Cutrin

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Onko kukaan kokeillut (uusia?) Cutrin Reflection Treatment- sävyttäviä hoitoja?
Tuubi on 200ml ja hintaa jotain 15€ luokkaa, eli saman tyylisiä kuin KC Colormaskit. Sävyjä on viisi, Copper, Cranberry, Chocolate, Coffee black ja Silver. Copper kiinnostaa ja varmasti sen testaan kunhan pari edellistä sävyhoitoa ensin loppuu :)
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja lynx »

Olen tosi mieltynyt Cutrinin ColorIsm -sarjaan :) Niissä on aivan ihana vadelman tuoksu! Etenkin se hoitoaine on todella hyvää tavaraa. Plussaa kotimaisuudesta! MoisturIsm -tehis mulla on myös. Siinä on mustikan tuoksu, mutta se ei ole ihan niin aito ja raikas kuin ColorIsmin vadelma.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mullakin käytössä tuo moisturism- sarjan tehohoito, ja mä tykkään tästä tuoksusta.  :D Ihmetyttää vähän nuo kissankusi-kommentit tuola aiemmin, mutta tokihan me haistetaan tuoksut eri tavalla. Onhan tämä tuoksu vähän keinotekoinen, mutta ei mun mielestä mitenkään häiritsevästi ja mustikka tuoksuu tästä ihan selvästi.
Tehohoito itsessään on ollut mun mielestä ihan hyvä, koostumus on tosi jankkia mutta helposti levittyvää ja tämä on yllättävän riittoisaa. Tekee tukasta tosi pehmeän ja sileän.

Ajattelin tän tehohoidon innoittamana kokeilla sarjan shampoota ja hoitoainettakin, mutta colorism sarja alkoi nyt kiinnostamaan vadelman tuoksunsa takia. Katsotaan kummanko sarjan setin kotiutan kotiin nyt ensiksi.  :D
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mä ostin nyt pari päivää sitten tuon colorism sarjan shampoon ja hoitoaineen. Tuoksu on kyllä ihana, oikein raikas vadelma ja jää sopivasti tuoksumaan tukkaan. :l

Shampoo oli kyllä yllättävän positiivinen yllätys, vaahtoaa ihan superhyvin. Mun mielestä shampoon pitää vaahdota kunnolla että sen saa levitettyä hyvin, mä en voi sietää liruja shampoita. Pesee hyvin, ei mitään moitittavaa.

Hoitoainekin on koostumukseltaan miellyttävän paksuhkoa ja helposti levittyvää, tekee tukasta tosi pehmeän, ei lähmää.

Mä tykkäsin kyllä näistä kummastakin tosi paljon ja vaikuttaa melko riittoisilta tuotteilta. Ostan varmasti uudestaankin ja mä haluan kyllä näiden perusteella kokeilla muitakin sarjan shampoita ja hoitoaineita.  :)

Oliko jollain tietoa miltä nuo careism ja voluism sarjan tuotteet tuoksuvat?
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja lynx »

^Careism ainakin tuoksuu karpalolta. Tosi kiva se karpalotuoksu shampoossa ja hoitoaineessa. Tehis ei jostain syystä ole niin karpaloinen, mutta ihan hyvä tuote silti.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Mä olen ollut jo ihan ikuisuuden ostamassa lisää Green-hoitista kuiville hiuksille, mutta ei niitä vain saa mistään. Jokunen verkkokauppa taitaa myydä, mutta en halua joutua perushoitista varten tekemään tilauksia. Valmistetaankohan tätä Green-sarjaa edes enää..? Yleensä tulee valitettua siitä, miten Lumene/Cutrin uudistaa tuotteitaan liian nopeasti, mutta koska syvästi inhoan ISM-linjan okse-tuoksuja ja parafiinikoostumuksia, niin nyt kyllä toivon että uudistaisivat jo, kun ei kerran Greeniäkään mistään saa. Hmph. Valivali.

Eihän näitä nyt tosiaan ole pakko ostaa, mutta toimivat tuotteet ovat harvassa, ja tykkäsin kuitenkin alkuperäisistä ISM-tuotteista, ainakin tuoksun osalta... Alkuperäinen Sensitive-linjakin oli kiva, ainakin se hoitis joka oli sellaisessa kapeassa tuubissa. Kaikki kotimaiset tuotesarjat tuntuvat kyllä uudistuvan vain huonompaan suuntaan... 4R:kin on tehnyt niin jo monta kertaa. Blääh.

Edit. Niin ja mikä se Curlism vs. Moisturism -juttu oikein on..? Korvattiinko Curlism Moisturismilla, vai onko siinä jokin testi menossa, että kumpi myy paremmin? Kumpaakaan ei näy verkkosivuilla. Curlismin tuoksu oli ihan ok, ja sen hoitista olisin ehkä voinutkin ostaa, mutta Moisturismin haju on niin hirveä, että en mitenkään pysty. Yhden tuubin heitin jo menemään.
Viimeksi muokannut evergreen, 26 Syys 2014, 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii, oma väri.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Cutrin uudistaa jälleen... Onko kukaan vielä nähnyt näitä myynnissä? Mä olen nähnyt hyllyillä vain vanhoja Sensitive-tuotteita. En ole kovin toiveikas sen suhteen, että ennestään olemassa olleiden tuotteiden koostumuksia olisi uudistettu, mutta on sitä varmaan käytävä katsastamassa, kunhan kaupoissa näkyy. Nykyinen Sensitive-sarja on mun mielestä ollut kaikin puolin aika huono. Hyvä hajusteeton hoitis kiinnostaisi eniten.

