Cutrin

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Jouana »

En tiedä milloin tuo Chooz-sarja uudistui, varmaan useampi vuosi sitten. Olen tykästynyt todella paljon näiden punaputelisten tuoksuun. Tänään sai käyttööni Work&Fix sprayn. Olen harmitellut Oyster-lakan poistumista valikoimasta, mutta tämä W&F tuntuu erittäin hyvältä myöskin. Tuoksu on aivan ihana marjaisen karkkinen  :-* Oysterin tuoksu oli lähinnä siedettävä. Pito ei ole aivan yhtä tiukka kuin Oysterissa, mutta itse asiassa tällä pärjää varsin hyvin näinkin itsepäisellä hiuksistolla varustettu. Olin aikeissa hankkia Tigin Maxxed-out´in, jonka tuoksu on myös syötävän ihana ja muutenkin pidän siitä, mutta nytpä ei taida tarvitakaan sitä!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Penny »

miolla kirjoitti: Nordic Balance-sarjan Rescue-tuotteet kuivalle, käsitellylle ja/tai kiharalle hiuksille.

Rescue hoitoaine: Siloittaa hyvin ja lisää kiiltoa. Selvittää takkutukan ja tuoksu on ihana! Ei ole muuta pahaa sanottavaa kuin, että pullo on turhan pieni (125ml) vaikka onkin suht. riittoisaa. Ei latistanut ainakaan minun ohutta tukkaa millään tavoin.
Millainen tuoksu noissa Nordic Balanceissa siis on, osaako joku kuvailla? Tekisi mieli testata tuota Rescue Care-hoitista jonka incikin näytti kaupassa ihan ok:lta, vaikkei suuria odotuksia muuten kyseistä tuotetta kohtaan olekaan. Ainakin saunatehiksenä tuota voisi ehkä kokeilla.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja kuku »

Mitä mieltä tosta Cutrin Sensitive Shampoosta, joka on värjätyille hiuksille? (eli siitä hajusteettomasta)
2a F ii – Iho: kuiva
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Herya »

^ Mulla oli tota joskus. Mielestäni on ihan samanlaista kun LV shampookin, mutta aivan törkeän kallista. En tykännyt. Tuntui liian kuivattavalta ja päänahkaa kiristeli pesun jälkeen. Vaikka se olisikin ollut hyvää, en olisi raaskinut ostaa sitä vaan olisin ostanut LV:n hinnan takia, mutta tuo LV:kin on yhtä kuivattavaa mulla. Mun päänahkani on helposti rasvoittuva joten joudun pesemään päätäni melkeen joka päivä.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Penny »

miolla kirjoitti: Nordic Balance-sarjan Rescue-tuotteet kuivalle, käsitellylle ja/tai kiharalle hiuksille.

Rescue hoitoaine: Siloittaa hyvin ja lisää kiiltoa. Selvittää takkutukan ja tuoksu on ihana! Ei ole muuta pahaa sanottavaa kuin, että pullo on turhan pieni (125ml) vaikka onkin suht. riittoisaa. Ei latistanut ainakaan minun ohutta tukkaa millään tavoin.
Sainpas viimein ostettua putelin tuota Rescue-hoitista ja testasin muutamaan kertaan saunassa, tykkäilen tästä tosi paljon! Tukasta on tullut joka kerralla tosi pehmeä, sileä ja kuohkean oloinen, ilman jätettäviäkin. Tuoksu on musta sellainen miedohko ja raikas, ei ärsytä omaa nenää. Tuubi on tosiaan aika pieni, mutta aine on riittoisan oloista muuten. Ei huono ostos siis, ja tätä pitää kyllä hamstrata lisääkin. :)

Tietääkö joku mikä tuon normihinta on? Ostin sen tarjouksesta jolloin maksoi jotain 7-8 euroa, mutten muista alkuperäistä hintaa..
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Täällä onkin muutama ihminen jo kirjoitellut kokemuksistaan MyCode-sarjasta, jota silmäilin Sokoksella viime viikolla. Se kaksiosainen seerumi kiinnosti, mutta en ollut varma laadusta... INCI näytti hyvältä kummassakin osiossa, mutta mietin vielä pumppupullon laatua. Tuppaako tukkeutumaan..?
Muuten kyllä pitkille hiuksille tarkoitettu sarja kiinnostaa, mutta shampoossa on mentholijohdannainen...&nbsp; :(
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Minulla ainakaan ei ollut mitään ongelmia pullon kanssa. Ei tukkeutunut.
Hoitoseerumiin olin ihan tyytyväinen mutta kiiltoseerumilla en saanut niin hyvää kiiltoa kuin muilla käyttämilläni tuotteilla (esim. Tigi S-factor Dream Dropseilla).
minnaliini
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 249
Liittynyt: 02 Joulu 2008, 22:55

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja minnaliini »

