Cutrin

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Olen hyvin tyytyväinen colorism-sarjan shampooseen. Pitää värin päässä pitkään, muutenkin kaikinpuolin loistava perusshampoo värjätylle tukalle  :)
20 vuotta hiukset päässä!
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja kuku »

Onko noista Volumism tuotteista kenelläkään kokemusta? Tuuheuttaako? :)
2a F ii – Iho: kuiva
leben
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 19 Heinä 2009, 01:37

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja leben »

Mulla on suihkuhyllyssä Aromagic Ginger-Grapefruit shampoo ja hoitis. Olen tykännyt vaihteluna "normaaleihin" käyttämiin tuotteisiin. Niiden tuoksut on melko voimakkaat mun nenään ainakin, mutta herättää hyvin aamulla.  :)
Tosin lisään yleensä jätettävää mun hiuksiin koska nämä ei tee ainakaan mun hiuksista niin pehmeitä kun toivon.
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Blogini: http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.com/
imaria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 18 Kesä 2008, 23:25

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja imaria »

leben kirjoitti: Mulla on suihkuhyllyssä Aromagic Ginger-Grapefruit shampoo ja hoitis. Olen tykännyt vaihteluna "normaaleihin" käyttämiin tuotteisiin. Niiden tuoksut on melko voimakkaat mun nenään ainakin, mutta herättää hyvin aamulla.  :)
Tosin lisään yleensä jätettävää mun hiuksiin koska nämä ei tee ainakaan mun hiuksista niin pehmeitä kun toivon.
Mulla on nää samat, ja tykkäsin käyttää kesällä, kun olin Hesellä töissä. Viiden päivän työputken aikana ei välttämättä tykännyt panostaa, mutta toisaalta sitten taas nuo tekivät välttämättömimmän, eivätkä vetäneet tukkaa kuitenkaan mitenkään hirvittävään kuntoon. :)

Muutenkin tykkään Cutrinista. Ostin sitä MyCode Cashmere-hoitoainetta, jota olen muhitellut päässä yleensä saunomisen ajan. Se yhdistettynä Headshotiin pikahoitiksena tekee tukasta kyllä varsin ihanan! Kovin riittoisaa se ei ole, tykkään laittaa sitä reippaasti, mutta on kyllä niiden pennien arvoinen.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pekaani »

^ Mulla on ollut käytössä Aromagicin omppu- ja aprikoosishampoot. Hintaansa (n. 3,50) nähden ihan hyvät perusshampoot. Ei mitenkään ihmeitä tekeviä, mutta tosiaan tuolla hinnalla ostan varmaan uudelleenkin. Mä oisin kaivannut noihin jopa vahvempaa tuoksua, varsinkaan aprikoosi ei tuoksunut juuri millekään.

Tänään matkaan tarttui tuo curlismin kiharanvirkistäjä. En oo vielä kerennyt testailemaan, mutta raporttia tulee kunhan pullo on korkattu.  :D
Kettusieni
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 267
Liittynyt: 30 Maalis 2010, 21:19

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Kettusieni »

Ostin pikkuputelin Colorism-shampoota kokeilua varten Kouvolan Sokokselta. Pakko sanoa että petyin todella paljon. Ei pessyt tarpeeksi, oli todella lirua, hajusta en välittänyt yhtään ja pesun jälkeen tukka näytti kiillottomalta ja rusehtavalta, vaikka esim. Eclipsen syväpuhdistavan tai Tigin Superstar-shampoon jälkeen sävy on paljon punaisempi. Eipä tule enää ostettua noita tuotteita, imago ei vetoa meikätyttöön niin ollenkaan ja tuo ruskeus hiuksissa on niin rasittavaa, että jos shampoo tekee minulle sellaista niin no thanks. :(
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja kuku »

Onko kukaan testaillut repairism tai volumism tuotteita?? :)
2a F ii – Iho: kuiva
Susanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 53
Liittynyt: 15 Huhti 2008, 21:50

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Mulla oli käytössä repairism tuotteista se tehis, ei oo kauaa kun loppu.  Mulla ainaki toimi ihan hyvin, tuli pehmee tukka ja selvitti. Ei tosin pärjänny NG tehikselle, mutta siis ihan hyvä perustehis :)

Mulla on siis moneen kertaan vaalennuksilla rääkätty tukka, joka vaatii hoitoaineelta melkosesti.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Näinkö aivan omiani mutta mun mielestä Stockan Hulluilla päivillä oli SensitivISM-sarjaa myynnissä? Cutrinin sivuilta moista ei löydy. Onko kukaan muu bongannut noita vai oonko nähnyt jotain unia :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Hyvä puoli tuossa Cutrinin hajusteettomien tuotteiden uudistuksessa on se, että uudet SensitivISM shampoot ja pikahoitoaine on 300 ml pulloissa, mutta hinta on pysynyt suunnilleen samana (ainakin Hulluilla Päivillä nuo uudet versiot oli 9,90 / kpl). Vanhat Sensitive-shampoot  normaaleille ja värjätyille hiuksille oli 250 ml pulloissa ja hoitoaine 150 ml tuubissa. Lisäksi sarjaan on tullut mukaan hajusteeton tehohoito. Hoitosuihketta ei taida olla uudessa sarjassa, vaan sen tilalla on (alkoholipohjainen?) monitoimisuihke, joka "tukee hiuksia tyvestä latvaan, antaa volyymia ja kiiltoa, sisältää lämpösuojan".
Viimeksi muokannut Kaisa, 22 Huhti 2010, 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
mussu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 170
Liittynyt: 08 Elo 2007, 09:17

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja mussu »

Anttilasta tarttui mukaan Cutrinin MyCode-sarjan puuvilla-shampoo. Oli pakko ottaa, kun kyljessä luki oikein isolla, että myynnissä vain kampaamoissa :D.

