Cutrin chooz

Leikkaukset sekä kampaukset
Jamaica
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:16

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Jamaica »

Euphoria kirjoitti: Oliskohan tuo Messy Mud parempi kuin Osiksen Thrill-vaha? Osiksen tuoksu nimittäin ärsyttää, kun sen jälkeen haisee aivan miehelle.
Minusta tuo Messy Mud on pitävämpää eikä siinä taida olla kuituja. Tykkään enemmän tästä Cutrinista.


Sori, sähläsin... En oikeasti muokannut mitään. :-[ Tuikkuli
Viimeksi muokannut Jamaica, 11 Marras 2006, 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Justiina

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Mulla kampaaja kayttää tosi usein choozeja :)
Olen ottanut usein jonkin kampauksen, ja kampaus on tehty lähes aina noilla tuotteilla, ja olen tykännyt, pysyy hyvin.
Itte en ole ostanut muuta kuin sitä lakkaa,mutta kuitenkin niistä tuotteista on jäänyt hyvä maku kampaajan käsittelyssä. :)
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Ice kirjoitti: Creamy volumizer on aikalailla mukava kumppani, huomattavasti kevyempi small talkia mutta toimii useimmissa hiuksissa samalla tavalla.
Samaa mieltä! Unohdinkin aikaisemmin sanoa, että multa löytyy myös tämä tuote. Small Talkiin verrattuna CV:lla saa ilmavamman ja tukevamman tukan, kun taas ST tekee pehmeämmäksi ja raskaammaksi. Tuntuu, että CV:ssa on selvästi enemmän pitoa, mutta se ei silti korputa eikä rasvoita. Toimiva tuote!
Cerise

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Mulla on myös se Multispray, käytän sitä tuuheuttavana suihkeena tyviin + föönaus. Tulee
hyvä lopputulos  :-*
Euphoria

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Jamaica kirjoitti:
Euphoria kirjoitti: Oliskohan tuo Messy Mud parempi kuin Osiksen Thrill-vaha? Osiksen tuoksu nimittäin ärsyttää, kun sen jälkeen haisee aivan miehelle.
Minusta tuo Messy Mud on pitävämpää eikä siinä taida olla kuituja. Tykkään enemmän tästä Cutrinista.


Sori, sähläsin... En oikeasti muokannut mitään. :-[ Tuikkuli
Tätä ei ollut Joensuun Sokoksella. Ei kai näitä olla jo lopettamassa, kun vasta tulivat markkinoille?  ???
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

Nyt kiinnostaisi kovasti tämä:

"Chooz Creamy Volymizer, tuuheuttava muotoiluvoide 150 ml
Tuuheuttava muotoiluvoide antaa ryhdikkyyttä sekä upean kiillon. Levittyy hyvin ja on helppo työstää harjalla tai föönaten. Muotoiluvoiteella saat todella tuuhean , ilmavan ja liikuvan lopputuloksen. Se myös poistaa sähköisyyden hiuksista."

Tuikkuli, käytätkö siis tätä föönaukseen? Ja onko sulla tietoa, sisältääkö tämä mitään lämpösuojaa? Haluaisin föönauksen alle tuotteen, joka antaisi ryhtiä ja kiiltoa, eikä tekisi hiuksia raskaiksi.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

^ oikeastaan kaikki aineet sisältävät lämpösuojan, siksei sitä enää joka tuubiin erikseen mainita. Tämä on föönin kanssa kuin unelma, luistelee karvaisempikin harja mukavasti, kiillottaa ja pehmeyttää, on kevyt. Ryhdistää hieman, vahan ja lakan kanssa saa varmaan sitä ryhtiä lisääkin
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

^kiitos ice. Pitää kokeilla, mun tukka kaipaakin nyt jotain pehmeyttävää kun on tuntunut muotovaahtojen kanssa tuo karvasto sen verran karkealta viime päivinä. Ja kevyt ryhdistys riittää mainiosti. Kuulostaa siis ihanteelliselta.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Jep, föönaukseen käytän. Kosteisiin hiuksiin ja sitten föönaus. Tekee ainakin mulla hiuksista mukavan tuuheat ja kuohkeat. Ei kuivata hampuksi, mutta ei myöskään rasvoita veltoksi eli jotain siltä väliltä. Aine on pullosta ulos tullessaan aika paksua tahnaa, mutta siitä ei kannata säikähtää. Ei käyttäydy tukassa tahnan tavoin! Tuntuu pitävänkin aika mukavasti. Käytän föönauksen jälkeen aina vielä vahaa ja lakkaa, että saan lisää muotoa ja pitoa.

Zubi, jos haluat jotain erityisen pehmentävää ja vain vähän tukevaa, niin sitten tulee kyllä mieleen vaikka Tigin Small Talk. Cutrinilla saat "kuivemman" ja tuuheamman tuloksen voimakkaammalla pidolla. Mutta ei Cutrin kyllä silti taida jättää ihan niin karkeaksi kuin muotovaahdot...
Euphoria

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

^Pitäisiköhän minunkin kokeilla tuota? Voisi ostaa samalla kun sen vahan, jos satun jostain löytämään molemmat.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

Kiitos vastauksesta sinullekin, Tuikkuli. Kuulostaa hyvältä edelleen.

Kyllähän tuo small talk houkuttelisi myös, sisältääkö se alkoholia? Ei hakemani tuotteen tarvitse mitenkään hirmuisesti pehmentää, kunhan lopputulos ei olisi sellainen karhean ja kuivan tuntuinen/näköinen. Olisipa mukavaa jos noista hiustuotteistakin voisi pyytää näytteitä, kuten vaikka meikkivoiteista.  ;)
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Kumpikaan noista ei sisällä alkoholia, ei siis Cutrinin Creamy Volumizer eikä Tigin Small Talk. :)
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

Vielä yksi kysymys, Tuikkuli: minkä verran tuo antaa kiiltoa?
bbee

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja bbee »

Minun tukka kiiltaa Small Talkin avulla  ;D

Minkä hintanen tuo Cutrinin Creamy Volumizer on? Kiinnostaisi pieni vaihtelu....
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

^Jyväskylän Sokoksella oli normaalihintaisena 12,90 euroa. Varmaan saa jostakin halvemmallakin, itse ajattelin vähän kyttäillä mahdollisia alennuksia kampaamokaupoista.
Vastaa Viestiin