Cutrin

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja janniina »

Uusi lempparitehis löyty Cutrinilta! Cutrin Green Intensive Care, entinen lemppari oli Goldwellin Green-sarjan tehohoito. Silaritonta, kiva koostumus ja tuoksu PALJON parempi kun Goldwellin vastaavassa! Ei tarvii enää kuljeskella mullanhajusena, hehe. Lisäksi ei tarvitse tilata netistä vaan löysin kaupungilta hyvällä alehinnalla, 7,90€.

Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Laitoin tänään rahaa Cutrinin tuotteisiin. Ostin Volumism-sarjan shampoon ja hoitoaineen, sillä hiukseni rasvoittuvat helposti ja minulla on tämä "ihana suomalainen hieno" hiuslaatu. Jospa saisi näillä vähän voluumia tukkaan :P
Hankin myös Moisturism tehohoitoaineen, sillä latvani ovat aika kauheassa ja kuivassa kunnossa ja mulla on tapana laittaa jotakin ekstra kosteuttavaa, kun pesen syväpuhdistavalla shampoolla.
Onko näistä tuotteista mihinkään?
Yritin etsiä muiden kokemuksia näistä netistä, mutta se osoittautuikin&nbsp; yllätävän vaikeaksi :P
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mulla on tuota volyymishampoota ja tykkään siitä. Mulla on myös tuo Moisturism hoitis ja se on mun uus suosikki! Oon käyttänyt pikahoitiksena, mutta pidemmällä vaikutusajalla voisi toimia vieläkin paremmin.
Oili

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Oili »

Olen käyttänyt nyt jonkin aikaa Cutrin Green sarjan shampoota, hoitoainetta ja syvähoitoa. Olen samaan aikaan vähentänyt hiustenpesua jokapäiväisesti rutiinistani joka 2. tai joka 3. päivään enkä käytä välillä kuivashampoota. Ennen ostoa luin mielipiteitä käyttäjiltä siitä, että uudistuneen green sarjan shampoo olisi hyvin hellä eikä pesisi hiuksia tarpeeksi hyvin, mutta toimii kyllä minulla kuin unelma. Inhottavat päänahan kutinat ovat kaikonneet kun sain tämän sarjan käyttööni, eli on hellä mutta pesevä. Saan pestyä jopa koko päähän tehdyn öljysyvähoidonkin yhdellä shampoopesulla. Purkkien vihreä ulkoasu on aika vaatimaton mutta seesteinen, ja tuoksu ihan kivan mieto. Kaikenkaikkiaan tykkään kovasti koko vihreästä sarjasta!&nbsp; <3
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Onko kokemuksia Curlism-shampoosta ja hoitoaineesta? Ovatkohan mistään kotoisin... Incit kiinnostaisi myös.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.&nbsp;&nbsp; - Arvo Ylppö
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Itse ainakin tykkäsin hoitoaineesta&nbsp; :) Minulla on luonnonkiharat helposti kuivavat ja käsitellyt hiukset. Tuo hoitoaine tuntui kosteuttavan hiusta ja teki siitä ihanan pehmeän. Tykkäsin myös sen tuoksusta, joka oli ihanan mieto.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Ulpu kirjoitti: Onko kokemuksia Curlism-shampoosta ja hoitoaineesta? Ovatkohan mistään kotoisin... Incit kiinnostaisi myös.
Minusta ihan ok-tuotteita, mutta eivät kuitenkaan sopineet omalle taipuisalle, helposti latistuvalle (mutta kuivalle) hiukselle ja rasvoittuvalle päänahalle. Shampoossa on amoa ja se on aika hoitavaa ja latistavaa, hoitoaineessa on paljon parafiinia ja se jää minusta aika ikäväksi kalvoksi hiuksiin. Minusta tuoksukin on turhan vahva ja ikävän parfyyminen, mutta toisaalta se on tuoksuna ihan ok, joten ei se mahdottomasti häirinnyt. Kokonaisuudessaan kuitenkin liian lismaavia tuotteita minulle, varmaan sopivat paksummalle ja vähemmän latistuvalle kuontalolle paremmin.
1cFii, oma väri.
Varjotar