Greenit ovat myös kadonneet verkkosivuilta. Ei kai niitä pitkään aikaan valmistettukaan, kun ei mistään ole aikoihin löytynyt.
1cFii, oma väri.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Harvoin ostan Cutrinin tuotteita, mutta kerrankin kun ostin niin näköjään löysin hyvän: Moisturism shampoon. Ei takuta ja pesun jälkeen hiukset on aina pehmeät ja shampoo tuntuu jopa kosteuttavalta. Tuoksu on vähän synteettinen mutta silti pidän siitä :) Tämän perusteella tekisi mieli kokeilla samalta merkiltä Winterism shampoota, jos se vaikka olisi yhtä hyvä...
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Minä tykkään paljon siitä moisturism hoitoaineesta. Sitä saa joskus isoissa tonkissa hullun halvalla.
feiticera

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja feiticera »

Aikanaan iskin 40% vaalennuksen koko päähän ja voitte arvata, mitä kävi.

No, sen jälkeen tuli ostettua Cutrinin Repairism-sarjan shampoo ja hoitsikka ja niiden avulla kaikki tukka ei pudonnutkaan päästä.  ;D ! Tämä oli siis kuutisen vuotta sitten. Hiljan kokeilin sitä maskiakin. Oli kyllä paljon parempaa kuin mikään muu kokeilemani maski: ei jättänyt tukkaa lähmäiseksi.

Ostin Moisturismin suihkeen, joka oli miustakin vähän d'oh. Tuoksu on aika vahva esanssimustikka, eikä nyt muuten tunnu mitään erikoista tapahtuneen. Oon vähän tuoksuyliherkkä, että ton kanssa pitää olla tarkkana miten paljon sitä laittaa. Pitääpä kokeilla noita pesuaineita sitten, kun tukkaa on pidemmälti. En noista suihkeista muutenkaan perusta paljoa, mutta alennushurmiossa tuli ostettua. AINIIN ja ton korkki vuotaa. Oli sama ongelma niissä kaikissa kaupassa olleissa pulloissa.

Ne Premium Hair Oilit tuli kanssa testattua ja olen kyllä myyty edelleen. Ei tuoksu liian vahvalle, lähmää hiuksia eikä ole liian tankeaa.

Bio+ energen seerumi on mulla nyt käytössä. Shampoon ostan, kun ensin kulutan muut loppuun. Ei vielä huomattavaa eroa, mutta viilentää päänahkaa mukavasti. Katsoo myöhemmin, että ostanko lisää.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Harmi, että Greenit lopetettiin! Se shampoo oli ihan huippukamaa, ei takuttanut ollenkaan. Ja se tuoksu. Ihan kuin mieto lakritsa.&nbsp; <3
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Cutrinin nettisivuilla oli juttua uudesta vaalennusaineesta Arctic sun. Kysyin Cutrinilta olisiko tuota jo saatavilla kampaamoissa, kuulosti kuvauksen perusteella sen verran hyvältä. Harmillisesti niillä ei kuitenkaan ole kuvia näytillä eri sävyvaihtoehdoista.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Mietin aiemmin, millaisia uudistuneen Sensitive-linjan koostumukset mahtavat olla, mutta ainakin hoitoaineen inci oli ihan sama kuin vanhankin, kun Sokoksella lukaisin. Ei siis lähde testiin mulla. Sama pätee jätettävään, enkä voi käyttää ainakaan jätettävänä noita isopropyl myristatea sisältäviä, kun niska ja selkä on niistä sitten ihan paiseilla.

Harmittaa, kun täsmälleen ne itselleni mielekkäät Cutrinin linjat (Green ja Curlism) lopetettiin niin nopeasti. Moisturism menisi muuten, mutta haju on yksi hirveimpiä ikinä, tai no sanotaan vain suoraan että hirvein. Tuntuu, että olen kyllä ihan kaikessa Cutrinin ja muutenkin Lumenen touhussa kohderyhmän ulkopuolella.
1cFii, oma väri.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja elly »

Cutrin Sensitive Dry Shampoo oli nappiostos pelastamaan lähmätukkaa. Tuote poisti tehokkaasti rasvaisuuden niin hiuksista kuin päänahasta ja hiuksistani tuli tämän myötä todella kuohkeat. Plussaa tuoksuttomuudesta ja siitä ettei kuivashampoo ärsyttänyt/kutittanut kuivaa ja herkkää päänahkaani mitenkään. Vaaleansininen pullo on mielestäni myös söpö. :) Ostan uudelleen!
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja tipson »

^ osaatko verrata tuota Herbinan hajusteettomaan kuivashampooseen? Omille hennoille hiuksille toi Herbina on tyven liian tönköksi tekevä ja haussa ois vähemmän muotoileva kuivashampoo.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
Vastaa Viestiin