Pakko tulla kehaisemaan tuota Cutrinin Multispraytä! ;D En osaa laittaa tukkaa mitenkään hirveen erikoisesti, mutta tätä on todella helppo käyttää. Suihkutan hiuksiin ja kuivaan pää alaspäin. Lopputulos on ihanan kuohkea, eikä lainkaan tahmainen!
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja juuriska »

^Täysin samaa mieltä! Laitan itse sitä kuivaan tukkaan ja puristelen vähän. Antaa ryhtiä, kiiltoa ja ihanan tuoksun!&nbsp; :-*
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mulla on sitä kaksiosaista seerumia. Mulla on jo toinen puteli menossa ja ostan lisääkin. Pitää tukan nätin näköisenä, joten kaipa se sitten vähän hoitaa. Incit on kuitenkin ihan hyvän näköisetkin. Kiiltopuoli ei mun mielestä mitenkään erityisen hyvin kiillota, mutta mä miellän sen mielessäni enemmän latvasuojaksi sen hoitoaineen päälle. Tuoksu on sellainen kukkainen, ei jää mun mielestä hiuksiin. Hetken aikaa tuoksuu levittämisestä mutta sitten mun mielestä haihtuu.

Mulla on ollut MyCode shampootakin. Sitä liila-tekstistä, olisiko se se pitkille hiuksille tarkoitettu. En ole huomannut että siinä olisi jokin mentholi-juttu? Ei ainakaan tunnu päänahassa mitenkään. Mutta ehkä puhun NarnianQueenin kanssa eri tuotteesta? Joka tapauksessa se shampoo oli tosi hyvää. Jätti tukan pehmeäksi ja hyvän tuntuiseksi. Ostan joskus lisääkin.

Aikoinaan tykkäsin valtavasti Multispraystä. Nyt ei olekaan aikoihin tullut käytettyä kun en juuri tarvitse tässä hiusmallissa muotoilutuotteita. Sitten kun leikkaan lyhyemmäksi niin tuo tulee varmaan taas käyttöön. Siinä on ihana marjainen tuoksu&nbsp; :-*
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

^ Kyse on pitkille hiuksille tarkoitetusta (Linen-jotakin..) shampoosta. Mentholi ei ole INCIssä perusmuodossaan, van jonkinlaisena johdannaisena (menthyl-), jota usein käytetään tuoksuaineena.

Nyt saitte tuplaseerumin kuulostamaan mielenkiintoiselta.. (kaksiosaisen pullo toi ensi alkuun lähinnä assosiaation Lumenen seerumikyhäelmistä...) Ja minä kun olin päättänyt olla hankkimatta enää lisää hoitomönjiä ennen kesää&nbsp; :P
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja kuku »

Olisiko kenellekään kokemuksia Cutrin Nordic Balance värjättyjen hiusten tuotteista, esim shampoosta? Myös käsiteltyjen hiusten tehohoito kiinnostaisi ;)
2a F ii – Iho: kuiva
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Hankin sitten lopulta Linen Care-hoitoaineen, kun edullisesti sai... (5 €)
Tuo tuplaseerumi oli jo entisestään varastossa, ja olen pitänyt kovasti. Tuoksu raikas, ja tekee hiuksista kiiltävät ja sileät. Sama kiva tuoksu tuntuu hiuksissani nyt kokeiltuani tuota hoitista, saa nähdä, mikä on tulos&nbsp; :)
Olen tyytyväinen tähän ostokseen, vaikka ei minun pitänytkään ostaa enää hiusmömmöjä... ::) Hoitoaineita sentään kuluu suht nopeassa tahdissa, ja pitäähän suomalaista kauneusteollisuutta tukea (vaikka kuka sen tietää, minkä maalaisessa tehtaassa nuo Cutrinit on valmistettu...)...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Tänään ollaan menossa Lumenen ale myyntiin, ja siellä pitäisi olla cutrinin tuotteita -50%. Eli juurekset, mitä nyt kannattaa ostaa? :D Olen vain käyttänyt aikoinani Oyster sarjaa joka ei kelvannut vessapytyn putsaamiseenkaan.. Mutta se MyCode kiinnostaisi..

Erityisesti toivon vastauksia kiharan hiuksen omistajilta. Yleensä kun nämä halpikset (goldwell, cutrin, lifetex yms.) eivät riitä lähellekkään kiharan hiuksen hoitoon.

EDIT:

Lueskelin ketjun läpi ja post-it lapulle kirjoitin ainakin tuon Line Care pitkien hiusten sh ja ha sekä tuo kaksioisainen jätettävä houkuttaa myös kun kerta siloittaa. Katsotaan nyt mitä siellä on edes tarjolla..
Viimeksi muokannut Neriana, 08 Kesä 2009, 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Bembo »

^Missähän päin tuollainen Lumenen alemyynti on?&nbsp; :) Helsingissä jossain, kenties? Alkoi kiinnostaa. Cutrineista kiinnostaisi erityisesti sensitive-sarja, olisikohan tuotakin siellä.&nbsp;
Vastaa Viestiin