Cutrin chooz

Leikkaukset sekä kampaukset
eini

Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja eini »

Mitä mieltä olette kyseisestä muotoilusarjasta? :)
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

nuorekas, ihanat tuoksut, toimivia tuotteita. Creamy volumizer on aikalailla mukava kumppani, huomattavasti kevyempi small talkia mutta toimii useimmissa hiuksissa samalla tavalla. Lakka erittäin viinaksista mutta pitävää, muotoilulakka aika kevyttä ja toimivaa kampauksissa

vahat yleisesti ottaen hyviä, muotovaahto paras koskaan käyttämäni :)

erittäin alkoholipitoisia aineita kyllä suuremmin linjoin katsoen, lyhyeen ja puolipitkään tukkaan lähinnä kaikkia käyttäisin (paitsi volumizer pitkällekkin toimivaa, vaahtoa taas en osaa ollenkaan pidempään tunkea kun saan voiteilla paremman tuloksen eli tekijän päästä kiinni tämä asia ;))
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Mulla on Multispray unlimited -suihke ja oon tykännyt. Käy nimensä mukaisesti monenlaiseen käyttöön, kihartamisen ja suoristamisen alle, sekä tuuheuttavana tyvisuihkeena (suutin on kätevän pieni, saa suoraan juuriin) föönatessa. Ostan varmasti uudestaankin kun loppuu.
Kampaajalla ovat laittaneet tuota creamy volumizeria ja lakkaa. Nekin tuntuvat toimivilta tuotteilta (ainakin ammattilaisen käsissä) joten voisi niitäkin joskus kokeilla.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

tuo multispray on muuten huomattavasti parantunut hopeapulloisista ajoistaan, nykyään sillä tekeekin jo jotain :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Jamaica
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:16

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Jamaica »

Messy mud vaha on oikein toimivaa ja kiiltosuihkeella tulee nätti kiilto! Tuota vahaa voi käyttää myös pitkään tukkaan latvojen eroitteluun. Molemmat lakat ovat myös hyviä ja hyvältä tuoksuvia.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Rory »

Sain näitä tuotteita ollessani syksyllä hiusmallina. Messy mud vahaa käytän koska se on tällä hetkellä ainoa vahani. Ihan kivasti sillä saa laitettua mutta en osaa vertailla muihin merkkeihin kun ei ole kokemusta. Värjättyjen hiuksien styling balmin myös sain, mutta sitä en ole osannut käyttää.
Tarabel
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:44

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Tarabel »

Mulla on Cutrin Chooz suoristusvoide ja kyllähän sillä hiukset suoristuu.
Pari kertaa olen sitä käyttänyt suoristusraudan kanssa ja on toiminut.
En kyllä voi mihinkään muuhun suoristusaineeseen verrata kun toi on ainoa,mitä koskaan olen kokeillut.

Kiiltosuihke mullakin on ja hyvä kiilto sillä tulee.

Edit. Mihin kaikkeen tuo Multispray sopii? Onko siinä lämpösuoja?
        Entä silikonia,  alkoa, hoitavia aineita?
        Alkoi kiinnostaa kovasti suihkemainen monitoimituote.
Viimeksi muokannut Tarabel, 03 Marras 2006, 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Tarabel kirjoitti: Edit. Mihin kaikkeen tuo Multispray sopii? Onko siinä lämpösuoja?
        Entä silikonia,  alkoa, hoitavia aineita?
        Alkoi kiinnostaa kovasti suihkemainen monitoimituote.
Alkoholia on kyllä varmaan aika reippaasti kun on incissä heti veden jälkeen, silikonia hieman loppupäässä. Noista hoitavista aineista en ole varma, mun inci-tietämys ei ole kovin hyvä.
Noita käyttötapoja tuonne jo listasinkin ylemmäs. Eniten olen käyttänyt tosiaan tuuheutukseen (suihkutellut tyveen ja pituuksiin ja sitten föönannut) ja kiharoiden pohjustamiseen. Ainakin piipparikihartimen ja lämpörullien kanssa toimii hyvin, tulee hyvin kestävät kiharat.
Tarabel
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:44

