Cutrin

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
terde
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 12:13

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja terde »

Mulle ne pitkien hiusten aineet ei kyl ollu hyvii... vähän aikaa ku käytin, nii alko hilsettäki ilmaantuu aika runsaasti, joten se  oli varmaan liian pesevä (?). Nyt on käytössä Bonacuren Smooth Control ja ainaki alku on lupaava.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Olen nyt käyttänyt pari viikkoa Nordic Balance sarjan normaleille ja hennoille hiuksille tarkoitettua shampoota (vaikkeivät hiukseni kylläkää ole hennot) ja olen tykännyt kovasti. Pesee tukan puhtaaksi (tuntuu vielä seuraavanakin päivänä ihan vastapestyltä jos olen edellisenä aamuna pessyt) ja ilmavaksi, mutta ei ole liian pesevä (ei yhtä pesevän tuntuinen kuin esim. Tihin BG tai O&H shampoot). Olen tykännyt kovasti tästä, vaikka aluksi vähän epäillen suhtauduinkin. Aiemmat kokemukset ovat olleet Aromagic linjan shampoista jotka eivät ollenkaan vakuuttaneet minua, mutta tämä on näköjään ihan eri luokkaa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Olen nyt muutaman kerran käyttänyt My Code sarjan pitkille hiuksille tarkoitettua shampoota, ja täytyy sanoa, että tuo on yksi parhaimmista shampoista mitä olen käyttänyt. Tukka tuntuu pehmeältä ja sileältä, se siis tuntuu kosteuttavan. Tän hetken ehdoton lempparishampoo. Saman sarjan kaksiosainen jätettävä on myös ihan huippua. Tukka jää pehmeäksi ja kiiltäväksi.
Valery

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Valery »

Nordic balancen hentojen hiusten hoitis jätti ällön  kalvon hiuksiin.
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Heleena »

Mä ostin taannoin Hairstorelta Nordic Balance -sarjasta muutaman kokeilukokoisen tuotteen: Frost Clear shampoon, Snow White maskin ja Icy Gloss serumin. Olen käyttänyt noista shampoota ja naamiota, ja olen tykästynyt etenkin tuohon shampooseen. Se on (ainakin tuoteselosteen mukaan) syväpuhdistava, mutta ei kuitenkaan kuivattava tai takuttava. En käytä paljon muotoilutuotteita, joten mun hiuksiin tuollainen hellempi syväpuhdistaja käy vallan hyvin. Naamio on paksua tahnaa, ja se tuntuu kosteuttavan ihan mukavasti. Hiukset kuitenkin jäävät vähän kuivan tuntuisiksi sen käytön jälkeen, joten kosteuttavan jätettävän käyttäminen naamion jälkeen on tarpeen. Koska odotukset näistä tuotteista olivat nolla, niin olin kyllä kaiken kaikkiaan positiivisesti yllättynyt.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Teresa_82
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 65
Liittynyt: 15 Joulu 2007, 17:54

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Teresa_82 »

My Code jätettävä hoitosuihke ja kaksiosainen latvasuoja (hoito ja kiilto erikseen) vaikuttavat todella hyviltä. Hoitosuihke poisti hiuksista kaiken sähköisyyden ja latvasuoja siloitti mukavasti.

Muoks. Eihän tuo suihke ollutkaan My Code -sarjaa vaan Sensitiveä!
Viimeksi muokannut Teresa_82, 12 Touko 2008, 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja tiita »

Ajattelin kokeilla millaisia Cutrinin tuotteet ovat, joten HS:ltä löytyi My Code Cashmere Intense Treatment- tehis ja Nordic Balance Rerscue Mask - hiusnaamio.

Mielenkiinnolla tänään kokeilin tuota My Codea ja lähdin siitä liikkeelle, etten odottanut sen tekevän yhtään mitään. Tuoksusta en tykännyt yhtään, onneks se ei ollut voimakas. Hiuksiin levitettäessä tuntui, ettei ainetta ole juuri missään. Puoli tuntia (salkkareiden ajan) muhittelin ja voi että kuinka hiukset ovat pehmoiset nyt. Tuskin tämä kokonaan Cutrinin ansiota on, mutta se yhdessä jätettävien kanssa toimii.

Pakko sanoa että yllätyin kovin. Saa nähdä kuinka tämä toimii, kunhan saan aikaiseksi tehdä värinpoisto / vaalennusoperaation. Tai kuinka toimii tuo Nordic Balance. Ehkä siitä juttua sitten, kunhan kerkeän sitä testaamaan.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
Tuppu_

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Tuppu_ »

Olen käyttänyt nyt jonkin aikaa cutrin sensitive värjätyille hiuksille shampoota ja hoitoainetta. Tykkään ihan hirveästi. Hajusteista saan allergiaa, nämä ovat parhaimmat hajusteettomat tuotteet, joita olen käyttänyt. Tulee tosi pehmeäksi ja ilmavaksi tukka.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Oliko Oyster sarja lopetettu tai vaihtanut ulkonäköään? Myöhäisherännäisenä löysin äitini kaapista Vitamin care sprayn ja kolmisenviikkoa tätä tukkaan laitellut. Jättää niin paljon pehmeämmäksi ja jämäkämmäksi kuin aiemmat lempparit L'anzan leave-in-cond ja Potion 9. Ihastuttava tuote tosiaan.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

En tiedä, mutta toivottavasti ei...  ???  Ostin jokin aika sitten just HS:n alesta jättipullon Oyster Seaweed-hoitoainetta, ja ihan kunnon ainetta se on. Tätä käytin jo vuosia sitten, ja nyt sitä sain litran verran kympillä. Halvempaa kuin markettitavara  :)
Sääli olisi, jos Oyster on nyt lopetettu ja tilalle tullut jotain huonompaa..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja miolla »

Ostin tässä jokunen viikko sitten Nordic Balance-sarjan Rescue-tuotteet kuivalle, käsitellylle ja/tai kiharalle hiuksille.

