Cutrin

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Vuhi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 14 Tammi 2012, 18:07

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Vuhi »

Onko muuten Cutrinin Bio+ energy hoitoaine hyvää? Se latvoile tarkoitettu. Mitäs ainesosia siinä on?
essipessi

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja essipessi »

http://www.cutrin.fi/tuotteet/hiustenho ... -treatment

Tämmöisen nappasin palkkapäivän euforiassa mukaani (hintaa oli Sokoksella 24,90 muistaakseni) ja testasin heti - ainakaan tässä vaiheessa en kadu, vaikka rahaa menikin! Tukkani on kotitekoisen "liukuvärjäyksen" jäljiltä todella huonokuntoinen, katkeilee ja kaksihaaraisia on enemmän kuin laki sallii. Olen kokeillut jos jotakin naamiota ja hoitsikkaa tähän ja tukan saa kyllä periaatteessa hyväkuntoisen näköiseksi, mutta oikeasti se on vain silmänlumetta. Tämä Cutrinin uutukainen taas tuntui jättävän tukan ei-niin-silkkiseksi, mutta kuitenkin oikeasti TERVEEN tuntuiseksi. Myös sulhaseltani sain hyväksyvää kommenttia, vaikka meillä on usein eriäviä mielipiteitä mun hiusmömmö-harrastuksesta. :) Uskon siis, että tuote on oikeasti hintansa arvoinen!

Tuoksusta en huomannut Vuhin mainitsemaa banaania, mulle tuli lähinnä mieleen muovailuvaha. Ei ainakaan ärsyttänyt nenää.
Viimeksi muokannut essipessi, 02 Elo 2012, 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elinamainen
Haiven
Haiven
Viestit: 44
Liittynyt: 29 Heinä 2012, 22:11

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja elinamainen »

Tilasin hetken mielijohteesta Bio+ Energen -sarjan shampoon ja seerumin. Täytyy sanoa, että olen todella pettynyt :( Olin lukenut paljon juttuja tuotteiden toimivuudesta ja siinä hötäkässä INCIen lukeminen vain unohtui. Nyt selvisi, että mm. shampoo sisältää silikonia ja seerumi paljon alkoholia. Olen käyttänyt molempia kaksi kertaa ja pääpohjan kutina on sietämätön. Normaalisti käytän todella hellävaraisia tuotteita. Kaippa nuo tuotteet voivat toimiakin, mutta itse en kyllä pysty käyttämään niitä kuin enintään kerran viikossa. Pöh.
1cFii
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Ostin uudistuneet Green-sarjan shampoon ja hoitoaineen (värjätyille hiuksille). Pesee muuten tosi hellävaraisesti, vaikka toisena incissä on ammonium lauryl sulfate. Mä oon elänyt siinä uskossa että se olis yhtä pesevä ainesosa kuin ammonium laureth sulfate, mutta olin vissiin väärässä.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mä ostin just sen Green -sarjan shampoon normaaleille hiuksille. Eilen sillä pesin, ja lopputulos on ihan hyvä, ei moitittavaa. Ainoastaan tuoksu oli aika, no outo, mutta ei kuitenkaan paha, koska ei jää hiuksiin. Ainakin näin yhden kokeilukerran perusteella voisin ostaa joskus toistekin. Ostin myös Volume -sarjan shampoon, ja sitä olisi huomenna tarkoitus kokeilla (mulla siis monta eri shampoota käytössä samaan aikaan...).

Eroaako muuten tuo Green -sarjan värjättyjen hiusten shampoo kovinkin paljon Green -sarjan normaalien hiusten shampoosta? Entä onko joku kokeillut noita hoitsikoita?
Viimeksi muokannut pinkpepper, 09 Elo 2012, 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mulla on ne sen "vanhan" Greenism-sarjan shampoo ja hoitoaine kuiville ja värjätyille hiuksille (en tiedä onko paljonkin eroa vanhoilla ja uusilla). Shampoo todellakin pesee hellävaraisesti ja tykkään vaihdella sitä pesevämmän shampoon kanssa. Hoitoaine yllätyksekseni selvittää hiukset tosi hyvin vaikka silikoniton onkin, tulee tosi kosteutetun tuntuinen, pehmeä ja sileä tukka :) Tuoksusta vain en kauheasti tykkää.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

^ Ostolakossa-blogissa kehuttiin sitä hoitsikkaa myös just.

Sain vihdoin käyteltyä pois näytepussukat Sensitivism- ja Colorism-sarjoista. Sensitivism shampoon kohdalla tuntui että ns. normimäärä ei riitä ja tukka jäi likaisen oloiseksi. En lämmennyt. Hoitoaine olisi voinut olla hiukan hoitavampaa. Colorsimissa tykkäsin siitä vadelman tuoksusta aivan älyttömästi, ihan jo melkein sen takia tekis mieli hankkia ;) Shampoo tässä vaahtosi kivasti eikä takuttanut juurikaan, vaikutti hyvältä. Hoitoaine siloitti mukavasti mutta ei lätsäyttänyt. Noitahan saa usein isoissa pulloissa halvalla, voin kyllä suositella (itsehän ei tarvitse hiusmömmöjä ostella vielä pitkään aikaan jemmojen takia mut ainahan sitä voi haaveilla).
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Cutrin Premium-linjan Protein-shampoo ja -hoitis testatu.

