Cutrin

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Hue »

Mä voin kysyä Cutrinin edustajalta huomenna kun menen Tampereen hius- ja muotifestivaaleille. Cutrin on siellä yksi näytteilleasettajista. :) Toivottavasti muistan.

Toivottavasti sarjaa ei lopeteta, koska ainakin mä tykkään hirmusti tuosta hoitoaineesta värjätyille hiuksille. On niin ihanan yksinkertainen ja kosteuttava INCI. :) Kun olin työharjottelussa kampaamossa, käytin myös sensitive sarjan lakkaa. Vaikutti ihan hyvältä, eikä tosiaan tuoksunut juuri miltään.

Edit: HS:ssä tarjouksessa olevat tuotteet taitavat olla vanhanmallisia purkkeja. :) Sarjahan uudistui vähän aika sitten.
Viimeksi muokannut Hue, 27 Loka 2007, 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Webekhet

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Ai se on uudistunut, mä en tiennytkään! Sitten ei varmaan ole hätää lopettamisen puolesta. Nyt on sitten henkien taisto käynnissä, kun tekisi mieli ostaa tuo hoitsikka kun noin halvalla lähtee, mutta ei oikein sisu antaisi periksi kun mun pitäisi vielä ostolakkoilla. Voi höh sentään.
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Roksane »

Mulla on Cutrinin tuotteista jäänyt tosi huono kuva. Käytössä on olleet Cutrin Oyster -sarjan shampoo ja hoitoaine (olivat vaaleanvihreitä purkkeja, onkohan jotain  volumising-sarjaa). Shampoo aiheutti valtavaa kutinaa. Ja mulla juuri mikään tuote ei saa päänahkaa kutiamaan. Hoitoteho oli huono myöskin, toisaalta jos se oli jotain volumising-sarjaa (en nyt kuolemaksenikaan muista, sen muistan, että jotain merilevää tms. tuotteiden mainostettiin sisältävän), niin ehkä hoitotehoja ei voikaan kovasti olla.

Cutrin Chooz -muotoilutuotteita on ollut käytössä kolmea - neljää eri tuotetta ja niistä ei ole kertakaikkiaan mitään hyvää sanottavaa. Esim. muotovaahto teki lähmäiset "osiohiukset" ja sticky styling glue puolestaan ei tehnyt yhtään mitään. En itse tuhlaa ainakaan Chooz-tuotteisiin enää penniäkään.
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Mulla on käytössä Cutrin-sensitive-shampoo. Tälle päälle paras shampoo mitä olen kokeillut :) Pesee hyvin, ja hiukset jopa tuntuu pysyvän puhtaampiana hieman pidempään kuin muilla shampoilla pestessä. En ole huomannut tuon haalistavan väriäkään, vaikka ihan normaaleille hiuksille onkin tarkoitettu.

Viimeksi muokannut Cherry, 28 Loka 2007, 08:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
terde
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 12:13

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja terde »

Kenelläkään kokemusta Cutrinin My Code -tuotteista? Ostin ko. sarjan shampoon ja hoitoaineen, kun mulle sitä suositeltiin. Pitkille hiuksille tarkoitetut aineet, jotka kuulemma hyvät jos latvat kuivat ja päänahka rasvoittuu.

Miten musta jotenki tuntuu, et nykysin mulla rasvottuu nopeemmin hiukset ku ennen?? Aiemmin käytin tosiaan Redkeniä ja tukka pysy ihanan puhtaana ja pehmeenä.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mäkin olen tuosta My Code sarjasta kiinnostunut. Millainen tuoksu?
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Hue »

pinkpepper kirjoitti: Mäkin olen tuosta My Code sarjasta kiinnostunut. Millainen tuoksu?
My Code tuotesarjassa on viisi eri tuoteperhettä (joista yksi on suunnattu miehille), jotka ovat suunniteltu erilaisille hiustyypeille. Kaikissa tuoteperheissä on erilainen tuoksu. Osan tuoksuista pidin kovasti, mutta osa tuoksui jopa pahalle.

