Cutrin

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
eini

Cutrin

Viesti Kirjoittaja eini »

Mitä mieltä olette sarjan tuotteista? :)
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Kokeiltu on värjättyjen hiusten shampoo ja hoitis, ihan hyviä perustuotteita. Hoitis siloittaa hyvin ja tekee hiuksista pehmeät. Tilasin joskus keväällä HS:ltä tuota lisää kun oli tarjouksessa, mutta olivat korvanneet sen Goldwellin värjättyjen hiusten hoitsikalla mikä ei ole lainkaan yhtä hyvää  :-\
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Niistä hajusteettomista tuotteista täällä onkin ollut juttua. Ite olen käyttänyt vaan sitä lakkaa ja se oli kyllä hyvää!

Cutrinin Chooz-muotoilutuotteita on kehuttu myös.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Oon kokeillut vaaleanpunaisissa purkeissa olevaa sarjaa (sh,ha, tehis ja suihke), joku rakennepaikkaava tms. tais olla. Ei tuntunut tekevän ihmeitä mun tukalle, ihan ok kuitenkin. En taida ostaa uudestaan.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Mulla ei ole muista Cutrinin tuotteista kokemusta kuin hopeahoitoaineesta ja siihen oon toooosi tyytyväinen. Se n paras kokeilemani ja sisältää runsaasti pigmenttiä, joka peittää keltaisuutta hyvin. Avokin sisko kyllä sais Cutrinin tuotteita halvalla, joten vois niitä kyllä muitakin jossain vaiheessa kokeilla. Tuo hopeahoitsikka on kyllä sellainen, mistä en ihan helpolla luovu.
Jamaica
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:16

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Jamaica »

Muotoilutuotteet ovat hyviä (Chooz) mutta muista tuotteista en oikein välitä. Oyster sarjan kosteuttava shampoo on kyllä ihan hyvä, mutta taas hoitoaineiden tehot eivät riitä tähän hampputukkaan.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Rory »

Sain lahjaksi hiusmallina olosta Oyster vitamin shampoon ja hoitoaineen muiden tuotteiden ohella, ja tuo hoitoaine on ihan ok. Pehmoiseksi tekee. Shampoo ei mielestäni ole kummoinen, toki pesee puhtaaksi mutta en ostaisi.

Lisäksi olen käyttänyt aromatic-sarjaan kuuluvia shampoita, ainakin paria erilaista (greippi). Ne eivät ole mun mielestä mitenkään ihmeellisiä.
Viimeksi muokannut Rory, 05 Huhti 2007, 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Onhan noita ollut vaikka minkälaisia, ei enää edes muista.
Viimeisin ostos Oyster muotoiluvaahto jossa ei kuivattavaa alkomahoolia. Ainakin kerran perusteella hiukset tuntuvat yhtä kuivilta kuin Osis:ksen jälkeen. Haluan jollain pehmentää noita latvoja, siis noita viis senttiä ennen loppua. Taitaa onnistua vain leikkauksella.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
dripple

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja dripple »

RockQueen kirjoitti: Niistä hajusteettomista tuotteista täällä onkin ollut juttua.
Missä, missä? Ostin cutrinin hajusteettoman shampoon ja hoidon ja olen ollut toistaiseksi ihan tyytyväinen (en kyllä odottanut paljon). Monet muut hajusteettomat tuotteet olen heittänyt yhden käyttökerran jälkeen miehen shampoohyllylle.

Voikun sais tigejä hajusteettomina....
Piitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 122
Liittynyt: 26 Marras 2006, 14:33

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Piitu »

Mulla on ollut nyt jonkin aikaa käytössä Oysterin vitamin mask. Ihan kelpo tuote mun kuiville hiuksille. Oon laittanu päähän silloin tällöin saunaan mennessä, kun mieto lämpö kuulemma tehostaa vaikutusta. Hiukset on kyllä sileät, kiiltävät ja muutenkin hyvinvoivan tuntuiset tämän jälkeen. Tykkään tuoksustakin, joten ostan varmaan uudestaankin kunhan entinen pullo loppuu :)
1bMii
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Miehellä on käytössä Aromagic-sarjan aprikoosi-appelsiini -shampoo ja hoitis. Pesevä shampoo, mutta lyhyeen tukkaan ihan ookoo. Sen sijaan tuoksu on minusta aika voimakas, ja vähän huonolla tavalla (tuoksu muistuttaa jotakin tuttua, mutta en tunnista sitä). Siksi en osta uudelleen, vaikka miehen tukka jääkin noista jännällä tavalla puhtaankarheaksi (luonnostaan kihara ja melko paksu hius).

Nuo pullot tulivat Cutrinin hiusvärimallina olosta, ja ovat siis värinsuojasarjaa.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tällä hetkellä ei taida olla mitään muita kuin yksi Chooz-vaha ja korkkaamaton Aromagic Ginger-Grapefruit-hoitoaine, mutta vanhan Oysterin värjättyjen hiusten shampoo oli taivaallista. Ostin sitä litran pullon Sitruunasta 8 eurolla pari-kolme vuotta sitten ja käytin kaikki. Uuttakin ostin, mutta se ei ollut niin hyvää.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mulla on ollut hajusteetonta värjättyjen hiusten shampoota (Sensitive) ja hoitoainetta. Shampoo oli hyvää, hellävaraista mut hoitoaine aika mitäänsanomatonta. Ja kookos-suihkittava hoitoaine tuoksuu hyvältä  :-* mut ei se kyllä mitään erikoista saa aikaseks tähän pehkoon. Ja exän luona oli kaikki Cutrinin shampoot, kun niiden isäpuoli on Lumenella töissä ja saa sieltä kaikki Lumenet & Cutrinit ilmaseks. Tuli kokeiltua kaikkea, tosin en enää muista mitkä oli kivoi.
Crysania
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 809
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 12:42

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Crysania »

Mulla on tällä hetkellä syväpuhdistava olisko nyt ollut nimeltään Anti-green wash ja no... onhan se siinä. Niin. Kyllä se varmaan on. Ei ole oikein mitään sanottavaa tästä kun ei tämä oikein mitään pahuutta/hyvyyttä tee. On kyllä tosin parempi syväpuhdistajana kuin Simin vastaava, mutta siihen se jääkin. Varmasti kyllä käytän tuon purtilon loppuun, mutta

Muista tuotteista olen käytellyt lähinnä Aromagic-sarjan omena-aloevera hoitoainetta. Tämäkin vähän sellainen ei tee mitään ihmeellistä, mutta ei mitään hirveääkään, tosin kait ihan luonnollista kun kyseessä on normaaleille hiuksille tarkoitettu. Ainoa syy miksi tätä aina innoissani ostan aina vain uudestaan on sen tuoksu. Tuoksuu niin ihanasti kirpeille omenoille, että nam nam nam.  :-*
Justiina

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Olen useamma kerran ostanut kampaajaltani Oyster-sarjan vaaleanpunaisissa purkeissa olevaa samppoota ja hoitoainetta. Samppoo on ihan jees, mutta se hoitis on kyllä aika onnetonta tähän päähän. Ei se ainakaan tukkaa yhtään selvitä, eikä myöskään selvitä jätettävä hoitoainekkaan. Tuntuu et juuri se vetää tukan vielä enemmän takkuun.

Muotoilutuotteista on kyllä ihan hyvät kokemukset :)
Vastaa Viestiin