Igora

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Olen tosi tyytyväinen, että testasin Igoran Vibrance-kevytvärin.

Paljon hoitavampi, verrattuna esim aikaisemmin käyttämääni Wellan sävytteeseen.
Igora tosiaan ei kuivattanut latvojakaan ollenkaan.
Tällä sai myös upeamman kiillon.Ehdottomasti käytän tätä jatkossakin

Ja markettituotteita käyttäville tiedoksi, ettei tule yhtään kalliimmaksikaan, Sitruunasta saa tuplapakkauksen
hintaan 18,90
2aFii
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Nanette »

Tietääkö joku joka ostaa Igoran värejä tukusta, että paljonko maksaa Igoran hapetteet ja värit suurin piirtein?
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Liina »

Mäkin tykkään myös käyttää Igoran vaahtosävytteitä. Aivan mahtava kiilto! Mulla on ollu 91/2-5 Savannin vaalea ja 9-5 Kashmir. Hankin noi kun oli vielä vaalea väri tukssa. Laitoin just 6-asteiseen tukkaan tuota Kashmiria ja se antoi tosi nättiä kullanhehkua hiuksiin, vaikka onkin noin vaalea väri. Olen aina valinnu 1-2 astetta vaaleamman sävyn, koska tuntuvat olevan niin tehokkaita sävytteitä. Olen käyttänyt noita myös kestovärin kanssa niin, että kestoväri juureen ja Igora latvoihin. Ovat kaiken lisäksi edullisia, koska pullo tuntuu kestävän ikuisuuden.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Millainen sävy noista jää vaaleeseen hiukseen?Olen käyttänyt ennen Igoran jääkukkaa, mutta taitaa mulle sittenkin sopia paremmin kullanvaaleat hiukset. Mulla on siis jotain 9-10 asteiset vaalennetut hiukset ja olen käyttänyt nyt Wellan viva moussen hiekanvaaleeta vaahtoväriä ja silläkin saa ihan sievän kullanvaalean hohteen hiuksiin. Meneeköhän tuolla Kashmirilla liian punertavaksi?Mulla on siis omasta takaa punertavat hiukset, mutta olen vaalentanut niitä  ja haen sellasta kullanhohtoa hiuksiin. Eikö Savannin vaalea ole aika neutraali sävy vai antaako se lievää kultaisuutta vaalennettuun hiukseen?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Savanninvaalean sävykuvaus on platinan vaalea kulta. Jos se ei anna mielestäsi riittävää kultaisuutta niin  sitten Goldwellin sarjojen kultaiset ovat aika ärtsyjä.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Kiitti lillamilla. Kokeilen varmaankin ensin tota savanninvaaleaa. Kuulostaa hyvältä platinan vaalea kulta :)
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Mä löysin kätköistäni vaahtosävytteen 5-0 jonka päätin sit laittaa tukkaan että saan värjäysväliä edes hiukkasen pidennettyä, juurikasvu oli sen näköinen että.. Nyt alta paistava punakkuus on hieman peittynyt ja raidoista tuli ruskeampia, oikeastaan aika hauska sävy.. Juurikasvu joka on luonnostaan tällä hetkellä jotain 7-8-asteista tasoittui johonkin 6-asteeseen (muuten päässä siis raitoja lukuunottamatta nelosta), muu tukka kyllä pysyi 4-asteisena mutta näyttää tummemmalta kun raidatkin meni piiloon. Saa nähdä miten lähtee pois, ainakin yhden pesun on kestänyt ihan hyvin. Tukka kiiltää kovasti.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Värinpoisto -vaalennuksen jäljiltä tukka oli ihan oranssi. Pistin hetkeksi tukkaan Goldeellin 10v:tä -osa tukasta oli ihan sininen ja oranssia näkyi edelleen.

Kahden Igoran jääkukka-käsittelyn jälkeen hiuksissa on upea viileä  helmiäisen sävy. ( ja osa on liian sinistä, onneksi lähtee pois). Tehokas taittamaan oranssia väriä.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja nelma »

Hei osaisiko kukaan veikata mitä tuo savanni-sävy voisi saada aikaan tällaisella pohjavärillä http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... 63#p563163
En ole koskaan itse suoraväreillä värjäillyt niin en oikein tiedä kannattaako edes koittaa (näkyykö yhtään).

Ai niin ja hei ei mistään löytyisi sitä mänty/pinewood-sävyä? Kuulin Sitruunassa että oli lopetettu. Näytti niin kivalta...  :-[
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Ostin sitten kaksi Igora sävyä, toi samppanjan sävy 9½-4&nbsp; ja savanninvaalea 9½-5. Kokeilin jo samppanjan vaaleaa ainakin reilu tunnin vaikutusajalla ja ihan kiva beigen sävy tuli vaalennettuihin hiuksiin ja mikä kiilto. Laitoin vielä latvoihin vaikuttamaan Joicon kosteuttavan tehiksen ja tuli tosi pehmeet hiukset. Seuraavaksi sitten savannia. Näillä saa kyllä hiuksiin sekä hoitoa, kiiltoa että sävyä :-*.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.&nbsp; Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voisikohan igoraa sekoittaa hoitoaineeseen? Jääkukkaa olen käyttänyt sellaisenaan, mutta alennusmyyntiostoksista on vielä yksi savanninvaalea käyttämättä. Tekisi mieli kokeilla sitä vaikka 2/3 väriä ja 1/3 hoitoainetta -sekoituksella.
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Kyllä mä ainakin olen Igoran suoraväriä (vaahto) sekoittanut hoitikseen aina, kun oon sillä värjännyt, ja hyvin on pelittänyt.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Kyllä voi ja vaikka tehohoidonkin kanssa voi käyttää. Ei vaan anna niin voimakasta sävyä, kuin jos pelkästään laittaisi igoraa. Ja voi muhitellakkin sitten kunnolla ;).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.&nbsp; Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Copper

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Copper »

Oon nyt kiinnostunut Igoran väreistä, etenkin siitä kevytväristä/vaahtosävytteestä, mistä täällä on ollut puhetta. Onko se nyt sitten Igora Vibrance? Löytyykö mistään netistä kuvia sävyistä? Mistä näitä saa ostettua esim. Tampereen seudulla tai Satakunnassa tai mistä te näitä ostatte? Pahoittelen tätä kysymysten tulvaa, en ainakaan tästä ketjusta löytänyt vastauksia.

Edit. Kiitos Menalle vastauksesta! :) Täytyypä käväistä Hairstoren sivuilla.
Viimeksi muokannut Copper, 05 Huhti 2009, 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Igora

Viesti Kirjoittaja Mena »

Vibrance on käsittääkseni melkeinpä kestoväri / kevytväri. Siinä tulee hapete mukana, mutta ei sisällä ammoniakkia. Sitä vois vissiin verrata Lorealin Casting Creme Glossiin? Ainakin Hairstoren sivuilla luvataan kestävän 25 pesua. Duality on voidemainen suoraväri ja Color Gloss on sitten se vaahtosävy/suoraväri mitä sä ilmeisesti kaipaat.
Kurkkaahan vaikka tuonne Hairstoren verkkokauppaan, siellä näkyy sävytkin aika kivasti. :)
Vastaa Viestiin