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Tarabel »

Kiitos vastauksestasi :)
Multispray ostoslistalle siis.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja zubi »

Ice kirjoitti: vahat yleisesti ottaen hyviä, muotovaahto paras koskaan käyttämäni :)
Minäkin olen ollut todella tyytyväinen nimenomaan alkoholittomaan muotovaahtoon. Todella helppo föönata, antaa tukea ja rakennetta, ei sisällä alkoholia ja lupaa vielä suojatakin hiusta föönauksessa. Minulla on lisäksi kestänyt tuo 300 ml pakkaus ikuisuuden, melkein päivittäisessä käytössä jo yli vuoden.  :)

Hiuslakatkin tuolta sarjalta ovat ihan ok, tosin tuoksu vähän tökkii ja niillä saa mielestäni aikaiseksi vähän liian kypärämäisen tuloksen. Mutta jos kaipaa tiukasti kiinnittävää tuotetta, niin varmasti toimiva ratkaisu.

Mukavaa myös, että näistä Chooz-tuotteista saa matkakokoja. Helppo kokeilla hieman halvemmalla, ja mukavaa ottaa reissuun mukaan pienempiä tuotepakkauksia.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Mullakin on se Multispray ja on ollut ihan kohtuullinen käytössä. Se on aika helppo tuote, joten jos ei ole kauheasti muotoilukokemusta, niin se voi olla sopiva tuote. ;) Minä toivoisin siltä vähän enemmän potkua (olen aikaisemmin tykännyt enemmän ainakin jostakin Goldwellin Trendline-suihkeesta), mutta kyllä se arkiaamuna asiansa ajaa.

Plussaa siitä, että tuoksu on hyvä! Jotenkin marjainen ja makea, mutta ei yli-imelä. Suutin on myös tosi kätevä, koska sillä saa suihkeen hyvin juuriin. Joissakin tuonmallisissa suuttimissa on kuitenkin se ongelma, että ne ruiskaisee aineen kauhealla voimalla päänahkaan ja jättää sen klimpiksi yhteen paikkaan. Tämä Cutrin suihkuttaa tasaisesti. Itse asiassa niin hyvin, että sitä saa suihkutettua tasaisesti myös hiusten pituuksiin, kun vain suihkuttaa vähän kauempaa.
Jamaica
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:16

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Jamaica »

Tuo multispray on muuten tosi hyvää kiharoitten puristeluun varsinkin jos käyttää softeria. Tulee tosi jämäkät ja erotellut kiharat. Voidemaisia kihara-aineita käytettäessä minulla ainakin tukka lässähtää päivän mittaan, mutta tuolla aineella olen saanut kikurat kestämään pidempään.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Tykkään Chooz hiuslakasta ja Molding Glaze muotoiluvoiteesta. Kummassakin hyvä, melko raikas ja sopivan makea tuoksu, lakassa hyvä pito ja voide sopii hyvin esim kiharoiden erotteluun.
Täytyy varmaan laittaa multispray ostoslistalle.
Hang out the chick habit
Euphoria

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Oliskohan tuo Messy Mud parempi kuin Osiksen Thrill-vaha? Osiksen tuoksu nimittäin ärsyttää, kun sen jälkeen haisee aivan miehelle.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Cutrin chooz

Viesti Kirjoittaja Ice »

Euphoria kirjoitti: Oliskohan tuo Messy Mud parempi kuin Osiksen Thrill-vaha? Osiksen tuoksu nimittäin ärsyttää, kun sen jälkeen haisee aivan miehelle.
melkein samanlaisia ne käytössä on, osis ehkä hiukan mattaisempi kuin mud mutta kannattaa pyytää mudista näytettä kampaajalta, jos saisi nokareen verran mukaan :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Vastaa Viestiin