Igora

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Kitkat
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:57

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Kitkat »

Ite oon katellu noita ainakin Ebayssa.
En oo koskaan aiemmin kokeillut Igoraa ja nyt oon yrittäny katella tuotteita, kun haussa olisi suoraväri, jolla ylläpitää latvojen väriä.

Onko tämä Igora color gloss  suoravärigeelivoide sellaista ja voiko siis sekoittaa esim.hoitikseen?
http://www.schwarzkopf-professional.fi/tuotteet/vaerit/igora/tuotevalikoima/semi-permanent-colour/


Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Suoraväri on, ja voihan sitä hoitikseenkin sekoittaa, vaikka värjäysteho siinä varmasti vähenee.

(Sellainen huomio tuosta vain, että se sisältää PPD:tä, ainakin se sävy jota itse joskus käytin, vaikka suoraväri onkin... Eli väriallergisille en suosittelisi.)
* 1b F ii *
Kitkat
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:57

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Kitkat »

Ahaa, kiitos tiedosta Suvivilja  ;) Sitten jää kyllä varmaan kokeilematta, jos noissa kaikissa ppd:tä on.
jjullez

Schwarzkopf Igora Color Gloss Direct Color

Viesti Kirjoittaja jjullez »

Sain kaverilta otsikon nimisen vaahtovärin vai mikä tämä tuote nyt onkaan. En saanut käyttöohjeita kaverilta, sillä kaveri ei löytänyt niitä ja hän ei ole koskaan itse käyttänyt tätä tuotetta, joten hän ei itsekkään tiedä, miten tätä käytetään. En löytänyt netistä myöskään käyttöohjeita.

Osaisiko kukaan neuvoa minua, miten tätä tuotetta käytetään? esim. laitetaanko kuiviin vai märkiin hiuksiin, vaikutusajat jne.

Kiitoksia jo etukäteen !  :)
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Onhan tämä sellainen muotovaahtoa muistuttava purkki, josta tulee vaahtoa pursottaessa? Jos laitat kuivaan tukkaan niin tulos on intensiivisempi. Vaikutusaika voi olla mitä vain alkaen 4 min jopa tuntiin. Alkuun voit kokeilla sävyä miedoimman kautta eli pestyyn tukkaan noin golfpallon kokoinen möntti- kaksi ja levitä harjalla/ kammalla, vaikutusaika esim. 10 minuuttia, huuhtelu ja muotoilu +  katso tykkäätkö. Itse käytin sävyä jääkukka taittamaan keltaista vaalennetusta tukasta ja siihen riitti ihan 3 minuuttia. Ja sitten käyttäessäni savanninvaaleaa tai muita sävyjä saatoin pitää yli tunninkin.

Tulokseen vaikuttaa se, onko sinulla käsittelemätön hius vai ei. Blondattuun hiukseen sävyt voivat imaista aika tiukkaankin, Igoran sävyt ovat melko tummia suhteessa värikoodeihin.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja ellen »

Tosi kiva, että Schwarzkopfin Igora-vaahtosävytteitä on jälleen saatavilla. Ostin Igora Expert Mousse -vaahtosävytteen sävyssä 9,5-12 Prisman kampaamotuoteosastolta ja vaahto on todella vaalean violettista. Netistä löytyvien värikarttojen mukaan sävyä 8-1 pitäisi myös löytyä, joten seuraavalla kauppareissulla nappaisen tuollaisenkin sävyn mukaani, jos niitä vain löytyy lähi-Prismasta. Tuon 9,5-12 ja 8-1 sekoituksella voisin saada aikaan varmaan todella tehokkaan keltaisuuden taiton. Ainakin useampi vuosi sitten sävy 8-1 oli todella mahtava ja taittoi hyvin harmaaseen.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Penny »

^ Eikä, jätin nimenomaan tuollaisen putelin ostamatta viimeksi vaahtovärejä etsiessäni, kun Prisman kampaaja väitti kyseisten tuotteiden olevan vain hetkellisesti sävyttävää muotovaahtoa! ::) Siis että sillä voi muotoilla tukan, ja peseytyy ensimmäisessä pesussa pois. Olisi pitänyt ehkä tarkemmin katsoa... ensi kerralla voisi kokeilla tuota, jos vaan sopiva sävy löytyy.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Onpa tosiaan kiva, että Igoran vaahdot ovat tehneet paluun. Olen aina välillä kaihoisasti muistellut Igoran jääkukkaa, kun millään muulla tuotteella en ole saanut yhtä hyvää viileää taittoa (tai sitten aika on vaan kullannut.. tai tässä tapauksessa  ehkä pikemminkin hopeoinut muistot  :D).

Joko ehdit ellen testata?  :)
1bMii, vaalennettu.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja ellen »

Penny, kyllä putelissa ihan lukee, että semi-permanent mousse color, eli ei ole mikään muotoileva tuote, vaan ihan sävyttävä vaahto.

Arnella, miekin jäin aikoinaan kaipaamaan Igoran Jääkukka-sävyä, sillä se oli ainoa väri, jolla sai oikeasti harmahtavan sävyn hiuksiin ilman violettia tai sinistä vivahdetta. Ostin sävyn 8-1 ja se toimii todella hyvin, on ihan sitä vanhaa Jääkukka-sävytteen tasoa tehoiltaan ja sävyltään :ts ! Taittaa keltaisuutta todella tehokkaasti ja tekee hiuksista selvästi viileämmän väriset.
Vastaa Viestiin