Cutrin chooz

Leikkaukset sekä kampaukset
keijukainen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1010
Liittynyt: 13 Joulu 2007, 13:26

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja keijukainen »


Olen kokeillut Gripping Hair Sprayta pari kertaa kaverilta tähän n. hartiapituiseen tukkaan. Kerrokset saa hyvin tukea ja piti kampauksen hyvin koko (baari-)illan. Ostaisin muuten itsellenikin, mutta tässä on se sama tuoksu, jonka takia Multispraykin jää käyttämättä. Kaverini, jonka luottotuote Gripping on, ihmetteli mun tuoksuongelmaa, koska hänestä se makea tuoksu on vain bonusta. Hänellä on tosin niin lyhyt tukkakin ettei latvat pääse nenälle heilumaan..
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva
Amber
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 418
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 20:36

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Amber »

Mulla tuo multispray toimii hyvin ilmakihartimen kanssa mutta tänä aamuna kiharsin latvoja piippausraudalla ja niistä tuli ihan korput. Olen kyllä huomannut, että tuo Multispray toimii kunnolla vaan, kun hiukset on hyvin kosteutetut eli jos on yhtään kuivuutta havaittavissa niin en uskalla sitä käyttää. Tuoksu on minusta tosi kiva :D
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Kumpi vaha on (/on todennäköisesti) voimakkaampi pidoltaan: Chunky Styiling Gum vai Play Clay?

Hullun vahvaa pitoa tarvitsen myös sen alle, ja vaihtoehdoilta tuntuvat: Sticky Styling Glue tai Gel Unlimited, kumpi on kampi?

(Edit. tarkensin ja lyhensin viestiäni)
Viimeksi muokannut Jouana, 16 Loka 2008, 17:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Liina »

^Olen käyttänyt sitä vanhaa versiota Gel Unlimitedistä. Sopi hyvin puolipitkien hiusten föönaukseen/ilmakihartimen alle. Ainakin toi vanha versio tuntuu käsissä tiukalta tavaralta, mutta hiuksissa se antaa saman pidon kuin keskivahva muotovaahto, joustavamma kylläkin. Koostumus on saattanut muuttua uudessa versiossa, mutta tuskin kovin paljoa.

Ei siis sovi lyhyiden hiusten voimakkaaseen muotoiluun. En ole Sticky Styling Gluta kokeillut (Wella High Hair Pearl Crystal Styler on oma lemppari tollasista liima/kuitugeeleistä, samoin L'oreal Techni.artin Glue on hyvä)
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Kiitos! Mä aloin jo itsekseni kallistumaan tuon Gel Unlimitedin puoleen, mutta olikin erittäin hyvä lukea sun kommentti. Liikaa tullut tehtyä hutiostoksia muutenkin. Oon joskus vuosia vuosia sitten käyttänyt tuota Pearl Styleria. En muista siitä oikeastaan mitään, paitsi että en ollut mitenkään erityisen tyytymätön, joten taidan pistää tuon hankintalistalle.
Vahoista ajattelin uskaltautua kokeilemaan Chooz´in Play Clayta.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
tuatara
Haiven
Haiven
Viestit: 27
Liittynyt: 30 Heinä 2008, 15:38

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja tuatara »

Onko kukaan vielä ehtinyt kokeilla chooz sarjan uutuutta Straightening spraytä?
Kävin tänään kampaajalla, ja kampaaja ylisti tuota maasta taivaisiin - on siis tarkoitettu suoristusraudan kanssa käytettäväksi. En vielä kuiteskaan ostanut, mutta kiinnostamaan jäi kovasti...
En tajunnut katsoa inciä, onko kellään siitä tietoa? Sisältääkö alkoholia jne.
www.cutrin.com :sta löytyy tosta aineesta infoa.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Tämän merkin Play clay- vaha on ainoa mistä löytyy kokemuksia. Tykkään tuoksusta, ei mitenkään perus vahahaju, eikä liian esanssinen. En oikein osaa kuvailla. Vaha on ihanan jämäkkää (ennen lämmitystä siis) ja antaa hyvän pidon, ainakin mun lyhyisiin hiuksiin, ja kestää ..no, semi-hyvin&nbsp; :D (En ole vielä löytänyt vahaa, joka muiden hyvien puolien ohella pitäisi ihan huippuhyvin koko päivän).&nbsp; Ainoa miinus on, että sitä saa pestä aika kauan käsistä, että irtoaa.

