Cutrin

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja elly »

En valitettavasti osaa. Olen menossa huomenna vierailemaan äidilleni, jolla on ollut tuo Herbinan hajusteeton kuivashampoo. Mikäli häneltä löytyy vielä kyseinen tuote, niin voin testata ja tulla raportomaan eroja tänne. :)
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Yhden käyttökerran verran on kokemusta uudistuneen ISM-sarjan kosteuttavasta shampoosta ja hoitoaineesta. Lyhyesti sanottuna jäi sellainen fiilis, että shampoo ihan hyvä, hoitoaine ei hyvä.

Odotin pitkään näiden sisällön uudistumista, lähinnä koska edellinen kosteuttava hoitoaine olisi ollut juuri sitä, mitä hiukset kaipaavat, mutta tuoksu oli karmiva. Monihan koki sen kai oikein kivaksi mustikkatuoksuksi, mutta tässä on ihan selvästi jokin oleellinen ero hajuaisteissa, koska meitä kissankusi-kammolääke-linjan edustajiakin on aika runsaasti.

No tässä uusimmassa versiossa on se hyvä puoli, että pistävää kusituoksua ei enää ole, joskaan ei tämäkään tuoksu mitenkään miellyttävä minusta ole. Mutta joo, vähemmän paha kuin edellinen. Sääli vain, ettei tälläkään nyt sitten voittoa tullut, kun itse koostumus tuntuu ihan erilaiselta. Aine on paksua ja työlästä levittää, kun edellinen ainakin muistaakseni liukui hiuksiin helposti ja jätti ne kevyiksi. Tämä sai hiukset tuntumaan heti raskailta ja liimautumaan päänahkaan (ei kiva näin taliköhnään taipuvaiselle). Hiukset jäivät huolellisenkin huuhtelun jälkeen raskaiksi ja kalvotetun tuntuisiksi, vähän niin kuin perusvoiteella voidelluiksi, mutta kuitenkin takkuisiksi (ja tämä on siis kyllä melkoinen saavutus mun hiuksissa). Kaikkiaan ihan vastakohta sille kevyelle ja sileälle lopputulokselle, jota odotin. En sitten tiedä, onko vika vain minussa, vai onko tätä tosiaan muutettu oleellisesti. Tosi harmillista, ettei löytynyt tarpeeksi kevyttä ja kosteuttavaa hoitista vieläkään.

Shampoo oli helppokäyttöistä ja tuntui pesevän tyven hyvin. Mun päänahalle ei yleensä kosteuttavaksi sanottu shampoo sovi, mutta tämä vaikuttaa lupaustensa mukaisesti kaikille hiustyypeille (ja ihotyypeille) sopivalta. Tuoksu oli vähän miedompi kuin hoitoaineessa.

Koko sarjasta on pakko sanoa, että pullojen ulkonäkö on minusta kyllä halvin, mitä markkinoilta löytyy... Ihan yllättävän rumia. Tulee mieleen www-tuotteet. Inhoan myös tätä vettä varastoivaa ja ulos liruttavaa shampoopullomallia. Olisin silti ollut ihan riittävän tyytyväinen, jos hoitis olisi toiminut, mutta minkäs teet.
1cFii, oma väri.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Onpas yllättävän paljon Cutrinia mulla kerralla käytössä!
Color ism silk milk care sprayta käytän kosteisiin hiuksiin suihkun jälkeen ennen harjaamista mutta välillä myös kuiviin hiuksiin silottamaan pörröä tai taltuttamaan sähköisyyttä. Sanoisin että kuiviin hiuksiin toimii hieman paremmin. Tuote on kohtuuhintainen (alle 14 euroa) ja vaikuttaa melko riittoisaltakin. Sellainen pieni ärsytys mun pullon pumpussa kyllä on, että se jumittaa usein alas eli ei nousekaan enää pumppauksen jälkeen itsestään ylös. Siksi olen siirtänyt ainetta pikkuiseen matkasuihkepulloon.

Saman sarjan shampoosta ja hoitoaineesta on myös pikkuiset pullot suihkun hyllyllä. Shampoo tuntuu lähes identtiseltä Cutrinin entisen Moisturism shampoon kanssa: ei takuta ja pesun jälkeen hiukset ovat pehmeät. Ei tunnu yhtään kuivattavaltakaan, mutta puhdasta tulee silti. Harkitsen tämän ostamista sitten joskus täysikokoisenakin! Hoitoaine ei sen sijaan ole ihastuttanut. Mulla on nykyään vain yksi vaatimus hoitoaineelle ja se on silottavuus. Tämä ei sitä tee tarpeeksi, joten ei jatkoon.

Näissä kaikissa Color ism -tuotteissa on aivan ihana vadelmatuoksu! Ehkä pikkuisen teollinen, mutta herkullinen silti!

Myös voidemainen jätettävä löytyy Cutrinilta, mutta se on sentään eri sarjasta: Chooz anti-frizzer. Silikonisen tuntuinen voide, joka kyllä hieman silottaa, mutta kiiltoa ei minusta anna yhtään. Ei siis mitenkään korvaamattoman hyvä jätettävä ole. Ei ärsytä käyttää pulloa loppuun, mutten keksi syytä ostaa lisääkään. Tämän tuoksu ei ole yhtä hyvä kuin color ism sarjassa, mutta häivähdys hedelmäisyyttä tai jotain muuta makeaa on tässäkin.
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja tipson »

Mulla on käytössä nyt hajusteeton muotovaahto ja jätettävä, hoitava suihke. Hoitosuihke on tosi hyvä pörröisyyden taltuttaja yön jälkeen ja helpottaa hiusten kampaamista ja vähentää takkuuntumista. Kuivumisen jälkeen tuotetuntua ei jää eikä tuote lähmää ollenkaan. Kevyt ja toimiva koostumus. Muotovaahto oli suuuuri pettymys. Vaahto ei ole kovinkaan täyteläistä ja kun hiukset harjaa ja kuivuu, ei huomaa mitään eroa siihen, onko koko tuotetta edes käyttänyt. Yhtä tyhjän kanssa. Herbinan hajusteeton muotovaahto on hurjan paljon parempi ja sillä saan pehmoisen ja tuuhean tyven.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja elly »

^ Mistä kaupasta löysit tuota hoitosuihketta? :)
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Cutrin

Viesti Kirjoittaja tipson »

^ Hairlekiinistä ostin, taisi olla noin 11 €.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
Vastaa Viestiin