Cutrin chooz

Leikkaukset sekä kampaukset
bbee

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja bbee »

No ompas hinnakasta markettikamaa! Pitää pistää Mietintä-Myssyyn muhimaan ajatus tuosta!
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

^ onhan tuo Chooz-sarja ihan Cutrinin kampaamosarja käsittääkseni... ja ihan hyvän oloinen INCIkin tuossa on, mitä nyt siitä ymmärrän. Kaikki muut kokeilemani chooz-tuotteet ovat olleet jopa liian riittoisia (onko tämä mahdollistakaan??), joten ei tuossa nyt niin hirveä hinta ole. Mutta kyttäilenpä silti alennuksia.  ;D
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Miracle »

mooniga kirjoitti: No ompas hinnakasta markettikamaa! Pitää pistää Mietintä-Myssyyn muhimaan ajatus tuosta!
Eihän tuo ole markettikamaa. Kampaamosarjaa se on :)

esit. Zubi ehtikin ensin.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Kai se ihan normaalisti kiiltoa antaa... Ei se mitään säihkytukkaa tee, mutta toisaalta ei tee harmaan mataksikaan. Enemmän mulle tulee kiiltoa aina siitä, että olen pessyt ja hoitanut hiukset hyvin. Tuntuu, että hyvillä hoitotuotteilla saatu kiilto säilyy föönauksen jälkeenkin.

Minäkin taisin oman CV-pulloni ostaa joskus alesta, oliskos ollut Sokoksen hiustenhellimisviikoilta tai jotain... Ja tuo CV on siis riittoisaa, koska sitä riittää nokare vain!
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

se creamy volumizer maksaa parturitukussa yli 10e, eli 12 euron tarjous edukas...
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

^Menin sortumaan tuohon Sokoksella kuitenkin jo tänään, huomenna sitten raportoin käyttökokemuksia.  :)
bbee

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja bbee »

^Mäkin meinasin. Mutta sittenkin pidin tiukan itsekurin. Nyt ärsyttää. Sillä tulee varmaan kiva tukka, tuo Small talk alkaa tulla jo korvista ulos. 1,5 vuotta sitä käyttänyt eikä vieläkään lopu!!! ÄR mur
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

Tervetuloa Mooniga tänne meille kokeilemaan creamy volumizeria. ;) mä voin auttaa sua pääsemään eroon siitä small talkista.
bbee

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja bbee »

Miltä se muuten tuoksuu? Tiedän että olen turhamainen...  ::)
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

Aika karkkimainen, makea tuoksu, saman tyyppinen kuin muissakin Chooz-sarjan tuotteissa. Minusta tuo on ihan ok tuoksu, kuitenkin onneksi mieto. Mietittiin joskus hairstore-aikoina että mikä tuo tuoksu oikein on. Jotain vadelmaista siinä on, joku taisi ehdottaa puolukkaakin. Joka tapauksessa marjainen ja makea.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

^ mieleeni tulee punaiset marjat, aika makea mutta yllättävän raikas kuitenkin. Ehkä jotain vesimeloniakin

small talk -pulloa käytellään täällä muuten kolmatta vuotta, silloin meni puolisentoista vuotta putkeen joka pesun jälkeen-nykyään vaan kerran viikossa..ja ei tule loppua ei ;D on kyllä lunastanut moninkertaisesti hintansa arvon
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

Käytin tänään föönauksen pohjalla nyt sitten tuota Creamy Volumizeria. En oikein tiennyt, minkä verran sitä pitäisi laittaa, voi olla että olisin saanut laittaa pikkuisen enemmänkin. Hirveästi en huomannut eroa föönatessa verrattuna Chooz elastic shaping mousseen, jota olen käyttänyt jo yli vuoden (sama pullo, sekään ei lopu ilmeisesti koskaan...). Lopputulos oli kuitenkin tällä creamylla  pehmoisempi ja kiiltävämpi. Olen ihan tyytyväinen tähän, kyllä varmaan tulee käytettyä loppuun tämä tuote! Hiukset tuntuu tosi pehmeiltä nyt.

Jos haluan saada itsepäisiä hiuksiani esim. taipumaan tiettyyn suuntaan tms. niin otan kyllä käyttöön mielummin ed. mainitun vaahdon, on siinä puuhassa tehokkaamman oloinen. Tosin voi olla että muutan mieleni, kunhan opin käyttämään tätä creamya oikein, annostelemaan sopivan määrän jne.

Millaisen määrän te, Ice ja Tuikkuli, laittaisitte minun kohtuullisen paksuun kerrostettuun polkkatukkaani? Laitoin itse ehkä sellaisen 20 sentin kolikon kokoisen määrän.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

kyllä täältä irtoisi 2 euroinen, ei kovin paksuna kekona mutta on niin kevyttä ainetta, ja jollei laita jätettäviä alle :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Minä taas laitan ainetta ihan pikkunokareen, varmaan lähellä kymmensenttistä, jos on pakko arvioida. En kyllä osais toisen tukkaan edes koskea, joten en osaa arvioida kulutusta muilla! Mulle tulee koppura tukka, jos yliannostelen tuota Volumizeria.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Triina »

Ainoa omistamani Chooz-tuote on Play Clay -vaha. Hankin  sen tyven kohotukseen, pörröttelyyn ja takatukon nostoon. Tuoksu on kiva, marjainen, tulee hiukan puolukka mieleen. Tuote on kovaa ja kuivaa, savimaista, antaa mattalookin ja hyvän pidon. Kokemusta ei hirveästi vielä ole, mutta tähän asti olen tykännyt. Hinnasta pieni miinus, yli kympin pieni 50 ml:n purkki.

Creamy Volumizer ja alkoholiton muotovaahto kiinnostavat, tulee luultavasti hankittua (ihan kuin kaappi ei olisi jo täynnä).
Vastaa Viestiin