Huvittaa kun purkin kyljessä komeilee isolla "with Cutrin hyaluronic complex", ja sitten hyaluronihappo on "yllättäen" incissä ihan viimeisten ainesosien joukossa.  :D

SHAMPOO. Liru ja halvan tuntuinen & tuoksuinen koostumus yllätti. Paksumpi koostumus olisi tuntunut sopivammalta tällaiseen ylellisenä markkinoitavaan shampooseen. Tuoksu on myös mun nenään halvan makea, voisin odottaa että joku Lidl-shampoo tuoksuu tältä.

Incissä sekä amodimethicone että dimethicone, tosin eivät ihan kärjessä. Vasta niiden jälkeen tulevat vehnäproteiini, hydrolysoitu keratiini ja hyaluronihappo.

Pesuteho ja vaahtoutuvuus erittäin miellyttäviä, vaahto on mielettömän pehmeää ja pesutulos on hoitava. Tyvi jää kunnon puhtaan tuntuiseksi. Ehdottomasti pesevämpi kuin Cutrin Green- ja Sensitive-linjan shampoot. Tykkään shampoosta, mutta saas nähdä onko silarien pitoisuus tarpeeksi korkea aiheuttamaan hilseilyä...

HOITOAINE. Paksua, kermaista ja liukasta. Jättää hiukset todella silkkisiksi. Hoitotehoista vastaavat kuitenkin lähinnä vain kvatit ja silikonit. Vehäproteiini, keratiini ja hyaluronihappo löytyvät shampoon tavoin vasta incin keskivaiheen jälkeen. Tuoksu aika mitäänsanomaton.

Ylellisen ja tosi hyvän tuntuinen hoitis. Harmi että inci on niin huono.
Hamppupää

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Hamppupää »

Oisko kellään tiedossa mitään nettikauppaa josta saisi tilattua Cutrinin tuotteita myös ulkomaille?
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Onko kokemusta Premium Oil Treatmentistä? Saara Sarvas oli blogissaan tätä kovasti kehunut, olisi kiva tietää INCIä, onko hoitavampi/vähemmän silikoninen kuin muut vastaavat hiusöljyt.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Säihke

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Säihke »

^INCI: Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Rosa moschata oil, Argania spinosa kernel oil, Parfum.
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

Käytin juuri loppuun Cutrinin Premium Moisture -shampoon ja hoitsikan, enkä kyllä osta uudelleen. Shampoo oli kyllä mukavan paksua, mutta pesi liiankin hyvin ja kuivatti kovasti päänahkaa. Hoitoaine taas oli sellasta jankkia, että enpä ole ennen törmännytkään. Käytettäessä piti ensin kaksin käsin puristaa sitä reidelle ja siitä sitten sipaista hiuksiin. Miehelläkään ei riittänyt niin paljon voimia, että olisi saanut purkista tavaraa ulos yhden käden puristuksella ;D

Lopulta siinä kävikin sitten niin, että kerran taas purkkia hampaat irvessä puristellessani pullahti siitä se korkkiosa kokonaan irti... Mutta eipä tuo haitannut, sillä vaikka sitä säilytti pystyasennossa ilman korkkia, ei todellakaan ollut vaaraa siitä, että tavara olisi valunut ulos ;) Hoitoaine ei myöskään vakuuttanut kosteutustehoillaan ja pakkaus oli todella pieni (150 ml). Lisäksi tuotteet haisivat omaan nokkaani melko pahalle. Harmittaa kyllä, kun maksoin noista kuitenkin yhteensä lähemmäs viittäkymppiä.
SilkyDream

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja SilkyDream »

Itellä on cutrinin repairmis shamppoo ja on ihan ok,mutta takuttaa vähän  :-\ ehkä liian pesevää ?

Myös tuo cutrinin joku kosteuttava hiusnaamio on, mutta en ole vielä päässyt kokeilemaan
tämä:
Kuva
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja olivia »

Green - sarjan shampoo testattu..En muuten tiennyt että Cutrin on Lumenen merkki  ::) Vitosella sai noita shampoita ja hoitsikoita outletista, hoitsikan saatan vielä ostaa kun kesäksi silikoniton hoitsikka olisi kiva.
Shampoo pesee tosi hellävaraisesti, tuntuu että pää jää hieman rasvaiseksi ja haju on outo..olis ehkä ollu kivempi et olis ollu kokonaan hajusteeton. Jotenkin tylsä shampoo, pesen varmaan tolla kahdesti peräkkäin seuraavaksi jos tulos olisi parempi.
Breathe me.
taitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 27 Huhti 2007, 11:05

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja taitu »

Ostin Cutrin Curlism kiharanvirkistäjän testiin ja yhden kokeilun perusteella tykkään! Mulla siis luonnonkiharaa ja latvat kuivat ja karkeat ja noin bsl-pituus. Aikasemmin kiharat on kadonnu harjatessa vielä vähän kosteita hiuksia ja jäljelle jääny pitkää loivaa lainetta, mutta tuon virkistäjän laiton jälkeen kiharat tulee todella selkeesti esiin ja pysyy, eikä hiukset näytä tai tunnu rasvasilta. Näillä näkymin tää jää kyllä vakiotuotteeks mun hiustenhoidossa!
Vastaa Viestiin