Rescue shampoo: Vaahtoaa aika nihkeästi. Pesevyys on hyvä, ei jätä lähmäiseksi, mutta ei myöskään ole liian pesevä. Siloittaa todella hyvin! Hoitoaineen voisi melkeinpä jättää pois jos on kiire. Ihana tuoksu - tällaiselta ne Tiginkin tuotteet voisivat tuoksua.

Rescue hoitoaine: Siloittaa hyvin ja lisää kiiltoa. Selvittää takkutukan ja tuoksu on ihana! Ei ole muuta pahaa sanottavaa kuin, että pullo on turhan pieni (125ml) vaikka onkin suht. riittoisaa. Ei latistanut ainakaan minun ohutta tukkaa millään tavoin.

Rescue jätettävä hoitoaine: Ihan ok. Olen pääsääntöisesti levittänyt pyyhekuiviin latvoihin. En ole huomannut mitään suurta eroa kuin jos jätän tuotteen levittämättä. Kuiviin latvoihin olen levittänyt muutaman kerran ja hoitoainetta saakin levittää reilummalla kädellä jos haluaa jotain tehojakin huomata.

Hiukseni yltää rintsikoihin asti, on vaalennettu useaan otteeseen, ovat kuivat ja niskavillat ovat takkuuntuvaa hamppua. Kaipaan shampoolta ja hoitoaineelta terveyttä hiuksiin, sillä lyhyeksi en haluaisi leikata (taas). Cutrinin Rescue-sarja ei ole niin hoitava ja rakennepaikkaava kuin toivoisin, joten nyt siirryin kokeilemaan Tigin Dumb Blondia. Huomaa kyllä, että korviin asti Rescue-sarjan tehot ovat aivan riittävät, hiukset pysyvät kiiltävinä ja liukkaina, mutta kaikista vaurioituineimmat latvat tarvivat enemmän tehoja pysyäkseen hyvännäköisinä vielä seuraavanakin päivänä.

Palaan luultavasti tähän sarjaan kun olen saanut hiukset rakennepaikattua muilla tuotteilla. On hyvä perussarja juurikin ohuelle hiukselle, joka kuitenkin on kuivahko ja tarvitsee siloittavaa mutta ei lässäyttävää tuotetta.
Viimeksi muokannut miolla, 04 Elo 2008, 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
petomaani

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Ostin kokeilumielessä Cutrin sensitiven jätettävän care spray- suihkeen. Ihanalta tuntuu tukka! Ja lisäksi kauheen kevyt koostumus tässä aineessa. Ostan varmasti uudelleen.
Tiinaliina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 244
Liittynyt: 17 Heinä 2007, 15:40

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Tiinaliina »

Mrs. Priest kirjoitti: Näkemäni Nordic Balance, MyCode, Oyster tai Aromagic -sarjojen suihkeet ovat sisältäneet alkoholia tai silikonia, joten ovat jääneet kampaamon hyllyille. Jos jollakin on enemmän kokemusta näistä tuotteista, niin voisivat kertoa tuntemuksiaan ja lisätä INCI:t listaan :).
Mulla on Nordic Balancen värjätyille hiuksille tarkoitettu suihke, alcohol denat heti toisena INCIssa. Koitin sitkeästi siitä huolimatta käytellä, mutta ei tunnu tekevän mun hiuksille oikein mitään positiivista. Tuntuu takuttavan latvoja ja taas toisaalta jättää vähän likaisen nahkean tunnut hiuksiin. Jopa Simin ja Bonacuren suihkeet on tehonnu paremmin.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mietin eilen pitkään MyCoden värjättyjen ja pitkien hiusten hoitisten välillä, ja koska en osannut päättää, en ostanut kumpaakaan. Onko joku kokeillut jompaa kumpaa hoitista?

Mulla on se pitkien hiusten shampoo ja kaksiosainen jätettävä. Molemmat ovat aivan huippuja! Shampoo tuntuu kosteuttavan ja tekevän tukasta pehmeän ja helposti kammattavan. Jätettävä pehmentää ja silottaa ihanasti. Jo toinen jätettävä menossa ja tätä aion käyttää jatkossakin. Shampoota pitäisi myös ostaa lisää.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Stationery »

^Olen kokeillut My Code linjan Cashmere care, Linen care sekä Silk Care hoitikset. Ainoa noista, josta olen tykännyt on ollut tuo Linen care (pitkille hiuksille muistaakseni). Muut eivät tunnu tekevän yhtään mitään, tämä sentään siloittaa tukkaa selvästi. Melko turhia ovat kuitenkin. Jotenkin en vaan osaa ajatella näitä sellaisian muhiteltavina, mutta muhittelua nämä kuitenkin tarvitsevat toimiakseen (aineesta rippuen perusvaikutusaika on 1-5min, mutta vaativat itselläni ainakin pidempää aikaa). Tuota Linen Carea olen kokeillut nyt vasta kerran, muut kaksi käyttänyt sitä ennen putkeen vuoronperään pois. Näin ensimmäisen käyttökerran perusteella tuo kuitenkin oli minusta noista selkeästi paras.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Vastaa Viestiin