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Cutrin Curlism oli keskihintaisten luokassa järkevin vaihtoehto Emotionin valikoimissa, joten sh& ha lähtivät kokeiluun. Lumene ei ole vakuuttanut minua enää aikoihin tuotteillaan, joten olin LUMENE:n putelin takaa bongatessani hyvin epäluuloinen näitäkin kohtaan.
Shampoon huikean kalliin ja androgyynin tuoksun ansiosta tulee mieleen todellista "luksuksempi" tuote. Shampoo pesi hyvin jättämättä hiuksia raskaiksi tai muoviksiksi. Hoitoaine levittyi hyvin ja on riittoisaa. Hoitarin tuoksu sai minut viimeistään ihastumaan. Hiuksista tuli helposti selvitettävät ja kimmoisat.. ja se tuoksu &nbsp;:l
Viimeksi muokannut Varjotar, 17 Elo 2013, 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Tajusin, etten ole käynyt läpisemässä Green-tuotteista, vaikka koko sarja on tainnut tulla testatuksi vuosien varrella.

Ehdoton suosikki on kuivien/värjättyjen hiusten hoitis. Hoitiksen incissä ei oikein muita hoitavia aineita taida huomata kuin pantenolin ja rypsiöljyn, mutta tulos on hämmästyttävän hyvä. Selvittää hyvin ja jättää hiukset todella pehmeiksi ja kiiltäviksi, kuitenkin ilmaviksi ja puhtaan tuntuisiksi. Tuoksu on minusta ihan mukava, kuvaus taisi olla sitrus-manteli. Olen käyttänyt tätä kuivaan, mutta enimmäkseen värjäämättömään tukkaan, ja sopii siihen tarkoitukseen hyvin. Voisin suositella tätä ainakin niille, joille esim. XZ xylitol-hunaja-hoitis on ihan kiva mutta jättää liian höttöiseksi; tämä on samalla tapaa kevyttä mutta tekee kuitenkin hiukset selkeästi jämäkämmiksi (ei kuitenkaan raskaiksi kuten XZ:n rasvapohjaiset hoitikset, esim. mustaherukka).

Kuivien/värjättyjen hiusten shampoo oli hiuksille oikein mainio, mutta normaalille/rasvoittuvalle päänahalleni aivan liian mietoa tai hoitavaa, päänahkaan jäi jonkinlainen lähmä. Ei kuitenkaan tosiaan muuta vikaa kuin liika hoitavuus, muutoin oikein miellyttävä tapaus, olisi varmaan loistava kuivalle päänahalle. Sarjan tehohoito on ihan ok, mutta jättää ohuen latvastoni vähän liian raskaaksi, kuten useimmilla tehiksillä on tapana. Jättää myös monesti vähän turhan takkuiseksi.

Normaalien hiusten sarja on vähän liian tujua tai ei-hoitavaa hauraalle hiuslaadulleni. Shampoo ei tunnu vahvistavalta ja hoitis on ihan liian kevyttä kuivalle hiukselle. Ihan toimivia kuitenkin tuotteina, sopivat varmaan hyväkuntoisille hiuksille hyvin, jos haluaa pitää pehkon ilmavana. Näiden tuoksu on vähemmän makea, aika mäntyinen Tolu-tuoksu, mutta ei nyt paha kuitenkaan. Tuoksu ei ole erityisen vahva ja haihtuu heti pesun jälkeen.

Muista nykyisen valikoiman Cutrineista en välitä yhtään, ISM-sarja meni viime uudistuksessa mielestäni täysin pilalle hirveiden, keinotekoisten ja äklöjen tuoksujen takia. Tykkäsin vanhasta tuuheuttavasta shampoosta, mutta nykyistä en pysty käyttämään hajun takia, tunnen haisevani laventeliselle mummotuoksulle. Myös muut ismien hajut saavat aikaan yökkäysrefleksin, ja hoitisten sisältämät mineraaliöljy ja silarit eivät innosta, tuntuma on liian lismainen ja luonnoton. Minusta Lumenella on aivan liiallinen uudistusvimma tuotteidensa kanssa, ja usein mennään vain huonompaan suuntaan.
1cFii, oma väri.
Varjotar