Ihan kiva shampoo yhden kerran perusteella. Märkinä hiukset tuntui aika pahalta, mutta kuivuttuaan tulos oli kivan sileä, mutta ilmava. Juuri sellainen tuote, mitä etsin "tavalliseksi" shampooksi hopea- ja syväpuhdistavan shampoon rinnalle.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Onko kukaan kokeillut tätä Cutrinism-sarjaa?
Mulla on tämän hoitis sekä jätettävä. Valitettavasti en koskaan päässyt kunnolla sisälle että mitä näiden kanssa tehdään.
Minusta nämä ei korostaneet luonnonkiharaa.

Mutta, Tigin Curls Rock-sarja suoristaa mun luonnonkiharat  ;D
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Osaisiko näitä ismi-sarjoja (mieluiten curlism, repairism sekä sensitivism) käyttäneet/ostaneet kertoa tuotteiden inceistä :) haulla en löytänyt. Hoitoaineet ja naamiot etenkin kiinnostaisi.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja pekaani »

EllaBella kirjoitti: Onko kukaan kokeillut tätä Cutrinism-sarjaa?
Mulla on tämän hoitis sekä jätettävä. Valitettavasti en koskaan päässyt kunnolla sisälle että mitä näiden kanssa tehdään.
Minusta nämä ei korostaneet luonnonkiharaa.

Mutta, Tigin Curls Rock-sarja suoristaa mun luonnonkiharat  ;D
Ai siis Curlsim? Mun kiharanvirkistäjä-pullosta on nyt kulunut about 2/3. Pikkasen se permiskiharaa virkisti, mutta aika heikosti. Toisaalta alkaa olla jo kiharatkin aika loivat... Enemmän käytän tätä hoitoaineena kosteisiin hiuksiin. Kuiviin kun laittaa, jää hirmu helposti pieniä kökköjä, ihan kuin olisi hilsettä.  ::) Silareita tässä taisi olla, joten kyllähän se saa hiukset tuntumaan sileämmiltä ja helpommin kammattavilta.

Tällä hetkellä käytän Tigin Curls Rockia ja tätä sekaisin. Kuten sanoin, mun kiharat alkaa olla jo tosi loivat, joten niitä ei tunnu enää silminnähden virkistävän mikään. Hätäponnareilla vaan seuraavaan kampaajakäyntiin asti. Mutta jos kiharat ois vielä ihan virkeät ja hyvät, Tigi veisi voiton virkistäjänä. Lähinnä siksi, että se pitää kiharan parempana yön ylikin (yleensä siis käyn suihkussa iltaisin ja heitän virkistäjän sen jälkeen). Kuiviin hiuksiin en oikein tykkää käyttää kumpaakaan. Pesujen välissä paras tulos tulee kun pikkasen kostuttaa hiuksia esim. kosteillä käsillä, sekoittaa kenties jopa tipan vettä tuotteeseen ja rutistelee hiuksia.

(Incin alku menee näin: aqua, cetearyl alcohol, hydroxypropyl starch phosphate, glycerin, palmitamidopropyltrimonium chloride, vp/va copolymer, propylene glycol...)

Viimeksi muokannut pekaani, 09 Kesä 2010, 13:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ainokainen

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

imaria kirjoitti:Muutenkin tykkään Cutrinista. Ostin sitä MyCode Cashmere-hoitoainetta, jota olen muhitellut päässä yleensä saunomisen ajan. Se yhdistettynä Headshotiin pikahoitiksena tekee tukasta kyllä varsin ihanan! Kovin riittoisaa se ei ole, tykkään laittaa sitä reippaasti, mutta on kyllä niiden pennien arvoinen.
Mä ostin Citymarketista tämän Cashmere -shampoon ja hoitiksen. En oikein tykännyt. Shampoo pesee rutisevan ja natisevan kuivaksi, vaikka on tarkoitettu vahingoittuneille hiuksille. Mun hiukset ei edes ole kovin huonossa kunnossa tällä hetkellä, mutta en kyllä tätä uskaltaisi käyttää, jos niin olisi.
Hoitiksesta puuttuivat tehot. Ihan jees ja menettelee, mutta ei todellakaan tehnyt vaikutusta.
Jos haluaa hyvää ja halpaa, niin kyllä esim. Pantene pesee tämän sarjan ihan kuus nolla.
Vastaa Viestiin