Olisikohan Cashmere tuoteperhe ollut mun suosikki tuoksuista, mutta voin kyllä muistaa ihan väärinkin.
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Katselin noita cashmereja (kuiville hiuksille) Hairlekiinissa, mutta lähdin paikalta aika nopeasti, kun myyjä tuli palvelemaan enkä ollut ostoaikeissa.  ;D Muistaakseni sen INCI näytti aika kivalta, mutta tosiaan tarkkaa mielikuvaa ei ole. Yleinen käsityshän kai on, että Cutrinin hoitotuotteet eivät ainakaan parhaasta päästä ole. Omat,melko vähäiset kkokemukseni ovat olleet  positiivisia, mutta se oli aikana ennen Joicoa, L`anzaa ja O&H:ta...
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Hue »

Mä tykkään kovasti Cutrinin Sensitive sarjan shampoossa värjätyille hiuksille. Ainakin mun hiukset pesee tosi hellävaraisesti. Lisäksi uusi sensitive hoitosuihke on tosi hyvää ja tekee hiuksista pehmeät! :)

Muutenkin Sensitive sarja on mun mielestä mukava ideana ja ihan hyvin toteutettu.
terde
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 12:13

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja terde »

Ainakin noi pitkien hiusten aineet tuoksuu mun mielestä hyvälle.. Shampoon tuoksu ehkä vähän kirpeekin, sellanen kukkainen (?)  ;D  En tarkemmin osaa selittää, mutta vikaa niissä ei ole. Jokseenkin en taida tähän sarjaan tykästyä... Sais tuoda enemmän pehmeyttä ja kosteutusta latvoihin.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko Cutrinin jätettävät suihkeet millaisia kosteutusteholtaan? Vai onko muilla merkeillä tehokkaampia...
Mrs. Priest
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:54

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Mrs. Priest »

^ Olen kokeillut vain muutamia Cutrinin hoitosuihkeista, mutta INCI:ltään parhain löytämistäni on Sensitiven Care Spray. Löytyy myös INCI-listasta. Omaa kokeilua on häirinnyt runsas kookosöljyn käyttö, koska se pehmentää ja selvittää hiukseni liian hyvin eli vaikea vielä sanoa miten tuo Sensitiven suihke oikeasti toimii.

Näkemäni Nordic Balance, MyCode, Oyster tai Aromagic -sarjojen suihkeet ovat sisältäneet alkoholia tai silikonia, joten ovat jääneet kampaamon hyllyille. Jos jollakin on enemmän kokemusta näistä tuotteista, niin voisivat kertoa tuntemuksiaan ja lisätä INCI:t listaan :).
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Heleena »

^^Mulla on käytössä Cutrinin Oyster volumising mineral care spray. Käytän tätä aamupörheiden hiusten selvittämiseen. Lisäsin suihkeen INCI:n tuonne hoitoaineiden listaan, ja onhan siinä heti kakkosena pahisten pahis alcohol denat. Hyviäkin ainesosia heti alcohol denatin jälkeen löytyy, mutta en kyllä uskaltaisi jättää hoitotehoja pelkästään tuon suihkeen varaan. Suihke ei mielestäni kosteuta mitenkään erityisen hyvin, mutta selvittää loistavasti ja antaa jopa hieman pitoa. Tuoksu on todella ihana, eikä siinä kyllä ole havaittavissa alkoholista häivääkään!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mä olen nyt pari kertaa käyttänyt Nordic Balance Color Booster Dropsia.
"Takaa optimaalisen kosteuden, hoitotason ja kiillon värikäsitellyille hiuksille. Hoitotipat auttavat ylläpitämään hiusvärin hehkua sekä tuovat sen loiston esiin. Kiillottaa, hoitaa ja silottaa kuivat latvat, sekä säännöllisesti käytettynä vähentää kaksihaaraisten muodostumista. Poistaa tehokkaasti hiusten sähköisyyttä."
En kyllä tiedä miten tehokasta tuo on mutta kiharalle menee nätisti kun puristelee kosteisiin hiuksiin.  :-* Tuntuu vaan että tota menee paljon kun joutuu sen kolme painallusta laittamaan ja tahmaa kyllä jos laittaa vähänkin liikaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Ostin sen pitkille hiuksille tarkotetut shampoon ja jätettävän. Olen kerran kokeillut ja hyviltä vaikuttaa. Shampoossa oli mielestäni hyvä inci kun taisi sisältää mm poluquaternium 10 ja auringonkukan siemenöljyä ja panthenolia, ainakin muistaakseni. Tukka tuntuu hyvältä ja pehmeältä. Täytyy jatkaa vielä testailuja miten toimivat pidemmällä ajalla. Näin alkuun vaikuttavat oikein hyviltä!
Vastaa Viestiin