi ilmakihartimella. Tukka on nyt kauniin taipuisa ja jämäkkä, ei kuitenkaan karhea tai koppurainen.  :-* Tuote sopii kuin nenä päähän hennolle, mutta runsaalle tukalle.

Viikonloppuna kokeilen laittaa kiharaa, sitten nähdään, miten kiehkurat pysyvät.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^ Mulla on tuota samaa ja käytän otsiksen muotoiluun. Kiharoita aion minäkin kokeillä tässä joskus. Mä suihkin tuota aina kosteaan tukkaan ja sitten föönaan.
Pikkunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:41

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Pikkunen »

Lakkana löytyy joku 20sekunttia muotoiluaikaa oleva ja osikksen thrillin tyyppinen kuituvaha.
Vikatikki ostos oli suihkutettava vaha,hiukset tulee ihan likaisen tuntuisiksi. >:(
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Mindie »

Näin tässä tänään yhdessä lehdessä erikoisen näkoisia chooz-purkkeja. Onkohan nuo mahdollisesti uudistumassa? Tietääkö kukaan?
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

Pinni esitteli juuri uudet vuodenaikasuojaukselliset tuottedet, kolme voimakkuutta (max control, control, muotoilu) ja kuulemma jotain "uutta luonnon mineraalia" tässäkin, oliskoos ollut kvartsijauhoa jolla koittavat myydä.

En siis usko dramaattisempiin uudistuksiin laadun kannalta mutta ilmeisesti chooz siis uudistuu ainakin osittain.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Vince
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 349
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:54

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Vince »

^^Pakkaukset tosiaan ovat uudistumassa piakkoin.

Multispray on ollut nyt pari päivää käytössä, ja kyllä on hyvää tavaraa! Suihkin tuota kosteisiin hiuksiin (lähinnä pituuksiin, tyvessä on muotovaahtoa) ennen föönausta ja tukasta tulee kivan jämäkkä, mutta ei kuitenkaan koppurainen. Hiukset myös pysyy kuosissa paremmin, kuin pelkällä muotovaahdolla. Tuolla tulee myös tukkani laineikkuus hyvin esille. Taidan testata myöskin miten kiharat pysyvät tällä, yleensä tuppaavat lässähtämään nopeasti.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Pikkunen kirjoitti: Vikatikki ostos oli suihkutettava vaha,hiukset tulee ihan likaisen tuntuisiksi. >:(
Samaa valitti äiti, jolle ton ostin lahjaksi. Aatteli pistää vinepostia Cutrinille siitä ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Multispray on kyllä lunastanut paikkansa mun muotoilutuotearsenaalissa. Tosi passeli tuote sivuotsiksen föönailuun. Ei koppuroita mutta tukee.
petomaani

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Messy Mud on mun lemppareitani. Ihanan tuoksuista ja tukevaa ainetta. Myös Chunky Styling gum tehoaa, samaan "sortui" mun hani ja tykkää :)
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

Minun messy mudini homehtui, oli siis suihkuttomassa normaalissa vessassa säilytyksessä puolisen vuotta ostosta ja avasin pari viikkoa sitten käyttääkseni - pinnalla oli valkoinen homekerros ???

Sprayvahan ominaisuuksia ei tosiaan ole taittu testata missään ennen purkitusta, en tunne yhtäkään jolla se toimisi..
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
saukko
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 238
Liittynyt: 29 Heinä 2007, 20:28

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja saukko »

Löysin viime viikolla puolityhjän Messy Mudin kaapin perältä enkä alkuun oikein tiennyt, mitä sillä tekisin. Sitten keksin laittaa sitä tyveen ennen lämpörullien laittamista, ja sinne se tuntuu sopivan ihan passelisti. Tuo kivasti tukea tyveen eikä mulla ainakaan lähmännyt.
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja keijukainen »


Ostin kehutun Multisprayn. Pito oli kyllä hyvä ja hiukset jäi kiiltäväksi eikä koppuroituneet, mutta tuoksu on mun käyttöön aivan liian vahva. Tosi harmi, koska vaikutti muuten hyvältä tuotteelta. Saatan vielä kokeilla uudestaan jos tuoksuun tottuisi, mutta epäilen että jäi käyttämättä  :-\
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
Vastaa Viestiin