Cutrin

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^^En nyt löytänyt niitä näytepusseja tuolta kaapista, joten en osaa incistä sanoa.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Cutrin Colorism shampoo ja hoitis testattu nyt muutamaan kertaan ja tykkään kovasti  :-* !

Jopa tästä mun paksusta, karheasta, elottomasta ja sähköisestä ongelmatukasta tullut nyt ainakin muutaman käyttökerran jälkeen hyvä lopputulos! Puhdas, ilmava, sileä, pehmeä ja kiiltävä ... En muista ihan äkkiä, että millä muilla tuotteilla olis näin kiiltävää tukkaa tullut ikinä, ei varmaan millään.

Tekee kovasti mieli mennä ostamaan kokeiltavaksi myös Reflection Color kuparisille (oranssi merkki) hiuksille tarkotettu shampoo ja hoitis.

"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Penny »

CherryKitty kirjoitti: Ostin ja testasin eilen illalla Cutrinin Nordic Balance Rescue Maskia. Tänään aamulla herätessäni hiukset olivat uskomattoman kiiltävät, pehmeät ja sileät. Tuntuivat ihanan paksuilta ja jänteviltä. Latvatkin ovat kuin uudet! Mikään hiusnaamio ei ole toiminut mulla niin hyvin kuin tämä :) Sanat eivät riitä kuvailemaan miten ihanilta nämä hiukset nyt näyttävät ja tuntuvat!
Tämä onkin päässyt ihan unohtumaan ostoslistalta, pitäis testata tuota naamiotakin! Laitoin nimittäin toissapäivänä pitkästä aikaa päähäni Rescue Care-hoitoainetta, ja olihan ihanaa tavaraa. :-* Oon käyttänyt koko kesän hoitiksina lähes yksinomaan Tigin O&H:ta sekä MM:a vuorotellen, ja nyt Cutrin tuntui pesevän nuo molemmat lopputuloksellaan. Löytyykös tuon naamion sisältöä jo tuolta inci-ketjusta...?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mille tuo Rescue sarja tuoksuu?
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Penny »

^ Tossa pari sivua taaksepäin totesinkin, että hoitiksen tuoksu on mieto ja raikas, eikä ärsytä ainakaan omaa nenää. Tiedä sitten miltä sarjan muut tuotteet tuoksuu.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Bosbon
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 13:40

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Bosbon »

Onko kellään kokemusta uusista Cutrism-sarjan tuotteista? Pelkällä hypistelytuntumalla voin sanoa, että pullot on kivasti värikoodatut eri hiuslaaduille, mutta tuoksut ei kirvoita riemunkiljahduksia.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Tutkailin tänään Colorism shampoon ja hoitiksen incejä, eikä mun mielestä ollut mitenkään pahat. Ihan sellaiset perushyvät, mitä nyt huonolla incilukutaidollani katsoin. Silikonia ei muistaakseni ollut shampoossa, tai ainakaan heti alussa. Hoitiksessa taisi jossain kohdassa olla mikäli oikein muistan. -kata-:n kokemukset kuulostaa ainakin lupaavilta!
Bosbon
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 13:40

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Bosbon »

pinkpepper kirjoitti:-kata-:n kokemukset kuulostaa ainakin lupaavilta!
Höö, miksen nähny tuota, vaikka luin koko ketjun läpi!
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja kuku »

CherryKitty kirjoitti: Ostin ja testasin eilen illalla Cutrinin Nordic Balance Rescue Maskia. Tänään aamulla herätessäni hiukset olivat uskomattoman kiiltävät, pehmeät ja sileät. Tuntuivat ihanan paksuilta ja jänteviltä. Latvatkin ovat kuin uudet! Mikään hiusnaamio ei ole toiminut mulla niin hyvin kuin tämä :) Sanat eivät riitä kuvailemaan miten ihanilta nämä hiukset nyt näyttävät ja tuntuvat!
Oisko naamion inciä? =)
2a F ii – Iho: kuiva
The Siren
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 96
Liittynyt: 30 Touko 2009, 12:48

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja The Siren »

Jokaikinen Cutrin,mitä oon käyttänyt,(oyster,bio+,aromagic,nordic balance)on saanut mut raapimaan pään verille.Ei mitä ilmeisimmin sovi tuo sarja mulle ;D
Miiia
Haiven
Haiven
Viestit: 19
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 22:53

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Miiia »

Ostin tuota Colorism hoitoainetta ja mun tukka ainakin tulee sillä todella pehmeiksi ja kiiltäviksi. Vastaavanlainen lopputulos kuin tigin BG:llä joka on ollut tähän asti mun lemppari.

Kiinnostais tietää miten tuo colorism tehohoito tehoaa, onko kellään kokemuksia? Tai sarjan muut tuotteet ylipäänsä.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Miltä noi Colorismit tuoksuu? Cosmossa oli ehdokkaana parhaaksi tukkajutuksi toi Colorism-jätettävä hoitosuihke ja vähän kiinnostuin siitä. Vois käydä katsastamassa..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja kuku »

Kun Cutrin bio+ sarja nyt näytti uudistuvan, niin onko näiden uusien tuotteiden incit erilaisia kuin vanhojen? Vähänkö ärsyttää kun ihana balance hoitis on laitettu tommoseen pieneen tuubiin :#
2a F ii – Iho: kuiva
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

RockQueen kirjoitti: Miltä noi Colorismit tuoksuu? Cosmossa oli ehdokkaana parhaaksi tukkajutuksi toi Colorism-jätettävä hoitosuihke ja vähän kiinnostuin siitä. Vois käydä katsastamassa..
Vastaanpa itselleni. Nenä tukossa en pystynyt oikeen haistamaan noiden tuoksuja, mutta hoitosuihkeessa oli kolmantena INCIssä alcohol denat. että taidan suosiolla skipata...
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja nelma »

Löytyiskö joltain noiden -ismien incejä? Inci-listoilta en vielä löytänyt ainakaan normihoitisten tai shampoiden incejä.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vastaa Viestiin