Hintaansa nähden (2,90 tarjouksessa) vähintäänkin suosittelemisen arvoinen.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

tuatara kirjoitti: Onko kukaan vielä ehtinyt kokeilla chooz sarjan uutuutta Straightening spraytä?
Kävin tänään kampaajalla, ja kampaaja ylisti tuota maasta taivaisiin - on siis tarkoitettu suoristusraudan kanssa käytettäväksi. En vielä kuiteskaan ostanut, mutta kiinnostamaan jäi kovasti...
En tajunnut katsoa inciä, onko kellään siitä tietoa? Sisältääkö alkoholia jne.
www.cutrin.com :sta löytyy tosta aineesta infoa.
Onkohan tuossa samanlainen tuoksu kuin muissa Choozeissa, sellainen marjainen?
Elisaka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 83
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:08

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Elisaka »

pekaani kirjoitti: Tämän merkin Play clay- vaha on ainoa mistä löytyy kokemuksia. Tykkään tuoksusta, ei mitenkään perus vahahaju, eikä liian esanssinen. En oikein osaa kuvailla. Vaha on ihanan jämäkkää (ennen lämmitystä siis) ja antaa hyvän pidon, ainakin mun lyhyisiin hiuksiin, ja kestää ..no, semi-hyvin  :D (En ole vielä löytänyt vahaa, joka muiden hyvien puolien ohella pitäisi ihan huippuhyvin koko päivän).  Ainoa miinus on, että sitä saa pestä aika kauan käsistä, että irtoaa.
Mulla taas Play Clay ei toimi yhtään, mutta ei taida olla tarkoitettukaan mun puolipitkille hiuksille.
1b F ii
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Säde »

Kiinnostuin tämän ketjun perusteella Creamy Volumizerista, mutta se on ilmeisesti lopetettu, koska ei ainakaan Cutrinin sivuilta löytynyt enää. Tietääkö joku, onko sarjaan tullut jokin vastaava tuote tuon tilalle?
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Booster Balm taitaa olla se vastaava tuote. En tiedä missä on eroa, mutta ei toimi minulla lähellekään yhtä hyvin kuin creamy volumizer. En osta uudelleen.
Viimeksi muokannut Kukka, 06 Marras 2008, 11:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Säde »

^Kiitos Kukka, epäilinkin, että tuo on varmaan CV:a lähinnä. Viitsisikö joku laittaa Booster Balmin INCIn INCI-ketjuun, niin voisi vertailla sisältöjä.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Ärsyttävää: mulla oli käytössä tuo Work&Fix Spray ja se on ollut oikein loistava tuote, tuoksua myöten. Nyt on puteli sitten vaihteeksi uusittu ja nimi on pelkästään Fix Spray tms, ja yllättäen hintaa on nostettu. En kyllä tuota suolaista lähes 13euron hintaa kyllä siitä maksa! Harmi, kun oli niin hyvä tuote...
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja juuriska »

Uusittu Multispray Vol.2 sopii loistavasti&nbsp; itsepäisille, päätä myöten meneville hiuksilleni. Pipon pitäminen aiheuttaa yleensä hiuskatastrofin, mutta tänään -tunnin lenkin jälkeen- paljastui pipon alta täsmälleen yhtä kuohkea hiuspehko kuin ennen pipon laittamistakin.&nbsp; :o Tuote ei tunnu rasvoittavan hiuksia runsaammin käytettynäkään, mutta hius tuntuu jotenkin muoviselta reilumman suihkimisen jälkeen. Se ei kuitenkaan minua haittaa. Tuote antaa myös kiiltoa hiuksille. Tykkään!&nbsp; :-*
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja nelma »

Mulla on ollut käytössä Multispray Unlimited ja se on kyllä ollut tosi kiva. Hiuksista tulee pehmeähköt, kiiltävät ja luonnolliset - eivät tunnu yhtään aineisilta. Aina kun haluan vain föönata nopeasti enkä välttämättä käyttää aikaa muotoiluun, käytän tätä. Ja hiukset näyttävät kivoilta monta päivää. Tuoksusta plussaa! Tykkään siitä tosi paljon. Onko muissa Cutrin Choozeissa sama tuoksu?
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vastaa Viestiin