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Curlismia ei myydä enää :o

Moisturism haisee liian voimakkaasti keinotekoiselle mustikalle ja saa aikaan päänsärkyä. Muuten ihan toimivia nämäkin, mutta tuo hajuste..&nbsp; :(
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Varjotar kirjoitti: Moisturism haisee liian voimakkaasti keinotekoiselle mustikalle ja saa aikaan päänsärkyä. Muuten ihan toimivia nämäkin, mutta tuo hajuste..&nbsp; :(
Tuon Moisturismin hajuste on musta varmaan kaikkein kamalin kaikista Cutrineista. Siis ihan hirveä, en voi kuvitella miten pahempi haju voisi tuotteessa ollakaan. Musta se haisee ihan jollekin kamalalle antibiootille, mitä lapsena joutui nieleskelemään. Hirveän pistävä ja paha haju, varmaan keinotekoisin ja muovisin mitä olen ikinä haistanut. En pystynyt käyttämään hajun takia ollenkaan, roskiin meni. Miten niillä VOI olla pallo näin pahasti hukassa...&nbsp; :(
1cFii, oma väri.
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Mulla oli Moisturism hiusnaamio ja mä taas tykkäsin siitä tuoksusta :D Ihan ok tuote, muttei ehkä ihan 14€ arvoinen purkki. Löytyy mulla kosteuttavampiakin tuotteita, jotka on puolet halvempia.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
nima
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 03 Loka 2013, 12:44

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja nima »

evergreen kirjoitti:
Varjotar kirjoitti: Moisturism haisee liian voimakkaasti keinotekoiselle mustikalle ja saa aikaan päänsärkyä. Muuten ihan toimivia nämäkin, mutta tuo hajuste..&nbsp; :(
Tuon Moisturismin hajuste on musta varmaan kaikkein kamalin kaikista Cutrineista. Siis ihan hirveä, en voi kuvitella miten pahempi haju voisi tuotteessa ollakaan. Musta se haisee ihan jollekin kamalalle antibiootille, mitä lapsena joutui nieleskelemään. Hirveän pistävä ja paha haju, varmaan keinotekoisin ja muovisin mitä olen ikinä haistanut. En pystynyt käyttämään hajun takia ollenkaan, roskiin meni. Miten niillä VOI olla pallo näin pahasti hukassa...&nbsp; :(
Mulle tuli mieleen tuosta hajusta yksinkertaisesti mieleen kissankusi.
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).
Jenniferia

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Jenniferia »

nima kirjoitti:
evergreen kirjoitti:
Varjotar kirjoitti: Moisturism haisee liian voimakkaasti keinotekoiselle mustikalle ja saa aikaan päänsärkyä. Muuten ihan toimivia nämäkin, mutta tuo hajuste..&nbsp; :(
Tuon Moisturismin hajuste on musta varmaan kaikkein kamalin kaikista Cutrineista. Siis ihan hirveä, en voi kuvitella miten pahempi haju voisi tuotteessa ollakaan. Musta se haisee ihan jollekin kamalalle antibiootille, mitä lapsena joutui nieleskelemään. Hirveän pistävä ja paha haju, varmaan keinotekoisin ja muovisin mitä olen ikinä haistanut. En pystynyt käyttämään hajun takia ollenkaan, roskiin meni. Miten niillä VOI olla pallo näin pahasti hukassa...&nbsp; :(
Mulle tuli mieleen tuosta hajusta yksinkertaisesti mieleen kissankusi.
Oonkohan jotenkin outo kun mä taas tykkäsin tosi paljo&nbsp; ::) Ei tosin oo ollu muita Moisturismeja ku tehis, en tiedä mistä sarjan tuotteista te puhuitte mut täällä se tehiksen mustikka osu ja uppos&nbsp; ;D
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Mua ärsyttää koko Lumene ja samalla Cutrin. Niiden verkkosivuilla ei koskaan anneta minkään tuotteiden ainesosia, eikä monista Lumenen meikeistä edes näytetä värivaihtoehtoja. Cutrinin sivuilla ei vieläkään näy koko Moisturism-linjaa, vaikka se on ollut myynnissä ikuisuuden, mutta Curlism, jota ilmeisesti ei sitten enää edes myydä, on vielä sivuilla entiseen tapaan. Nää on näitä sivustoja, jotka näyttää siltä, ettei niitä kukaan jaksa ikinä päivittää. Luulisi rahaa riittävän yhteen verkkosivujen ylläpitäjään. Inhoan tällaisia firmoja, joista huokuu sellainen asiakasta aliarvioiva asenne, että "ei sen asiakkaan tarvitse mitään ainesosia tietää, kun ei se voi niitä ymmärtää" jne. Eikä sitä tarkkaa valikoimaakaan tarvitse mistään nähdä, kun menet vaan sinne Sokokselle ja annat sen asiantuntevan myyjän laittaa sulle kouraan kaikki hyväksi katsomansa tuotteet. Excuse the rant...
1cFii, oma väri.
Vastaa Viestiin